Komunikaty PR

Nieszablonowo i ponadczasowo – tak prezentuje się kolekcja rajstop Gatty

2022-09-22  |  13:30
Biuro prasowe

Dbałość o szczegóły jest kluczem do sukcesu każdej udanej stylizacji. Trendy na jesień-zimę obfitują zarówno w kolory jak i oryginalne wzory, których można szukać w najnowszej kolekcji rajstop marki Gatta. Nie dość, że wykonane są z wysokiej jakości przędzy, dzięki czemu posłużą kilka sezonów, to zaskakują nietypowymi modelami, które ożywią niejedną stylizację. Najnowsza kolekcja Gatta stworzona jest z myślą o każdej kobiecie, bez względu na rozmiar jak również dla tych, które chcą cieszyć się ponadczasową modą bez ograniczeń.

Marka Gatta co roku zaskakuje swoje klientki wyjątkową kolekcją rajstop. W każdym sezonie mogą liczyć na nowe modele zdobione fantazyjnymi motywami, od których nie można oderwać wzroku. Tegoroczne wyroby pończosznicze z pewnością trafią w gusta wszystkich osób kochających modę i styl, ceniących sobie niebanalne, jak również unikatowe wzory oraz wysoką jakość produktów.

Zakochaj się we wzorach

Rajstopy są elementem garderoby, który swą popularność zyskuje szczególnie, gdy pogoda za oknem przypomina coraz bardziej tę jesienną. Dzięki nim, w łatwy sposób można dopełnić stylizację i sprawić, że wyróżni się ona na tle innych. Marka Gatta w najnowszej kolekcji rajstop na ten sezon postawiła na wzory zgodne z obecnie panującymi trendami, jak również te wciąż “żywe” od kilku lat. Romantyczne motywy kwiatowe, inspirowane roślinami, ponadczasowe wzory geometryczne w kropki, jodełkę czy romby, a także rajstopy o ażurowym splocie, to tylko kilka najnowszych modeli rajstop, które będą tworzyć stylizacje przykuwające spojrzenia wielu. A może jednak zmysłowa imitacja pończoch lub efekt 3D? Szeroki wachlarz oferowanych przez markę rajstop z pewnością zadowoli wiele klientek, bo każda będzie mogła wybrać coś dla siebie.

Moda bez ograniczeń

Gatta wychodzi naprzeciw wszystkim kobietom, które chcą czerpać przyjemność z mody i cieszyć się indywidualną stylizacją. Tworząc najnowszą kolekcję rajstop marka pomyślała o kobietach w różnych rozmiarach, również tych plus size. W najnowszych projektach firma przełamuje stereotypy związane z noszeniem wzorzystych rajstop tylko przez wyjątkowo szczupłe panie. Przecież każda kobieta może cieszyć się supermodnym wyglądem nosząc wzorowane rajstopy. Dlatego Gatta przygotowała wiele modeli rajstop dostępnych do rozmiaru 5-XL, które poprzez wykonanie z elastycznej przędzy pozwolą idealnie dopasować się do nóg i zapewnią komfort noszenia. A to nie wszystko! Dla tych Pań, które lubią modelować swoją sylwetkę ubraniami, marka przygotowała model rajstop, które dzięki specjalnej konstrukcji części majteczkowej dają efekt push-up.

Postaw na jakość

Marka odchodzi od jednosezonowej mody, a swoją uwagę skupia na jakości oferowanych produktów, co potwierdzają liczne certyfikaty. W kolekcji rajstop na sezon jesienno-zimowy wykorzystano technologię 3D by LYCRA®brand czy Satin SheersTM, które gwarantują większą wytrzymałość materiału, elastyczność, a także naturalny wygląd. - Nie sztuką jest stworzyć kolekcję rajstop, która nie przetrwa nawet jednego sezonu . Chcemy, aby wszystkie nasze produkty odznaczały się najwyższą jakością potwierdzoną licznymi certyfikatami. Oferując naszym klientkom ponadczasowe modele wyrobów pończoszniczych chcemy zagwarantować im odpowiednią jakość, dzięki której naprawdę będą mogły wykorzystać nasz produkt przez długi czas, a także będą wracać do naszych salonów, po to, aby uzupełnić czy skompletować swoją garderobę. Kiedy projektujemy nasze produkty moda oraz wysoka jakość idą w parze - podkreśla Małgorzata Barton, Marketing Manager marki Gatta.

Najnowsza kolekcja rajstop Gatty na sezon jesień-zima jest już dostępna w salonach stacjonarnych oraz na stronie gatta.pl.

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Moda Vinted sprawdza, co Polacy robią z rzeczami, z których już przestali korzystać Biuro prasowe
2024-03-27 | 13:00

Vinted sprawdza, co Polacy robią z rzeczami, z których już przestali korzystać

Wiosna zwykle oznacza sezonowe wietrzenie szaf i porządkowanie przestrzeni domowej, a wraz z tym pozbywanie się rzeczy, których już nie używamy. Dokąd trafiają najczęściej? Jak
Moda adidas Originals przedstawia trzy klasyczne modele butów
2024-03-26 | 10:00

adidas Originals przedstawia trzy klasyczne modele butów

adidas Originals przedstawia trzy klasyczne modele butów w najnowszej odsłonie kampanii „1000 Back” Warszawa, 26 marca 2024 - Po wdrożeniu w 2023 roku nowej globalnej
Moda Międzynarodowy gigant otwiera drzwi debiutującym projektantom
2024-03-26 | 08:00

Międzynarodowy gigant otwiera drzwi debiutującym projektantom

SHEIN, międzynarodowy sklep z modą oraz produktami lifestyle ogłosił, że zwycięzcą SHEIN X Global Challenge 2024 została Eleonora Falcone z Włoch. Młoda projektantka pokonała prawie 1

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Partner Serwisu Zdrowie

Viatris

Media

Styl życia

Maria Sadowska: Niektórym się nie chce i zamiast malowania pisanek używają gotowych barwników albo naklejek. Dla mnie to jedna z najważniejszych tradycji świątecznych

Reżyserka podkreśla, że w kultywowaniu tradycji przygotowywania pisanek nigdy nie wybiera drogi na skróty. Nie dla niej więc gotowanie jajek w łupinach cebuli czy ozdabianie naklejkami. Maria Sadowska preferuje ręcznie malowane pisanki i tuż przed Wielkanocą angażuje do tego swoich bliskich. Jej zdaniem to doskonała okazja do pogłębienia relacji rodzinnych, a także do uruchomienia czasem uśpionych pokładów wyobraźni i kreatywności.

Handel

Polacy jedzą coraz mniej jaj. Częściej sięgają po te z chowu alternatywnego, za które są skłonni zapłacić więcej

Od 10 lat sukcesywnie rośnie udział alternatywnych systemów chowu kur niosek. Pochodzi z nich już co trzecie opakowanie jaj, choć nadal w klatkach żyje ponad 37 mln kur. Stopniowe zmiany w hodowli to skutek większej świadomości konsumentów, za którymi podąża branża HoReCa. Są oni gotowi nawet zapłacić więcej za jajka, które pochodzą z chowu nieklatkowego.