Nowa marka odzieży z ważnym przesłaniem
Respect, czyli szacunek, który objawia się akceptacją drugiego człowieka oraz jego zachowania. Marka Respect to ponadczasowe fasony, wysoka jakość, a przede wszystkim szczytna misja wzbudzania empatii wobec innych. W ofercie można znaleźć luźne, klasyczne ubrania w szerokiej rozmiarówce. Na odzieży znajdziemy hasła i grafiki, które mają na celu przypominać o tym, że każdy zasługuje na szacunek.
Ubrania i dodatki marki Respect dedykowane są świadomym klientom, dla których ważna jest idea szacunku wobec drugiego człowieka oraz wsparcia dla osób, które spotykają się z wykluczeniem społecznym. W ofercie znajdują się klasyczne fasony z różnymi grafikami, które są na bieżąco aktualizowane. Założyciel marki pragnie przekonać do tego, by wybierać nie tylko dobrej jakości odzież, ale również taką, za którą stoi szczytny cel. W tym przypadku wzbudzenie ogólnej świadomości konsumentów, że jesteśmy sobie równi i każdy zasługuje na uznanie. Dzięki ubraniom marka Respect dosłownie wychodzi na ulice i upowszechnia szczytną ideę szacunku dla każdego człowieka. Oprócz jakości i szerokiej rozmiarówki (tak by każdy mógł znaleźć w ofercie rozmiar dla siebie) ważna dla marki jest misja uświadamiania wzajemnego szacunku do siebie.
Respect nie ogranicza się w swych działaniach do własnej marki, ale również planuje angażować się w różne akcje, które mają na celu uświadomić odbiorców, że przemysł odzieżowy ma także wpływ na zmianę światopoglądową społeczeństwa. Respect podejmuje inicjatywę nie tylko na polskim rynku, ale również zagranicznym. Paweł Czuk, właściciel firmy nie boi się tematów tabu, pragnie przekazać światu, że każdy zasługuje na szacunek i wolność. Marka Respect produkuje odzież w Unii Europejskiej i zapewnia o najwyższej jakości oraz gwarancji, że żaden człowiek nie ucierpi przy pracy nad kolekcją.
Ubrania i dodatki marki Respect dedykowane są świadomym klientom, dla których ważna jest idea szacunku wobec drugiego człowieka oraz wsparcia dla osób, które spotykają się z wykluczeniem społecznym. Kolekcja jest ponadczasowa, ubrania i dodatki pasują do siebie, tworząc w ten sposób garderobę kapsułową. W ofercie znajdują się klasyczne fasony z różnymi grafikami, które są na bieżąco aktualizowane. Założyciel marki pragnie przekonać do tego, by wybierać nie tylko dobrej jakości odzież, ale również taką, za którą stoi szczytny cel. W tym przypadku wzbudzenie ogólnej świadomości konsumentów, że jesteśmy sobie równi i każdy zasługuje na uznanie.
Kontakt dla mediów:
Agencja Face it! Inga Ryfka, e-mail: i.ryfka@agencjafaceit.pl, tel. 790 393 471

Moda w natarciu… ma szansę zmienić nasz świat na lepsze – ciekawe spojrzenie na trendy na konferencji w Osace

TATUUM i Miś Uszatek zaprezentowali łódzką modę na EXPO 2025 w Osace

Okulary i soczewki w sylwestrowej stylizacji
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Muzyka

Mika Urbaniak: Dążę do tego, by żyć w autentyczności. Stawiam więc granice w relacjach z innymi
Wokalistka podkreśla, że życie w zgodzie z własnym wnętrzem wymaga nie tylko autorefleksji, ale także odważnego wyrażania siebie i dbania o własne potrzeby. Taki sposób funkcjonowania pomaga utrzymać komfort emocjonalny, pozwala maksymalnie wykorzystać drzemiący w nas potencjał i jest fundamentem szczęśliwego życia. Mika Urbaniak zwraca też uwagę na konieczność wyznaczania granic w relacjach z innymi i budowanie zdrowych relacji.
Ochrona środowiska
Mężczyźni generują dużo wyższy ślad węglowy z transportu i konsumpcji niż kobiety. Główne powody to spożycie czerwonego mięsa i jazda samochodem

Ślad węglowy generowany przez kobiety, liczony na podstawie diety i wykorzystania środków transportu, jest o jedną czwartą niższy w porównaniu do mężczyzn – donoszą francuscy i brytyjscy naukowcy na podstawie badań przeprowadzonych we Francji. Nawet po skorygowaniu wyników, na przykład o różnice płciowe w zapotrzebowaniu na kalorie, luka pozostaje bardzo duża. Tym, co w większości odpowiada za te różnice, są czerwone mięso i samochody – oba wysokoemisyjne i oba powiązane ze stereotypowym wizerunkiem mężczyzny.
Gwiazdy
Marcelina Zawadzka: Kiedyś sama decydowałam o swoim życiu i nie byłam od nikogo zależna. Teraz już przy opiece nad synkiem jestem zdana na pomoc innych

Prezenterka przyznaje, że bycie mamą to ciągłe wykraczanie poza swoją strefę komfortu, bo od momentu narodzin dziecka jest się całkowicie odpowiedzialnym za tę małą istotę i trzeba ustawić wszystko pod jej potrzeby. Każdego dnia macierzyństwo uczy ją pokory i pokazuje, że nie na wszystko ma wpływ i nie wszystkiemu jest w stanie zapobiec. Często nie pozostaje nic innego, jak przyjąć trudne doświadczenia i wyciągnąć z nich odpowiednią lekcję. Marcelina Zawadzka zdradza, że jej dziewięciomiesięczny syn już stawia pierwsze kroki i jest niezwykle ciekawy świata. Czasami towarzyszy jej także w pracy.