Nowa odsłona projektu „Jesteś idealna, kiedy jesteś sobą” Patrizia Aryton ss22.

Bartłomiej Pałubicki
Rebell Concept
Mokotowska 43/206
00-551 Warszawa
bartlomiej|rebellconcept.pl| |bartlomiej|rebellconcept.pl
888467071
www.rebellconcept.pl
Projekt „Jesteś idealna, kiedy jesteś sobą” marki Patrizia Aryton po raz piąty zrzesza niezwykłe Kobiety, które swoją siłą i energią zarażają innych, inspirują do działania i edukują niemalże na każdym kroku. Spośród kilkudziesięciu zgłoszeń wyłoniono kobiece trio, które mimo odmiennych zainteresowań i dziedzin pracy gra do tej samej bramki – dla dobra społeczeństwa. W materiałach i kampanii na 2022 rok przybliżamy sylwetki bohaterek projektu, ale także opowiadamy o tym jak ważna jest w życiu nauka, nie tylko ta w szkolnej ławce. Przytaczamy również temat samorozwoju, odkrywania i rozwijania swoich pasji oraz akceptacji i miłości do samego siebie.
Projekt „Jesteś idealna, kiedy jesteś sobą” został zainspirowany historiami niezwykłych Kobiet, które dzielą się swoimi przemyśleniami, wartościami i doświadczeniem, a ubrania traktują użytkowo, jako sposób na wyrażanie siebie. Polska marka zrezygnowała z udziału profesjonalnych modelek i zdecydowała się pokazać bohaterki, które opowiadają autentyczne historie ze swojego życia. Zaangażowane społecznie, wykształcone działaczki, które doskonale wiedzą, jak łączyć obowiązki businesswoman z rozwojem swoich umiejętności i kształtowaniem charakteru, a życie zawodowe jest dla Nich pasją. Celem kampanii jest zachęcenie społeczeństwa do stawania się jeszcze lepszą wersją siebie, pracowania nad swoimi cechami, nie tylko przez pierwsze lata życia, ale każdego dnia. Rozmowy inspirują do zmian w swojej codziennej rutynie i mobilizują do działania. W wiosenno-letniej edycji na mediach społecznościowych marki zostaną przedstawione historie, którymi dzielą się Panie: Anna Kubica, Edyta Plich oraz Ewa Bolińska-Gostkowska.
Bohaterki wystąpiły w casualowo-eleganckich stylizacjach, które świetnie sprawdzą się zarówno do biura, jak i na spotkanie z przyjaciółkami. Kobiece, ponadczasowe kroje podkreślają figury uczestniczek projektu. Stonowana, ponadczasowa kolorystyka oparta na bielach, beżach i klasycznej czerni to podstawa kolekcji. Dla urozmaicenia odcieni zostały użyte delikatne, inspirowane wiosną wzory. Wśród produktów wyróżniają się zwiewne sukienki i spódnica wykonana z ekologicznej skóry w ciepłym kolorze karmelu. W połączeniu z jeansową koszulą daje spektakularny i nietuzinkowy efekt!
„Wychodzimy z założenia, że prawdziwe piękno kryje się w duszy, a ubranie jest jedynie dopełnieniem całości. Jesteśmy niezwykle podekscytowani, że możemy budować taki projekt, łączyć ze sobą i poznawać tak interesujące Kobiety, tworząc pewną społeczność.” – opowiada Dyrektor Kreatywna Patrycja Cierocka-Szumichora.
Nowa kolekcja na sezon wiosna-lato 2022 polskiego brandu Patrizia Aryton powstawała w duchu świadomego budowania garderoby. Od ponad 30 lat istnienia, firma za jeden ze swoich głównych priorytetów wyznacza długowieczność produktu dostarczanego do Klientek, dlatego wszystkie tkaniny są skrupulatnie weryfikowane, nie tylko pod względem autentyczności certyfikatów, ale także procesów pozyskiwania oraz całej produkcji.
Kolekcja wiosna-lato 2022 Patrizia Aryton jest dostępna w sklepach online oraz salonach marki w całej Polsce. W piątej odsłonie kampanii „Jesteś idealna, kiedy jesteś sobą” przedstawione zostają 3 sylwetki z inspirującymi bohaterkami. Wizerunki będą sukcesywnie pojawiać się na kanałach społecznościowych marki Patrizia Aryton, stronie internetowej oraz w salonach firmowych na terenie kraju.
Fotograf: Marcin Biedroń
Make-up: Agata Zygadło, Izabela Jurczak
Włosy: Aleksandra Szymala
Stylizacje: Magdalena Właszynowicz
Lokalizacja: Gdański Teatr Szekspirowski

Okulary i soczewki w sylwestrowej stylizacji

Zima w stylu Black & White z Lee Cooper

Modne, ciepłe i z futerkiem – zimowe buty od Lee Cooper
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Nie żyje Jadwiga Jankowska-Cieślak

Jadwiga Jankowska-Cieślak: Zwykle Złota Palma otwiera ścieżkę do kariery, a mi zamknęła. W Polsce trwał wtedy stan wojenny i musiałam szybko wracać do kraju
Gwiazdy

Wiktor Dyduła: W domu rodzinnym zawsze podtrzymywaliśmy tradycję śmigusa-dyngusa. Teraz widzę, że w miastach już zanika ten zwyczaj
Zdaniem wokalisty śmigus-dyngus może dostarczyć sporo radości, ale też być powodem kłótni, chociażby w momencie, kiedy nie wszyscy godzą się na taką zabawę. Nie ukrywa też, że w dzieciństwie najbardziej czekał właśnie na lany poniedziałek i bitwę na wiadra. Zauważa jednak, że z roku na rok ta tradycja powoli zanika, a za oblanie wodą osób, które sobie tego nie życzą, można nawet dostać mandat.
Handel
Konsumpcja jaj w Polsce rośnie. Przy zakupie Polacy zwracają uwagę na to, z jakiego chowu pochodzą

Zarówno spożycie, jak i produkcja jaj w Polsce notują wzrosty. Znacząca większość konsumentów przy zakupie jajek zwraca uwagę na to, czy pochodzą one z chowu klatkowego. Polska jest jednym z liderów w produkcji i eksporcie jajek w UE, ale ma też wśród nich największy udział kur w chowie klatkowym. Oczekiwania konsumentów przyczyniają się powoli do zmiany tych statystyk.
Infrastruktura
Mazowsze ze specjalną ofertą na Wielkanoc i majówkę. Rośnie zainteresowanie podróżami po regionie

Okres wielkanocny i majówkowy, które w tym roku wypadają bardzo blisko siebie, to czas wzmożonego ruchu turystycznego na Mazowszu. Region, który w ubiegłym roku odwiedziła rekordowa liczba turystów, przyciąga m.in. bogactwem kulturowym, różnorodną ofertą atrakcji i nadwiślańskimi krajobrazami. W okresie Wielkiej Nocy w wielu miejscach odbywają się wydarzenia, które mają przybliżyć świąteczne tradycje pielęgnowane od pokoleń.