NAOKO.AI przenosi modę do innego wymiaru.

Karolina M. Rutkowska
Lensomai Communication
Nowy Świat 60
00-357 Warszawa
kmrutkowska1|gmail.com| |kmrutkowska1|gmail.com
572506965
https://www.linkedin.com/in/karolina-m-rutkowska
Polska marka NAOKO stworzona w 2016 roku znana jest z niebanalnych, kolorowych projektów. Przykładem są kolekcje powstałe przy współpracy z Warner Brothers inspirowane m.in. światem Harrego Pottera, Atomówkami, czy kultowym serialem F.R.I.E.N.D.S.,. Tym razem bohaterami marki nie będą znane postacie, a klientki marki, które będą miały możliwość współtworzenia unikatowej kolekcji przy wykorzystaniu sztucznej inteligencji. Pokaz kolekcji na księżycu, pośrodku prehistorycznej dżungli lub w formie filmu 3D osadzonego wewnątrz gry komputerowej? Decyzja należy do nas!
Użytkowniczki z całego świata wspólnie projektują kolekcję NAOKO
Projekt NAOKO.AI jest bezpośrednim zaproszeniem klientek do zespołu projektowego, w którym te będą mogły mieć realny wpływ na wygląd finalnej kolekcji. Poprzez udział w webinarach, warsztatach online i indywidualnych ankietach uczestniczki będą mogły wpłynąć między innymi na modele, fasony, palety pantone, składy materiałowe oraz rodzaje tkanin. W dalszej kolejności to właśnie AI pomoże przetworzyć informacje, proponując kształt kolekcji tworząc jej ostateczny moodboard i wizualizacje produktów. Na samym końcu procesu projektantki z marki NAOKO nadadzą kolekcji ostateczny „sznyt”. Dzięki wykorzystaniu oprogramowania lalaland.ai klientki będą mogły podglądać jak powstające projekty i fasony układają się na różnych typach sylwetek i rozmiarach modelek.
-
Projekt NAOKO.AI stwarza naszym klientkom nieograniczone możliwości. Ich wizje, preferencje dotyczące kroju, koloru czy w końcu formy zaprezentowania projektu, zebrane w całość i poddane analizie, prowadzą do powstania wyjątkowej i niepowtarzalnej kolekcji. Dzięki sztucznej inteligencji mamy możliwość wspólnego działania niezależnie od tego, gdzie aktualnie znajduje się każda z naszych projektantek. Dla NAOKO to okazja, aby jeszcze lepiej poznać oraz zrozumieć gusta, potrzeby i preferencje naszych klientek. - mówi założycielka marki NAOKO, Monika Szyndler.
Pokaz kolekcji na Marsie? NAOKO.AI pozostawia decyzję swoim klientkom
Oprócz całego procesu projektowania, to również do użytkowniczek należy decyzja, w jakiej formie ukaże się finałowy projekt. Dzięki briefom i indywidualnym ankietom wybór może paść na przykład na prehistoryczną dżunglę, szczyt wulkanu, surrealistyczą galerię obrazów lub przestrzeń kosmiczną. Wszystkie projekty (poza jednym, wydawanym w postaci tokena NFT) będą w wersji “ready to wear” i od razu po premierze trafią do produkcji, a przesyłki trafią do pierwszych klientek po maksymalnie dwóch lub trzech tygodniach.
Nadchodząca kolekcja marki NAOKO, jest ekscytującym krokiem naprzód dla przemysłu modowego. Dzięki wykorzystaniu potęgi sztucznej inteligencji i zaangażowanych klientek, marka kreuje model współtworzenia, który ma potencjał zmienić sposób, w jaki myślimy o projektowaniu mody.
-
Nadchodząca kolekcja naszej marki to bez wątpienia śmiały krok naprzód w branży modowej. Wykorzystanie nieograniczonych możliwości AI i przekucie ich w realny projekt autorstwa kilkudziesięciu tysięcy zaangażowanych osób zasługuje na miano rewolucji z ogromnym potencjałem. - dodaje Monika Szyndler. - Zapraszamy do świata NAOKO.AI każdego, kto chce spróbować swoich sił jako projektant i mieć wpływ na finalną wersję absolutnie wyjątkowych projektów.
W 2023 roku NAOKO zaplanowało aż 4 kolekcje wykorzystujące AI. Prace nad projektami można śledzić tu: www.naoko.ai

Moda w natarciu… ma szansę zmienić nasz świat na lepsze – ciekawe spojrzenie na trendy na konferencji w Osace

TATUUM i Miś Uszatek zaprezentowali łódzką modę na EXPO 2025 w Osace

Okulary i soczewki w sylwestrowej stylizacji
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Media

Lanberry: Muszę teraz jak puzzle poukładać koncerty i treningi. Muzyka jest moim życiem, a taniec będzie pięknym dopełnieniem tego muzycznego świata
Ze względu na sporą liczbę koncertów wakacje to dla wokalistki niezwykle intensywny czas. Tym razem obowiązków jest jeszcze więcej, bo zaczęły się już treningi do „Tańca z gwiazdami”. Lanberry zapewnia jednak, że im więcej ma pracy, tym bardziej czuje się spełniona.
Konsument
Nadmierna dbałość o zdrowe żywienie może prowadzić do obsesji. Ryzyko ortoreksji występuje u co 10. człowieka

Co najmniej jedna piąta osób wykazuje zachowania ortorektyczne, a u 10 proc. rozwinie się ortoreksja, czyli obsesja na punkcie jakości pożywienia. Problem występuje częściej u kobiet oraz u osób utrzymujących regularną aktywność fizyczną. Konsekwencją zaburzenia może być zarówno nieprawidłowe odżywienie, jak i pojawienie się problemów natury psychicznej. Psychodietetycy radzą, by nie rezygnować ze zdrowego żywienia, ale we wdrażaniu postępowania dietetycznego zachować przede wszystkim umiar.
Media
Edyta Herbuś: Kiedyś niepotrzebnie uwierzyłam, że nie umiem śpiewać. Teraz już wiem, że to była nieprawda

Tancerka cieszy się, że wreszcie dała się namówić do udziału w programie „Twoja Twarz Brzmi Znajomo”, bo podczas nagrań przekonała się, że stać ją na więcej, niż myślała. Znalazła w sobie odwagę do tego, by przełamać pewne swoje wewnętrzne blokady, i teraz jest dumna z tego, co udało jej się osiągnąć. Wcześniej Edyta Herbuś bała się przede wszystkim tego, że nie poradzi sobie wokalnie. Teraz dzięki odpowiednim warsztatom staje już na scenie dużo pewniejsza siebie.