Komunikaty PR

Nieszablonowo i ponadczasowo – tak prezentuje się kolekcja rajstop Gatty

2022-09-22  |  13:30
Biuro prasowe

Dbałość o szczegóły jest kluczem do sukcesu każdej udanej stylizacji. Trendy na jesień-zimę obfitują zarówno w kolory jak i oryginalne wzory, których można szukać w najnowszej kolekcji rajstop marki Gatta. Nie dość, że wykonane są z wysokiej jakości przędzy, dzięki czemu posłużą kilka sezonów, to zaskakują nietypowymi modelami, które ożywią niejedną stylizację. Najnowsza kolekcja Gatta stworzona jest z myślą o każdej kobiecie, bez względu na rozmiar jak również dla tych, które chcą cieszyć się ponadczasową modą bez ograniczeń.

Marka Gatta co roku zaskakuje swoje klientki wyjątkową kolekcją rajstop. W każdym sezonie mogą liczyć na nowe modele zdobione fantazyjnymi motywami, od których nie można oderwać wzroku. Tegoroczne wyroby pończosznicze z pewnością trafią w gusta wszystkich osób kochających modę i styl, ceniących sobie niebanalne, jak również unikatowe wzory oraz wysoką jakość produktów.

Zakochaj się we wzorach

Rajstopy są elementem garderoby, który swą popularność zyskuje szczególnie, gdy pogoda za oknem przypomina coraz bardziej tę jesienną. Dzięki nim, w łatwy sposób można dopełnić stylizację i sprawić, że wyróżni się ona na tle innych. Marka Gatta w najnowszej kolekcji rajstop na ten sezon postawiła na wzory zgodne z obecnie panującymi trendami, jak również te wciąż “żywe” od kilku lat. Romantyczne motywy kwiatowe, inspirowane roślinami, ponadczasowe wzory geometryczne w kropki, jodełkę czy romby, a także rajstopy o ażurowym splocie, to tylko kilka najnowszych modeli rajstop, które będą tworzyć stylizacje przykuwające spojrzenia wielu. A może jednak zmysłowa imitacja pończoch lub efekt 3D? Szeroki wachlarz oferowanych przez markę rajstop z pewnością zadowoli wiele klientek, bo każda będzie mogła wybrać coś dla siebie.

Moda bez ograniczeń

Gatta wychodzi naprzeciw wszystkim kobietom, które chcą czerpać przyjemność z mody i cieszyć się indywidualną stylizacją. Tworząc najnowszą kolekcję rajstop marka pomyślała o kobietach w różnych rozmiarach, również tych plus size. W najnowszych projektach firma przełamuje stereotypy związane z noszeniem wzorzystych rajstop tylko przez wyjątkowo szczupłe panie. Przecież każda kobieta może cieszyć się supermodnym wyglądem nosząc wzorowane rajstopy. Dlatego Gatta przygotowała wiele modeli rajstop dostępnych do rozmiaru 5-XL, które poprzez wykonanie z elastycznej przędzy pozwolą idealnie dopasować się do nóg i zapewnią komfort noszenia. A to nie wszystko! Dla tych Pań, które lubią modelować swoją sylwetkę ubraniami, marka przygotowała model rajstop, które dzięki specjalnej konstrukcji części majteczkowej dają efekt push-up.

Postaw na jakość

Marka odchodzi od jednosezonowej mody, a swoją uwagę skupia na jakości oferowanych produktów, co potwierdzają liczne certyfikaty. W kolekcji rajstop na sezon jesienno-zimowy wykorzystano technologię 3D by LYCRA®brand czy Satin SheersTM, które gwarantują większą wytrzymałość materiału, elastyczność, a także naturalny wygląd. - Nie sztuką jest stworzyć kolekcję rajstop, która nie przetrwa nawet jednego sezonu . Chcemy, aby wszystkie nasze produkty odznaczały się najwyższą jakością potwierdzoną licznymi certyfikatami. Oferując naszym klientkom ponadczasowe modele wyrobów pończoszniczych chcemy zagwarantować im odpowiednią jakość, dzięki której naprawdę będą mogły wykorzystać nasz produkt przez długi czas, a także będą wracać do naszych salonów, po to, aby uzupełnić czy skompletować swoją garderobę. Kiedy projektujemy nasze produkty moda oraz wysoka jakość idą w parze - podkreśla Małgorzata Barton, Marketing Manager marki Gatta.

Najnowsza kolekcja rajstop Gatty na sezon jesień-zima jest już dostępna w salonach stacjonarnych oraz na stronie gatta.pl.

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Moda TATUUM i Miś Uszatek zaprezentowali łódzką modę na EXPO 2025 w Osace Biuro prasowe
2025-05-07 | 16:00

TATUUM i Miś Uszatek zaprezentowali łódzką modę na EXPO 2025 w Osace

TATUUM, modowa marka z Łodzi, wzięła udział w Światowej Wystawie EXPO 2025 w Osace, prezentując specjalną kolekcję inspirowaną postacią Misia Uszatka. Udział w tym
Moda Okulary i soczewki w sylwestrowej stylizacji
2024-12-23 | 12:00

Okulary i soczewki w sylwestrowej stylizacji

Wybór między okularami a soczewkami na sylwestra zależy od kilku czynników, takich jak komfort, styl  i okoliczności.  Jeśli planujemy przetańczyć całą noc,
Moda Zima w stylu Black & White z Lee Cooper
2024-12-19 | 12:10

Zima w stylu Black & White z Lee Cooper

Buty bardzo Black W tym sezonie warto mieć w szafie czarne botki z rockowym, grunge’owym lub wojskowym sznytem. Można je zestawiać zarówno z jeansami i oversize’ową

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Moda

Klaudia Zioberczyk: Doszłam już do takiego momentu, że jak wchodzę do sklepu, to mówię: wcale tego nie potrzebuję. Teraz stawiam na jakość, a nie na ilość

Modelka zdaje sobie sprawę z tego, że trzeba być bardzo ostrożnym, by nie dać się nabrać na różne sztuczki marketingowe, nie ulegać czarowi wyprzedaży i promocji, a zamiast tego kompletować swoją garderobę z ponadczasowych zestawów, które będzie można wykorzystać na różne okazje. Klaudia Zioberczyk uważa, że greenwashing, czyli wywoływanie u konsumentów poszukujących towarów eko mylnego wrażenia, że oferowany produkt taki właśnie jest, to nieuczciwa praktyka. Temu zjawisku postanowiła więc dokładnie się przyjrzeć w swojej pracy magisterskiej.

Konsument

Możliwość zakupu online może zachęcić kolejne grupy Polaków do ubezpieczeń zdrowotnych. Dziś korzysta z nich już prawie 5,5 mln osób

Polska jest jednym z liderów Europy w obszarze cyfryzacji sektora usług medycznych. Świadczą o tym m.in. popularność elektronicznych narzędzi zapewniających dostęp do danych zdrowotnych, e-recept czy wirtualna diagnostyka. Polacy są też otwarci na innowacje w zakresie ubezpieczeń zdrowotnych, z których korzysta już blisko 5,5 mln osób. Za pomocą nowej cyfrowej platformy Medicover chce zachęcić klientów do samodzielnej konfiguracji i zakupu polis online.

Żywienie

Wiktor Dyduła: Praca w charakterze kelnera jest bardzo ciężka fizycznie i psychicznie. Dlatego trzeba dawać napiwki, bo nawet 5 zł może zrobić komuś dzień

Zanim usłyszała o nim cała Polska, Wiktor Dyduła zarabiał między innymi jako animator zabaw dla dzieci, kelner i uliczny grajek. Każde zajęcie miało swoje plusy i minusy, ale jego najbardziej cieszyło to, że dzięki nim może poznawać ciekawych ludzi. Wokalista podkreśla, że ma duży szacunek do pieniądza i prawie zawsze daje też napiwki, bo wie, że to najlepsza forma docenienia pracy tych, którzy nas obsługują w kawiarni czy restauracji.