Komunikaty PR

Nowa letnia kolekcja Pepco

2024-06-14  |  16:00
Biuro prasowe

Modne, niezwykle tanie stylizacje dla całej rodziny już w polskich sklepach!

Z myślą o lecie i nadchodzących wysokich temperaturach Pepco przygotowało wyjątkową, letnią kolekcję ubrań dla całej rodziny – kobiet, mężczyzn oraz dzieci. To aż 50 modnych propozycji, które wyróżnia wysoka jakość w połączeniu z bardzo niską ceną. Do niedawna, ze względu na różnice temperatur, firma udostępniała takie kolekcje głównie w krajach Europy Południowej, ale od tego sezonu można je kupić również w naszym kraju. W ofercie sieci znajdują się m.in. bluzki z krótkim rękawem, na ramiączkach, spodenki, spódniczki, stroje kąpielowe, a wszystko wykonane przy użyciu naturalnych materiałów. Cała letnia kolekcja jest już dostępna w sklepach Pepco w Polsce.

Moda na lato dla każdego

Jak połączyć wygodę, jakość i atrakcyjne ceny z najnowszymi trendami modowymi? Nowa kolekcja Pepco udowadnia, że jest to możliwe. W ofercie znajdziemy szeroki wybór ubrań dla kobiet mężczyzn oraz dzieci już od 17 zł. Dla kobiet Pepco przygotowało lekkie sukienki, spódnice, zwiewne spodnie czy stylowe muślinowe komplety, a dla mężczyzn wygodne t-shirty, krótkie spodenki i casualowe koszule, które idealnie wpisują się w tegoroczne trendy. Najmłodsi mogą liczyć na kolorowe i wygodne stylizacje, które pozwolą im się cieszyć latem niezależnie od okoliczności.

Oryginalnie i na każdą okazję

Nowa letnia kolekcja Pepco to aż 50 modnych propozycji, które zaspokoją różnorodne potrzeby klientów i zainspirują do tworzenia ciekawych letnich stylizacji bez względu na okoliczności. Oferta jest zróżnicowana pod względem rozmiarów oraz użytych materiałów – a wszystko po to, aby każdy mógł zaopatrzyć się w modną i praktyczną odzież na całe lato. Modne ubrania w przystępnych cenach zapewnią wygodę nawet w najgorętsze dni.

Latem rządzą jasne odcienie kolorów oraz oddychające i przewiewne materiały, w których czujemy się swobodnie i komfortowo. W letniej kolekcji Pepco stawiamy więc przede wszystkim na naturalną prostotę – wygodne koszulki i bluzki, a także spódnice i spodnie wykonane z wysokiej jakości materiałów takich jak bawełna, len, wiskoza, bawełna muślinowa czy popelina. Nowe propozycje sprawdzą się zarówno na co dzień, w miejskich przestrzeniach, podczas wakacyjnych podróży, jak i na plaży. Dzięki temu każdy znajdzie coś dla siebie, na różne okazje, niezależnie od preferowanego stylu – komentuje Agnieszka Jaworska, Pepco Group Commercial Director.

Zadowolenie klientów to nasz priorytet

Pepco w swojej ofercie stawia na niskie, konkurencyjne ceny, co pozwala na odświeżenie garderoby całej rodziny bez nadwyrężania domowego budżetu. Nowa kolekcja oferuje wysoką jakość w przystępnych cenach, co sprawia, że każdy może sobie pozwolić na modną i praktyczną odzież na lato.

Nasza codzienna praca koncentruje się na zadawalaniu klientów, tworzymy więc produkty, które łączą w sobie styl, jakość oraz niezwykle konkurencyjne ceny. Zależy nam, aby nasze ubrania były modne, a także wygodne i dostępne dla każdego. Nowa, letnia kolekcja pojawiła się już w sklepach Pepco i będzie sukcesywnie uzupełniana przez cały sezon – dodaje Agnieszka Jaworska, Pepco Group Commercial Director.

***

Grupa Pepco

Grupa Pepco powstała w 2015 roku i składa się z silnych sieci detalicznych, tzn. Pepco, Dealz i Poundland, współpracujących z PGS, globalnym dostawcą. Grupa Pepco ma obecnie ponad 4900 sklepów w 20 krajach i zatrudnia ok. 47 000 osób.

 

Pepco

Pepco, tak zwany value retailer, to jedna z największych w Europie sieci handlowych, oferujących odzież dla całej rodziny i artykuły dla domu w bardzo atrakcyjnych cenach. Po blisko 20 latach nieprzerwanego rozwoju sklepy Pepco są obecnie odwiedzane przez klientów przeprowadzających 30 milionów transakcji miesięcznie. Firma, której główna siedziba mieści się w Poznaniu, zatrudnia obecnie ponad 30 tysięcy pracowników w 18 krajach w całej Europie i posiada sieć ponad 3700 sklepów.

 

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Moda Okulary i soczewki w sylwestrowej stylizacji Biuro prasowe
2024-12-23 | 12:00

Okulary i soczewki w sylwestrowej stylizacji

Wybór między okularami a soczewkami na sylwestra zależy od kilku czynników, takich jak komfort, styl  i okoliczności.  Jeśli planujemy przetańczyć całą noc,
Moda Zima w stylu Black & White z Lee Cooper
2024-12-19 | 12:10

Zima w stylu Black & White z Lee Cooper

Buty bardzo Black W tym sezonie warto mieć w szafie czarne botki z rockowym, grunge’owym lub wojskowym sznytem. Można je zestawiać zarówno z jeansami i oversize’ową
Moda Modne, ciepłe i z futerkiem – zimowe buty od Lee Cooper
2024-12-19 | 12:10

Modne, ciepłe i z futerkiem – zimowe buty od Lee Cooper

Zimowe buty z futerkiem wkraczają na salony, a raczej na utwardzone ścieżki i miejskie chodniki. Czasy, kiedy śniegowce nosiło się tylko na stokach, a trapery jedynie na szlakach, odeszły

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Muzyka

Marta Wiśniewska: Ludzie czekali na nowy kawałek takiej kolorowej Mandaryny. Jestem mądrzejsza i silniejsza niż kiedyś

Wokalistka zaznacza, że najnowszy singiel „Lecę” to swoiste nowe otwarcie nie tylko w jej karierze muzycznej, ale i w życiu osobistym. Z większą świadomością i bagażem cennych doświadczeń nie chce już teraz popełniać takich błędów jak kiedyś. Czuje, że ma w sobie dużo pozytywnej energii i siły do działania, dlatego zamierza jak najlepiej wykorzystać ten czas. Marta Wiśniewska podkreśla, że pozytywne komentarze utwierdzają ją w tym, że to, co robi, ma sens. Hejterami natomiast nie zamierza się przejmować.

Farmacja

Trwa kontrola szczepień dzieci. Rodzice uchylający się od tego obowiązku muszą się liczyć z karami

Kontrola kart uodpornienia, czyli kontrola szczepień przeciw 13 chorobom zakaźnym, rozpoczęła się 1 kwietnia. Główny Inspektor Sanitarny chce poznać szczegółowe statystyki szczepień dzieci w Polsce, od urodzenia do 19. roku życia. Rodzice, którzy uchylają się od tego obowiązku, muszą się liczyć z postępowaniami i karami.

Media i PR

Na X zaraz po przejęciu przez Elona Muska było znacząco więcej mowy nienawiści. To sprzeczne z jego obietnicami

Liczba anglojęzycznych wpisów zawierających mowę nienawiści na X (dawniej Twitter) przez kilka miesięcy po zakupie platformy przez Elona Muska była o ok. 50 proc. wyższa niż przed transakcją – wskazują badania naukowców z Kalifornii. Znacznie wzrosła też średnia liczba polubień takich wpisów – o 70 proc. Naukowcy przyznają, że nie są w stanie określić związku przyczynowo-skutkowego, ale wskazują, że statystyki stoją w sprzeczności z deklarowanymi zmianami na platformie przez jej nowego prezesa.