Nowa kolekcja jesiennej odzieży trafiła do sklepów Lidl Polska
Zbliża się jesień, dni stają się krótsze, a więc i chłodniejsze. Lidl Polska pomaga swoim klientom przygotować się na nieuchronne spadki temperatury. Od poniedziałku 22 sierpnia w sklepach stacjonarnych sieci dostępna jest nowa kolekcja ciepłej, a przy tym komfortowej i przyjaznej środowisku odzieży, zarówno dla kobiet, jak i mężczyzn.
Mimo kończących się upałów, nie warto rezygnować z codziennej aktywności fizycznej. Idealnym strojem na jesienne spacery jest damska bluza z kapturem wykonana z materiału powstałego m.in. z poddanych recyklingowi fusów kawy. To jedno z działań, jakie Lidl Polska podejmuje na rzecz ochrony środowiska. Co ważne, tkanina nie tylko dobrze wygląda, ale ma też walory praktyczne: dobrze odprowadza wilgoć oraz redukuje nieprzyjemne zapachy. Jest też wygodna, dlatego poza treningiem, sprawdzi się także w domu, podczas wyjść na miasto czy wieczorów spędzanych w ogrodzie. Można bez skrępowania nosić ją nawet w biurze. Bluza oferowana jest w dwóch kolorach oraz rozmiarach od S do L w cenie 49,99 zł/ 1 szt.
Równie uniwersalne są damskie joggery z bawełną za 54,90 zł / 1 szt., które dzięki zawartości LYCRY®, idealnie przylegają do ciała i podkreślają sylwetkę. W najnowszej ofercie sklepów Lidl znalazły się także m.in. komfortowe i szybkoschnące sportowe spodnie marki Crivit w cenie 29,99 zł/ 1 parę, opatrzone certyfikatem Oeko-Tex standard 100, który potwierdza, że nie zawierają szkodliwych substancji.
Modnie i stylowo
W przypadku odzieży liczy się nie tylko komfort, ale również styl. Od poniedziałku 22 sierpnia w sklepach Lidl dostępne są damskie bluzki z długim rękawem marki Esmara w cenie 39,98 zł/ 2 szt. Uszyto je z miękkiej bawełny tak, aby idealnie podkreślały sylwetkę. Alternatywą da nich jest damska bluza Esmara, pokryta od wewnątrz miękkim meszkiem i ozdobiona fragmentami materiału przypominającego skórę. Można ją kupić
w trzech wariantach kolorystycznych i rozmiarach od XS do L – za jedyne 49,99 zł/ 1 szt.
W sklepach stacjonarnych Lidl Polska pojawiła się również odzież dla panów. W ofercie można znaleźć męskie bluzy marki Livergy, U.S. Grand Polo Equipement & Apparel, ozdobione wysokiej jakości haftem oraz modnymi nadrukami na rękawach, w cenie 69,90 zł/ 1 szt. Idealnym uzupełnieniem bluzy będą męskie spodnie dresowe z bawełną, oferowane w dwóch kolorach i rozmiarach od M do XL, za 69,90/ 1 szt. Zapewnią swoim użytkownikom maksymalną wygodę, niezależnie od miejsca i sytuacji.

Moda w natarciu… ma szansę zmienić nasz świat na lepsze – ciekawe spojrzenie na trendy na konferencji w Osace

TATUUM i Miś Uszatek zaprezentowali łódzką modę na EXPO 2025 w Osace

Okulary i soczewki w sylwestrowej stylizacji
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Psychologia

Bartłomiej Nowosielski: Kluczowe w leczeniu otyłości jest odpowiednie nastawienie psychiczne. Otoczenie nie zawsze jest wyrozumiałe i empatyczne
Aktor przyznaje, że osoby otyłe z powodu swojego wyglądu często przez otoczenie są odrzucane, marginalizowane i hejtowane. Brak akceptacji i zrozumienia wynika między innymi z tego, że nie brakuje tych, którzy myślą stereotypami i ich zdaniem dodatkowe kilogramy są wynikiem złego odżywiania i lenistwa. Bartłomiej Nowosielski tłumaczy, że otyłość jest chorobą przewlekłą, która wymaga leczenia. By terapia była skuteczna, potrzeba silnej woli i wielu wyrzeczeń. Dla niego w chwilach zwątpienia niezwykle ważne jest również wsparcie ze strony bliskich.
Problemy społeczne
Hejt w sieci dotyka coraz więcej dzieci w wieku szkolnym. Rzadko mówią o tym dorosłym

Coraz większa grupa dzieci zaczyna korzystać z internetu już w wieku siedmiu–ośmiu lat – wynika z raportu NASK „Nastolatki 3.0”. Wtedy też stykają się po raz pierwszy z hejtem, którego jest coraz więcej w mediach społecznościowych. Według raportu NASK ponad 2/3 młodych internautów uważa, że mowa nienawiści jest największym problemem w sieci. Co więcej, dzieci rzadko mówią o takich incydentach dorosłym, dlatego tym istotniejsze są narzędzia technologiczne służące ochronie najmłodszych.
Prawo
Kobietobójstwo jest typem przestępstwa niedookreślonym przez polskie prawo. Świadomość na ten temat jest wciąż zbyt mała

Brakuje usystematyzowanych danych na temat skali problemu, jakim jest kobietobójstwo – wskazuje organizacja Femicide in Poland. U źródeł problemu leży brak uspójnienia baz danych prowadzonych przez poszczególne organy państwowe. Organizacja pracuje nad narzędziami, które pozwolą je zgromadzić w jednym miejscu i udostępnić w formie interaktywnej mapy. Jej przedstawicielka wskazuje również na inne fundamentalne obszary do poprawy. To w szczególności egzekwowanie istniejącego prawa i intensyfikacja działań na rzecz edukacji.