Nieszablonowo i ponadczasowo – tak prezentuje się kolekcja rajstop Gatty
Dbałość o szczegóły jest kluczem do sukcesu każdej udanej stylizacji. Trendy na jesień-zimę obfitują zarówno w kolory jak i oryginalne wzory, których można szukać w najnowszej kolekcji rajstop marki Gatta. Nie dość, że wykonane są z wysokiej jakości przędzy, dzięki czemu posłużą kilka sezonów, to zaskakują nietypowymi modelami, które ożywią niejedną stylizację. Najnowsza kolekcja Gatta stworzona jest z myślą o każdej kobiecie, bez względu na rozmiar jak również dla tych, które chcą cieszyć się ponadczasową modą bez ograniczeń.
Marka Gatta co roku zaskakuje swoje klientki wyjątkową kolekcją rajstop. W każdym sezonie mogą liczyć na nowe modele zdobione fantazyjnymi motywami, od których nie można oderwać wzroku. Tegoroczne wyroby pończosznicze z pewnością trafią w gusta wszystkich osób kochających modę i styl, ceniących sobie niebanalne, jak również unikatowe wzory oraz wysoką jakość produktów.
Zakochaj się we wzorach
Rajstopy są elementem garderoby, który swą popularność zyskuje szczególnie, gdy pogoda za oknem przypomina coraz bardziej tę jesienną. Dzięki nim, w łatwy sposób można dopełnić stylizację i sprawić, że wyróżni się ona na tle innych. Marka Gatta w najnowszej kolekcji rajstop na ten sezon postawiła na wzory zgodne z obecnie panującymi trendami, jak również te wciąż “żywe” od kilku lat. Romantyczne motywy kwiatowe, inspirowane roślinami, ponadczasowe wzory geometryczne w kropki, jodełkę czy romby, a także rajstopy o ażurowym splocie, to tylko kilka najnowszych modeli rajstop, które będą tworzyć stylizacje przykuwające spojrzenia wielu. A może jednak zmysłowa imitacja pończoch lub efekt 3D? Szeroki wachlarz oferowanych przez markę rajstop z pewnością zadowoli wiele klientek, bo każda będzie mogła wybrać coś dla siebie.
Moda bez ograniczeń
Gatta wychodzi naprzeciw wszystkim kobietom, które chcą czerpać przyjemność z mody i cieszyć się indywidualną stylizacją. Tworząc najnowszą kolekcję rajstop marka pomyślała o kobietach w różnych rozmiarach, również tych plus size. W najnowszych projektach firma przełamuje stereotypy związane z noszeniem wzorzystych rajstop tylko przez wyjątkowo szczupłe panie. Przecież każda kobieta może cieszyć się supermodnym wyglądem nosząc wzorowane rajstopy. Dlatego Gatta przygotowała wiele modeli rajstop dostępnych do rozmiaru 5-XL, które poprzez wykonanie z elastycznej przędzy pozwolą idealnie dopasować się do nóg i zapewnią komfort noszenia. A to nie wszystko! Dla tych Pań, które lubią modelować swoją sylwetkę ubraniami, marka przygotowała model rajstop, które dzięki specjalnej konstrukcji części majteczkowej dają efekt push-up.
Postaw na jakość
Marka odchodzi od jednosezonowej mody, a swoją uwagę skupia na jakości oferowanych produktów, co potwierdzają liczne certyfikaty. W kolekcji rajstop na sezon jesienno-zimowy wykorzystano technologię 3D by LYCRA®brand czy Satin SheersTM, które gwarantują większą wytrzymałość materiału, elastyczność, a także naturalny wygląd. - Nie sztuką jest stworzyć kolekcję rajstop, która nie przetrwa nawet jednego sezonu . Chcemy, aby wszystkie nasze produkty odznaczały się najwyższą jakością potwierdzoną licznymi certyfikatami. Oferując naszym klientkom ponadczasowe modele wyrobów pończoszniczych chcemy zagwarantować im odpowiednią jakość, dzięki której naprawdę będą mogły wykorzystać nasz produkt przez długi czas, a także będą wracać do naszych salonów, po to, aby uzupełnić czy skompletować swoją garderobę. Kiedy projektujemy nasze produkty moda oraz wysoka jakość idą w parze - podkreśla Małgorzata Barton, Marketing Manager marki Gatta.
Najnowsza kolekcja rajstop Gatty na sezon jesień-zima jest już dostępna w salonach stacjonarnych oraz na stronie gatta.pl.
Okulary i soczewki w sylwestrowej stylizacji
Zima w stylu Black & White z Lee Cooper
Modne, ciepłe i z futerkiem – zimowe buty od Lee Cooper
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Problemy społeczne
Przeciętny Polak spędza w sieci ponad trzy godziny dziennie. Tylko 11 proc. podejmuje próby ograniczenia tego czasu
Polacy średnio spędzają w internecie ponad trzy godziny dziennie. Jednocześnie, według badania na temat higieny cyfrowej, jedynie 14 proc. respondentów kontroluje swój czas ekranowy, a co piąty ogranicza liczbę powiadomień w telefonie czy komputerze. Nadmierne korzystanie z ekranów może wpływać na zaniedbywanie obowiązków i relacji z innymi, a także obniżenie nastroju i samooceny. Kampania Fundacji Orange „Nie przescrolluj życia” zwraca uwagę na potrzebę dbania o higienę cyfrową. Szczególnie okres świątecznego wypoczynku sprzyja takiej refleksji.