Nowa kolekcja Crystal Star by Dorota Kuźnicka. Pokaz z udziałem gwiazd!
Agencja Face it!
Bagatela 10 lok. 31
00-585 Warszawa
j.gniadzik|agencjafaceit.pl| |j.gniadzik|agencjafaceit.pl
+48 510 189 848
https://agencjafaceit.pl/
Szukasz nowych stylizacji na wakacje? Sprawdź najnowszą kolekcję autorstwa Doroty Kuźnickiej – poza bardzo wygodnymi butami, modnymi torebkami i plecakami, znajdziesz w niej również wyjątkowe ubrania na co dzień i wspaniałe kreacje na letnie wieczory – gwarantujemy, że poczujesz się jak gwiazda!
Najnowsza kolekcja Doroty Kuźnickiej została zaprezentowana podczas premierowego pokazu
w ekskluzywnym warszawskim FHouse w ubiegłym tygodniu. Pokaz poprowadził Olivier Janiak, a wybieg rozświetlił się blaskiem reflektorów i emocji. Zaprezentowane stroje i dodatki zachwyciły zgromadzoną publiczność.
Projektantka zaprezentowała trzy odsłony kolekcji – stroje sportowe black&white, w której dominowały wygodne dresowe oversize bluzki i spódnice, ekskluzywną kolekcję kryształową Crystal Star idealną na wieczorne wyjścia oraz radosną kolekcję słoneczną, która jest swoistym uderzeniem lata, gdzie dominuje intensywny żółty kolor, który według Doroty Kuźnickiej jest barwą sukcesu, symbolem energii i aktywnego stylu życia.
Dorota Kuźnicka: W mojej pracy czuję się wolna, jestem jak drapieżny kot, któremu nikt nie mówi, co ma robić. Moje projekty są nietuzinkowe, mają różne kształty i dodatki. Są inne, cieszą oko, dokładnie tak, jak dzieła sztuki. Kiedy patrzę na rzeczy, które tworzę, jestem dumna. Kiedy projektuję, zapominam o wszystkim co złe na świecie i w moim życiu. Jestem prawie jak we śnie, gdzie wszystko jest złote.
Warszawski pokaz był udanym debiutem Doroty Kuźnickiej na warszawskich salonach. Uczestnicy wydarzenia docenili jej autentyczność, skromność oraz najwyższy poziom zaprezentowanej estetyki. Niewielu projektantów w Polsce tak jak Dorota Kuźnicka ubiera swoje klientki od stóp do głów, projektując zarówno buty i dodatki, jak i kreacje – zarówno te na co dzień, jak i wieczorowe – które właśnie dołączyły do repertuaru.
Na pokazie pojawiły się gwiazdy takie jak m.in. Joanna Racewicz, Karolina Pilarczyk, Anna Powierza, Oliwia Cymińska, Anna Piszczałka, Patrycja Strzałkowska, Laura Łącz, Wiganna Papina, Ewelina Ruckgaber, Krystian Kukułka, Patrycja Wieja, Rafał Grabias, Sasha Strunin i wiele innych znanych osób, które nie ukrywały swojej radości z udziału w imprezie po miesiącach lockdownu.
Zaprezentowane stroje i dodatki to wspaniała propozycja na tegoroczny sezon wakacyjny. Kolekcję można zakupić w atelier projektantki w Bydgoszczy oraz na stronie internetowej https://sklep.dkuznicka.pl.
Dorota Kuźnicka: Markę DK by Dorota Kuźnicka stworzyłam dla kobiet nowoczesnych, niezależnych i wymagających. Buty sygnowane logo DK powinny trafić w gusta klientek, które cenią klasykę i elegancję, a także miłośniczek odważniejszych rozwiązań. Moje autorskie kolekcje łączą styl i trendy z tradycją rzemieślniczą.

Moda w natarciu… ma szansę zmienić nasz świat na lepsze – ciekawe spojrzenie na trendy na konferencji w Osace

TATUUM i Miś Uszatek zaprezentowali łódzką modę na EXPO 2025 w Osace

Okulary i soczewki w sylwestrowej stylizacji
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Psychologia

Bartłomiej Nowosielski: Kluczowe w leczeniu otyłości jest odpowiednie nastawienie psychiczne. Otoczenie nie zawsze jest wyrozumiałe i empatyczne
Aktor przyznaje, że osoby otyłe z powodu swojego wyglądu często przez otoczenie są odrzucane, marginalizowane i hejtowane. Brak akceptacji i zrozumienia wynika między innymi z tego, że nie brakuje tych, którzy myślą stereotypami i ich zdaniem dodatkowe kilogramy są wynikiem złego odżywiania i lenistwa. Bartłomiej Nowosielski tłumaczy, że otyłość jest chorobą przewlekłą, która wymaga leczenia. By terapia była skuteczna, potrzeba silnej woli i wielu wyrzeczeń. Dla niego w chwilach zwątpienia niezwykle ważne jest również wsparcie ze strony bliskich.
Problemy społeczne
Hejt w sieci dotyka coraz więcej dzieci w wieku szkolnym. Rzadko mówią o tym dorosłym

Coraz większa grupa dzieci zaczyna korzystać z internetu już w wieku siedmiu–ośmiu lat – wynika z raportu NASK „Nastolatki 3.0”. Wtedy też stykają się po raz pierwszy z hejtem, którego jest coraz więcej w mediach społecznościowych. Według raportu NASK ponad 2/3 młodych internautów uważa, że mowa nienawiści jest największym problemem w sieci. Co więcej, dzieci rzadko mówią o takich incydentach dorosłym, dlatego tym istotniejsze są narzędzia technologiczne służące ochronie najmłodszych.
Prawo
Kobietobójstwo jest typem przestępstwa niedookreślonym przez polskie prawo. Świadomość na ten temat jest wciąż zbyt mała

Brakuje usystematyzowanych danych na temat skali problemu, jakim jest kobietobójstwo – wskazuje organizacja Femicide in Poland. U źródeł problemu leży brak uspójnienia baz danych prowadzonych przez poszczególne organy państwowe. Organizacja pracuje nad narzędziami, które pozwolą je zgromadzić w jednym miejscu i udostępnić w formie interaktywnej mapy. Jej przedstawicielka wskazuje również na inne fundamentalne obszary do poprawy. To w szczególności egzekwowanie istniejącego prawa i intensyfikacja działań na rzecz edukacji.