Komunikaty PR

Nowa odsłona projektu „Jesteś idealna, kiedy jesteś sobą” Patrizia Aryton ss22.

2022-03-31  |  08:00
Biuro prasowe
Kontakt

Bartłomiej Pałubicki
Rebell Concept

Mokotowska 43/206
00-551 Warszawa
bartlomiej|rebellconcept.pl| |bartlomiej|rebellconcept.pl
888467071
www.rebellconcept.pl

Projekt „Jesteś idealna, kiedy jesteś sobą” marki Patrizia Aryton po raz piąty zrzesza niezwykłe Kobiety, które swoją siłą i energią zarażają innych, inspirują do działania i edukują niemalże na każdym kroku. Spośród kilkudziesięciu zgłoszeń wyłoniono kobiece trio, które mimo odmiennych zainteresowań i dziedzin pracy gra do tej samej bramki – dla dobra społeczeństwa. W materiałach i kampanii na 2022 rok przybliżamy sylwetki bohaterek projektu, ale także opowiadamy o tym jak ważna jest w życiu nauka, nie tylko ta w szkolnej ławce. Przytaczamy również temat samorozwoju, odkrywania i rozwijania swoich pasji oraz akceptacji i miłości do samego siebie.

Projekt „Jesteś idealna, kiedy jesteś sobą” został zainspirowany historiami niezwykłych Kobiet, które dzielą się swoimi przemyśleniami, wartościami i doświadczeniem, a ubrania traktują użytkowo, jako sposób na wyrażanie siebie. Polska marka zrezygnowała z udziału profesjonalnych modelek i zdecydowała się pokazać bohaterki, które opowiadają autentyczne historie ze swojego życia. Zaangażowane społecznie, wykształcone działaczki, które doskonale wiedzą, jak łączyć obowiązki businesswoman z rozwojem swoich umiejętności i kształtowaniem charakteru, a życie zawodowe jest dla Nich pasją. Celem kampanii jest zachęcenie społeczeństwa do stawania się jeszcze lepszą wersją siebie, pracowania nad swoimi cechami, nie tylko przez pierwsze lata życia, ale każdego dnia. Rozmowy inspirują do zmian w swojej codziennej rutynie i mobilizują do działania. W wiosenno-letniej edycji na mediach społecznościowych marki zostaną przedstawione historie, którymi dzielą się Panie: Anna Kubica, Edyta Plich oraz Ewa Bolińska-Gostkowska.

Bohaterki wystąpiły w casualowo-eleganckich stylizacjach, które świetnie sprawdzą się zarówno do biura, jak i na spotkanie z przyjaciółkami. Kobiece, ponadczasowe kroje podkreślają figury uczestniczek projektu. Stonowana, ponadczasowa kolorystyka oparta na bielach, beżach i klasycznej czerni to podstawa kolekcji. Dla urozmaicenia odcieni zostały użyte delikatne, inspirowane wiosną wzory. Wśród produktów wyróżniają się zwiewne sukienki i spódnica wykonana z ekologicznej skóry w ciepłym kolorze karmelu. W połączeniu z jeansową koszulą daje spektakularny i nietuzinkowy efekt!

Wychodzimy z założenia, że prawdziwe piękno kryje się w duszy, a ubranie jest jedynie dopełnieniem całości. Jesteśmy niezwykle podekscytowani, że możemy budować taki projekt, łączyć ze sobą i poznawać tak interesujące Kobiety, tworząc pewną społeczność.” – opowiada Dyrektor Kreatywna Patrycja Cierocka-Szumichora.

Nowa kolekcja na sezon wiosna-lato 2022 polskiego brandu Patrizia Aryton powstawała w duchu świadomego budowania garderoby. Od ponad 30 lat istnienia, firma za jeden ze swoich głównych priorytetów wyznacza długowieczność produktu dostarczanego do Klientek, dlatego wszystkie tkaniny są skrupulatnie weryfikowane, nie tylko pod względem autentyczności certyfikatów, ale także procesów pozyskiwania oraz całej produkcji.

Kolekcja wiosna-lato 2022 Patrizia Aryton jest dostępna w sklepach online oraz salonach marki w całej Polsce. W piątej odsłonie kampanii „Jesteś idealna, kiedy jesteś sobą” przedstawione zostają 3 sylwetki z inspirującymi bohaterkami. Wizerunki będą sukcesywnie pojawiać się na kanałach społecznościowych marki Patrizia Aryton, stronie internetowej oraz w salonach firmowych na terenie kraju.

 

Fotograf: Marcin Biedroń

Make-up: Agata Zygadło, Izabela Jurczak

Włosy: Aleksandra Szymala

Stylizacje: Magdalena Właszynowicz

Lokalizacja: Gdański Teatr Szekspirowski

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Moda Multibrandowy salon z modą premium otworzył się w Magnolia Park Biuro prasowe
2024-05-08 | 09:15

Multibrandowy salon z modą premium otworzył się w Magnolia Park

Marka Pauloadriani oferująca damskie i męskie kolekcje premium dołączyła do grona najemców Magnolia Park. Poza odzieżą renomowanych marek w swojej ofercie posiada także autorską
Moda Majówka z modą za różowymi drzwiami – weekend otwartych pracowni w OFF
2024-04-29 | 16:00

Majówka z modą za różowymi drzwiami – weekend otwartych pracowni w OFF

Majówka z modą za różowymi drzwiami – weekend otwartych pracowni w OFF Piotrkowska Center   Tu wiosenna energia połączy się z umiłowaniem
Moda Concept store PRM w Fabryce Norblina już otwarty
2024-04-29 | 11:00

Concept store PRM w Fabryce Norblina już otwarty

Jedyny w Polsce, niemal 600-metrowy concept store marki PRM można już odwiedzać w kompleksie z portfolio Grupy Capital Park przy Żelaznej 51/53 w Warszawie. PRM to nowa marka na mapie Europy,

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Prawo

Nieuczciwi najemcy bardziej chronieni przez prawo niż właściciele mieszkań. Konieczne są zmiany przepisów i sprawny system eksmisyjny

Zaległości w czynszach, zniszczenia czy wyprowadzka bez płatności – to tylko niektóre z problemów, jakie lokatorzy wynajmujący mieszkania mogą sprawić właścicielom lokali. Z badania Rendin wynika, że blisko 70 proc. właścicieli mieszkań na wynajem borykało się z podobnymi trudnościami. Wypowiedzenie najmu nieuczciwemu lokatorowi to dopiero początek długiej drogi, na której końcu niekoniecznie jest eksmisja. – Potrzebujemy zmiany w kierunku dodania pewnych praw właścicielom i sprawnego systemu eksmisyjnego – podkreśla Alina Muzioł-Węcławowicz, specjalistka ds. polityki mieszkaniowej.

Teatr

Edyta Herbuś: Teraz mam taki moment obfitości, że mogę wybierać role, które są dla mnie najciekawsze. Ale na pewno muszę sobie zafundować reset, żeby utrzymać równowagę w życiu

Tancerka lubi wypoczywać aktywnie. Po intensywnym okresie w pracy najpierw daje sobie jednak chwilę na złapanie oddechu i szybką regenerację, a dopiero później rusza na podbój danej okolicy. Edyta Herbuś zaznacza, że często decyduje się na pasjonujące wyprawy, dzięki którym może zwiedzać i poznawać urokliwe zakątki świata. Ale zdarza się również tak, że wybiera beztroskie wakacje na plaży pod palmami. Tegoroczny urlop będzie jednak krótki.

Media

Wojciech „Łozo” Łozowski: Wziąłem już udział w większości fajnych dużych formatów telewizyjnych. Dostaję też wiele paździerzowych propozycji i je staram się odrzucać

Wokalista miał już okazję uczestniczyć w takich produkcjach jak: „Taniec z gwiazdami”, „Must Be The Music. Tylko muzyka”, „Azja Express”, „Lego Masters” i „Pokonaj mnie, jeśli potrafisz”. Jak podkreśla, bardzo ceni oryginalne projekty telewizyjne, bo dzięki nim może przeżyć wyjątkowe przygody i nauczyć się czegoś nowego. Dlatego też nie wyklucza, że gdy padnie kolejna ciekawa propozycja, znów weźmie udział w podobnym projekcie.