Najpierw Mango, później Primark. Oto nowe marki w Magnolia Park
PR Expert
Przestrzenna 48/3
50-533 Wrocław
akondratowicz|prexpert.com.pl| |akondratowicz|prexpert.com.pl
+48 502 332 358
www.prexpert.com.pl
Kultowa odzieżowa marka z Barcelony – Mango i wyczekiwany przez klientów irlandzki Primark – to dwie nowe marki w Magnolia Park. Mango otwiera swój salon jutro. Premier Primarka już wkrótce.
Otwarcie salonu Mango zaplanowane zostało właśnie na piątek, 26 maja. Będzie to jedyny sklep tej marki we Wrocławiu. Mango działa na rynku modowym blisko 40 lat i obecnie posiada 3 tysiące sklepów w ponad 110 krajach na całym świecie. Oferuje m.in. ubrania z naturalnych tkanin na każdą okazję, a także będące w trendach dodatki - torebki, apaszki, buty czy biżuterię. W ubraniach Mango gustują również znane gwiazdy takie jak Katie Holmes, Sienna Miller, Magot Robbie czy Gigi Hadid. Sukienki tego brandu nosi również księżna Kate. Marka chętnie współpracuje ze słynnymi aktorkami, które tak jak Penelope Cruz, brały udział w kampaniach reklamowych firmy.
– Spełniające oczekiwania klientów - to właśnie takie brandy przyciąga do siebie Magnolia Park. Mango to jedna z najpopularniejszych marek sieciowych i jesteśmy dumni, że jako jedyni we Wrocławiu możemy oferować stacjonarnie asortyment tej hiszpańskiej marki dla Dolnego Śląska – mówi Joanna Sawośko-Duda z Multi Poland, dyrektor Magnolia Park.
Salon Mango w Magnolia Park zostanie otwarty na parterze, w sąsiedztwie sklepów Nike oraz Mohito i będzie miał niemalże 600 mkw. powierzchni. Marka otworzy sklep w nowym koncepcie inspirowanym stylem śródziemnomorskim – wnętrze będzie jasne, a dodatki dopełniające całość zostaną wykonane z naturalnych materiałów.
Mango dołączy do marek, które w maju zostały nowymi najemcami Magnolia Park. Są to: Kameleon Studio Mody (na pierwszym piętrze) z modnymi ubraniami dla kobiet w zróżnicowanej rozmiarówce od 34 do 54 oraz polski butik z odzieżą i dodatkami dla kobiet - FEME (również na pierwszym piętrze) oferujący co sezon 300 nowych modeli sukienek, żakietów, spodni, spódnic i bluzek.
Ponadto marka H&M poszerza swoją ofertę w Magnolia Park. Już teraz klienci mogą zrobić zakupy na dodatkowych 250 mkw. powierzchni najmu na parterze w nowym H&M Home, który znany jest z szerokiego asortymentu dodatków do domu będących odzwierciedleniem najnowszych trendów wnętrzarskich. W najbliższych dniach, o dodatkowe ponad 80 mkw., na pierwszym poziomie zostanie rozbudowany także dział damski.
Pierwszy Primark na Dolnym Śląsku
Jeszcze w tym roku w Magnolia Park otworzy się znana irlandzka marka Primark, działająca na światowym rynku od ponad 50 lat. Będzie to pierwszy sklep na Dolnym Śląsku. Obecnie w centrum handlowym trwają prace adaptacyjne mające na celu przygotowanie lokalu pod dwupoziomowy salon o łącznej powierzchni najmu ponad 5300 mkw. Asortyment tej marki to odzież damska, męska i dziecięca, a także kosmetyki, artykuły gospodarstwa domowe i akcesoria. Primark jest ceniony nie tylko za podążanie za najnowszymi trendami modowymi, ale też za atrakcyjne ceny produktów. Marka stawia także na zrównoważony rozwój, a obecnie blisko połowa wszystkich ubrań Primark zawiera materiały pochodzące z recyklingu.
Sklep będzie zlokalizowany niedaleko wejścia głównego od strony ulicy Legnickiej. Obecnie lokal jest zasłonięty kolorową ścianką, na której można zrobić sobie ciekawe selfie.
– Obecność tak znanej i popularnej na całym świecie marki w Magnolia Park to potwierdzenie faktu, że jesteśmy galerią pierwszego wyboru dla większości sieci handlowych, które decydują się na otwarcie swoich pierwszych salonów na Dolnym Śląsku – podkreśla Joanna Sawośko-Duda.
Okulary i soczewki w sylwestrowej stylizacji
Zima w stylu Black & White z Lee Cooper
Modne, ciepłe i z futerkiem – zimowe buty od Lee Cooper
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Muzyka
Wiktor Dyduła: Znam osoby w branży muzycznej wypalone z powodu nadmiaru pracy. To, co kiedyś sprawiało im przyjemność, teraz jest zawodowym obowiązkiem
Artysta promuje obecnie swój najnowszy singiel zatytułowany „Szybkie tempo” i właśnie z taką prędkością od trzech lat podbija polski rynek muzyczny. Piosenkarz zdaje sobie jednak sprawę z tego, jakie wyzwania narzuca życie w ciągłym biegu, dlatego on sam, mimo że prężnie rozwija swoją karierę i czerpie ogromną radość ze śpiewania, od czasu do czasu zatrzymuje się i patrzy na to, co robi z innej perspektywy, by złapać tak potrzebny dystans. Wiktor Dyduła przyznaje bowiem, że w branży muzycznej nie brakuje osób, które skarżą się na zbyt duże obciążenie psychiczne i wypalenie zawodowe.