Nowa kolekcja TOVAxRadzka dostępna na Amazon
Nowa kolekcja TOVAxRadzka dostępna na Amazon
Polska firma odzieżowa TOVA, przygotowała wraz z Magdaleną Kanoniak „Radzką”, vlogerką i ekspertką mody, wspólną kolekcję jesień/zima 2020. Nowością jest kolejny kanał dystrybucji – ubrania marki są po raz pierwszy dostępne w sprzedaży w serwisie Amazon. Nowa kolekcja dotrze do klientek nie tylko w Polsce, ale także zagranicą.
19 września miała miejsce premiera najnowszej kolekcji TOVA przygotowana we współpracy z Radzką, znaną vlogerką, która na co dzień doradza swoim obserwatorkom w kwestii mody i stylu. Z tej okazji polska marka postanowiła rozpocząć sprzedaż na Amazon, aby dotrzeć do tysięcy nowych klientek na całym świecie. O tworzeniu wspólnej kolekcji i współpracy z Amazon, Katarzyna Janecka, właścicielka i projektantka TOVA oraz Radzka opowiadają w najnowszym filmie na kanale Amazon PL (https://www.youtube.com/watch?v=COMYOMN6WZE&feature=youtu.be).
TOVA i Radzka – modowy duet
TOVA to w 100% marka „made in Poland”. Wszystkie wzory powstają od początku do końca w Końskich, w województwie świętokrzyskim. Za cały proces odpowiada Katarzyna Janecka, właścicielka i projektantka TOVY, która stworzyła markę ponad 8 lat temu i dziś zatrudnia kilkadziesiąt osób, m.in. technologów, pracowników w szwalni czy obsłudze klienta. Współpraca z Radzką rozpoczęła się 4 lata temu i od tego czasu, co jakiś czas łączą wspólnie siły, tworząc niezwykłe kolekcje – tak było i tym razem.
Basic na jesień
Najnowsza kolekcja TOVAxRadzka, którą będzie można kupić na Amazon, to ukłon w stronę klasyki i minimalizmu. Celem projektantek było przygotowanie takich ubrań, które w zestawieniu z innymi modelami marki stworzą swoistą kolekcję kapsułową, zaś klientki będą mogły łączyć poszczególne elementy w różnych wariantach.
W nowej kolekcji znalazło się sporo propozycji na sezon jesienno-zimowy. Nie zabrakło także puchowych kurtek, płaszczy w klasycznych krojach oraz ramoneski wykonanej z wegańskiej skóry. Miłośniczki minimalistycznych rozwiązań nie będą zawiedzone – do sprzedaży trafiły dobrej jakości t-shirty oraz spodnie jeansowe. Wszystkie modele z najnowszej kolekcji są już dostępne na Amazon i można je zamawiać nie tylko w Polsce, ale także i zagranicą.
Marka modowa na Amazon
Jak przyznaje Katarzyna Janecka, Amazon daje jej szansę na dotarcie do nowych klientów zagranicznych i to za sprawą zaufanego partnera. Właścicielka marki ceni sobie serwis za liczne rozwiązania, które ułatwiają sprzedaż i obsługę zagranicznego klienta.
Amazon to dla nas nowość, ale dzięki dużemu wsparciu ze strony serwisu możemy swobodnie zająć się sprzedażą i promocją naszych produktów. Na każdym etapie rejestracji firmy i wdrożenia marki mogę liczyć na opiekę specjalistów – mówi Katarzyna Janecka, właścicielka oraz projektantka marki TOVA.
TOVA nie ukrywa, że Amazon stał się dla nich idealnym rozwiązaniem w sprzedaży na zagranicznych rynkach. Marka prowadzi własny sklep internetowy, jednak obsługa, wysyłki i zwroty stają się o wiele łatwiejsze dzięki rozwiązaniom, które oferuje im serwis Amazon.
Amazon to świetne rozwiązanie dla twórców i marek modowych – potwierdza Radzka, która od wielu lat obserwuje branżę modową. – Zdobycie kolejnych klientek to nie lada wyzwanie, szczególnie na nowych rynkach. Obsługa zagranicznych wysyłek również może sprawić problem wielu firmom odzieżowym, a Amazon daje tym twórcom gotowe narzędzia, aby to rozwiązać – i to jest super.
Opcją, która szczególnie może zainteresować twórców z branży modowej, jest Amazon Brand Registry. Sprzedając swoje produkty online, warto zadbać o ochronę marki. Usługa Amazon daje pewność, że inny podmiot nie wykorzysta marki bez zgody twórcy i nie podszyje się pod nią, oferując nieoryginalne produkty.
Firmy odzieżowe, które chciałyby zlecić całą logistykę związaną z obsługą wysyłek, również znajdą idealne rozwiązanie dla siebie – jest nim Fulfillment by Amazon. Sprzedawca, wybierając usługę FBA, otrzymuje pełne wsparcie Amazon w zakresie logistyki, tj. składowania, pakowania i wysyłki produktów oraz obsługi klienta. To znaczne udogodnienie i zarazem efektywne rozwiązanie, gdy marka posiada ograniczone zasoby, aby zrealizować zamówienia na większą skalę.
Amazon dokłada starań, aby sprzedawcy otrzymali jak największe wsparcie w całym procesie rejestracji i sprzedaży. Podobnie jak w przypadku firmy TOVA, sprzedawcy mogą liczyć na pomoc ze strony specjalistów, którzy doradzą i zaproponują odpowiednie rozwiązania.
Amazon od dawna wspiera branżę modową w rozwijaniu swojego biznesu i wejściu na rynki zagraniczne dzięki sprzedaży online. Wiele marek fashion, nie tylko polskich, ale na całym świecie, z powodzeniem sprzedaje swoje kolekcje na Amazon. Dążymy do tego, aby stworzyć im idealne warunki do prezentacji produktów i obsługi klienta na jak najwyższym poziomie. Warto podkreślić, że to właśnie w Polsce, w Sosnowcu, znajduje się największe centrum logistyczne przechowujące wyłącznie ubrania i buty. Nazywamy je największą szafą w Europie – mówi Marian Sepesi, dyrektor regionalny Amazon ds. operacji.
Sprzedaż na Amazon – dlaczego warto?
Dostęp do ponad 300 milionów klientów, gotowe rozwiązania reklamowe i logistyczne, wsparcie w obsłudze klienta – to tylko kilka powodów, dla których warto rozważyć sprzedaż swoich produktów na Amazon. Sprzedawcy otrzymują dostęp do szeregu narzędzi, które pomagają im skalować swój biznes. Amazon gwarantuje przejrzyste warunki współpracy i zapewnia dużą swobodę w wyborze usług, które najlepiej sprawdzą się w danym biznesie.
Fakturowanie, narzędzia reklamowe, usprawnienia w przygotowywaniu ofert to tylko część możliwości, z których warto skorzystać. Ponadto, firmy, które zdecydują się na rozpoczęcie sprzedaży w serwisie, dbają o spójny wizerunek, jednocześnie zyskując dostęp do bazy kilku milionów klientów, którzy mają zaufanie do Amazon.
Sprzedawcy mogą rejestrować się na stronie www.services.amazon.pl - tam też znajdą wszelkie informacje dotyczące płatności, niezbędnych dokumentów i wskazówki, jak rozpocząć sprzedaż. O tym, jak przejść proces rejestracji, na co warto zwrócić uwagę i jakie są warunki współpracy, Amazon opisuje krok po kroku na swoim blogu (https://blog.aboutamazon.pl/sprzedaz-na-amazon/pierwsze-kroki-w-sprzedazy-na-amazon).

Moda w natarciu… ma szansę zmienić nasz świat na lepsze – ciekawe spojrzenie na trendy na konferencji w Osace

TATUUM i Miś Uszatek zaprezentowali łódzką modę na EXPO 2025 w Osace

Okulary i soczewki w sylwestrowej stylizacji
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Podróże

Beata Pawlikowska: Babia Góra to jest teraz moje ulubione miejsce w Polsce. Jest w niej coś magicznego, więc marzę o tym, żeby tam wrócić
Podróżniczka przyznaje, że majowa wyprawa na Babią Górę mimo kiepskiej pogody okazała się niezwykle ekscytującą przygodą. W prognozach na ten dzień miało być 20 stopni ciepła i dużo słońca, natomiast kiedy wyszła na szlak, padał deszcz, deszcz ze śniegiem i grad, a termometry pokazywały zaledwie kilka stopni powyżej zera. Beata Pawlikowska cieszy się jednak, że nie zniechęciła się taką aurą, bo ta wędrówka zadziałała na nią niezwykle kojąco.
Ochrona środowiska
Przebywanie w lesie pozytywnie wpływa na zdrowie. Kąpiele leśne stają się coraz popularniejsze

Zażywanie kąpieli leśnych ma pozytywne oddziaływanie na zdrowie człowieka, zarówno w aspekcie psychicznym, jak i w zakresie wzmacniania układu odpornościowego. Badania naukowe wykazały między innymi, że taka forma odpoczynku przyczynia się do zwiększenia produkcji i aktywności podstawowych komórek układu immunologicznego, spełniających ważną rolę w walce z wirusami i nowotworami. Polacy coraz lepiej zdają sobie sprawę z tego dobroczynnego wpływu, dlatego rośnie popularność kąpieli leśnych.
Podróże
Dorota Gardias: Jeżeli w wakacje chcemy mieszkać w luksusowym hotelu, korzystać ze SPA i jeść na mieście, to na pewno będzie drogo. Za niewielkie pieniądze również można się świetnie bawić

Pogodynka przyznaje, że bardzo ceni sobie czas spędzony z bliskimi, kontakt z naturą i zdrowy styl życia. Poza tym jest lokalną patriotką, dlatego też tegoroczny urlop postanowiła spędzić w swoich rodzinnych stronach – na Roztoczu, by jeszcze bardziej poznać tę niezwykle urokliwą część Polski. Dorota Gardias uważa, że można dobrze się bawić, korzystać z atrakcji i przywieźć z wyjazdu wiele niezapomnianych wrażeń, nie wydając na to majątku. Tym razem zaplanowała spływy kajakowe, jazdę konno, rowerowe wyprawy oraz podążanie śladami historii. Gdyby trzeba było spać pod namiotem, nie miałaby nic przeciwko.