NAOKO ZAPREZENTOWAŁO KOLEKCJĘ ZAPROJEKTOWANĄ PRZEZ SPOŁECZNOŚĆ MARKI i AI
Karolina M. Rutkowska
Lensomai Communication
Nowy Świat 60
00-357 Warszawa
kmrutkowska1|gmail.com| |kmrutkowska1|gmail.com
572506965
https://www.linkedin.com/in/karolina-m-rutkowska
Premierowy pokaz kolekcji NAOKO AI odbył się w niepowtarzalnej, nowo otwartej przestrzeni Rooftop by Gatsby w Elektrowni Powiśle. Prezentacja powstała przy użyciu sztucznej inteligencji. To pierwsze takie wydarzenie w Polsce, które zwróciło uwagę na ogromną rolę technologii i innowacji w przyszłości branży mody.
Pokaz kolekcji NAOKO.AI rozpoczął się punktualnie o zachodzie słońca, kiedy wnętrza Rooftop by Gatsby na dachu Elektrowni Powiśle wypełniły się dźwiękiem muzyki ambientowej, nadając wyjątkową atmosferę wydarzeniu. “Rooftop by Gatsby stał się jedynym miejsce w Polsce, gdzie wirtualna rzeczywistość była najważniejszym bohaterem. To właśnie tutaj historia i nowoczesność spotykają się w jednym punkcie. Rooftop by Gatsby to idealne miejsce do przedstawienia tak przełomowej kolekcji. Wyjątkowy charakter, inspirujący design oraz panoramiczne widoki zapewniły niezapomniane tło dla wydarzenia, które zrewolucjonizowało sposób, w jaki dotychczas postrzegano modę” - podkreśla Monika Szyndler, główna projektantka i założycielka marki NAOKO.
Materiały wizualne powstałe w wyniku połączenia materiałów wideo obrobionych w najnowocześniejszych narzędziach AI zapełniały przestrzeń i pozwalały zapoznać się z projektem marki. Pokaz w formie filmu został wyświetlony dla wszystkich odwiedzających i był kulminacyjnym elementem wydarzenia. W trakcie całego wydarzenia NAOKO pozwoliło swoim gościom poznać osiągnięcia sztucznej inteligencji i przetestować niespotykane rozwiązanie takie jak rozmowę z awatarem NAOKO GIRL, która zaskakiwała zgromadzonych swoją wiedzą na temat najnowszej kolekcji. Marka zadbała o atrakcje na najwyższym poziomie, oferując jedyny w swoim rodzaju NAOKO VR EXPERIENCE, dzięki któremu NAOKO.AI była na wyciągnięcie ręki. Ostatnią z atrakcji, jaką marka przygotował dla zaproszonych był NAOKO FASHION MAPING 3D, statyczna projekcja składająca się z elementów kolekcji, tworząca immersyjne doświadczenie.
Pierwsza w Polsce kolekcja stworzona przez społeczności marki
W procesie projektowania kolekcji NAOKO.AI wzięły udział klientki marki z całego świata. Proces współtworzenia rozpoczął się od ankiet w których wzięło udział blisko 50 tys. osób. Dodatkowo, organizowane były warsztaty online oraz webinaria, które obejrzało ponad 100 tysięcy osób. Te interaktywne spotkania umożliwiły klientkom wyrażenie swojej opinii i wpływ na każdy aspekt tworzonej kolekcji, takie jak modele, fasony, palety kolorów, składy materiałowe czy rodzaje tkanin. Po raz pierwszy, głos klientek miał realny wpływ na ostateczny kształt produktów. Następnie za pomocą zaawansowanych algorytmów AI, zebrane dane zostały przeanalizowane i przetworzone. Na ich podstawie sztuczna inteligencja zaproponowała kształt kolekcji oraz stworzyła moodboardy i wizualizacje produktów.
“Mystical Mirage” i “Desert Dancer” pierwszymi liniami stworzonymi przy użyciu sztucznej inteligencji
Kolekcja NAOKO.AI składa się z dwóch linii: “Mystical Mirage” oraz “Desert Dancer”, które powstały na podstawie 700 000 odpowiedzi.
“Mystical Mirage to wizualne doświadczenie, które pobudza zmysły i wyobraźnie. Dzięki odważnym kolorom i zaskakującym kontrastom tworzą niepowtarzalny klimat. Ta linia to wyraz naszej odpowiedzialności wobec środowiska. Wierzymy, że moda może być zrównoważona i przyjazna dla planety” - mówi Jacek Szyndler, współzałożyciel marki NAOKO.
“Desert Dancer” łączy w sobie luźne i swobodne kroje z drobnymi detalami, które sprawiają, że każdy z nich odzwierciedla duszę bohemy. “Kolekcja ta przede wszystkim podkreśla różnorodność kobiet, ich indywidualności i niezwykłej pasji do odkrywania świata” - dodaje Monika Szyndler, współzałożycielka i główna projektantka marki NAOKO.
Ubrania z kolekcji NAOKO.AI posiadają unikalne tokeny NFT współtworzone przez markę Go2NFT, dzięki którym każdy produkt posiada certyfikat oryginalności, który łączy dwa światy fizyczny z cyfrowym.
__________________________________________________________________________________
NAOKO to polska marka modowa, która dynamicznie rozwija swoje projekty od 2016. Ich kolekcje cieszą się uznaniem na rynku dzięki oryginalnym, kolorowym wzorom, współpracy z międzynarodową marką Warner Bros tworząc kolekcje inspirowane światem Harrego Pottera, Atomówkami i kultowym serialem F.R.I.E.N.D.S. Od momentu powstania, marka zyskała silną społeczność, składającą się z niemal ćwierć miliona fanów na Facebooku, 140 tysięcy fanów na Instagramie z milionami odtworzeń reelsów oraz wieloma milionami miesięcznych wyświetleń na platformie Pinterest.
TEAM ARTYSTYCZNY
REŻYSERIA: Marcin Ziółko
MATERIAŁY WIDEO: NAOKO.AI
PRODUKCJA: Joanna Gołębiewska/Lensomai Communication
PR I MEDIA: Lensomai Communication
MUZYKA: Praktyczna DJ
PARTNER GŁÓWNY WYDARZENIA
ROOFTOP BY GATSBY
PARTNERZY WYDARZENIA
RON BARCELÓ DOMINICANO
CORONA
GO2NFT
GARNIER
SEMILAC
ANIA KRUK
KLARNA
BEAREBIKE:
LODZ360.COM
VIGO KOMBUCHA
ATELIER LIGHTUP
DOMODI
BUSINESSLAND
VIRBE
ABYSS GLASS
Multibrandowy salon z modą premium otworzył się w Magnolia Park
Majówka z modą za różowymi drzwiami – weekend otwartych pracowni w OFF
Concept store PRM w Fabryce Norblina już otwarty
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Teatr
Edyta Herbuś: Teraz mam taki moment obfitości, że mogę wybierać role, które są dla mnie najciekawsze. Ale na pewno muszę sobie zafundować reset, żeby utrzymać równowagę w życiu
Tancerka lubi wypoczywać aktywnie. Po intensywnym okresie w pracy najpierw daje sobie jednak chwilę na złapanie oddechu i szybką regenerację, a dopiero później rusza na podbój danej okolicy. Edyta Herbuś zaznacza, że często decyduje się na pasjonujące wyprawy, dzięki którym może zwiedzać i poznawać urokliwe zakątki świata. Ale zdarza się również tak, że wybiera beztroskie wakacje na plaży pod palmami. Tegoroczny urlop będzie jednak krótki.
Media
Wojciech „Łozo” Łozowski: Wziąłem już udział w większości fajnych dużych formatów telewizyjnych. Dostaję też wiele paździerzowych propozycji i je staram się odrzucać
Wokalista miał już okazję uczestniczyć w takich produkcjach jak: „Taniec z gwiazdami”, „Must Be The Music. Tylko muzyka”, „Azja Express”, „Lego Masters” i „Pokonaj mnie, jeśli potrafisz”. Jak podkreśla, bardzo ceni oryginalne projekty telewizyjne, bo dzięki nim może przeżyć wyjątkowe przygody i nauczyć się czegoś nowego. Dlatego też nie wyklucza, że gdy padnie kolejna ciekawa propozycja, znów weźmie udział w podobnym projekcie.
Firma
Przedsiębiorcy chcą mieć wszystkie produkty finansowe i biznesowe na jednej platformie. W takie rozwiązania inwestują banki i firmy leasingowe
Niemal 70 proc. mikro-, małych i średnich firm chciałoby mieć zgromadzone wszystkie produkty finansowe na jednej platformie – wynika z raportu EFL „Cyfrowa (r)ewolucja na rynku leasingu. Pod lupą”. Dodatkowo chętnie korzystaliby w jej ramach z usług ułatwiających prowadzenie biznesu, jak wsparcie księgowe, prawne, możliwość załatwienia sprawy urzędowej, rezerwacji noclegu na podróż służbową czy zakupu pakietu usług medycznych. Nad takimi hubami dla przedsiębiorców intensywnie pracują zarówno banki, jak i firmy leasingowe. Takie narzędzie udostępnili właśnie Credit Agricole i Grupa EFL.