Nowa kolekcja jesiennej odzieży trafiła do sklepów Lidl Polska
Zbliża się jesień, dni stają się krótsze, a więc i chłodniejsze. Lidl Polska pomaga swoim klientom przygotować się na nieuchronne spadki temperatury. Od poniedziałku 22 sierpnia w sklepach stacjonarnych sieci dostępna jest nowa kolekcja ciepłej, a przy tym komfortowej i przyjaznej środowisku odzieży, zarówno dla kobiet, jak i mężczyzn.
Mimo kończących się upałów, nie warto rezygnować z codziennej aktywności fizycznej. Idealnym strojem na jesienne spacery jest damska bluza z kapturem wykonana z materiału powstałego m.in. z poddanych recyklingowi fusów kawy. To jedno z działań, jakie Lidl Polska podejmuje na rzecz ochrony środowiska. Co ważne, tkanina nie tylko dobrze wygląda, ale ma też walory praktyczne: dobrze odprowadza wilgoć oraz redukuje nieprzyjemne zapachy. Jest też wygodna, dlatego poza treningiem, sprawdzi się także w domu, podczas wyjść na miasto czy wieczorów spędzanych w ogrodzie. Można bez skrępowania nosić ją nawet w biurze. Bluza oferowana jest w dwóch kolorach oraz rozmiarach od S do L w cenie 49,99 zł/ 1 szt.
Równie uniwersalne są damskie joggery z bawełną za 54,90 zł / 1 szt., które dzięki zawartości LYCRY®, idealnie przylegają do ciała i podkreślają sylwetkę. W najnowszej ofercie sklepów Lidl znalazły się także m.in. komfortowe i szybkoschnące sportowe spodnie marki Crivit w cenie 29,99 zł/ 1 parę, opatrzone certyfikatem Oeko-Tex standard 100, który potwierdza, że nie zawierają szkodliwych substancji.
Modnie i stylowo
W przypadku odzieży liczy się nie tylko komfort, ale również styl. Od poniedziałku 22 sierpnia w sklepach Lidl dostępne są damskie bluzki z długim rękawem marki Esmara w cenie 39,98 zł/ 2 szt. Uszyto je z miękkiej bawełny tak, aby idealnie podkreślały sylwetkę. Alternatywą da nich jest damska bluza Esmara, pokryta od wewnątrz miękkim meszkiem i ozdobiona fragmentami materiału przypominającego skórę. Można ją kupić
w trzech wariantach kolorystycznych i rozmiarach od XS do L – za jedyne 49,99 zł/ 1 szt.
W sklepach stacjonarnych Lidl Polska pojawiła się również odzież dla panów. W ofercie można znaleźć męskie bluzy marki Livergy, U.S. Grand Polo Equipement & Apparel, ozdobione wysokiej jakości haftem oraz modnymi nadrukami na rękawach, w cenie 69,90 zł/ 1 szt. Idealnym uzupełnieniem bluzy będą męskie spodnie dresowe z bawełną, oferowane w dwóch kolorach i rozmiarach od M do XL, za 69,90/ 1 szt. Zapewnią swoim użytkownikom maksymalną wygodę, niezależnie od miejsca i sytuacji.
![SUKCES SZYTY ZŁOTĄ NITKĄ NABÓR DO KONKURSU DLA MŁODYCH PROJEKTANTÓW Biuro prasowe](/files/_uploaded/glownekonf_1847194362,w_169,wo_300,ho_169,r_png,_small.png)
SUKCES SZYTY ZŁOTĄ NITKĄ NABÓR DO KONKURSU DLA MŁODYCH PROJEKTANTÓW
![Subtelna doskonałość linii – marka Patrizia Aryton rozpoczyna sezon AW24.](/files/_uploaded/glownekonf_289022252,w_253,wo_300,ho_169,_small.jpg)
Subtelna doskonałość linii – marka Patrizia Aryton rozpoczyna sezon AW24.
![Dlaczego Polacy kupują luksusowe rzeczy z drugiej ręki?](/files/_uploaded/glownekonf_355597111,w_169,wo_300,ho_169,_small.jpg)
Dlaczego Polacy kupują luksusowe rzeczy z drugiej ręki?
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
![](/files/1922771799/n-innowacje_1.png)
Jedynka Newserii
![](/files/1922771799/n-biznes_1.png)
Teatr
![](/files/1922771799/czule-slowka-aktorzy-ram,w_274,r_png,_small.png)
Eliza Rycembel: Sztukę „Czułe słówka” zrobiliśmy na podstawie znanego filmu. Udało się uwspółcześnić tę historię i przenieść ją na nasze realia
Już po pierwszych przedstawieniach Eliza Rycembel i Krzysztof Dracz widzą, że bardziej współczesna teatralna wersja obsypanego Oscarami kinowego hitu sprzed 40 lat również przypadła do gustu widzom. „Czułe słówka” w reżyserii Pawła Paszta to historia wzruszająca, ale nie ckliwa, z odpowiednią dozą akcentów dramatycznych i komediowych. Spektakl opowiada o trudnej relacji nadopiekuńczej matki i córki, która czując się przytłoczona jej miłością i oczekiwaniami, decyduje się na szybkie małżeństwo i opuszczenie domu.
Inwestycje
Polskie wybrzeże przyciąga coraz więcej turystów z zagranicy. Apartamenty nad morzem wracają do łask inwestorów
![](/files/1922771799/lipinski-apartamenty-foto,w_133,r_png,_small.png)
Polskie wybrzeże z każdym rokiem cieszy się rosnącym zainteresowaniem krajowych, ale i zagranicznych turystów – głównie z Niemiec, Czech, Szwecji i Norwegii. Tym, co przyciąga ich nad Bałtyk, są m.in. ceny, które wciąż pozostają konkurencyjne w stosunku do cen innych, popularnych destynacji wakacyjnych, jak i dobra baza noclegowa. Nadmorskie hotele i apartamenty w sezonie notują nawet ponad 90-proc. obłożenie, a zainteresowanie inwestowaniem w takie obiekty nie słabnie. Apartamenty typowo pod wynajem – wykończone pod klucz, w dobrej lokalizacji, z operatorem i gwarancją comiesięcznego zysku – są popularne wśród osób, którym zależy na zabezpieczeniu i pomnożeniu swoich oszczędności, które jednocześnie oczekują, by formalności związane obsługą lokalu były dla nich jak najmniej angażujące.
Media
Katarzyna Dowbor: Niektórym bohaterom programu „Nasz nowy dom” pomagam do dziś. A moje nazwisko otwiera drzwi, których inaczej nie można otworzyć
![](/files/1922771799/dowbor-nasz-nowy-dom-foto-1,w_133,_small.jpg)
Prezenterka przyznaje, że historia wielu bohaterów programu „Nasz nowy dom” poruszyła ją do tego stopnia, że postanowiła im pomagać także na własną rękę, już poza kamerami. I mimo że teraz nie jest już związana z tym formatem Polsatu, to nadal ma kontakt z niektórymi uczestnikami i wspiera ich, jak tylko może. Katarzyna Dowbor podkreśla, że dużą satysfakcje daje jej to, że ktoś chętnie korzysta z jej rad i życiowego doświadczenia. Ma też żal do władz Polsatu, że nadal nie poznała powodów ich decyzji dotyczącej zmiany gospodyni programu, który tworzyła od podszewki.