Komunikaty PR

NOCNE MARKI Kolekcja bielizny Samanta jesień-zima 2021

2021-10-28  |  07:00
Biuro prasowe
Kontakt

Bartłomiej Pałubicki
Rebell Concept

Mokotowska 43/206
00-551 Warszawa
bartlomiej|rebellconcept.pl| |bartlomiej|rebellconcept.pl
888467071
www.rebellconcept.pl

Elegancki kamuflaż zaprojektowany z najwyższą dbałością o detal dla każdej Kobiety. Wpisana w DNA firmy Samanta – zmysłowość – w jednym słowie podsumowuje kolekcję na sezon jesień-zima 2021. Projekty polskiej marki zainspirowane życiem nocnych zwierząt subtelnie prowokują do pobudzenia wyobraźni widza – zarówno przy pomocy wzroku jak i dotyku. To kontynuacja fascynacją mikroświata z poprzedniego, ciepłego sezonu.

 Nowe modelek marki Samanta już na pierwszy rzut oka wyróżniają się na tle dotychczasowych propozycji bielizny. Kapsułowa kolekcja oparta jest na 5 wysublimowanych liniach: Hete, Leo, Ola, Nyks, Perla, których wspólnym mianownikiem jest kobieca konstrukcja. Wyjątkowe modele potrzebowały prostej i jednocześnie stylowej oprawy. Fotografka Hanna Kantor postawiła na monochromatyczne tła, które w połączeniu z grą świateł i cieni wydobyły detale na projektach. Dzięki temu pomysłowi podziwiać można złote nici, barokowe hafty czy fantazyjne koronki prezentowane na modelkach. Pomimo inspiracji nocą, zrezygnowano z ciężkiego makijażu i wymyślnych fryzur. To naturalność i ciałopozytywność jest od początku istnienia wpisane w filozofie firmy produkującej na Podhalu.

 

„Podczas pracy nad sesją zależało nam by efekt był niestandardowy, inny niż dotychczas. Kampanią chciałam zaskoczyć Klientki, tak samo jak prezentowanymi projektami bielizny. Uwielbiam kreować, choć w pracy staram się unikać czerni, to w tym sezonie ona odgrywa główną rolę. To kolor, który dawno nie występował w kolekcji marki Samanta w takiej ilości modeli.” – opowiada Kornelia Adamek, główna projektantka bielizny.

 

Po serii barwnych, pastelowych modeli w kolekcjach marki Samanta przyszedł czas na eleganckie i sensualne projekty. Kolorystka oparta na ponadczasowej czerni uzupełniona jest dwoma wysmakowanymi barwami: szmaragdową i rubinową. Wykorzystując wiedzę o potrzebach Klientek, projektantka Kornelia Adamek wybrała materiały z nowoczesnymi nadrukami i haftami, dzięki którym stworzyła ultrakobiece zestawy bielizny. Drapieżnego charakteru dodają dopinane strapsy/paski ze złotym detalem, które można regulować według własnych preferencji. Nowością przy okazji kolekcji na jesień-zima 2021 jest nowy fason majtek – klasyczne stringi, o której coraz więcej fanek marki pyta. Wśród dobrze znanych i lubianych modeli usztywnianych, które wyróżniane są za niebywały komfort, debiutuje nowy bezfiszbinowy fason A191 na średni i drobny biust. Do wybranych modeli majtek zaprojektowano kokieteryjne odpinane paski z żabkami do zapięcia pończoch. Przy produkcji wykorzystano zaufane szwajcarskie hafciarnie, które od 29 lat współpracują z marką dostarczając zjawiskowe hafty. Wszystkie materiały użyte do produkcji posiadają certyfikaty, a wśród nich są włoskie tiule czy przyjemny w dotyku aksamit. Cała kolekcja Samanta AW21 została uszyta w Polsce. Marka wyróżnia się szeroką rozmiarówką miseczek, dzięki czemu każda Kobieta powinna znaleźć odpowiedni produkt. Działając w duchu braffitingu z doświadczonymi ekspertami firma Samanta daje gwarancje dopracowanego i dopieszczonego w każdym calu wygodnego i modnego biustonosza.  

 

Fotograf: Hanna Kantor - https://www.instagram.com/haniakantor/

Modelka blondynka: Patrycja Biedrzycka - https://www.instagram.com/patrycjabiedrzycka_/

Modelka brunetka: Joanna - https://www.instagram.com/jane_on_the_road_again/

Produkcja: Kornelia Adamek

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: Rebell Concept
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Moda Okulary i soczewki w sylwestrowej stylizacji Biuro prasowe
2024-12-23 | 12:00

Okulary i soczewki w sylwestrowej stylizacji

Wybór między okularami a soczewkami na sylwestra zależy od kilku czynników, takich jak komfort, styl  i okoliczności.  Jeśli planujemy przetańczyć całą noc,
Moda Zima w stylu Black & White z Lee Cooper
2024-12-19 | 12:10

Zima w stylu Black & White z Lee Cooper

Buty bardzo Black W tym sezonie warto mieć w szafie czarne botki z rockowym, grunge’owym lub wojskowym sznytem. Można je zestawiać zarówno z jeansami i oversize’ową
Moda Modne, ciepłe i z futerkiem – zimowe buty od Lee Cooper
2024-12-19 | 12:10

Modne, ciepłe i z futerkiem – zimowe buty od Lee Cooper

Zimowe buty z futerkiem wkraczają na salony, a raczej na utwardzone ścieżki i miejskie chodniki. Czasy, kiedy śniegowce nosiło się tylko na stokach, a trapery jedynie na szlakach, odeszły

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Teatr

Edukacja

Idea STEM zmienia podejście do edukacji dzieci na całym świecie. Doświadczanie i współpraca zamiast wykładów

Odejście od wykładowej metody prowadzenia zajęć na rzecz doświadczeń, współpracy i partnerskich relacji z nauczycielem to podstawowe założenia idei edukacyjnej STEM. Ma ona wspierać rozwój dzieci i młodzieży w kierunkach, jakie wytycza zmieniająca się rzeczywistość i na jakie nastawiony będzie rynek pracy za kilka lat. Globalnie rynek edukacji STEM do końca dekady podwoi swoje przychody. Ten światowy trend jest obserwowany i rozwijany również w Polsce, m.in. poprzez projekt STEM Kindloteka.

Handel

Finansowanie, technologia i wola polityczna sprzyjają walce o klimat. Dołączają do niej także konsumenci

Eksperci apelują o intensyfikację wysiłków na rzecz ochrony klimatu. Tym bardziej że teraz są ku temu sprzyjające warunki: finansowanie, wola polityczna i zaawansowane technologie. Coraz częściej idzie za tym także gotowość społeczeństwa do zmian. Choć w kontekście zielonej rewolucji mówi się przede wszystkim o transformacji energetycznej i ograniczaniu emisji CO2, dbanie o zmiany zaczyna się również na poziomie decyzji konsumenckich. Polacy mają tego świadomość i wdrażają proekologiczne nawyki w codzienną rutynę i zakupy.