Komunikaty PR

Najnowsza kolekcja FILA w GO Sport

2020-09-28  |  16:30
Biuro prasowe

Tak zwany athleisure wear, czyli sportowa, komfortowa odzież, dedykowana ćwiczeniom, ale wykorzystywana też do codziennego użytku, od kilku sezonów pojawia się w zestawieniach top trendów. Projektanci doskonale wiedzą, że walory takich ubrań docenia się już nie tylko na siłowni, ale z powodzeniem można wykorzystywać je do casualowych look’ów i modnie łączyć z eleganckimi elementami lub całą stylizacje opierać na ich podstawie.

 

W ostatnim czasie to właśnie wygodna, minimalistyczna odzież była tą najbardziej przydatną, a noszenie tego typu ubrań przez dłuższy czas, sprawiło, że trudno z nich zrezygnować. Chociaż rozstanie wcale nie musi być konieczne, nawet gdy mowa o wyjściowych stylizacjach, które można tworzyć wykorzystując bardzo proste, ale też przyciągające wzrok propozycje od FILA.

 

To brand, który cieszył się wyjątkową popularnością w latach 90., kiedy tworzono kolekcje we współpracy z raperami, takimi jak Tupac Shakur. Dzisiaj marka przeżywa swoje odrodzenie, a jej charakterystyczny styl, opierający się na spójnej kolorystyce (bieli, granacie i czerwieni), schematycznym łączeniu barw i epatowaniu logiem, przemawia do miłośników mody i inspiruje najbardziej wybitnych projektantów do tworzenia kolekcji w kooperacji z marką.

 

Wybrane modele z nowej kolekcji FILA dostępne są teraz w GO Sport. Bluzy, koszulki, akcesoria, a także kąpielówki i kostiumy tej oldschoolowej marki można zakupić po przecenionych o ponad 20% cenach i cieszyć się ponadczasowymi elementami garderoby przez lata.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Moda TATUUM i Miś Uszatek zaprezentowali łódzką modę na EXPO 2025 w Osace Biuro prasowe
2025-05-07 | 16:00

TATUUM i Miś Uszatek zaprezentowali łódzką modę na EXPO 2025 w Osace

TATUUM, modowa marka z Łodzi, wzięła udział w Światowej Wystawie EXPO 2025 w Osace, prezentując specjalną kolekcję inspirowaną postacią Misia Uszatka. Udział w tym
Moda Okulary i soczewki w sylwestrowej stylizacji
2024-12-23 | 12:00

Okulary i soczewki w sylwestrowej stylizacji

Wybór między okularami a soczewkami na sylwestra zależy od kilku czynników, takich jak komfort, styl  i okoliczności.  Jeśli planujemy przetańczyć całą noc,
Moda Zima w stylu Black & White z Lee Cooper
2024-12-19 | 12:10

Zima w stylu Black & White z Lee Cooper

Buty bardzo Black W tym sezonie warto mieć w szafie czarne botki z rockowym, grunge’owym lub wojskowym sznytem. Można je zestawiać zarówno z jeansami i oversize’ową

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Żywienie

Sylwia Bomba: Nigdy nie stosowałam ozempicu. Dla mnie zdrowie jest ważniejsze niż efekt wizualny

Celebrytka uważa, że leków typu Ozempic nie powinno się stosować jako złotych środków na odchudzanie. Bo choć pozwalają one w dość krótkim czasie pozbyć się zbędnych kilogramów, to odbywa się to kosztem zdrowia. Aby więc bezpiecznie i trwale zredukować masę ciała, trzeba przede wszystkim zmodyfikować dietę i prowadzić aktywny styl życia. To długi, ale wart starania proces. Ze swojego doświadczenia Sylwia Bomba wie, że nie ma jednej cudownej tabletki, dzięki której bez żadnego wysiłku uzyskamy wymarzony rozmiar S.

Handel

Dzięki sztucznej inteligencji przesyłki mogą trafiać do klientów tego samego dnia. Liczba takich dostaw w Amazon znacząco rośnie

Prognozy rynkowe wskazują, że wart ok. 10 mld dol. globalny rynek dostaw realizowanych jednego dnia będzie w kolejnych latach dynamicznie rosnąć. Wpływają na to przede wszystkim oczekiwania konsumentów co do szybkich i terminowych doręczeń. Zarówno firmy kurierskie, jak i sklepy internetowe coraz mocniej inwestują w ten trend. W Amazon opcja Same-Day Delivery jest już możliwa w 135 lokalizacjach w Europie, a w tym roku przybędzie 20 kolejnych. W I kwartale br. Amazon dostarczył w tym trybie o 80 proc. paczek więcej niż przed rokiem. Głównie były to produkty z kategorii niezbędnych przedmiotów codziennego użytku.

Moda

Klaudia Zioberczyk: Doszłam już do takiego momentu, że jak wchodzę do sklepu, to mówię: wcale tego nie potrzebuję. Teraz stawiam na jakość, a nie na ilość

Modelka zdaje sobie sprawę z tego, że trzeba być bardzo ostrożnym, by nie dać się nabrać na różne sztuczki marketingowe, nie ulegać czarowi wyprzedaży i promocji, a zamiast tego kompletować swoją garderobę z ponadczasowych zestawów, które będzie można wykorzystać na różne okazje. Klaudia Zioberczyk uważa, że greenwashing, czyli wywoływanie u konsumentów poszukujących towarów eko mylnego wrażenia, że oferowany produkt taki właśnie jest, to nieuczciwa praktyka. Temu zjawisku postanowiła więc dokładnie się przyjrzeć w swojej pracy magisterskiej.