Komunikaty PR

NAOKO.AI przenosi modę do innego wymiaru.

2023-04-17  |  18:00
Biuro prasowe
Kontakt

Karolina M. Rutkowska
Lensomai Communication

Nowy Świat 60
00-357 Warszawa
kmrutkowska1|gmail.com| |kmrutkowska1|gmail.com
572506965
https://www.linkedin.com/in/karolina-m-rutkowska
Do pobrania naoko-ip ( 0.01 MB )

Polska marka NAOKO stworzona w 2016 roku znana jest z niebanalnych, kolorowych projektów. Przykładem są kolekcje powstałe przy współpracy z Warner Brothers inspirowane m.in. światem Harrego Pottera, Atomówkami, czy kultowym serialem F.R.I.E.N.D.S.,. Tym razem bohaterami marki nie będą znane postacie, a klientki marki, które będą miały możliwość współtworzenia unikatowej kolekcji przy wykorzystaniu sztucznej inteligencji. Pokaz kolekcji na księżycu, pośrodku prehistorycznej dżungli lub w formie filmu 3D osadzonego wewnątrz gry komputerowej? Decyzja należy do nas!

Użytkowniczki z całego świata wspólnie projektują kolekcję NAOKO

Projekt NAOKO.AI jest bezpośrednim zaproszeniem klientek do zespołu projektowego, w którym te będą mogły mieć realny wpływ na wygląd finalnej kolekcji.  Poprzez udział w webinarach, warsztatach online i indywidualnych ankietach uczestniczki będą mogły wpłynąć między innymi na modele, fasony, palety pantone, składy materiałowe oraz rodzaje tkanin. W dalszej kolejności to właśnie AI pomoże przetworzyć informacje, proponując kształt kolekcji tworząc jej ostateczny moodboard i wizualizacje produktów. Na samym końcu procesu projektantki z marki NAOKO nadadzą kolekcji ostateczny „sznyt”. Dzięki wykorzystaniu oprogramowania lalaland.ai klientki będą mogły podglądać jak powstające projekty i fasony układają się na różnych typach sylwetek i rozmiarach modelek. 

  • Projekt NAOKO.AI stwarza naszym klientkom nieograniczone możliwości. Ich wizje, preferencje dotyczące kroju, koloru czy w końcu formy zaprezentowania projektu, zebrane w całość i poddane analizie, prowadzą do powstania wyjątkowej i niepowtarzalnej kolekcji. Dzięki sztucznej inteligencji mamy możliwość wspólnego działania niezależnie od tego, gdzie aktualnie znajduje się każda z naszych projektantek. Dla NAOKO to okazja, aby jeszcze lepiej poznać oraz zrozumieć gusta, potrzeby i preferencje naszych klientek. - mówi założycielka marki NAOKO, Monika Szyndler.

Pokaz kolekcji na Marsie? NAOKO.AI pozostawia decyzję swoim klientkom

Oprócz całego procesu projektowania, to również do użytkowniczek należy decyzja, w jakiej formie ukaże się finałowy projekt. Dzięki briefom i indywidualnym ankietom wybór może paść na przykład na prehistoryczną dżunglę, szczyt wulkanu, surrealistyczą galerię obrazów lub przestrzeń kosmiczną. Wszystkie projekty (poza jednym, wydawanym w postaci tokena NFT) będą w wersji “ready to wear” i od razu po premierze trafią do produkcji, a przesyłki trafią do pierwszych klientek po maksymalnie dwóch lub trzech tygodniach.

 Nadchodząca kolekcja marki NAOKO, jest ekscytującym krokiem naprzód dla przemysłu modowego. Dzięki wykorzystaniu potęgi sztucznej inteligencji i zaangażowanych klientek, marka kreuje model współtworzenia, który ma potencjał zmienić sposób, w jaki myślimy o projektowaniu mody.

  • Nadchodząca kolekcja naszej marki to bez wątpienia śmiały krok naprzód w branży modowej. Wykorzystanie nieograniczonych możliwości AI i przekucie ich w realny projekt autorstwa kilkudziesięciu tysięcy zaangażowanych osób zasługuje na miano rewolucji z ogromnym potencjałem. - dodaje Monika Szyndler. - Zapraszamy do świata NAOKO.AI każdego, kto chce spróbować swoich sił jako projektant i mieć wpływ na finalną wersję absolutnie wyjątkowych projektów.

W 2023 roku NAOKO zaplanowało aż 4 kolekcje wykorzystujące AI. Prace nad projektami można śledzić tu: www.naoko.ai

 

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: Lensomai Communication
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Moda Moda w natarciu… ma szansę zmienić nasz świat na lepsze – ciekawe spojrzenie na trendy na konferencji w Osace Biuro prasowe
2025-05-14 | 06:00

Moda w natarciu… ma szansę zmienić nasz świat na lepsze – ciekawe spojrzenie na trendy na konferencji w Osace

Marki modowe mają wpływ na postawy społeczne. Są też istotne z punktu widzenia ochrony środowiska naturalnego. O wyzwaniach na przyszłość dla branży modowej i nie tylko
Moda TATUUM i Miś Uszatek zaprezentowali łódzką modę na EXPO 2025 w Osace
2025-05-07 | 16:00

TATUUM i Miś Uszatek zaprezentowali łódzką modę na EXPO 2025 w Osace

TATUUM, modowa marka z Łodzi, wzięła udział w Światowej Wystawie EXPO 2025 w Osace, prezentując specjalną kolekcję inspirowaną postacią Misia Uszatka. Udział w tym
Moda Okulary i soczewki w sylwestrowej stylizacji
2024-12-23 | 12:00

Okulary i soczewki w sylwestrowej stylizacji

Wybór między okularami a soczewkami na sylwestra zależy od kilku czynników, takich jak komfort, styl  i okoliczności.  Jeśli planujemy przetańczyć całą noc,

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Media

Konsument

Nadmierna dbałość o zdrowe żywienie może prowadzić do obsesji. Ryzyko ortoreksji występuje u co 10. człowieka

Co najmniej jedna piąta osób wykazuje zachowania ortorektyczne, a u 10 proc. rozwinie się ortoreksja, czyli obsesja na punkcie jakości pożywienia. Problem występuje częściej u kobiet oraz u osób utrzymujących regularną aktywność fizyczną. Konsekwencją zaburzenia może być zarówno nieprawidłowe odżywienie, jak i pojawienie się problemów natury psychicznej. Psychodietetycy radzą, by nie rezygnować ze zdrowego żywienia, ale we wdrażaniu postępowania dietetycznego zachować przede wszystkim umiar.

Media

Edyta Herbuś: Kiedyś niepotrzebnie uwierzyłam, że nie umiem śpiewać. Teraz już wiem, że to była nieprawda

Tancerka cieszy się, że wreszcie dała się namówić do udziału w programie „Twoja Twarz Brzmi Znajomo”, bo podczas nagrań przekonała się, że stać ją na więcej, niż myślała. Znalazła w sobie odwagę do tego, by przełamać pewne swoje wewnętrzne blokady, i teraz jest dumna z tego, co udało jej się osiągnąć. Wcześniej Edyta Herbuś bała się przede wszystkim tego, że nie poradzi sobie wokalnie. Teraz dzięki odpowiednim warsztatom staje już na scenie dużo pewniejsza siebie.