Najpiękniejsze lato? Tylko z IPANEMA!
Ale w gorące dni liczy się nie tylko moda! Bo niezależnie, czy jesteśmy na plaży, w mieście, czy innych wakacyjnych destynacjach, to zawsze chcemy czuć się komfortowo. A marką, która idealnie łączy trendy z wygodą, a kolory ze wzorami, jest brazylijska Ipanema!
Trendy w modzie zmieniają się jak w kalejdoskopie i często trudno za nimi nadążyć. Dlatego warto mieć swój własny styl i podkreślać go za pomocą elementów, które będą przysłowiową „kropką nad i” całego outfitu – mowa oczywiście o butach. Letnie stylizacje, zarówno te niezobowiązujące, jak i bardziej formalne, doskonale uzupełnią japonki, klapki i sandały marki Ipanema, która już od ponad 20 lat towarzyszy milionom kobiet na całym świecie.
Wszystkie modele łączą styl i wygodę z troską o środowisko, ponieważ są w 100% wegańskie i w 100% nadają się do recyklingu (są też w 30% wytworzone z materiału z recyklingu). Powstają we własnych fabrykach marki, ze zredukowanym zużyciem wody, energii i zmniejszonym śladem ekologicznym – tak, w kontekście „mody na bycie eko”, Ipanema też jest jednym z trendsetterów.
A co marka proponuje na sezon 2023? Wszystko, czego potrzebujemy – oryginalne wzory, ciekawe printy, całą feerię kolorów i zawsze doskonałą jakość. Ipanema to bowiem nie tylko moda, ale także wygoda! Obuwie jest odpowiednio wyprofilowane, powstaje z tworzyw najwyższego gatunku, jest idealnie wykończone w każdym detalu.
Klasyka, czyli zawsze na czasie i w dobrym stylu
Stonowane stylizacje, w których postawiono na klasykę, można przełamać butami w kontrastowym kolorze i o intrygującym kształcie, ale często lepiej uzupełnić je modelem, który taki właśnie styl podkreśli. Klapki Ipanema Solar Slide Ad, dostępne m. in. w kolorze beżowym i czarnym, zachwycają przeplecionymi paskami, które nadają im elegancji. Idealnie sprawdzą się jako dodatek do lnianych spodni czy basicowej sukienki. W tej roli mogą je również zastąpić sandałki Ipanema Go Fever Fem. Są regulowane wokół kostki i przyciągają wzrok efektem marszczenia na paskach. Zarówno klapki, jak i sandałki, występują także w intensywniejszych wariantach kolorystycznych, które warto założyć np. do kwiecistej zwiewnej sukni. A skoro przy kwiatach jesteśmy, to nie możemy nie wspomnieć o sandałkach Ipanema Class Flora Fem, bo kwieciste detale to dla wielu kwintesencja klasyki w letnim wydaniu. No i jeszcze Ipanema Class Shiny Flower Fem – niby tylko japonki zapinane wokół kostki, ale za to z wyjątkową ozdobą, czyli połyskującymi w słońcu kwiatami. To się nazywa efekt bling bling!
Odważnie, czyli kolor i zdobienia mają moc
Energetyczne odcienie butów doskonale „robią look”, dlatego także w tym sezonie w ofercie marki Ipanema znajdziemy wygodne wsuwane klapki w intensywnych kolorach. Te z linii Ipanema Bliss Slide Fem wyróżnia szeroki pasek, który wygląda jakby był zrobiony z pianki, a dokładnie trzech piankowych pasków połączonych ze sobą. Natomiast modele z linii Ipanema Follow Fem to podwójne paski z imitacją okrągłych zapięć i lakierowany efekt. Jedne i drugie łączy to, że perfekcyjnie układają się na stopie i przyciągają spojrzenia swoim designem. Co zaś jest punktem wspólnym sandałków Ipanema Class Jazz Fem i Class Rockstar Fem? Ozdobne paski! Te pierwsze wyglądają, jakby były zdobione nitami, te drugie zachwycają misterną plecionką. Kolory? Nie do przegapienia!
Printy, czyli dobry wzór nigdy nie jest zły
W tym miejscu nie może zabraknąć kwiatów, ale nie byle jakich kwiatów, bo chodzi o deseń powstały dla kolekcji „Frida Kahlo Collab”, inspirowany twórczością tej jednej z najbardziej znanych i cenionych artystek XX wieku, która nie bez przyczyny uważana jest wręcz za ikonę malarstwa. Japonki Ipanema Frida Kahlo oraz sandałki Ipanema Class Frida Kahlo zachwycają misternym florystycznym wzorem pokrywającym całą wkładkę, a także wizerunkiem samej Fridy. To must-have każdej fasionistki, każdej fanki twórczości Kahlo, każdej amatorki kwiatowych printów, czyli… w sumie każdej z nas! Te buty po prostu trzeba mieć! Ipanema nie zapomniała także o motywach typowo wakacyjnych – wiwat klasyczne japonki z linii Ipanema Anatomic Cactus Fem i grafiki przywołujące na myśl urlop w Meksyku. W kolekcji oczywiście są także wciąż niezwykle popularne i lubiane printy zwierzęce – te znajdziemy w linii japonek Ipanema Animale Print II Fem, jak i geometryczne wzory na sandałkach z cienkimi paskami Ipanema Fashion Sand XI Fem.
Okulary i soczewki w sylwestrowej stylizacji
Zima w stylu Black & White z Lee Cooper
Modne, ciepłe i z futerkiem – zimowe buty od Lee Cooper
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Teatr
Daniel Olbrychski: Praca mnie konserwuje, gdybym nie grał, tobym się błyskawicznie zestarzał. Walczę, żeby widzowie nie dostrzegali na scenie mojej osiemdziesiątki
Daniel Olbrychski uznawany jest za jednego z najwybitniejszych aktorów filmowych i teatralnych swojego pokolenia. W dorobku ma wiele znakomitych ról i już od dawna mógłby odcinać kupony od sławy, ale jak podkreśla – nie zamierza rezygnować z pracy. Z przyjemnością przyjmuje kolejne propozycje zawodowe i mierzy się z nowymi rolami, bo dzięki takiej aktywności nie czuje upływającego czasu. Za trzy tygodnie artysta będzie świętował okrągłe urodziny.
Edukacja
Idea STEM zmienia podejście do edukacji dzieci na całym świecie. Doświadczanie i współpraca zamiast wykładów
Odejście od wykładowej metody prowadzenia zajęć na rzecz doświadczeń, współpracy i partnerskich relacji z nauczycielem to podstawowe założenia idei edukacyjnej STEM. Ma ona wspierać rozwój dzieci i młodzieży w kierunkach, jakie wytycza zmieniająca się rzeczywistość i na jakie nastawiony będzie rynek pracy za kilka lat. Globalnie rynek edukacji STEM do końca dekady podwoi swoje przychody. Ten światowy trend jest obserwowany i rozwijany również w Polsce, m.in. poprzez projekt STEM Kindloteka.
Handel
Finansowanie, technologia i wola polityczna sprzyjają walce o klimat. Dołączają do niej także konsumenci
Eksperci apelują o intensyfikację wysiłków na rzecz ochrony klimatu. Tym bardziej że teraz są ku temu sprzyjające warunki: finansowanie, wola polityczna i zaawansowane technologie. Coraz częściej idzie za tym także gotowość społeczeństwa do zmian. Choć w kontekście zielonej rewolucji mówi się przede wszystkim o transformacji energetycznej i ograniczaniu emisji CO2, dbanie o zmiany zaczyna się również na poziomie decyzji konsumenckich. Polacy mają tego świadomość i wdrażają proekologiczne nawyki w codzienną rutynę i zakupy.