Największa kolacja w Warszawie w Elektrowni Powiśle
W Warszawie odbyła się największa uczta tego lata – Elektrownia Powiśle ugościła ponad 380 osób na kolacji przy wspólnym stole. Była ona wstępem do pokazu kolekcji „MENU” duetu Paprocki Brzozowski. Na placu przed główną fasadą dawnej elektrowni miejskiej, a dzisiejszej Kulinarnej Stolicy Warszawy, stanął długi na ponad 100 metrów, suto zastawiony stół, który po kolacji stał się wybiegiem dla modelek ubranych w najnowsze kreacje polskich projektantów. Na talerzach królowały dania serwowane przez szefów kuchni z restauracji Madre, Dym i Tres Toros.
Wielka letnia uczta w Elektrowni Powiśle zgromadziła przy jednym stole ponad 380 wyjątkowych gości. O menu zadbali najemcy: szef kuchni Giacomo Carreca z restauracji Madre przygotował przystawki Straciatella e Pomodoro i Aubergine Caponata 2.0, czyli własną interpretację klasycznego sycylijskiego dania letniego. Szef kuchni Mariusz Fedorczuk z restauracji Dym zaserwował ośmiornicę na chipsie z tapioki. Restauracja Tres Toros zapewniła natomiast selekcję serów i wędlin w towarzystwie oliwek. Całość dopełnił deser – mus Neboa na bazie białej czekolady z owocowym twistem.
Uczestnicy wydarzenia zostali ugoszczeni przy jednym wielkim stole, którego długość wyniosła ponad 100 metrów. Spotkanie celebrowano przy dźwiękach kwartetu smyczkowego, a klimat uzupełniły śródziemnomorskie drzewa i przygotowane specjalnie na to wydarzenie fontanny. To była pierwsza kolacja na taką skalę w Warszawie, łącząca smakowanie potraw z pokazem mody.
Jak połączyć najemców retail i gastronomicznych w obiekcie o funkcjach mixed-use? Zrobić pokaz mody poprzedzony kolacją. Jako Kulinarna Stolica Warszawy, Elektrownia Powiśle słynie z największej liczby konceptów gastronomicznych, kawiarni i barów w stolicy. To już kolejny raz, kiedy organizujemy pokaz mody z naszym najemcą – duetem Paprocki Brzozowski – na taką skalę w nietypowym stylu. Dwa lata temu tematem przewodnim była łąka, a plac przed Elektrownią został pokryty bogatą roślinnością. Teraz postawiliśmy na jedzenie – w końcu nic tak nie integruje jak wspólne celebrowanie chwil przy stole. A gdy potem ten stół staje się wybiegiem, to już w ogóle dzieje się magia – mówi Jagoda Lechowska, Marketing Director w White Star Real Estate (właściciel i zarządca Elektrowni Powiśle).
Pokaz kolekcji „Menu” autorstwa duetu Paprocki Brzozowski rozpoczął się przy zjawiskowej aranżacji muzycznej Wojtka Urbańskiego. Ku zaskoczeniu gości, po kolacji stół zmienił się w wybieg dla modelek. Obrus wypełniony autorskim nadrukiem miał swoją kontynuację w tkaninach skrojonych w oryginalne kreacje. Kolekcja stworzona przez Marcina Paprockiego i Mariusza Brzozowskiego to celebracja lat 60. i 70. Jak na bogate menu przystało, projektanci postawili na feerię smaków, prezentując różnorodne faktury tkanin i wyraziste kolory. Soczysty pomarańcz, subtelna w smaku pistacja oraz deserowe pudrowe róże dominowały na wybiegu, dodając kolekcji niezwykłego smaku. Całość została przyprawiona pieprzną czernią i lukrowaną bielą, tworząc harmonijną kompozycję. Kobieta Paprocki Brzozowski na nadchodzący sezon to kwintesencja zmysłowości i dobrego nastroju. Za stylizacje odpowiadała Agnieszka Ścibior, a atmosfera wydarzenia to zasługa reżysera Waldka Szymkowiaka.
Choć wydarzenie zaczarowało gości w jeden wieczór, klimat letniej celebracji w Elektrowni Powiśle trwa do dziś. To wszystko dzięki licznym restauracjom, które oferują letnie menu do późnych godzin nocnych (restauracja Dym nawet do godziny 1:00, a w piątki i soboty do 3:00 w nocy, a Ćma nad Wisłą – codziennie przez całą dobę). Dzięki temu każdy ma możliwość poczuć klimat fiesty na Powiślu przez cały sezon.

Moda w natarciu… ma szansę zmienić nasz świat na lepsze – ciekawe spojrzenie na trendy na konferencji w Osace

TATUUM i Miś Uszatek zaprezentowali łódzką modę na EXPO 2025 w Osace

Okulary i soczewki w sylwestrowej stylizacji
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Nowe technologie

Gwiazdy: Stresują nas galerie, więc wolimy zakupy online. W sieci łatwiej też znaleźć dobre promocje
Gwiazdy obecne podczas Domówki Amazon Prime zgodnie przyznają, że zakupy online bardzo ułatwiają życie i pozwalają zaoszczędzić sporo czasu i pieniędzy. Z powodu licznych obowiązków zawodowych czy też opieki nad dziećmi nie zawsze mają bowiem czas na wielogodzinne buszowanie po galeriach, natomiast oferta sklepów internetowych jest dostępna 24 godziny na dobę, co umożliwia dokonanie wyboru o każdej porze
Konsument
Konsumenci rynku telekomunikacyjnego narzekają na nieprzejrzyste oferty. Jeden z operatorów chce je wyeliminować

Co piąty Polak dostrzega pozytywne zmiany na rynku usług telekomunikacyjnych, głównie jego rozwój, zarówno pod kątem liczby ofert, jak i rozwoju technologii. Gorzej jednak wypada przejrzystość ofert – wynika z badania Urzędu Komunikacji Elektronicznej. Konsumenci są zmęczeni skomplikowanymi taryfami i ukrytymi kosztami, dlatego coraz większym zainteresowaniem cieszą się proste pakiety. Dlatego też T-Mobile startuje z nową ofertą „Po prostu", z jednym, prostym abonamentem bez żadnych limitów.
Handel
Rynek piwa kurczy się w I półroczu 2025 roku. Zła pogoda w maju przyniosła 12-proc. spadek sprzedaży

Pierwsze półrocze br. to kolejny okres spadku rynku piwa w Polsce. I to mimo dynamicznego wzrostu produkcji i sprzedaży piwa bezalkoholowego. Zdaniem przedstawicieli Związku Pracodawców Przemysłu Piwowarskiego – Browary Polskie miały na to wpływ m.in. niesprzyjająca pogoda i negatywna narracja wokół branży piwnej. Ponadto wśród wyzwań, z jakimi musi się mierzyć rynek, są rosnące koszty prowadzenia działalności oraz przygotowania do systemu kaucyjnego, który zacznie obowiązywać już za trzy miesiące – wskazuje Mieszko Musiał, nowy prezes zarządu związku.