Komunikaty PR

NAOKO.AI przenosi modę do innego wymiaru.

2023-04-17  |  18:00
Biuro prasowe
Kontakt

Karolina M. Rutkowska
Lensomai Communication

Nowy Świat 60
00-357 Warszawa
kmrutkowska1|gmail.com| |kmrutkowska1|gmail.com
572506965
https://www.linkedin.com/in/karolina-m-rutkowska
Do pobrania naoko-ip ( 0.01 MB )

Polska marka NAOKO stworzona w 2016 roku znana jest z niebanalnych, kolorowych projektów. Przykładem są kolekcje powstałe przy współpracy z Warner Brothers inspirowane m.in. światem Harrego Pottera, Atomówkami, czy kultowym serialem F.R.I.E.N.D.S.,. Tym razem bohaterami marki nie będą znane postacie, a klientki marki, które będą miały możliwość współtworzenia unikatowej kolekcji przy wykorzystaniu sztucznej inteligencji. Pokaz kolekcji na księżycu, pośrodku prehistorycznej dżungli lub w formie filmu 3D osadzonego wewnątrz gry komputerowej? Decyzja należy do nas!

Użytkowniczki z całego świata wspólnie projektują kolekcję NAOKO

Projekt NAOKO.AI jest bezpośrednim zaproszeniem klientek do zespołu projektowego, w którym te będą mogły mieć realny wpływ na wygląd finalnej kolekcji.  Poprzez udział w webinarach, warsztatach online i indywidualnych ankietach uczestniczki będą mogły wpłynąć między innymi na modele, fasony, palety pantone, składy materiałowe oraz rodzaje tkanin. W dalszej kolejności to właśnie AI pomoże przetworzyć informacje, proponując kształt kolekcji tworząc jej ostateczny moodboard i wizualizacje produktów. Na samym końcu procesu projektantki z marki NAOKO nadadzą kolekcji ostateczny „sznyt”. Dzięki wykorzystaniu oprogramowania lalaland.ai klientki będą mogły podglądać jak powstające projekty i fasony układają się na różnych typach sylwetek i rozmiarach modelek. 

  • Projekt NAOKO.AI stwarza naszym klientkom nieograniczone możliwości. Ich wizje, preferencje dotyczące kroju, koloru czy w końcu formy zaprezentowania projektu, zebrane w całość i poddane analizie, prowadzą do powstania wyjątkowej i niepowtarzalnej kolekcji. Dzięki sztucznej inteligencji mamy możliwość wspólnego działania niezależnie od tego, gdzie aktualnie znajduje się każda z naszych projektantek. Dla NAOKO to okazja, aby jeszcze lepiej poznać oraz zrozumieć gusta, potrzeby i preferencje naszych klientek. - mówi założycielka marki NAOKO, Monika Szyndler.

Pokaz kolekcji na Marsie? NAOKO.AI pozostawia decyzję swoim klientkom

Oprócz całego procesu projektowania, to również do użytkowniczek należy decyzja, w jakiej formie ukaże się finałowy projekt. Dzięki briefom i indywidualnym ankietom wybór może paść na przykład na prehistoryczną dżunglę, szczyt wulkanu, surrealistyczą galerię obrazów lub przestrzeń kosmiczną. Wszystkie projekty (poza jednym, wydawanym w postaci tokena NFT) będą w wersji “ready to wear” i od razu po premierze trafią do produkcji, a przesyłki trafią do pierwszych klientek po maksymalnie dwóch lub trzech tygodniach.

 Nadchodząca kolekcja marki NAOKO, jest ekscytującym krokiem naprzód dla przemysłu modowego. Dzięki wykorzystaniu potęgi sztucznej inteligencji i zaangażowanych klientek, marka kreuje model współtworzenia, który ma potencjał zmienić sposób, w jaki myślimy o projektowaniu mody.

  • Nadchodząca kolekcja naszej marki to bez wątpienia śmiały krok naprzód w branży modowej. Wykorzystanie nieograniczonych możliwości AI i przekucie ich w realny projekt autorstwa kilkudziesięciu tysięcy zaangażowanych osób zasługuje na miano rewolucji z ogromnym potencjałem. - dodaje Monika Szyndler. - Zapraszamy do świata NAOKO.AI każdego, kto chce spróbować swoich sił jako projektant i mieć wpływ na finalną wersję absolutnie wyjątkowych projektów.

W 2023 roku NAOKO zaplanowało aż 4 kolekcje wykorzystujące AI. Prace nad projektami można śledzić tu: www.naoko.ai

 

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: Lensomai Communication
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Moda Okulary i soczewki w sylwestrowej stylizacji Biuro prasowe
2024-12-23 | 12:00

Okulary i soczewki w sylwestrowej stylizacji

Wybór między okularami a soczewkami na sylwestra zależy od kilku czynników, takich jak komfort, styl  i okoliczności.  Jeśli planujemy przetańczyć całą noc,
Moda Zima w stylu Black & White z Lee Cooper
2024-12-19 | 12:10

Zima w stylu Black & White z Lee Cooper

Buty bardzo Black W tym sezonie warto mieć w szafie czarne botki z rockowym, grunge’owym lub wojskowym sznytem. Można je zestawiać zarówno z jeansami i oversize’ową
Moda Modne, ciepłe i z futerkiem – zimowe buty od Lee Cooper
2024-12-19 | 12:10

Modne, ciepłe i z futerkiem – zimowe buty od Lee Cooper

Zimowe buty z futerkiem wkraczają na salony, a raczej na utwardzone ścieżki i miejskie chodniki. Czasy, kiedy śniegowce nosiło się tylko na stokach, a trapery jedynie na szlakach, odeszły

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Problemy społeczne

Przeciętny Polak spędza w sieci ponad trzy godziny dziennie. Tylko 11 proc. podejmuje próby ograniczenia tego czasu

Polacy średnio spędzają w internecie ponad trzy godziny dziennie. Jednocześnie, według badania na temat higieny cyfrowej, jedynie 14 proc. respondentów kontroluje swój czas ekranowy, a co piąty ogranicza liczbę powiadomień w telefonie czy komputerze. Nadmierne korzystanie z ekranów może wpływać na zaniedbywanie obowiązków i relacji z innymi, a także obniżenie nastroju i samooceny. Kampania Fundacji Orange „Nie przescrolluj życia” zwraca uwagę na potrzebę dbania o higienę cyfrową. Szczególnie okres świątecznego wypoczynku sprzyja takiej refleksji.