Nowa kolekcja jesiennej odzieży trafiła do sklepów Lidl Polska
Zbliża się jesień, dni stają się krótsze, a więc i chłodniejsze. Lidl Polska pomaga swoim klientom przygotować się na nieuchronne spadki temperatury. Od poniedziałku 22 sierpnia w sklepach stacjonarnych sieci dostępna jest nowa kolekcja ciepłej, a przy tym komfortowej i przyjaznej środowisku odzieży, zarówno dla kobiet, jak i mężczyzn.
Mimo kończących się upałów, nie warto rezygnować z codziennej aktywności fizycznej. Idealnym strojem na jesienne spacery jest damska bluza z kapturem wykonana z materiału powstałego m.in. z poddanych recyklingowi fusów kawy. To jedno z działań, jakie Lidl Polska podejmuje na rzecz ochrony środowiska. Co ważne, tkanina nie tylko dobrze wygląda, ale ma też walory praktyczne: dobrze odprowadza wilgoć oraz redukuje nieprzyjemne zapachy. Jest też wygodna, dlatego poza treningiem, sprawdzi się także w domu, podczas wyjść na miasto czy wieczorów spędzanych w ogrodzie. Można bez skrępowania nosić ją nawet w biurze. Bluza oferowana jest w dwóch kolorach oraz rozmiarach od S do L w cenie 49,99 zł/ 1 szt.
Równie uniwersalne są damskie joggery z bawełną za 54,90 zł / 1 szt., które dzięki zawartości LYCRY®, idealnie przylegają do ciała i podkreślają sylwetkę. W najnowszej ofercie sklepów Lidl znalazły się także m.in. komfortowe i szybkoschnące sportowe spodnie marki Crivit w cenie 29,99 zł/ 1 parę, opatrzone certyfikatem Oeko-Tex standard 100, który potwierdza, że nie zawierają szkodliwych substancji.
Modnie i stylowo
W przypadku odzieży liczy się nie tylko komfort, ale również styl. Od poniedziałku 22 sierpnia w sklepach Lidl dostępne są damskie bluzki z długim rękawem marki Esmara w cenie 39,98 zł/ 2 szt. Uszyto je z miękkiej bawełny tak, aby idealnie podkreślały sylwetkę. Alternatywą da nich jest damska bluza Esmara, pokryta od wewnątrz miękkim meszkiem i ozdobiona fragmentami materiału przypominającego skórę. Można ją kupić
w trzech wariantach kolorystycznych i rozmiarach od XS do L – za jedyne 49,99 zł/ 1 szt.
W sklepach stacjonarnych Lidl Polska pojawiła się również odzież dla panów. W ofercie można znaleźć męskie bluzy marki Livergy, U.S. Grand Polo Equipement & Apparel, ozdobione wysokiej jakości haftem oraz modnymi nadrukami na rękawach, w cenie 69,90 zł/ 1 szt. Idealnym uzupełnieniem bluzy będą męskie spodnie dresowe z bawełną, oferowane w dwóch kolorach i rozmiarach od M do XL, za 69,90/ 1 szt. Zapewnią swoim użytkownikom maksymalną wygodę, niezależnie od miejsca i sytuacji.

TATUUM i Miś Uszatek zaprezentowali łódzką modę na EXPO 2025 w Osace

Okulary i soczewki w sylwestrowej stylizacji

Zima w stylu Black & White z Lee Cooper
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Moda

Klaudia Zioberczyk: Doszłam już do takiego momentu, że jak wchodzę do sklepu, to mówię: wcale tego nie potrzebuję. Teraz stawiam na jakość, a nie na ilość
Modelka zdaje sobie sprawę z tego, że trzeba być bardzo ostrożnym, by nie dać się nabrać na różne sztuczki marketingowe, nie ulegać czarowi wyprzedaży i promocji, a zamiast tego kompletować swoją garderobę z ponadczasowych zestawów, które będzie można wykorzystać na różne okazje. Klaudia Zioberczyk uważa, że greenwashing, czyli wywoływanie u konsumentów poszukujących towarów eko mylnego wrażenia, że oferowany produkt taki właśnie jest, to nieuczciwa praktyka. Temu zjawisku postanowiła więc dokładnie się przyjrzeć w swojej pracy magisterskiej.
Konsument
Możliwość zakupu online może zachęcić kolejne grupy Polaków do ubezpieczeń zdrowotnych. Dziś korzysta z nich już prawie 5,5 mln osób

Polska jest jednym z liderów Europy w obszarze cyfryzacji sektora usług medycznych. Świadczą o tym m.in. popularność elektronicznych narzędzi zapewniających dostęp do danych zdrowotnych, e-recept czy wirtualna diagnostyka. Polacy są też otwarci na innowacje w zakresie ubezpieczeń zdrowotnych, z których korzysta już blisko 5,5 mln osób. Za pomocą nowej cyfrowej platformy Medicover chce zachęcić klientów do samodzielnej konfiguracji i zakupu polis online.
Żywienie
Wiktor Dyduła: Praca w charakterze kelnera jest bardzo ciężka fizycznie i psychicznie. Dlatego trzeba dawać napiwki, bo nawet 5 zł może zrobić komuś dzień

Zanim usłyszała o nim cała Polska, Wiktor Dyduła zarabiał między innymi jako animator zabaw dla dzieci, kelner i uliczny grajek. Każde zajęcie miało swoje plusy i minusy, ale jego najbardziej cieszyło to, że dzięki nim może poznawać ciekawych ludzi. Wokalista podkreśla, że ma duży szacunek do pieniądza i prawie zawsze daje też napiwki, bo wie, że to najlepsza forma docenienia pracy tych, którzy nas obsługują w kawiarni czy restauracji.