NAOKO.AI przenosi modę do innego wymiaru.

Karolina M. Rutkowska
Lensomai Communication
Nowy Świat 60
00-357 Warszawa
kmrutkowska1|gmail.com| |kmrutkowska1|gmail.com
572506965
https://www.linkedin.com/in/karolina-m-rutkowska
Polska marka NAOKO stworzona w 2016 roku znana jest z niebanalnych, kolorowych projektów. Przykładem są kolekcje powstałe przy współpracy z Warner Brothers inspirowane m.in. światem Harrego Pottera, Atomówkami, czy kultowym serialem F.R.I.E.N.D.S.,. Tym razem bohaterami marki nie będą znane postacie, a klientki marki, które będą miały możliwość współtworzenia unikatowej kolekcji przy wykorzystaniu sztucznej inteligencji. Pokaz kolekcji na księżycu, pośrodku prehistorycznej dżungli lub w formie filmu 3D osadzonego wewnątrz gry komputerowej? Decyzja należy do nas!
Użytkowniczki z całego świata wspólnie projektują kolekcję NAOKO
Projekt NAOKO.AI jest bezpośrednim zaproszeniem klientek do zespołu projektowego, w którym te będą mogły mieć realny wpływ na wygląd finalnej kolekcji. Poprzez udział w webinarach, warsztatach online i indywidualnych ankietach uczestniczki będą mogły wpłynąć między innymi na modele, fasony, palety pantone, składy materiałowe oraz rodzaje tkanin. W dalszej kolejności to właśnie AI pomoże przetworzyć informacje, proponując kształt kolekcji tworząc jej ostateczny moodboard i wizualizacje produktów. Na samym końcu procesu projektantki z marki NAOKO nadadzą kolekcji ostateczny „sznyt”. Dzięki wykorzystaniu oprogramowania lalaland.ai klientki będą mogły podglądać jak powstające projekty i fasony układają się na różnych typach sylwetek i rozmiarach modelek.
-
Projekt NAOKO.AI stwarza naszym klientkom nieograniczone możliwości. Ich wizje, preferencje dotyczące kroju, koloru czy w końcu formy zaprezentowania projektu, zebrane w całość i poddane analizie, prowadzą do powstania wyjątkowej i niepowtarzalnej kolekcji. Dzięki sztucznej inteligencji mamy możliwość wspólnego działania niezależnie od tego, gdzie aktualnie znajduje się każda z naszych projektantek. Dla NAOKO to okazja, aby jeszcze lepiej poznać oraz zrozumieć gusta, potrzeby i preferencje naszych klientek. - mówi założycielka marki NAOKO, Monika Szyndler.
Pokaz kolekcji na Marsie? NAOKO.AI pozostawia decyzję swoim klientkom
Oprócz całego procesu projektowania, to również do użytkowniczek należy decyzja, w jakiej formie ukaże się finałowy projekt. Dzięki briefom i indywidualnym ankietom wybór może paść na przykład na prehistoryczną dżunglę, szczyt wulkanu, surrealistyczą galerię obrazów lub przestrzeń kosmiczną. Wszystkie projekty (poza jednym, wydawanym w postaci tokena NFT) będą w wersji “ready to wear” i od razu po premierze trafią do produkcji, a przesyłki trafią do pierwszych klientek po maksymalnie dwóch lub trzech tygodniach.
Nadchodząca kolekcja marki NAOKO, jest ekscytującym krokiem naprzód dla przemysłu modowego. Dzięki wykorzystaniu potęgi sztucznej inteligencji i zaangażowanych klientek, marka kreuje model współtworzenia, który ma potencjał zmienić sposób, w jaki myślimy o projektowaniu mody.
-
Nadchodząca kolekcja naszej marki to bez wątpienia śmiały krok naprzód w branży modowej. Wykorzystanie nieograniczonych możliwości AI i przekucie ich w realny projekt autorstwa kilkudziesięciu tysięcy zaangażowanych osób zasługuje na miano rewolucji z ogromnym potencjałem. - dodaje Monika Szyndler. - Zapraszamy do świata NAOKO.AI każdego, kto chce spróbować swoich sił jako projektant i mieć wpływ na finalną wersję absolutnie wyjątkowych projektów.
W 2023 roku NAOKO zaplanowało aż 4 kolekcje wykorzystujące AI. Prace nad projektami można śledzić tu: www.naoko.ai

Okulary i soczewki w sylwestrowej stylizacji

Zima w stylu Black & White z Lee Cooper

Modne, ciepłe i z futerkiem – zimowe buty od Lee Cooper
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Seriale

Julia Kamińska: Dzięki roli lekarki z większą pewnością wykonywałabym teraz masaż serca. Potrafiłabym pewnie też zrobić szew na skórze
Aktorka przyznaje, że rola lekarki w serialu „Szpital św. Anny” wiąże się z dodatkowymi trudnościami. Przygotowując się do poszczególnych scen, musi bowiem opanować dość trudną terminologię medyczną. Julia Kamińska zaznacza też, że wykonywanie poszczególnych zabiegów również wymaga dużej precyzji, by na ekranie wszystko wyglądało jak najbardziej profesjonalnie. Najwięcej zawsze dzieje się na SOR-ze i producentom zależało, żeby odzwierciedlić właśnie tę atmosferę i ekstremalne warunki pracy.
Zdrowie
Przybywa osób biorących leki dla chorych na cukrzycę, aby szybciej schudnąć. To rozwiązanie niekorzystne dla zdrowia

Dietetycy ostrzegają przed wykorzystywaniem leków niezgodnie z ich przeznaczeniem. Tak dzieje się coraz częściej z lekami na cukrzycę, które stosują osoby chcące zrzucić zbędne kilogramy. Jak podkreśla dietetyk Jakub Mauricz, może to prowadzić do przykrych dolegliwości zdrowotnych, a nawet zagrażać życiu. Jednocześnie zaznacza, że podstawą leczenia dla osób z nadwagą powinna być zmiana nawyków żywieniowych.
Media
Patricia Kazadi: Maciek Rock jest dla mnie ogromną inspiracją. Uczę się od mistrza

Prowadząca „Must Be the Music” jest przekonana, że nowa odsłona programu zrobi wśród widzów prawdziwą furorę. Ona sama, mimo że zna kulisy, to i tak z dużym zaciekawieniem obejrzała pierwszy odcinek i to, co zobaczyła na ekranie, zrobiło na niej ogromne wrażenie. Patricia Kazadi chwali uczestników, jurorów, a także współprowadzących nową edycję. Nie ukrywa, że dużą inspiracją jest dla niej Maciej Rock, pracowity, utalentowany, a zarazem niezwykle skromny człowiek.