Komunikaty PR

Nowa kolekcja jesiennej odzieży trafiła do sklepów Lidl Polska

2022-08-23  |  11:00

Zbliża się jesień, dni stają się krótsze, a więc i chłodniejsze. Lidl Polska pomaga swoim klientom przygotować się na nieuchronne spadki temperatury. Od poniedziałku 22 sierpnia w sklepach stacjonarnych sieci dostępna jest nowa kolekcja ciepłej, a przy tym komfortowej i przyjaznej środowisku odzieży, zarówno dla kobiet, jak i mężczyzn.

Mimo kończących się upałów, nie warto rezygnować z codziennej aktywności fizycznej. Idealnym strojem na jesienne spacery jest damska bluza z kapturem wykonana z materiału powstałego m.in. z poddanych recyklingowi fusów kawy. To jedno z działań, jakie Lidl Polska podejmuje na rzecz ochrony środowiska. Co ważne, tkanina nie tylko dobrze wygląda, ale ma też walory praktyczne: dobrze odprowadza wilgoć oraz redukuje nieprzyjemne zapachy. Jest też wygodna, dlatego poza treningiem, sprawdzi się także w domu, podczas wyjść na miasto czy wieczorów spędzanych w ogrodzie. Można bez skrępowania nosić ją nawet w biurze. Bluza oferowana jest w dwóch kolorach oraz rozmiarach od S do L w cenie 49,99 zł/ 1 szt.

Równie uniwersalne są damskie joggery z bawełną za 54,90 zł / 1 szt., które dzięki zawartości LYCRY®, idealnie przylegają do ciała i podkreślają sylwetkę. W najnowszej ofercie sklepów Lidl znalazły się także m.in. komfortowe i szybkoschnące sportowe spodnie marki Crivit w cenie 29,99 zł/ 1 parę, opatrzone certyfikatem Oeko-Tex standard 100, który potwierdza, że nie zawierają szkodliwych substancji.


Modnie i stylowo

W przypadku odzieży liczy się nie tylko komfort, ale również styl. Od poniedziałku 22 sierpnia w sklepach Lidl dostępne są damskie bluzki z długim rękawem marki Esmara w cenie 39,98 zł/ 2 szt. Uszyto je z miękkiej bawełny tak, aby idealnie podkreślały sylwetkę. Alternatywą da nich jest damska bluza Esmara, pokryta od wewnątrz miękkim meszkiem i ozdobiona fragmentami materiału przypominającego skórę. Można ją kupić
w trzech wariantach kolorystycznych i rozmiarach od XS do L – za jedyne 49,99 zł/ 1 szt.  

W sklepach stacjonarnych Lidl Polska pojawiła się również odzież dla panów. W ofercie można znaleźć męskie bluzy marki Livergy, U.S. Grand Polo Equipement & Apparel, ozdobione wysokiej jakości haftem oraz modnymi nadrukami na rękawach, w cenie 69,90 zł/ 1 szt. Idealnym uzupełnieniem bluzy będą męskie spodnie dresowe z bawełną, oferowane w dwóch kolorach i rozmiarach od M do XL, za 69,90/ 1 szt. Zapewnią swoim użytkownikom maksymalną wygodę, niezależnie od miejsca i sytuacji.

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Moda Zima w stylu Black & White z Lee Cooper Biuro prasowe
2024-12-19 | 12:10

Zima w stylu Black & White z Lee Cooper

Buty bardzo Black W tym sezonie warto mieć w szafie czarne botki z rockowym, grunge’owym lub wojskowym sznytem. Można je zestawiać zarówno z jeansami i oversize’ową
Moda Modne, ciepłe i z futerkiem – zimowe buty od Lee Cooper
2024-12-19 | 12:10

Modne, ciepłe i z futerkiem – zimowe buty od Lee Cooper

Zimowe buty z futerkiem wkraczają na salony, a raczej na utwardzone ścieżki i miejskie chodniki. Czasy, kiedy śniegowce nosiło się tylko na stokach, a trapery jedynie na szlakach, odeszły
Moda Nowy sezon? Nowe buty!
2024-12-19 | 12:05

Nowy sezon? Nowe buty!

W najnowszej kolekcji tej marki, przygotowanej na sezon Zima 2024/2025, dostępne są modele, które sprawdzą się w każdej sytuacji – od miejskich spacerów po wyprawy w

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Problemy społeczne

Przeciętny Polak spędza w sieci ponad trzy godziny dziennie. Tylko 11 proc. podejmuje próby ograniczenia tego czasu

Polacy średnio spędzają w internecie ponad trzy godziny dziennie. Jednocześnie, według badania na temat higieny cyfrowej, jedynie 14 proc. respondentów kontroluje swój czas ekranowy, a co piąty ogranicza liczbę powiadomień w telefonie czy komputerze. Nadmierne korzystanie z ekranów może wpływać na zaniedbywanie obowiązków i relacji z innymi, a także obniżenie nastroju i samooceny. Kampania Fundacji Orange „Nie przescrolluj życia” zwraca uwagę na potrzebę dbania o higienę cyfrową. Szczególnie okres świątecznego wypoczynku sprzyja takiej refleksji.