Komunikaty PR

NAOKO ZAPREZENTOWAŁO KOLEKCJĘ ZAPROJEKTOWANĄ PRZEZ SPOŁECZNOŚĆ MARKI i AI

2023-06-21  |  13:52
Biuro prasowe
Kontakt

Karolina M. Rutkowska
Lensomai Communication

Nowy Świat 60
00-357 Warszawa
kmrutkowska1|gmail.com| |kmrutkowska1|gmail.com
572506965
https://www.linkedin.com/in/karolina-m-rutkowska

Premierowy pokaz kolekcji NAOKO AI odbył się w niepowtarzalnej, nowo otwartej przestrzeni Rooftop by Gatsby w Elektrowni Powiśle. Prezentacja powstała przy użyciu sztucznej inteligencji. To pierwsze takie wydarzenie w Polsce, które zwróciło uwagę na ogromną rolę technologii i innowacji w przyszłości branży mody. 

Pokaz kolekcji NAOKO.AI rozpoczął się punktualnie o zachodzie słońca, kiedy wnętrza Rooftop by Gatsby na dachu Elektrowni Powiśle wypełniły się dźwiękiem muzyki ambientowej, nadając wyjątkową atmosferę wydarzeniu. “Rooftop by Gatsby stał się jedynym miejsce w Polsce, gdzie wirtualna rzeczywistość była najważniejszym bohaterem. To właśnie tutaj historia i nowoczesność spotykają się w jednym punkcie. Rooftop by Gatsby to idealne miejsce do przedstawienia tak przełomowej kolekcji. Wyjątkowy charakter, inspirujący design oraz panoramiczne widoki zapewniły niezapomniane tło dla wydarzenia, które zrewolucjonizowało sposób, w jaki dotychczas postrzegano modę” - podkreśla Monika Szyndler, główna projektantka i  założycielka marki NAOKO.

Materiały wizualne powstałe w wyniku połączenia materiałów wideo obrobionych w najnowocześniejszych narzędziach AI zapełniały przestrzeń i pozwalały zapoznać się z projektem marki. Pokaz w formie filmu został wyświetlony dla wszystkich odwiedzających i był kulminacyjnym elementem wydarzenia. W trakcie całego wydarzenia NAOKO pozwoliło swoim gościom poznać osiągnięcia sztucznej inteligencji i przetestować niespotykane rozwiązanie takie jak rozmowę z awatarem NAOKO GIRL, która zaskakiwała zgromadzonych swoją wiedzą na temat najnowszej kolekcji. Marka zadbała o atrakcje na najwyższym poziomie, oferując jedyny w swoim rodzaju NAOKO VR EXPERIENCE, dzięki któremu NAOKO.AI była na wyciągnięcie ręki. Ostatnią z atrakcji, jaką marka przygotował dla zaproszonych był NAOKO FASHION MAPING 3D, statyczna projekcja składająca się z elementów kolekcji, tworząca immersyjne doświadczenie.

Pierwsza w Polsce kolekcja stworzona przez społeczności marki

W procesie projektowania kolekcji NAOKO.AI wzięły udział klientki marki z całego świata. Proces współtworzenia rozpoczął się od ankiet w których wzięło udział blisko 50 tys. osób. Dodatkowo, organizowane były warsztaty online oraz webinaria, które obejrzało ponad 100 tysięcy osób. Te interaktywne spotkania umożliwiły klientkom wyrażenie swojej opinii i wpływ na każdy aspekt tworzonej kolekcji, takie jak modele, fasony, palety kolorów, składy materiałowe czy rodzaje tkanin. Po raz pierwszy, głos klientek miał realny wpływ na ostateczny kształt produktów. Następnie za pomocą zaawansowanych algorytmów AI, zebrane dane zostały przeanalizowane i przetworzone. Na ich podstawie sztuczna inteligencja zaproponowała kształt kolekcji oraz stworzyła moodboardy i wizualizacje produktów. 

“Mystical Mirage” i “Desert Dancer” pierwszymi liniami stworzonymi przy użyciu sztucznej inteligencji

Kolekcja NAOKO.AI składa się z dwóch linii: “Mystical Mirage” oraz “Desert Dancer”, które powstały na podstawie 700 000 odpowiedzi. 

“Mystical Mirage to wizualne doświadczenie, które pobudza zmysły i wyobraźnie. Dzięki odważnym kolorom i zaskakującym kontrastom tworzą niepowtarzalny klimat. Ta linia to wyraz naszej odpowiedzialności wobec środowiska. Wierzymy, że moda może być zrównoważona i przyjazna dla planety” - mówi Jacek Szyndler, współzałożyciel marki NAOKO. 

“Desert Dancer” łączy w sobie luźne i swobodne kroje z drobnymi detalami, które sprawiają, że każdy z nich odzwierciedla duszę bohemy. “Kolekcja ta przede wszystkim podkreśla różnorodność kobiet, ich indywidualności i niezwykłej pasji do odkrywania świata” - dodaje Monika Szyndler, współzałożycielka i główna projektantka marki NAOKO.

Ubrania z kolekcji NAOKO.AI posiadają unikalne tokeny NFT współtworzone przez markę Go2NFT, dzięki którym każdy produkt posiada certyfikat oryginalności, który łączy dwa światy fizyczny z cyfrowym. 

__________________________________________________________________________________

NAOKO to polska marka modowa, która dynamicznie rozwija swoje projekty od 2016. Ich kolekcje cieszą się uznaniem na rynku dzięki oryginalnym, kolorowym wzorom, współpracy z międzynarodową marką Warner Bros tworząc kolekcje inspirowane światem Harrego Pottera, Atomówkami i kultowym serialem F.R.I.E.N.D.S. Od momentu powstania, marka zyskała silną społeczność, składającą się z niemal ćwierć miliona fanów na Facebooku, 140 tysięcy fanów na Instagramie z  milionami odtworzeń reelsów oraz wieloma milionami miesięcznych wyświetleń na platformie Pinterest.

TEAM ARTYSTYCZNY

REŻYSERIA: Marcin Ziółko

MATERIAŁY WIDEO: NAOKO.AI

PRODUKCJA: Joanna Gołębiewska/Lensomai Communication

PR I MEDIA: Lensomai Communication

MUZYKA: Praktyczna DJ

PARTNER GŁÓWNY WYDARZENIA

ROOFTOP BY GATSBY

PARTNERZY WYDARZENIA

RON BARCELÓ DOMINICANO

CORONA

GO2NFT

GARNIER

SEMILAC

ANIA KRUK

KLARNA

BEAREBIKE:

LODZ360.COM

VIGO KOMBUCHA

ATELIER LIGHTUP

DOMODI

BUSINESSLAND

VIRBE

ABYSS GLASS

 

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: Lensomai Communication
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Moda Moda w natarciu… ma szansę zmienić nasz świat na lepsze – ciekawe spojrzenie na trendy na konferencji w Osace Biuro prasowe
2025-05-14 | 06:00

Moda w natarciu… ma szansę zmienić nasz świat na lepsze – ciekawe spojrzenie na trendy na konferencji w Osace

Marki modowe mają wpływ na postawy społeczne. Są też istotne z punktu widzenia ochrony środowiska naturalnego. O wyzwaniach na przyszłość dla branży modowej i nie tylko
Moda TATUUM i Miś Uszatek zaprezentowali łódzką modę na EXPO 2025 w Osace
2025-05-07 | 16:00

TATUUM i Miś Uszatek zaprezentowali łódzką modę na EXPO 2025 w Osace

TATUUM, modowa marka z Łodzi, wzięła udział w Światowej Wystawie EXPO 2025 w Osace, prezentując specjalną kolekcję inspirowaną postacią Misia Uszatka. Udział w tym
Moda Okulary i soczewki w sylwestrowej stylizacji
2024-12-23 | 12:00

Okulary i soczewki w sylwestrowej stylizacji

Wybór między okularami a soczewkami na sylwestra zależy od kilku czynników, takich jak komfort, styl  i okoliczności.  Jeśli planujemy przetańczyć całą noc,

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Psychologia

Bartłomiej Nowosielski: Kluczowe w leczeniu otyłości jest odpowiednie nastawienie psychiczne. Otoczenie nie zawsze jest wyrozumiałe i empatyczne

Aktor przyznaje, że osoby otyłe z powodu swojego wyglądu często przez otoczenie są odrzucane, marginalizowane i hejtowane. Brak akceptacji i zrozumienia wynika między innymi z tego, że nie brakuje tych, którzy myślą stereotypami i ich zdaniem dodatkowe kilogramy są wynikiem złego odżywiania i lenistwa. Bartłomiej Nowosielski tłumaczy, że otyłość jest chorobą przewlekłą, która wymaga leczenia. By terapia była skuteczna, potrzeba silnej woli i wielu wyrzeczeń. Dla niego w chwilach zwątpienia niezwykle ważne jest również wsparcie ze strony bliskich.

Problemy społeczne

Hejt w sieci dotyka coraz więcej dzieci w wieku szkolnym. Rzadko mówią o tym dorosłym

Coraz większa grupa dzieci zaczyna korzystać z internetu już w wieku siedmiu–ośmiu​ lat – wynika z raportu NASK „Nastolatki 3.0”. Wtedy też stykają się po raz pierwszy z hejtem, którego jest coraz więcej w mediach społecznościowych. Według raportu NASK ponad 2/3 młodych internautów uważa, że mowa nienawiści jest największym problemem w sieci. Co więcej, dzieci rzadko mówią o takich incydentach dorosłym, dlatego tym istotniejsze są narzędzia technologiczne służące ochronie najmłodszych.

Prawo

Kobietobójstwo jest typem przestępstwa niedookreślonym przez polskie prawo. Świadomość na ten temat jest wciąż zbyt mała

Brakuje usystematyzowanych danych na temat skali problemu, jakim jest kobietobójstwo – wskazuje organizacja Femicide in Poland. U źródeł problemu leży brak uspójnienia baz danych prowadzonych przez poszczególne organy państwowe. Organizacja pracuje nad narzędziami, które pozwolą je zgromadzić w jednym miejscu i udostępnić w formie interaktywnej mapy. Jej przedstawicielka wskazuje również na inne fundamentalne obszary do poprawy. To w szczególności egzekwowanie istniejącego prawa i intensyfikacja działań na rzecz edukacji.