Komunikaty PR

Najpierw Mango, później Primark. Oto nowe marki w Magnolia Park

2023-05-25  |  16:30
Biuro prasowe
Kontakt
Adriana Kondratowicz
PR Expert

Przestrzenna 48/3
50-533 Wrocław
akondratowicz|prexpert.com.pl| |akondratowicz|prexpert.com.pl
+48 502 332 358
www.prexpert.com.pl

Kultowa odzieżowa marka z Barcelony – Mango i wyczekiwany przez klientów irlandzki Primark – to dwie nowe marki w Magnolia Park. Mango otwiera swój salon jutro. Premier Primarka już wkrótce.

Otwarcie salonu Mango zaplanowane zostało właśnie na piątek, 26 maja. Będzie to jedyny sklep tej marki we Wrocławiu. Mango działa na rynku modowym blisko 40 lat i obecnie posiada 3 tysiące sklepów w ponad 110 krajach na całym świecie. Oferuje m.in. ubrania z naturalnych tkanin na każdą okazję, a także będące w trendach dodatki - torebki, apaszki, buty czy biżuterię. W ubraniach Mango gustują również znane gwiazdy takie jak Katie Holmes, Sienna Miller, Magot Robbie czy Gigi Hadid. Sukienki tego brandu nosi również księżna Kate. Marka chętnie współpracuje ze słynnymi aktorkami, które tak jak Penelope Cruz, brały udział w kampaniach reklamowych firmy.

Spełniające oczekiwania klientów - to właśnie takie brandy przyciąga do siebie Magnolia Park. Mango to jedna z najpopularniejszych marek sieciowych i jesteśmy dumni, że jako jedyni we Wrocławiu możemy oferować stacjonarnie asortyment tej hiszpańskiej marki dla Dolnego Śląska – mówi Joanna Sawośko-Duda z Multi Poland, dyrektor Magnolia Park.

Salon Mango w Magnolia Park zostanie otwarty na parterze, w sąsiedztwie sklepów Nike oraz Mohito i będzie miał niemalże 600 mkw. powierzchni. Marka otworzy sklep w nowym koncepcie inspirowanym stylem śródziemnomorskim – wnętrze będzie jasne, a dodatki dopełniające całość zostaną wykonane z naturalnych materiałów.

Mango dołączy do marek, które w maju zostały nowymi najemcami Magnolia Park. Są to: Kameleon Studio Mody (na pierwszym piętrze) z modnymi ubraniami dla kobiet w zróżnicowanej rozmiarówce od 34 do 54 oraz polski butik z odzieżą i dodatkami dla kobiet - FEME (również na pierwszym piętrze) oferujący co sezon 300 nowych modeli sukienek, żakietów, spodni, spódnic i bluzek.

Ponadto marka H&M poszerza swoją ofertę w Magnolia Park. Już teraz klienci mogą zrobić zakupy na dodatkowych 250 mkw. powierzchni najmu na parterze w nowym H&M Home, który znany jest z szerokiego asortymentu dodatków do domu będących odzwierciedleniem najnowszych trendów wnętrzarskich. W najbliższych dniach, o dodatkowe ponad 80 mkw., na pierwszym poziomie zostanie rozbudowany także dział damski.

Pierwszy Primark na Dolnym Śląsku

Jeszcze w tym roku w Magnolia Park otworzy się znana irlandzka marka Primark, działająca na światowym rynku od ponad 50 lat. Będzie to pierwszy sklep na Dolnym Śląsku. Obecnie w centrum handlowym trwają prace adaptacyjne mające na celu przygotowanie lokalu pod dwupoziomowy salon o łącznej powierzchni najmu ponad 5300 mkw. Asortyment tej marki to odzież damska, męska i dziecięca, a także kosmetyki, artykuły gospodarstwa domowe i akcesoria. Primark jest ceniony nie tylko za podążanie za najnowszymi trendami modowymi, ale też za atrakcyjne ceny produktów. Marka stawia także na zrównoważony rozwój, a obecnie blisko połowa wszystkich ubrań Primark zawiera materiały pochodzące z recyklingu.

Sklep będzie zlokalizowany niedaleko wejścia głównego od strony ulicy Legnickiej. Obecnie lokal jest zasłonięty kolorową ścianką, na której można zrobić sobie ciekawe selfie. 

Obecność tak znanej i popularnej na całym świecie marki w Magnolia Park to potwierdzenie faktu, że jesteśmy galerią pierwszego wyboru dla większości sieci handlowych, które decydują się na otwarcie swoich pierwszych salonów na Dolnym Śląsku – podkreśla Joanna Sawośko-Duda.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: PR Expert
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Moda SUKCES SZYTY ZŁOTĄ NITKĄ NABÓR DO KONKURSU DLA MŁODYCH PROJEKTANTÓW Biuro prasowe
2024-07-17 | 10:00

SUKCES SZYTY ZŁOTĄ NITKĄ NABÓR DO KONKURSU DLA MŁODYCH PROJEKTANTÓW

SUKCES SZYTY ZŁOTĄ NITKĄ NABÓR DO KONKURSU DLA MŁODYCH PROJEKTANTÓW   Ten konkurs otworzył drzwi do kariery takim gwiazdom, jak Łukasz Jemioł,
Moda Subtelna doskonałość linii – marka Patrizia Aryton rozpoczyna sezon AW24.
2024-07-12 | 09:00

Subtelna doskonałość linii – marka Patrizia Aryton rozpoczyna sezon AW24.

Kapsułowa kolekcja Atelier Patrizia Aryton na sezon jesień-zima 2024, to moc zaklęta w doskonałych liniach sylwetek, ubrania najwyższej jakości, które tworzą kompletną szafę
Moda Dlaczego Polacy kupują luksusowe rzeczy z drugiej ręki?
2024-07-11 | 14:00

Dlaczego Polacy kupują luksusowe rzeczy z drugiej ręki?

Vinted, wiodąca w Europie internetowa platforma C2C mody używanej, spytała respondentów w Polsce o ich nawyki zakupowe dotyczące mody luksusowej z drugiej ręki.

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Teatr

Eliza Rycembel: Sztukę „Czułe słówka” zrobiliśmy na podstawie znanego filmu. Udało się uwspółcześnić tę historię i przenieść ją na nasze realia

Już po pierwszych przedstawieniach Eliza Rycembel i Krzysztof Dracz widzą, że bardziej współczesna teatralna wersja obsypanego Oscarami kinowego hitu sprzed 40 lat również przypadła do gustu widzom. „Czułe słówka” w reżyserii Pawła Paszta to historia wzruszająca, ale nie ckliwa, z odpowiednią dozą akcentów dramatycznych i komediowych. Spektakl opowiada o trudnej relacji nadopiekuńczej matki i córki, która czując się przytłoczona jej miłością i oczekiwaniami, decyduje się na szybkie małżeństwo i opuszczenie domu.

Inwestycje

Polskie wybrzeże przyciąga coraz więcej turystów z zagranicy. Apartamenty nad morzem wracają do łask inwestorów

Polskie wybrzeże z każdym rokiem cieszy się rosnącym zainteresowaniem krajowych, ale i zagranicznych turystów – głównie z Niemiec, Czech, Szwecji i Norwegii. Tym, co przyciąga ich nad Bałtyk, są m.in. ceny, które wciąż pozostają konkurencyjne w stosunku do cen innych, popularnych destynacji wakacyjnych, jak i dobra baza noclegowa. Nadmorskie hotele i apartamenty w sezonie notują nawet ponad 90-proc. obłożenie, a zainteresowanie inwestowaniem w takie obiekty nie słabnie. Apartamenty typowo pod wynajem – wykończone pod klucz, w dobrej lokalizacji, z operatorem i gwarancją comiesięcznego zysku – są popularne wśród osób, którym zależy na zabezpieczeniu i pomnożeniu swoich oszczędności, które jednocześnie oczekują, by formalności związane obsługą lokalu były dla nich jak najmniej angażujące.

Media

Katarzyna Dowbor: Niektórym bohaterom programu „Nasz nowy dom” pomagam do dziś. A moje nazwisko otwiera drzwi, których inaczej nie można otworzyć

Prezenterka przyznaje, że historia wielu bohaterów programu „Nasz nowy dom” poruszyła ją do tego stopnia, że postanowiła im pomagać także na własną rękę, już poza kamerami. I mimo że teraz nie jest już związana z tym formatem Polsatu, to nadal ma kontakt z niektórymi uczestnikami i wspiera ich, jak tylko może. Katarzyna Dowbor podkreśla, że dużą satysfakcje daje jej to, że ktoś chętnie korzysta z jej rad i życiowego doświadczenia. Ma też żal do władz Polsatu, że nadal nie poznała powodów ich decyzji dotyczącej zmiany gospodyni programu, który tworzyła od podszewki.