Komunikaty PR

Największa kolacja w Warszawie w Elektrowni Powiśle

2024-07-09  |  11:06
Biuro prasowe

W Warszawie odbyła się największa uczta tego lata – Elektrownia Powiśle ugościła ponad 380 osób na kolacji przy wspólnym stole. Była ona wstępem do pokazu kolekcji „MENU” duetu Paprocki Brzozowski. Na placu przed główną fasadą dawnej elektrowni miejskiej, a dzisiejszej Kulinarnej Stolicy Warszawy, stanął długi na ponad 100 metrów, suto zastawiony stół, który po kolacji stał się wybiegiem dla modelek ubranych w najnowsze kreacje polskich projektantów. Na talerzach królowały dania serwowane przez szefów kuchni z restauracji Madre, Dym i Tres Toros.

Wielka letnia uczta w Elektrowni Powiśle zgromadziła przy jednym stole ponad 380 wyjątkowych gości. O menu zadbali najemcy: szef kuchni Giacomo Carreca z restauracji Madre przygotował przystawki Straciatella e Pomodoro i Aubergine Caponata 2.0, czyli własną interpretację klasycznego sycylijskiego dania letniego. Szef kuchni Mariusz Fedorczuk z restauracji Dym zaserwował ośmiornicę na chipsie z tapioki. Restauracja Tres Toros zapewniła natomiast selekcję serów i wędlin w towarzystwie oliwek. Całość dopełnił deser – mus Neboa na bazie białej czekolady z owocowym twistem.

Uczestnicy wydarzenia zostali ugoszczeni przy jednym wielkim stole, którego długość wyniosła ponad 100 metrów. Spotkanie celebrowano przy dźwiękach kwartetu smyczkowego, a klimat uzupełniły śródziemnomorskie drzewa i przygotowane specjalnie na to wydarzenie fontanny. To była pierwsza kolacja na taką skalę w Warszawie, łącząca smakowanie potraw z pokazem mody.

Jak połączyć najemców retail i gastronomicznych w obiekcie o funkcjach mixed-use? Zrobić pokaz mody poprzedzony kolacją. Jako Kulinarna Stolica Warszawy, Elektrownia Powiśle słynie z największej liczby konceptów gastronomicznych, kawiarni i barów w stolicy. To już kolejny raz, kiedy organizujemy pokaz mody z naszym najemcą – duetem Paprocki Brzozowski – na taką skalę w nietypowym stylu. Dwa lata temu tematem przewodnim była łąka, a plac przed Elektrownią został pokryty bogatą roślinnością. Teraz postawiliśmy na jedzenie – w końcu nic tak nie integruje jak wspólne celebrowanie chwil przy stole. A gdy potem ten stół staje się wybiegiem, to już w ogóle dzieje się magia – mówi Jagoda Lechowska, Marketing Director w White Star Real Estate (właściciel i zarządca Elektrowni Powiśle).

Pokaz kolekcji „Menu” autorstwa duetu Paprocki Brzozowski rozpoczął się przy zjawiskowej aranżacji muzycznej Wojtka Urbańskiego. Ku zaskoczeniu gości, po kolacji stół zmienił się w wybieg dla modelek. Obrus wypełniony autorskim nadrukiem miał swoją kontynuację w tkaninach skrojonych w oryginalne kreacje. Kolekcja stworzona przez Marcina Paprockiego i Mariusza Brzozowskiego to celebracja lat 60. i 70. Jak na bogate menu przystało, projektanci postawili na feerię smaków, prezentując różnorodne faktury tkanin i wyraziste kolory. Soczysty pomarańcz, subtelna w smaku pistacja oraz deserowe pudrowe róże dominowały na wybiegu, dodając kolekcji niezwykłego smaku. Całość została przyprawiona pieprzną czernią i lukrowaną bielą, tworząc harmonijną kompozycję. Kobieta Paprocki Brzozowski na nadchodzący sezon to kwintesencja zmysłowości i dobrego nastroju. Za stylizacje odpowiadała Agnieszka Ścibior, a atmosfera wydarzenia to zasługa reżysera Waldka Szymkowiaka.

Choć wydarzenie zaczarowało gości w jeden wieczór, klimat letniej celebracji w Elektrowni Powiśle trwa do dziś. To wszystko dzięki licznym restauracjom, które oferują letnie menu do późnych godzin nocnych (restauracja Dym nawet do godziny 1:00, a w piątki i soboty do 3:00 w nocy, a Ćma nad Wisłą – codziennie przez całą dobę). Dzięki temu każdy ma możliwość poczuć klimat fiesty na Powiślu przez cały sezon.

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Moda Subtelna doskonałość linii – marka Patrizia Aryton rozpoczyna sezon AW24. Biuro prasowe
2024-07-12 | 09:00

Subtelna doskonałość linii – marka Patrizia Aryton rozpoczyna sezon AW24.

Kapsułowa kolekcja Atelier Patrizia Aryton na sezon jesień-zima 2024, to moc zaklęta w doskonałych liniach sylwetek, ubrania najwyższej jakości, które tworzą kompletną szafę
Moda Dlaczego Polacy kupują luksusowe rzeczy z drugiej ręki?
2024-07-11 | 14:00

Dlaczego Polacy kupują luksusowe rzeczy z drugiej ręki?

Vinted, wiodąca w Europie internetowa platforma C2C mody używanej, spytała respondentów w Polsce o ich nawyki zakupowe dotyczące mody luksusowej z drugiej ręki.
Moda Dynamiczny wzrost polskiego rynku odzieżowego na tle Europy
2024-07-08 | 06:31

Dynamiczny wzrost polskiego rynku odzieżowego na tle Europy

  Rynek odzieżowy w Europie kontynuuje swój wzrost, z prognozowaną wartością 486,9 mld USD w 2024 roku i roczną stopą wzrostu na poziomie 2,06% (CAGR

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Edukacja

Dorośli nie umieją rozmawiać o dojrzewaniu ze swoimi dziećmi. Młodzi czerpią wiedzę głównie z internetu

Dojrzewanie i to, co w tym okresie dzieje się z ciałem i emocjami, to w wielu polskich domach wciąż temat tabu. Nawet jeśli rodzice i opiekunowie podejmują temat, to często się okazuje, że nie za bardzo wiedzą, jak mają o tym rozmawiać ze swoimi dziećmi. Młodzi najczęściej szukają odpowiedzi na swoje pytania i wątpliwości w internecie, jednak nie zawsze są to jakościowe treści, zgodne z aktualną wiedzą i pochodzące od wykwalifikowanych ekspertów. – Chcieliśmy stworzyć miejsce, gdzie znajdą bezpieczną wiedzę na temat wszystkiego, co się dzieje w ich ciele, głowie i duszy w tak ważnym momencie w ich życiu – mówi Olga Kwiecińska, założycielka i pomysłodawczyni Cześć Ciało.

Media

Robert El Gendy: Z Klaudią Carlos jesteśmy różni charakterologicznie, ale doskonale się uzupełniamy. Jak mam słabszy dzień, to ona przejmuje kontrolę nad rozmową lub odwrotnie

Nowi gospodarze TVP2 nie mogą się nachwalić zarówno atmosfery, jaka panuje w TVP, jak i siebie nawzajem. Robert El Gendy bardzo się cieszy z tego, że może prowadzić „Pytanie na śniadanie” z Klaudią Carlos i przekonuje, że ich duet ma duży potencjał. Na wizji doskonale się dogadują i uzupełniają, a poza kamerami  mają wiele wspólnych tematów do rozmów.

Prawo

Świadomość społeczna na temat ryzyka publikowania wizerunków dzieci w internecie nadal bardzo niska. UODO apeluje o ostrożność

Kilkaset milionów zdjęć codziennie jest publikowanych w internecie, wśród nich wiele z udziałem dzieci. Zdjęcia i wideo zamieszczają zarówno rodzice, jak i placówki oświatowe, do których dzieci uczęszczają. Materiały te, bez względu na to, z jaką intencją są publikowane, mogą trafić w niepowołane ręce i posłużyć do ataku hejterskiego na dzieci, kradzieży ich cyfrowej tożsamości, a nawet zostać wykorzystane przez osoby o skłonnościach pedofilskich. Podkreślają to eksperci UODO i Fundacji Orange w poradniku skierowanym do osób pracujących w placówkach i organizacjach działających na rzecz dzieci.