Nowa kolekcja Crystal Star by Dorota Kuźnicka. Pokaz z udziałem gwiazd!
Agencja Face it!
Bagatela 10 lok. 31
00-585 Warszawa
j.gniadzik|agencjafaceit.pl| |j.gniadzik|agencjafaceit.pl
+48 510 189 848
https://agencjafaceit.pl/
Szukasz nowych stylizacji na wakacje? Sprawdź najnowszą kolekcję autorstwa Doroty Kuźnickiej – poza bardzo wygodnymi butami, modnymi torebkami i plecakami, znajdziesz w niej również wyjątkowe ubrania na co dzień i wspaniałe kreacje na letnie wieczory – gwarantujemy, że poczujesz się jak gwiazda!
Najnowsza kolekcja Doroty Kuźnickiej została zaprezentowana podczas premierowego pokazu
w ekskluzywnym warszawskim FHouse w ubiegłym tygodniu. Pokaz poprowadził Olivier Janiak, a wybieg rozświetlił się blaskiem reflektorów i emocji. Zaprezentowane stroje i dodatki zachwyciły zgromadzoną publiczność.
Projektantka zaprezentowała trzy odsłony kolekcji – stroje sportowe black&white, w której dominowały wygodne dresowe oversize bluzki i spódnice, ekskluzywną kolekcję kryształową Crystal Star idealną na wieczorne wyjścia oraz radosną kolekcję słoneczną, która jest swoistym uderzeniem lata, gdzie dominuje intensywny żółty kolor, który według Doroty Kuźnickiej jest barwą sukcesu, symbolem energii i aktywnego stylu życia.
Dorota Kuźnicka: W mojej pracy czuję się wolna, jestem jak drapieżny kot, któremu nikt nie mówi, co ma robić. Moje projekty są nietuzinkowe, mają różne kształty i dodatki. Są inne, cieszą oko, dokładnie tak, jak dzieła sztuki. Kiedy patrzę na rzeczy, które tworzę, jestem dumna. Kiedy projektuję, zapominam o wszystkim co złe na świecie i w moim życiu. Jestem prawie jak we śnie, gdzie wszystko jest złote.
Warszawski pokaz był udanym debiutem Doroty Kuźnickiej na warszawskich salonach. Uczestnicy wydarzenia docenili jej autentyczność, skromność oraz najwyższy poziom zaprezentowanej estetyki. Niewielu projektantów w Polsce tak jak Dorota Kuźnicka ubiera swoje klientki od stóp do głów, projektując zarówno buty i dodatki, jak i kreacje – zarówno te na co dzień, jak i wieczorowe – które właśnie dołączyły do repertuaru.
Na pokazie pojawiły się gwiazdy takie jak m.in. Joanna Racewicz, Karolina Pilarczyk, Anna Powierza, Oliwia Cymińska, Anna Piszczałka, Patrycja Strzałkowska, Laura Łącz, Wiganna Papina, Ewelina Ruckgaber, Krystian Kukułka, Patrycja Wieja, Rafał Grabias, Sasha Strunin i wiele innych znanych osób, które nie ukrywały swojej radości z udziału w imprezie po miesiącach lockdownu.
Zaprezentowane stroje i dodatki to wspaniała propozycja na tegoroczny sezon wakacyjny. Kolekcję można zakupić w atelier projektantki w Bydgoszczy oraz na stronie internetowej https://sklep.dkuznicka.pl.
Dorota Kuźnicka: Markę DK by Dorota Kuźnicka stworzyłam dla kobiet nowoczesnych, niezależnych i wymagających. Buty sygnowane logo DK powinny trafić w gusta klientek, które cenią klasykę i elegancję, a także miłośniczek odważniejszych rozwiązań. Moje autorskie kolekcje łączą styl i trendy z tradycją rzemieślniczą.

TATUUM i Miś Uszatek zaprezentowali łódzką modę na EXPO 2025 w Osace

Okulary i soczewki w sylwestrowej stylizacji

Zima w stylu Black & White z Lee Cooper
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Moda

Klaudia Zioberczyk: Doszłam już do takiego momentu, że jak wchodzę do sklepu, to mówię: wcale tego nie potrzebuję. Teraz stawiam na jakość, a nie na ilość
Modelka zdaje sobie sprawę z tego, że trzeba być bardzo ostrożnym, by nie dać się nabrać na różne sztuczki marketingowe, nie ulegać czarowi wyprzedaży i promocji, a zamiast tego kompletować swoją garderobę z ponadczasowych zestawów, które będzie można wykorzystać na różne okazje. Klaudia Zioberczyk uważa, że greenwashing, czyli wywoływanie u konsumentów poszukujących towarów eko mylnego wrażenia, że oferowany produkt taki właśnie jest, to nieuczciwa praktyka. Temu zjawisku postanowiła więc dokładnie się przyjrzeć w swojej pracy magisterskiej.
Konsument
Możliwość zakupu online może zachęcić kolejne grupy Polaków do ubezpieczeń zdrowotnych. Dziś korzysta z nich już prawie 5,5 mln osób

Polska jest jednym z liderów Europy w obszarze cyfryzacji sektora usług medycznych. Świadczą o tym m.in. popularność elektronicznych narzędzi zapewniających dostęp do danych zdrowotnych, e-recept czy wirtualna diagnostyka. Polacy są też otwarci na innowacje w zakresie ubezpieczeń zdrowotnych, z których korzysta już blisko 5,5 mln osób. Za pomocą nowej cyfrowej platformy Medicover chce zachęcić klientów do samodzielnej konfiguracji i zakupu polis online.
Żywienie
Wiktor Dyduła: Praca w charakterze kelnera jest bardzo ciężka fizycznie i psychicznie. Dlatego trzeba dawać napiwki, bo nawet 5 zł może zrobić komuś dzień

Zanim usłyszała o nim cała Polska, Wiktor Dyduła zarabiał między innymi jako animator zabaw dla dzieci, kelner i uliczny grajek. Każde zajęcie miało swoje plusy i minusy, ale jego najbardziej cieszyło to, że dzięki nim może poznawać ciekawych ludzi. Wokalista podkreśla, że ma duży szacunek do pieniądza i prawie zawsze daje też napiwki, bo wie, że to najlepsza forma docenienia pracy tych, którzy nas obsługują w kawiarni czy restauracji.