Komunikaty PR

NOCNE MARKI Kolekcja bielizny Samanta jesień-zima 2021

2021-10-28  |  07:00
Biuro prasowe
Kontakt

Bartłomiej Pałubicki
Rebell Concept

Mokotowska 43/206
00-551 Warszawa
bartlomiej|rebellconcept.pl| |bartlomiej|rebellconcept.pl
888467071
www.rebellconcept.pl

Elegancki kamuflaż zaprojektowany z najwyższą dbałością o detal dla każdej Kobiety. Wpisana w DNA firmy Samanta – zmysłowość – w jednym słowie podsumowuje kolekcję na sezon jesień-zima 2021. Projekty polskiej marki zainspirowane życiem nocnych zwierząt subtelnie prowokują do pobudzenia wyobraźni widza – zarówno przy pomocy wzroku jak i dotyku. To kontynuacja fascynacją mikroświata z poprzedniego, ciepłego sezonu.

 Nowe modelek marki Samanta już na pierwszy rzut oka wyróżniają się na tle dotychczasowych propozycji bielizny. Kapsułowa kolekcja oparta jest na 5 wysublimowanych liniach: Hete, Leo, Ola, Nyks, Perla, których wspólnym mianownikiem jest kobieca konstrukcja. Wyjątkowe modele potrzebowały prostej i jednocześnie stylowej oprawy. Fotografka Hanna Kantor postawiła na monochromatyczne tła, które w połączeniu z grą świateł i cieni wydobyły detale na projektach. Dzięki temu pomysłowi podziwiać można złote nici, barokowe hafty czy fantazyjne koronki prezentowane na modelkach. Pomimo inspiracji nocą, zrezygnowano z ciężkiego makijażu i wymyślnych fryzur. To naturalność i ciałopozytywność jest od początku istnienia wpisane w filozofie firmy produkującej na Podhalu.

 

„Podczas pracy nad sesją zależało nam by efekt był niestandardowy, inny niż dotychczas. Kampanią chciałam zaskoczyć Klientki, tak samo jak prezentowanymi projektami bielizny. Uwielbiam kreować, choć w pracy staram się unikać czerni, to w tym sezonie ona odgrywa główną rolę. To kolor, który dawno nie występował w kolekcji marki Samanta w takiej ilości modeli.” – opowiada Kornelia Adamek, główna projektantka bielizny.

 

Po serii barwnych, pastelowych modeli w kolekcjach marki Samanta przyszedł czas na eleganckie i sensualne projekty. Kolorystka oparta na ponadczasowej czerni uzupełniona jest dwoma wysmakowanymi barwami: szmaragdową i rubinową. Wykorzystując wiedzę o potrzebach Klientek, projektantka Kornelia Adamek wybrała materiały z nowoczesnymi nadrukami i haftami, dzięki którym stworzyła ultrakobiece zestawy bielizny. Drapieżnego charakteru dodają dopinane strapsy/paski ze złotym detalem, które można regulować według własnych preferencji. Nowością przy okazji kolekcji na jesień-zima 2021 jest nowy fason majtek – klasyczne stringi, o której coraz więcej fanek marki pyta. Wśród dobrze znanych i lubianych modeli usztywnianych, które wyróżniane są za niebywały komfort, debiutuje nowy bezfiszbinowy fason A191 na średni i drobny biust. Do wybranych modeli majtek zaprojektowano kokieteryjne odpinane paski z żabkami do zapięcia pończoch. Przy produkcji wykorzystano zaufane szwajcarskie hafciarnie, które od 29 lat współpracują z marką dostarczając zjawiskowe hafty. Wszystkie materiały użyte do produkcji posiadają certyfikaty, a wśród nich są włoskie tiule czy przyjemny w dotyku aksamit. Cała kolekcja Samanta AW21 została uszyta w Polsce. Marka wyróżnia się szeroką rozmiarówką miseczek, dzięki czemu każda Kobieta powinna znaleźć odpowiedni produkt. Działając w duchu braffitingu z doświadczonymi ekspertami firma Samanta daje gwarancje dopracowanego i dopieszczonego w każdym calu wygodnego i modnego biustonosza.  

 

Fotograf: Hanna Kantor - https://www.instagram.com/haniakantor/

Modelka blondynka: Patrycja Biedrzycka - https://www.instagram.com/patrycjabiedrzycka_/

Modelka brunetka: Joanna - https://www.instagram.com/jane_on_the_road_again/

Produkcja: Kornelia Adamek

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: Rebell Concept
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Moda TATUUM i Miś Uszatek zaprezentowali łódzką modę na EXPO 2025 w Osace Biuro prasowe
2025-05-07 | 16:00

TATUUM i Miś Uszatek zaprezentowali łódzką modę na EXPO 2025 w Osace

TATUUM, modowa marka z Łodzi, wzięła udział w Światowej Wystawie EXPO 2025 w Osace, prezentując specjalną kolekcję inspirowaną postacią Misia Uszatka. Udział w tym
Moda Okulary i soczewki w sylwestrowej stylizacji
2024-12-23 | 12:00

Okulary i soczewki w sylwestrowej stylizacji

Wybór między okularami a soczewkami na sylwestra zależy od kilku czynników, takich jak komfort, styl  i okoliczności.  Jeśli planujemy przetańczyć całą noc,
Moda Zima w stylu Black & White z Lee Cooper
2024-12-19 | 12:10

Zima w stylu Black & White z Lee Cooper

Buty bardzo Black W tym sezonie warto mieć w szafie czarne botki z rockowym, grunge’owym lub wojskowym sznytem. Można je zestawiać zarówno z jeansami i oversize’ową

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Moda

Klaudia Zioberczyk: Doszłam już do takiego momentu, że jak wchodzę do sklepu, to mówię: wcale tego nie potrzebuję. Teraz stawiam na jakość, a nie na ilość

Modelka zdaje sobie sprawę z tego, że trzeba być bardzo ostrożnym, by nie dać się nabrać na różne sztuczki marketingowe, nie ulegać czarowi wyprzedaży i promocji, a zamiast tego kompletować swoją garderobę z ponadczasowych zestawów, które będzie można wykorzystać na różne okazje. Klaudia Zioberczyk uważa, że greenwashing, czyli wywoływanie u konsumentów poszukujących towarów eko mylnego wrażenia, że oferowany produkt taki właśnie jest, to nieuczciwa praktyka. Temu zjawisku postanowiła więc dokładnie się przyjrzeć w swojej pracy magisterskiej.

Konsument

Możliwość zakupu online może zachęcić kolejne grupy Polaków do ubezpieczeń zdrowotnych. Dziś korzysta z nich już prawie 5,5 mln osób

Polska jest jednym z liderów Europy w obszarze cyfryzacji sektora usług medycznych. Świadczą o tym m.in. popularność elektronicznych narzędzi zapewniających dostęp do danych zdrowotnych, e-recept czy wirtualna diagnostyka. Polacy są też otwarci na innowacje w zakresie ubezpieczeń zdrowotnych, z których korzysta już blisko 5,5 mln osób. Za pomocą nowej cyfrowej platformy Medicover chce zachęcić klientów do samodzielnej konfiguracji i zakupu polis online.

Żywienie

Wiktor Dyduła: Praca w charakterze kelnera jest bardzo ciężka fizycznie i psychicznie. Dlatego trzeba dawać napiwki, bo nawet 5 zł może zrobić komuś dzień

Zanim usłyszała o nim cała Polska, Wiktor Dyduła zarabiał między innymi jako animator zabaw dla dzieci, kelner i uliczny grajek. Każde zajęcie miało swoje plusy i minusy, ale jego najbardziej cieszyło to, że dzięki nim może poznawać ciekawych ludzi. Wokalista podkreśla, że ma duży szacunek do pieniądza i prawie zawsze daje też napiwki, bo wie, że to najlepsza forma docenienia pracy tych, którzy nas obsługują w kawiarni czy restauracji.