Najpiękniejsze lato? Tylko z IPANEMA!
Ale w gorące dni liczy się nie tylko moda! Bo niezależnie, czy jesteśmy na plaży, w mieście, czy innych wakacyjnych destynacjach, to zawsze chcemy czuć się komfortowo. A marką, która idealnie łączy trendy z wygodą, a kolory ze wzorami, jest brazylijska Ipanema!
Trendy w modzie zmieniają się jak w kalejdoskopie i często trudno za nimi nadążyć. Dlatego warto mieć swój własny styl i podkreślać go za pomocą elementów, które będą przysłowiową „kropką nad i” całego outfitu – mowa oczywiście o butach. Letnie stylizacje, zarówno te niezobowiązujące, jak i bardziej formalne, doskonale uzupełnią japonki, klapki i sandały marki Ipanema, która już od ponad 20 lat towarzyszy milionom kobiet na całym świecie.
Wszystkie modele łączą styl i wygodę z troską o środowisko, ponieważ są w 100% wegańskie i w 100% nadają się do recyklingu (są też w 30% wytworzone z materiału z recyklingu). Powstają we własnych fabrykach marki, ze zredukowanym zużyciem wody, energii i zmniejszonym śladem ekologicznym – tak, w kontekście „mody na bycie eko”, Ipanema też jest jednym z trendsetterów.
A co marka proponuje na sezon 2023? Wszystko, czego potrzebujemy – oryginalne wzory, ciekawe printy, całą feerię kolorów i zawsze doskonałą jakość. Ipanema to bowiem nie tylko moda, ale także wygoda! Obuwie jest odpowiednio wyprofilowane, powstaje z tworzyw najwyższego gatunku, jest idealnie wykończone w każdym detalu.
Klasyka, czyli zawsze na czasie i w dobrym stylu
Stonowane stylizacje, w których postawiono na klasykę, można przełamać butami w kontrastowym kolorze i o intrygującym kształcie, ale często lepiej uzupełnić je modelem, który taki właśnie styl podkreśli. Klapki Ipanema Solar Slide Ad, dostępne m. in. w kolorze beżowym i czarnym, zachwycają przeplecionymi paskami, które nadają im elegancji. Idealnie sprawdzą się jako dodatek do lnianych spodni czy basicowej sukienki. W tej roli mogą je również zastąpić sandałki Ipanema Go Fever Fem. Są regulowane wokół kostki i przyciągają wzrok efektem marszczenia na paskach. Zarówno klapki, jak i sandałki, występują także w intensywniejszych wariantach kolorystycznych, które warto założyć np. do kwiecistej zwiewnej sukni. A skoro przy kwiatach jesteśmy, to nie możemy nie wspomnieć o sandałkach Ipanema Class Flora Fem, bo kwieciste detale to dla wielu kwintesencja klasyki w letnim wydaniu. No i jeszcze Ipanema Class Shiny Flower Fem – niby tylko japonki zapinane wokół kostki, ale za to z wyjątkową ozdobą, czyli połyskującymi w słońcu kwiatami. To się nazywa efekt bling bling!
Odważnie, czyli kolor i zdobienia mają moc
Energetyczne odcienie butów doskonale „robią look”, dlatego także w tym sezonie w ofercie marki Ipanema znajdziemy wygodne wsuwane klapki w intensywnych kolorach. Te z linii Ipanema Bliss Slide Fem wyróżnia szeroki pasek, który wygląda jakby był zrobiony z pianki, a dokładnie trzech piankowych pasków połączonych ze sobą. Natomiast modele z linii Ipanema Follow Fem to podwójne paski z imitacją okrągłych zapięć i lakierowany efekt. Jedne i drugie łączy to, że perfekcyjnie układają się na stopie i przyciągają spojrzenia swoim designem. Co zaś jest punktem wspólnym sandałków Ipanema Class Jazz Fem i Class Rockstar Fem? Ozdobne paski! Te pierwsze wyglądają, jakby były zdobione nitami, te drugie zachwycają misterną plecionką. Kolory? Nie do przegapienia!
Printy, czyli dobry wzór nigdy nie jest zły
W tym miejscu nie może zabraknąć kwiatów, ale nie byle jakich kwiatów, bo chodzi o deseń powstały dla kolekcji „Frida Kahlo Collab”, inspirowany twórczością tej jednej z najbardziej znanych i cenionych artystek XX wieku, która nie bez przyczyny uważana jest wręcz za ikonę malarstwa. Japonki Ipanema Frida Kahlo oraz sandałki Ipanema Class Frida Kahlo zachwycają misternym florystycznym wzorem pokrywającym całą wkładkę, a także wizerunkiem samej Fridy. To must-have każdej fasionistki, każdej fanki twórczości Kahlo, każdej amatorki kwiatowych printów, czyli… w sumie każdej z nas! Te buty po prostu trzeba mieć! Ipanema nie zapomniała także o motywach typowo wakacyjnych – wiwat klasyczne japonki z linii Ipanema Anatomic Cactus Fem i grafiki przywołujące na myśl urlop w Meksyku. W kolekcji oczywiście są także wciąż niezwykle popularne i lubiane printy zwierzęce – te znajdziemy w linii japonek Ipanema Animale Print II Fem, jak i geometryczne wzory na sandałkach z cienkimi paskami Ipanema Fashion Sand XI Fem.

TATUUM i Miś Uszatek zaprezentowali łódzką modę na EXPO 2025 w Osace

Okulary i soczewki w sylwestrowej stylizacji

Zima w stylu Black & White z Lee Cooper
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Żywienie

Sylwia Bomba: Nigdy nie stosowałam ozempicu. Dla mnie zdrowie jest ważniejsze niż efekt wizualny
Celebrytka uważa, że leków typu Ozempic nie powinno się stosować jako złotych środków na odchudzanie. Bo choć pozwalają one w dość krótkim czasie pozbyć się zbędnych kilogramów, to odbywa się to kosztem zdrowia. Aby więc bezpiecznie i trwale zredukować masę ciała, trzeba przede wszystkim zmodyfikować dietę i prowadzić aktywny styl życia. To długi, ale wart starania proces. Ze swojego doświadczenia Sylwia Bomba wie, że nie ma jednej cudownej tabletki, dzięki której bez żadnego wysiłku uzyskamy wymarzony rozmiar S.
Handel
Dzięki sztucznej inteligencji przesyłki mogą trafiać do klientów tego samego dnia. Liczba takich dostaw w Amazon znacząco rośnie

Prognozy rynkowe wskazują, że wart ok. 10 mld dol. globalny rynek dostaw realizowanych jednego dnia będzie w kolejnych latach dynamicznie rosnąć. Wpływają na to przede wszystkim oczekiwania konsumentów co do szybkich i terminowych doręczeń. Zarówno firmy kurierskie, jak i sklepy internetowe coraz mocniej inwestują w ten trend. W Amazon opcja Same-Day Delivery jest już możliwa w 135 lokalizacjach w Europie, a w tym roku przybędzie 20 kolejnych. W I kwartale br. Amazon dostarczył w tym trybie o 80 proc. paczek więcej niż przed rokiem. Głównie były to produkty z kategorii niezbędnych przedmiotów codziennego użytku.
Moda
Klaudia Zioberczyk: Doszłam już do takiego momentu, że jak wchodzę do sklepu, to mówię: wcale tego nie potrzebuję. Teraz stawiam na jakość, a nie na ilość

Modelka zdaje sobie sprawę z tego, że trzeba być bardzo ostrożnym, by nie dać się nabrać na różne sztuczki marketingowe, nie ulegać czarowi wyprzedaży i promocji, a zamiast tego kompletować swoją garderobę z ponadczasowych zestawów, które będzie można wykorzystać na różne okazje. Klaudia Zioberczyk uważa, że greenwashing, czyli wywoływanie u konsumentów poszukujących towarów eko mylnego wrażenia, że oferowany produkt taki właśnie jest, to nieuczciwa praktyka. Temu zjawisku postanowiła więc dokładnie się przyjrzeć w swojej pracy magisterskiej.