Komunikaty PR

Nie lada gratka dla miłośników mody z drugiej ręki.

2021-02-05  |  19:02

Po ogromnym sukcesie dwóch edycji Jestem Vintage, które spotkały się z miłym odbiorem przez Warszawiaków, również w lutym swoje kolekcje zaprezentują najlepsze sklepy vintage oraz kolekcjonerzy z całej Polski.

 

„W walentynkowy weekend wypełnimy Elektrownię Powiśle najpiękniejszymi znaleziskami z ubiegłych dekad!  Na wszystkich zagorzałych fanów mody z drugiej ręki, ale także tych dopiero zaczynających swoją przygodę z kupowaniem ubrań z historią, designu z minionych lat, czekać będą prawdziwi pasjonaci i miłośnicy mody vintage. Nie zabraknie na pewno ubrań idealnych na randkę lub inną romantyczną okoliczność, odzieży wierzchniej, biżuterii i galanterii. – opowiada Izabela Miłosz, pomysłodawca Jestem Vintage.

 

Styl vintage, to styl, który nie szuka nowości. To styl, który daje możliwość skupienia się na tym, co już mamy. To przeciwieństwo szybkiej mody, która ciągle zachęca do kolejnych zakupów. Branża modowa, zaraz po rafinerii, jest drugim, najbardziej zanieczyszczającym środowisko przemysłem na świecie. Warto pokochać to, co już zostało wyprodukowane. Warto dać rzeczom, przedmiotom kolejną szansę.

 

„Oprócz przepięknych ubrań i dodatków w strefie winylowej będzie można poszperać pośród analogowych perełek – pierwsze wydania, świeże premiery, różnorodność gatunkowa i kilkadziesiąt skrzynek wypełnionych płytami… Nie zabraknie także strefy plakatów i komiksu oraz książek z antykwariatu.” – dodaje Izabela Miłosz.  

 

Podczas Jestem Vintage spotkacie również kreatywny team Bazgrołaki z projektem Life Printing. Zainspirują Was do twórczego spędzenia czasu i eksperymentowania z ulubionymi ubraniami, którym można dodać jeszcze więcej uroku i niepowtarzalnego wyglądu.

 

„Daj drugą szansę swoim znudzonym ubraniom, tchnij w nie nowe życie. Zakryj plamę na ukochanej bluzie, stwórz oryginalny nadruk na koszulce. Przy pomocy kolorowych, autorskich prasowanek wpadniesz w szaleńczy wir kreatywności! Następnie przy użyciu termoprasy Twój nadruk wgrzejemy, utrwalimy - tak, aby służył Ci na bardzo długo!” – zaprasza Monika Gibas, założycielka studia Bazgrołaki.

 

Jakie rzeczy możesz przynieść? jeansy / jeansowe kurtki, t-shirty, bluzy. Na miejscu będzie można również nabyć białe t-shirty, worko-plecaki czy woreczki ze sznurkiem.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Moda Okulary i soczewki w sylwestrowej stylizacji Biuro prasowe
2024-12-23 | 12:00

Okulary i soczewki w sylwestrowej stylizacji

Wybór między okularami a soczewkami na sylwestra zależy od kilku czynników, takich jak komfort, styl  i okoliczności.  Jeśli planujemy przetańczyć całą noc,
Moda Zima w stylu Black & White z Lee Cooper
2024-12-19 | 12:10

Zima w stylu Black & White z Lee Cooper

Buty bardzo Black W tym sezonie warto mieć w szafie czarne botki z rockowym, grunge’owym lub wojskowym sznytem. Można je zestawiać zarówno z jeansami i oversize’ową
Moda Modne, ciepłe i z futerkiem – zimowe buty od Lee Cooper
2024-12-19 | 12:10

Modne, ciepłe i z futerkiem – zimowe buty od Lee Cooper

Zimowe buty z futerkiem wkraczają na salony, a raczej na utwardzone ścieżki i miejskie chodniki. Czasy, kiedy śniegowce nosiło się tylko na stokach, a trapery jedynie na szlakach, odeszły

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Teatr

Edukacja

Idea STEM zmienia podejście do edukacji dzieci na całym świecie. Doświadczanie i współpraca zamiast wykładów

Odejście od wykładowej metody prowadzenia zajęć na rzecz doświadczeń, współpracy i partnerskich relacji z nauczycielem to podstawowe założenia idei edukacyjnej STEM. Ma ona wspierać rozwój dzieci i młodzieży w kierunkach, jakie wytycza zmieniająca się rzeczywistość i na jakie nastawiony będzie rynek pracy za kilka lat. Globalnie rynek edukacji STEM do końca dekady podwoi swoje przychody. Ten światowy trend jest obserwowany i rozwijany również w Polsce, m.in. poprzez projekt STEM Kindloteka.

Handel

Finansowanie, technologia i wola polityczna sprzyjają walce o klimat. Dołączają do niej także konsumenci

Eksperci apelują o intensyfikację wysiłków na rzecz ochrony klimatu. Tym bardziej że teraz są ku temu sprzyjające warunki: finansowanie, wola polityczna i zaawansowane technologie. Coraz częściej idzie za tym także gotowość społeczeństwa do zmian. Choć w kontekście zielonej rewolucji mówi się przede wszystkim o transformacji energetycznej i ograniczaniu emisji CO2, dbanie o zmiany zaczyna się również na poziomie decyzji konsumenckich. Polacy mają tego świadomość i wdrażają proekologiczne nawyki w codzienną rutynę i zakupy.