Komunikaty PR

Największy wybór okularów Ray-Ban i Oakley

2021-06-16  |  10:00
Biuro prasowe
Kontakt
Dorota Czerwińska
Communication Unlimited

ul. Wołoska 9 A
02 - 583 Warszawa
dczerwinska|commu.pl| |dczerwinska|commu.pl
22 395 52 00
www.commu.pl

Butik Optique nieustannie rozwija swoją sieć salonów optycznych. Od połowy maja marka zaprasza do odwiedzania swojego nowego sklepu w Centrum Handlowym Blue City.

W Butik Optique Blue City klienci znajdą starannie wyselekcjonowane oprawy najlepszych marek oraz największy w Warszawie wybór okularów przeciwsłonecznych i korekcyjnych marek Ray-Ban i Oakley. W salonie są przeprowadzane kompleksowe badania wzroku przy użyciu nowoczesnego gabinetu firmy Essilor, a doświadczony personel pomaga dobrać odpowiednie soczewki kontaktowe, szkła oraz oprawy, aby dawały zarówno lepsze widzenie jak i lepszy wygląd.

- „Lepsze widzenie & lepszy wygląd” to nasze motto. W Optique wierzymy, że
w okularach każdy może nie tylko lepiej widzieć, ale i lepiej wyglądać, więc skupiamy sią na dostarczeniu naszym klientom wartości w obu tych obszarach. Naszymi wyróżnikami są wiedza i doświadczenie, zaangażowanie, najwyższej jakości sprzęt do pomiaru wzroku oraz miła i przyjazna atmosfera –
mówi Krzysztof Machnicki, prezes zarządu Glaser Group Sp. z o. o., właściciela marki Butik Optique. 

Butik Optique zajmuje w Blue City 79 mkw. i znajduje się na poziomie -1, tuż przy salonie EMPIK. 

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: Communication Unlimited
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Moda Okulary i soczewki w sylwestrowej stylizacji Biuro prasowe
2024-12-23 | 12:00

Okulary i soczewki w sylwestrowej stylizacji

Wybór między okularami a soczewkami na sylwestra zależy od kilku czynników, takich jak komfort, styl  i okoliczności.  Jeśli planujemy przetańczyć całą noc,
Moda Zima w stylu Black & White z Lee Cooper
2024-12-19 | 12:10

Zima w stylu Black & White z Lee Cooper

Buty bardzo Black W tym sezonie warto mieć w szafie czarne botki z rockowym, grunge’owym lub wojskowym sznytem. Można je zestawiać zarówno z jeansami i oversize’ową
Moda Modne, ciepłe i z futerkiem – zimowe buty od Lee Cooper
2024-12-19 | 12:10

Modne, ciepłe i z futerkiem – zimowe buty od Lee Cooper

Zimowe buty z futerkiem wkraczają na salony, a raczej na utwardzone ścieżki i miejskie chodniki. Czasy, kiedy śniegowce nosiło się tylko na stokach, a trapery jedynie na szlakach, odeszły

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Teatr

Edukacja

Idea STEM zmienia podejście do edukacji dzieci na całym świecie. Doświadczanie i współpraca zamiast wykładów

Odejście od wykładowej metody prowadzenia zajęć na rzecz doświadczeń, współpracy i partnerskich relacji z nauczycielem to podstawowe założenia idei edukacyjnej STEM. Ma ona wspierać rozwój dzieci i młodzieży w kierunkach, jakie wytycza zmieniająca się rzeczywistość i na jakie nastawiony będzie rynek pracy za kilka lat. Globalnie rynek edukacji STEM do końca dekady podwoi swoje przychody. Ten światowy trend jest obserwowany i rozwijany również w Polsce, m.in. poprzez projekt STEM Kindloteka.

Handel

Finansowanie, technologia i wola polityczna sprzyjają walce o klimat. Dołączają do niej także konsumenci

Eksperci apelują o intensyfikację wysiłków na rzecz ochrony klimatu. Tym bardziej że teraz są ku temu sprzyjające warunki: finansowanie, wola polityczna i zaawansowane technologie. Coraz częściej idzie za tym także gotowość społeczeństwa do zmian. Choć w kontekście zielonej rewolucji mówi się przede wszystkim o transformacji energetycznej i ograniczaniu emisji CO2, dbanie o zmiany zaczyna się również na poziomie decyzji konsumenckich. Polacy mają tego świadomość i wdrażają proekologiczne nawyki w codzienną rutynę i zakupy.