Nowa letnia kolekcja Pepco
Modne, niezwykle tanie stylizacje dla całej rodziny już w polskich sklepach!
Z myślą o lecie i nadchodzących wysokich temperaturach Pepco przygotowało wyjątkową, letnią kolekcję ubrań dla całej rodziny – kobiet, mężczyzn oraz dzieci. To aż 50 modnych propozycji, które wyróżnia wysoka jakość w połączeniu z bardzo niską ceną. Do niedawna, ze względu na różnice temperatur, firma udostępniała takie kolekcje głównie w krajach Europy Południowej, ale od tego sezonu można je kupić również w naszym kraju. W ofercie sieci znajdują się m.in. bluzki z krótkim rękawem, na ramiączkach, spodenki, spódniczki, stroje kąpielowe, a wszystko wykonane przy użyciu naturalnych materiałów. Cała letnia kolekcja jest już dostępna w sklepach Pepco w Polsce.
Moda na lato dla każdego
Jak połączyć wygodę, jakość i atrakcyjne ceny z najnowszymi trendami modowymi? Nowa kolekcja Pepco udowadnia, że jest to możliwe. W ofercie znajdziemy szeroki wybór ubrań dla kobiet mężczyzn oraz dzieci już od 17 zł. Dla kobiet Pepco przygotowało lekkie sukienki, spódnice, zwiewne spodnie czy stylowe muślinowe komplety, a dla mężczyzn wygodne t-shirty, krótkie spodenki i casualowe koszule, które idealnie wpisują się w tegoroczne trendy. Najmłodsi mogą liczyć na kolorowe i wygodne stylizacje, które pozwolą im się cieszyć latem niezależnie od okoliczności.
Oryginalnie i na każdą okazję
Nowa letnia kolekcja Pepco to aż 50 modnych propozycji, które zaspokoją różnorodne potrzeby klientów i zainspirują do tworzenia ciekawych letnich stylizacji bez względu na okoliczności. Oferta jest zróżnicowana pod względem rozmiarów oraz użytych materiałów – a wszystko po to, aby każdy mógł zaopatrzyć się w modną i praktyczną odzież na całe lato. Modne ubrania w przystępnych cenach zapewnią wygodę nawet w najgorętsze dni.
– Latem rządzą jasne odcienie kolorów oraz oddychające i przewiewne materiały, w których czujemy się swobodnie i komfortowo. W letniej kolekcji Pepco stawiamy więc przede wszystkim na naturalną prostotę – wygodne koszulki i bluzki, a także spódnice i spodnie wykonane z wysokiej jakości materiałów takich jak bawełna, len, wiskoza, bawełna muślinowa czy popelina. Nowe propozycje sprawdzą się zarówno na co dzień, w miejskich przestrzeniach, podczas wakacyjnych podróży, jak i na plaży. Dzięki temu każdy znajdzie coś dla siebie, na różne okazje, niezależnie od preferowanego stylu – komentuje Agnieszka Jaworska, Pepco Group Commercial Director.
Zadowolenie klientów to nasz priorytet
Pepco w swojej ofercie stawia na niskie, konkurencyjne ceny, co pozwala na odświeżenie garderoby całej rodziny bez nadwyrężania domowego budżetu. Nowa kolekcja oferuje wysoką jakość w przystępnych cenach, co sprawia, że każdy może sobie pozwolić na modną i praktyczną odzież na lato.
– Nasza codzienna praca koncentruje się na zadawalaniu klientów, tworzymy więc produkty, które łączą w sobie styl, jakość oraz niezwykle konkurencyjne ceny. Zależy nam, aby nasze ubrania były modne, a także wygodne i dostępne dla każdego. Nowa, letnia kolekcja pojawiła się już w sklepach Pepco i będzie sukcesywnie uzupełniana przez cały sezon – dodaje Agnieszka Jaworska, Pepco Group Commercial Director.
***
Grupa Pepco
Grupa Pepco powstała w 2015 roku i składa się z silnych sieci detalicznych, tzn. Pepco, Dealz i Poundland, współpracujących z PGS, globalnym dostawcą. Grupa Pepco ma obecnie ponad 4900 sklepów w 20 krajach i zatrudnia ok. 47 000 osób.
Pepco
Pepco, tak zwany value retailer, to jedna z największych w Europie sieci handlowych, oferujących odzież dla całej rodziny i artykuły dla domu w bardzo atrakcyjnych cenach. Po blisko 20 latach nieprzerwanego rozwoju sklepy Pepco są obecnie odwiedzane przez klientów przeprowadzających 30 milionów transakcji miesięcznie. Firma, której główna siedziba mieści się w Poznaniu, zatrudnia obecnie ponad 30 tysięcy pracowników w 18 krajach w całej Europie i posiada sieć ponad 3700 sklepów.
![Okulary i soczewki w sylwestrowej stylizacji Biuro prasowe](/files/_uploaded/glownekonf_896805807,w_169,wo_300,ho_169,_small.jpg)
Okulary i soczewki w sylwestrowej stylizacji
![Zima w stylu Black & White z Lee Cooper](/files/_uploaded/glownekonf_2057791647,w_169,wo_300,ho_169,_small.jpg)
Zima w stylu Black & White z Lee Cooper
![Modne, ciepłe i z futerkiem – zimowe buty od Lee Cooper](/files/_uploaded/glownekonf_1530621354,w_254,wo_300,ho_169,_small.jpg)
Modne, ciepłe i z futerkiem – zimowe buty od Lee Cooper
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
![](/files/1922771799/n-innowacje_1.png)
Jedynka Newserii
![](/files/1922771799/n-biznes_1.png)
Teatr
![](/files/1922771799/olbrychski-urodziny-foto-ram,w_274,_small.jpg)
Daniel Olbrychski: Praca mnie konserwuje, gdybym nie grał, tobym się błyskawicznie zestarzał. Walczę, żeby widzowie nie dostrzegali na scenie mojej osiemdziesiątki
Daniel Olbrychski uznawany jest za jednego z najwybitniejszych aktorów filmowych i teatralnych swojego pokolenia. W dorobku ma wiele znakomitych ról i już od dawna mógłby odcinać kupony od sławy, ale jak podkreśla – nie zamierza rezygnować z pracy. Z przyjemnością przyjmuje kolejne propozycje zawodowe i mierzy się z nowymi rolami, bo dzięki takiej aktywności nie czuje upływającego czasu. Za trzy tygodnie artysta będzie świętował okrągłe urodziny.
Edukacja
Idea STEM zmienia podejście do edukacji dzieci na całym świecie. Doświadczanie i współpraca zamiast wykładów
![](/files/1922771799/edukacja-stem-foto,w_133,_small.jpg)
Odejście od wykładowej metody prowadzenia zajęć na rzecz doświadczeń, współpracy i partnerskich relacji z nauczycielem to podstawowe założenia idei edukacyjnej STEM. Ma ona wspierać rozwój dzieci i młodzieży w kierunkach, jakie wytycza zmieniająca się rzeczywistość i na jakie nastawiony będzie rynek pracy za kilka lat. Globalnie rynek edukacji STEM do końca dekady podwoi swoje przychody. Ten światowy trend jest obserwowany i rozwijany również w Polsce, m.in. poprzez projekt STEM Kindloteka.
Handel
Finansowanie, technologia i wola polityczna sprzyjają walce o klimat. Dołączają do niej także konsumenci
![](/files/1922771799/spoleczenstwo-goz-foto-4,w_133,_small.jpg)
Eksperci apelują o intensyfikację wysiłków na rzecz ochrony klimatu. Tym bardziej że teraz są ku temu sprzyjające warunki: finansowanie, wola polityczna i zaawansowane technologie. Coraz częściej idzie za tym także gotowość społeczeństwa do zmian. Choć w kontekście zielonej rewolucji mówi się przede wszystkim o transformacji energetycznej i ograniczaniu emisji CO2, dbanie o zmiany zaczyna się również na poziomie decyzji konsumenckich. Polacy mają tego świadomość i wdrażają proekologiczne nawyki w codzienną rutynę i zakupy.