Komunikaty PR

Nowa kolekcja TOVAxRadzka dostępna na Amazon

2020-09-25  |  01:00
Biuro prasowe

Nowa kolekcja TOVAxRadzka dostępna na Amazon

Polska firma odzieżowa TOVA, przygotowała wraz z Magdaleną Kanoniak „Radzką”, vlogerką i ekspertką mody, wspólną kolekcję jesień/zima 2020. Nowością jest kolejny kanał dystrybucji – ubrania marki są po raz pierwszy dostępne w sprzedaży w serwisie Amazon. Nowa kolekcja dotrze do klientek nie tylko w Polsce, ale także zagranicą.

19 września miała miejsce premiera najnowszej kolekcji TOVA przygotowana we współpracy z Radzką, znaną vlogerką, która na co dzień doradza swoim obserwatorkom w kwestii mody i stylu. Z tej okazji polska marka postanowiła rozpocząć sprzedaż na Amazon, aby dotrzeć do tysięcy nowych klientek na całym świecie. O tworzeniu wspólnej kolekcji i współpracy z Amazon, Katarzyna Janecka, właścicielka i projektantka TOVA oraz Radzka opowiadają w najnowszym filmie na kanale Amazon PL (https://www.youtube.com/watch?v=COMYOMN6WZE&feature=youtu.be).

TOVA i Radzka – modowy duet

TOVA to w 100% marka „made in Poland”. Wszystkie wzory powstają od początku do końca w Końskich, w województwie świętokrzyskim. Za cały proces odpowiada Katarzyna Janecka, właścicielka i projektantka TOVY, która stworzyła markę ponad 8 lat temu i dziś zatrudnia kilkadziesiąt osób, m.in. technologów, pracowników w szwalni czy obsłudze klienta. Współpraca z Radzką rozpoczęła się 4 lata temu i od tego czasu, co jakiś czas łączą wspólnie siły, tworząc niezwykłe kolekcje – tak było i tym razem.

Basic na jesień

Najnowsza kolekcja TOVAxRadzka, którą będzie można kupić na Amazon, to ukłon w stronę klasyki i minimalizmu. Celem projektantek było przygotowanie takich ubrań, które w zestawieniu z innymi modelami marki stworzą swoistą kolekcję kapsułową, zaś klientki będą mogły łączyć poszczególne elementy w różnych wariantach.

W nowej kolekcji znalazło się sporo propozycji na sezon jesienno-zimowy. Nie zabrakło także puchowych kurtek, płaszczy w klasycznych krojach oraz ramoneski wykonanej z wegańskiej skóry. Miłośniczki minimalistycznych rozwiązań nie będą zawiedzone – do sprzedaży trafiły dobrej jakości t-shirty oraz spodnie jeansowe. Wszystkie modele z najnowszej kolekcji są już dostępne na Amazon i można je zamawiać nie tylko w Polsce, ale także i zagranicą.

Marka modowa na Amazon

Jak przyznaje Katarzyna Janecka, Amazon daje jej szansę na dotarcie do nowych klientów zagranicznych i to za sprawą zaufanego partnera. Właścicielka marki ceni sobie serwis za liczne rozwiązania, które ułatwiają sprzedaż i obsługę zagranicznego klienta.

Amazon to dla nas nowość, ale dzięki dużemu wsparciu ze strony serwisu możemy swobodnie zająć się sprzedażą i promocją naszych produktów. Na każdym etapie rejestracji firmy i wdrożenia marki mogę liczyć na opiekę specjalistów – mówi Katarzyna Janecka, właścicielka oraz projektantka marki TOVA.  

TOVA nie ukrywa, że Amazon stał się dla nich idealnym rozwiązaniem w sprzedaży na zagranicznych rynkach. Marka prowadzi własny sklep internetowy, jednak obsługa, wysyłki i zwroty stają się o wiele łatwiejsze dzięki rozwiązaniom, które oferuje im serwis Amazon.  

Amazon to świetne rozwiązanie dla twórców i marek modowych – potwierdza Radzka, która od wielu lat obserwuje branżę modową. – Zdobycie kolejnych klientek to nie lada wyzwanie, szczególnie na nowych rynkach. Obsługa zagranicznych wysyłek również może sprawić problem wielu firmom odzieżowym, a Amazon daje tym twórcom gotowe narzędzia, aby to rozwiązać – i to jest super.

Opcją, która szczególnie może zainteresować twórców z branży modowej, jest Amazon Brand Registry. Sprzedając swoje produkty online, warto zadbać o ochronę marki. Usługa Amazon daje pewność, że inny podmiot nie wykorzysta marki bez zgody twórcy i nie podszyje się pod nią, oferując nieoryginalne produkty.

Firmy odzieżowe, które chciałyby zlecić całą logistykę związaną z obsługą wysyłek, również znajdą idealne rozwiązanie dla siebie – jest nim Fulfillment by Amazon. Sprzedawca, wybierając usługę FBA, otrzymuje pełne wsparcie Amazon w zakresie logistyki, tj. składowania, pakowania i wysyłki produktów oraz obsługi klienta. To znaczne udogodnienie i zarazem efektywne rozwiązanie, gdy marka posiada ograniczone zasoby, aby zrealizować zamówienia na większą skalę.

Amazon dokłada starań, aby sprzedawcy otrzymali jak największe wsparcie w całym procesie rejestracji i sprzedaży. Podobnie jak w przypadku firmy TOVA, sprzedawcy mogą liczyć na pomoc ze strony specjalistów, którzy doradzą i zaproponują odpowiednie rozwiązania.

Amazon od dawna wspiera branżę modową w rozwijaniu swojego biznesu i wejściu na rynki zagraniczne dzięki sprzedaży online. Wiele marek fashion, nie tylko polskich, ale na całym świecie, z powodzeniem sprzedaje swoje kolekcje na Amazon. Dążymy do tego, aby stworzyć im idealne warunki do prezentacji produktów i obsługi klienta na jak najwyższym poziomie. Warto podkreślić, że to właśnie w Polsce, w Sosnowcu, znajduje się największe centrum logistyczne przechowujące wyłącznie ubrania i buty. Nazywamy je największą szafą w Europie – mówi Marian Sepesi, dyrektor regionalny Amazon ds. operacji.

Sprzedaż na Amazon – dlaczego warto?

Dostęp do ponad 300 milionów klientów, gotowe rozwiązania reklamowe i logistyczne, wsparcie w obsłudze klienta – to tylko kilka powodów, dla których warto rozważyć sprzedaż swoich produktów na Amazon. Sprzedawcy otrzymują dostęp do szeregu narzędzi, które pomagają im skalować swój biznes. Amazon gwarantuje przejrzyste warunki współpracy i zapewnia dużą swobodę w wyborze usług, które najlepiej sprawdzą się w danym biznesie.

Fakturowanie, narzędzia reklamowe, usprawnienia w przygotowywaniu ofert to tylko część możliwości, z których warto skorzystać. Ponadto, firmy, które zdecydują się na rozpoczęcie sprzedaży w serwisie, dbają o spójny wizerunek, jednocześnie zyskując dostęp do bazy kilku milionów klientów, którzy mają zaufanie do Amazon.

Sprzedawcy mogą rejestrować się na stronie www.services.amazon.pl - tam też znajdą wszelkie informacje dotyczące płatności, niezbędnych dokumentów i wskazówki, jak rozpocząć sprzedaż. O tym, jak przejść proces rejestracji, na co warto zwrócić uwagę i jakie są warunki współpracy, Amazon opisuje krok po kroku na swoim blogu (https://blog.aboutamazon.pl/sprzedaz-na-amazon/pierwsze-kroki-w-sprzedazy-na-amazon).

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Moda SUKCES SZYTY ZŁOTĄ NITKĄ NABÓR DO KONKURSU DLA MŁODYCH PROJEKTANTÓW Biuro prasowe
2024-07-17 | 10:00

SUKCES SZYTY ZŁOTĄ NITKĄ NABÓR DO KONKURSU DLA MŁODYCH PROJEKTANTÓW

SUKCES SZYTY ZŁOTĄ NITKĄ NABÓR DO KONKURSU DLA MŁODYCH PROJEKTANTÓW   Ten konkurs otworzył drzwi do kariery takim gwiazdom, jak Łukasz Jemioł,
Moda Subtelna doskonałość linii – marka Patrizia Aryton rozpoczyna sezon AW24.
2024-07-12 | 09:00

Subtelna doskonałość linii – marka Patrizia Aryton rozpoczyna sezon AW24.

Kapsułowa kolekcja Atelier Patrizia Aryton na sezon jesień-zima 2024, to moc zaklęta w doskonałych liniach sylwetek, ubrania najwyższej jakości, które tworzą kompletną szafę
Moda Dlaczego Polacy kupują luksusowe rzeczy z drugiej ręki?
2024-07-11 | 14:00

Dlaczego Polacy kupują luksusowe rzeczy z drugiej ręki?

Vinted, wiodąca w Europie internetowa platforma C2C mody używanej, spytała respondentów w Polsce o ich nawyki zakupowe dotyczące mody luksusowej z drugiej ręki.

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Gwiazdy

Konsument

Problem wykorzystywania seksualnego dzieci online wymaga pilnych regulacji. To może wymagać rezygnacji w pewnym stopniu z szyfrowania korespondencji

Problem wykorzystywania seksualnego dzieci w internecie potrzebuje konkretnych regulacji – podkreślają eksperci Fundacji Dajemy Dzieciom Siłę. I liczą, że pojawią się one zarówno na forum krajowym, jak i unijnym. Dziś tymczasowe rozporządzenie, wprowadzając odstępstwo od przepisów UE dotyczących prywatności, daje platformom internetowym możliwość dobrowolnego wykrywania materiałów przedstawiających seksualne wykorzystywanie dzieci. Nowe propozycje przepisów na forum zakładają jednak, że zmieni się to w obowiązek. To budzi szereg pytań o prywatność i potencjalne nadużycia.

Teatr

Eliza Rycembel: Sztukę „Czułe słówka” zrobiliśmy na podstawie znanego filmu. Udało się uwspółcześnić tę historię i przenieść ją na nasze realia

Już po pierwszych przedstawieniach Eliza Rycembel i Krzysztof Dracz widzą, że bardziej współczesna teatralna wersja obsypanego Oscarami kinowego hitu sprzed 40 lat również przypadła do gustu widzom. „Czułe słówka” w reżyserii Pawła Paszta to historia wzruszająca, ale nie ckliwa, z odpowiednią dozą akcentów dramatycznych i komediowych. Spektakl opowiada o trudnej relacji nadopiekuńczej matki i córki, która czując się przytłoczona jej miłością i oczekiwaniami, decyduje się na szybkie małżeństwo i opuszczenie domu.