Komunikaty PR

Najmodniejsze kolory sezonu WIOSNA/LATO 2022

2022-05-04  |  11:20
Biuro prasowe

Soczysta pomarańcza, energetyczna żółć, ekspresyjna zieleń -  to te kolory podbiją w tym sezonie wybiegi. Jeśli chcesz tej wiosny być zauważona, w swoich stylizacjach eksperymentuj z feerią barw oraz postaw na oryginalne wzory ubrań. W sezonie wiosna/lato 2022 im bardziej kolorowo tym lepiej!

Pomarańcz podbija wybiegi

Jednym z najmodniejszych kolorów sezonu wiosna/lato 2022 jest pomarańcz, i to dosłownie w każdym odcieniu! Począwszy od barw delikatnych, pastelowych, brzoskwiniowych aż po mocne i intensywne. Kolor pomarańczowy dodaje energii, a przy tym pozostaje elegancki i minimalistyczny. W kolekcji Dono Da Scheggia w pomarańczowym odcieniu znajdziesz piękną długą sukienkę w panterkowy print połączony z pomarańczowymi wstawkami – idealną na nowy sezon!

Energia słońca – energia życia

Drugim hitowym odcieniem tego sezonu jest intensywna żółć, przypominająca barwą kwitnące żonkile. Do modnej palety kolorystycznej zalicza się także złoto i jego odcienie. Żółty kolor można łączyć z wieloma kolorami, między innymi z fioletem, pomarańczem czy różem. Jedną z modowych propozycji Dono Da Scheggia na nowy sezon jest piękna skórzana złota kurtka.

Żywa i prowokująca zieleń

Kolor zielony podobnie jak kolor żółty kojarzy się z wiosną, budzeniem się przyrody do życia, ze świeżością. Nie mogło go więc zabraknąć wśród hitowych kolorów wiosennego sezonu. Ta barwa pojawiła się w wielu kolekcjach wiosna-lato 2022. Począwszy od bardzo głębokich odcieni zieleni, który pasuje niemal każdemu, po zieleń szmaragdową, aż po zielenie pastelowe.

Kobiecy i dodający odwagi róż

Kolor różowy kojarzy się z landrynkami i dziewczęcością. Jednak nie w tym sezonie. Róż to dobra energia, optymizm i zabawa. To jeden z najmodniejszych kolorów w tym sezonie. Różowe sukienki, marynarki czy garnitury królują na wiosennych wybiegach. Począwszy od pastelowego, brudnego różu, po intensywny różowy, aż do ciemnej fuksji. Chcesz poczuć się wyjątkowo kobieco? Styliści z Dono Da Scheggia polecają różową sukienkę w kolorze intensywnego różu.

Fioletowy powiew świeżości

Najmodniejszym kolorem 2022 roku został odcień Very Peri – kolor fioletowy z domieszką niebieskiego. Barwa ta pobudza kreatywność, inspiruje do działania oraz dodaje energii. Wyrazisty odcień fioletu pojawił się w wielu kolekcjach na wiosnę-lato 2022. Jednak nie zapominajmy także o pastelowym fiolecie, który podobnie jak żółty, jest przedłużeniem trendu z poprzedniego sezonu.

Printy, czyli coś więcej niż kolor

Intensywne połączenie mocno energetyzujących kolorów ze zwierzęco-roślinnym printem to także jeden z trendów tego sezonu. Printy zwierzęce królują na wybiegach już od kilku lat, teraz zestawione z hitowymi kolorami - różem, pomarańczem, zielenią - prowokują i dodają pazura. Styliści Dono Da Scheggia polecają niezwykle kobiece sukienki -  w stylu boho, sportową oraz krótką, dopasowaną mini. Wszystkie z nich łączą nietuzinkowy print z energią żywych barw.

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Moda TATUUM i Miś Uszatek zaprezentowali łódzką modę na EXPO 2025 w Osace Biuro prasowe
2025-05-07 | 16:00

TATUUM i Miś Uszatek zaprezentowali łódzką modę na EXPO 2025 w Osace

TATUUM, modowa marka z Łodzi, wzięła udział w Światowej Wystawie EXPO 2025 w Osace, prezentując specjalną kolekcję inspirowaną postacią Misia Uszatka. Udział w tym
Moda Okulary i soczewki w sylwestrowej stylizacji
2024-12-23 | 12:00

Okulary i soczewki w sylwestrowej stylizacji

Wybór między okularami a soczewkami na sylwestra zależy od kilku czynników, takich jak komfort, styl  i okoliczności.  Jeśli planujemy przetańczyć całą noc,
Moda Zima w stylu Black & White z Lee Cooper
2024-12-19 | 12:10

Zima w stylu Black & White z Lee Cooper

Buty bardzo Black W tym sezonie warto mieć w szafie czarne botki z rockowym, grunge’owym lub wojskowym sznytem. Można je zestawiać zarówno z jeansami i oversize’ową

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Moda

Klaudia Zioberczyk: Doszłam już do takiego momentu, że jak wchodzę do sklepu, to mówię: wcale tego nie potrzebuję. Teraz stawiam na jakość, a nie na ilość

Modelka zdaje sobie sprawę z tego, że trzeba być bardzo ostrożnym, by nie dać się nabrać na różne sztuczki marketingowe, nie ulegać czarowi wyprzedaży i promocji, a zamiast tego kompletować swoją garderobę z ponadczasowych zestawów, które będzie można wykorzystać na różne okazje. Klaudia Zioberczyk uważa, że greenwashing, czyli wywoływanie u konsumentów poszukujących towarów eko mylnego wrażenia, że oferowany produkt taki właśnie jest, to nieuczciwa praktyka. Temu zjawisku postanowiła więc dokładnie się przyjrzeć w swojej pracy magisterskiej.

Konsument

Możliwość zakupu online może zachęcić kolejne grupy Polaków do ubezpieczeń zdrowotnych. Dziś korzysta z nich już prawie 5,5 mln osób

Polska jest jednym z liderów Europy w obszarze cyfryzacji sektora usług medycznych. Świadczą o tym m.in. popularność elektronicznych narzędzi zapewniających dostęp do danych zdrowotnych, e-recept czy wirtualna diagnostyka. Polacy są też otwarci na innowacje w zakresie ubezpieczeń zdrowotnych, z których korzysta już blisko 5,5 mln osób. Za pomocą nowej cyfrowej platformy Medicover chce zachęcić klientów do samodzielnej konfiguracji i zakupu polis online.

Żywienie

Wiktor Dyduła: Praca w charakterze kelnera jest bardzo ciężka fizycznie i psychicznie. Dlatego trzeba dawać napiwki, bo nawet 5 zł może zrobić komuś dzień

Zanim usłyszała o nim cała Polska, Wiktor Dyduła zarabiał między innymi jako animator zabaw dla dzieci, kelner i uliczny grajek. Każde zajęcie miało swoje plusy i minusy, ale jego najbardziej cieszyło to, że dzięki nim może poznawać ciekawych ludzi. Wokalista podkreśla, że ma duży szacunek do pieniądza i prawie zawsze daje też napiwki, bo wie, że to najlepsza forma docenienia pracy tych, którzy nas obsługują w kawiarni czy restauracji.