Komunikaty PR

Nowa marka odzieży z ważnym przesłaniem

2021-08-04  |  13:00
Biuro prasowe

Respect, czyli szacunek, który objawia się akceptacją drugiego człowieka oraz jego zachowania. Marka Respect to ponadczasowe fasony, wysoka jakość, a przede wszystkim szczytna misja wzbudzania empatii wobec innych. W ofercie można znaleźć luźne, klasyczne ubrania w szerokiej rozmiarówce. Na odzieży znajdziemy hasła i grafiki, które mają na celu przypominać o tym, że każdy zasługuje na szacunek.

Ubrania i dodatki marki Respect dedykowane są świadomym klientom, dla których ważna jest idea szacunku wobec drugiego człowieka oraz wsparcia dla osób, które spotykają się z wykluczeniem społecznym. W ofercie znajdują się klasyczne fasony z różnymi grafikami, które są na bieżąco aktualizowane. Założyciel marki pragnie przekonać do tego, by wybierać nie tylko dobrej jakości odzież, ale również taką, za którą stoi szczytny cel. W tym przypadku wzbudzenie ogólnej świadomości konsumentów, że jesteśmy sobie równi i każdy zasługuje na uznanie. Dzięki ubraniom marka Respect dosłownie wychodzi na ulice i upowszechnia szczytną ideę szacunku dla każdego człowieka. Oprócz jakości i szerokiej rozmiarówki (tak by każdy mógł znaleźć w ofercie rozmiar dla siebie) ważna dla marki jest misja uświadamiania wzajemnego szacunku do siebie.

Respect nie ogranicza się w swych działaniach do własnej marki, ale również planuje angażować się w różne akcje, które mają na celu uświadomić odbiorców, że przemysł odzieżowy ma także wpływ na zmianę światopoglądową społeczeństwa. Respect podejmuje inicjatywę nie tylko na polskim rynku, ale również zagranicznym. Paweł Czuk, właściciel firmy nie boi się tematów tabu, pragnie przekazać światu, że każdy zasługuje na szacunek i wolność. Marka Respect produkuje odzież w Unii Europejskiej i zapewnia o najwyższej jakości oraz gwarancji, że żaden człowiek nie ucierpi przy pracy nad kolekcją.

Ubrania i dodatki marki Respect dedykowane są świadomym klientom, dla których ważna jest idea szacunku wobec drugiego człowieka oraz wsparcia dla osób, które spotykają się z wykluczeniem społecznym. Kolekcja jest ponadczasowa, ubrania i dodatki pasują do siebie, tworząc w ten sposób garderobę kapsułową. W ofercie znajdują się klasyczne fasony z różnymi grafikami, które są na bieżąco aktualizowane. Założyciel marki pragnie przekonać do tego, by wybierać nie tylko dobrej jakości odzież, ale również taką, za którą stoi szczytny cel. W tym przypadku wzbudzenie ogólnej świadomości konsumentów, że jesteśmy sobie równi i każdy zasługuje na uznanie.

 

Kontakt dla mediów:

Agencja Face it! Inga Ryfka, e-mail: i.ryfka@agencjafaceit.pl, tel. 790 393 471

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Moda Okulary i soczewki w sylwestrowej stylizacji Biuro prasowe
2024-12-23 | 12:00

Okulary i soczewki w sylwestrowej stylizacji

Wybór między okularami a soczewkami na sylwestra zależy od kilku czynników, takich jak komfort, styl  i okoliczności.  Jeśli planujemy przetańczyć całą noc,
Moda Zima w stylu Black & White z Lee Cooper
2024-12-19 | 12:10

Zima w stylu Black & White z Lee Cooper

Buty bardzo Black W tym sezonie warto mieć w szafie czarne botki z rockowym, grunge’owym lub wojskowym sznytem. Można je zestawiać zarówno z jeansami i oversize’ową
Moda Modne, ciepłe i z futerkiem – zimowe buty od Lee Cooper
2024-12-19 | 12:10

Modne, ciepłe i z futerkiem – zimowe buty od Lee Cooper

Zimowe buty z futerkiem wkraczają na salony, a raczej na utwardzone ścieżki i miejskie chodniki. Czasy, kiedy śniegowce nosiło się tylko na stokach, a trapery jedynie na szlakach, odeszły

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Teatr

Edukacja

Idea STEM zmienia podejście do edukacji dzieci na całym świecie. Doświadczanie i współpraca zamiast wykładów

Odejście od wykładowej metody prowadzenia zajęć na rzecz doświadczeń, współpracy i partnerskich relacji z nauczycielem to podstawowe założenia idei edukacyjnej STEM. Ma ona wspierać rozwój dzieci i młodzieży w kierunkach, jakie wytycza zmieniająca się rzeczywistość i na jakie nastawiony będzie rynek pracy za kilka lat. Globalnie rynek edukacji STEM do końca dekady podwoi swoje przychody. Ten światowy trend jest obserwowany i rozwijany również w Polsce, m.in. poprzez projekt STEM Kindloteka.

Handel

Finansowanie, technologia i wola polityczna sprzyjają walce o klimat. Dołączają do niej także konsumenci

Eksperci apelują o intensyfikację wysiłków na rzecz ochrony klimatu. Tym bardziej że teraz są ku temu sprzyjające warunki: finansowanie, wola polityczna i zaawansowane technologie. Coraz częściej idzie za tym także gotowość społeczeństwa do zmian. Choć w kontekście zielonej rewolucji mówi się przede wszystkim o transformacji energetycznej i ograniczaniu emisji CO2, dbanie o zmiany zaczyna się również na poziomie decyzji konsumenckich. Polacy mają tego świadomość i wdrażają proekologiczne nawyki w codzienną rutynę i zakupy.