Nowa marka odzieży z ważnym przesłaniem
Respect, czyli szacunek, który objawia się akceptacją drugiego człowieka oraz jego zachowania. Marka Respect to ponadczasowe fasony, wysoka jakość, a przede wszystkim szczytna misja wzbudzania empatii wobec innych. W ofercie można znaleźć luźne, klasyczne ubrania w szerokiej rozmiarówce. Na odzieży znajdziemy hasła i grafiki, które mają na celu przypominać o tym, że każdy zasługuje na szacunek.
Ubrania i dodatki marki Respect dedykowane są świadomym klientom, dla których ważna jest idea szacunku wobec drugiego człowieka oraz wsparcia dla osób, które spotykają się z wykluczeniem społecznym. W ofercie znajdują się klasyczne fasony z różnymi grafikami, które są na bieżąco aktualizowane. Założyciel marki pragnie przekonać do tego, by wybierać nie tylko dobrej jakości odzież, ale również taką, za którą stoi szczytny cel. W tym przypadku wzbudzenie ogólnej świadomości konsumentów, że jesteśmy sobie równi i każdy zasługuje na uznanie. Dzięki ubraniom marka Respect dosłownie wychodzi na ulice i upowszechnia szczytną ideę szacunku dla każdego człowieka. Oprócz jakości i szerokiej rozmiarówki (tak by każdy mógł znaleźć w ofercie rozmiar dla siebie) ważna dla marki jest misja uświadamiania wzajemnego szacunku do siebie.
Respect nie ogranicza się w swych działaniach do własnej marki, ale również planuje angażować się w różne akcje, które mają na celu uświadomić odbiorców, że przemysł odzieżowy ma także wpływ na zmianę światopoglądową społeczeństwa. Respect podejmuje inicjatywę nie tylko na polskim rynku, ale również zagranicznym. Paweł Czuk, właściciel firmy nie boi się tematów tabu, pragnie przekazać światu, że każdy zasługuje na szacunek i wolność. Marka Respect produkuje odzież w Unii Europejskiej i zapewnia o najwyższej jakości oraz gwarancji, że żaden człowiek nie ucierpi przy pracy nad kolekcją.
Ubrania i dodatki marki Respect dedykowane są świadomym klientom, dla których ważna jest idea szacunku wobec drugiego człowieka oraz wsparcia dla osób, które spotykają się z wykluczeniem społecznym. Kolekcja jest ponadczasowa, ubrania i dodatki pasują do siebie, tworząc w ten sposób garderobę kapsułową. W ofercie znajdują się klasyczne fasony z różnymi grafikami, które są na bieżąco aktualizowane. Założyciel marki pragnie przekonać do tego, by wybierać nie tylko dobrej jakości odzież, ale również taką, za którą stoi szczytny cel. W tym przypadku wzbudzenie ogólnej świadomości konsumentów, że jesteśmy sobie równi i każdy zasługuje na uznanie.
Kontakt dla mediów:
Agencja Face it! Inga Ryfka, e-mail: i.ryfka@agencjafaceit.pl, tel. 790 393 471

Okulary i soczewki w sylwestrowej stylizacji

Zima w stylu Black & White z Lee Cooper

Modne, ciepłe i z futerkiem – zimowe buty od Lee Cooper
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Nie żyje Jadwiga Jankowska-Cieślak

Jadwiga Jankowska-Cieślak: Zwykle Złota Palma otwiera ścieżkę do kariery, a mi zamknęła. W Polsce trwał wtedy stan wojenny i musiałam szybko wracać do kraju
Gwiazdy

Wiktor Dyduła: W domu rodzinnym zawsze podtrzymywaliśmy tradycję śmigusa-dyngusa. Teraz widzę, że w miastach już zanika ten zwyczaj
Zdaniem wokalisty śmigus-dyngus może dostarczyć sporo radości, ale też być powodem kłótni, chociażby w momencie, kiedy nie wszyscy godzą się na taką zabawę. Nie ukrywa też, że w dzieciństwie najbardziej czekał właśnie na lany poniedziałek i bitwę na wiadra. Zauważa jednak, że z roku na rok ta tradycja powoli zanika, a za oblanie wodą osób, które sobie tego nie życzą, można nawet dostać mandat.
Handel
Konsumpcja jaj w Polsce rośnie. Przy zakupie Polacy zwracają uwagę na to, z jakiego chowu pochodzą

Zarówno spożycie, jak i produkcja jaj w Polsce notują wzrosty. Znacząca większość konsumentów przy zakupie jajek zwraca uwagę na to, czy pochodzą one z chowu klatkowego. Polska jest jednym z liderów w produkcji i eksporcie jajek w UE, ale ma też wśród nich największy udział kur w chowie klatkowym. Oczekiwania konsumentów przyczyniają się powoli do zmiany tych statystyk.
Infrastruktura
Mazowsze ze specjalną ofertą na Wielkanoc i majówkę. Rośnie zainteresowanie podróżami po regionie

Okres wielkanocny i majówkowy, które w tym roku wypadają bardzo blisko siebie, to czas wzmożonego ruchu turystycznego na Mazowszu. Region, który w ubiegłym roku odwiedziła rekordowa liczba turystów, przyciąga m.in. bogactwem kulturowym, różnorodną ofertą atrakcji i nadwiślańskimi krajobrazami. W okresie Wielkiej Nocy w wielu miejscach odbywają się wydarzenia, które mają przybliżyć świąteczne tradycje pielęgnowane od pokoleń.