Komunikaty PR

Nowa polska marka odzieżowa w duchu slow fashion

2020-03-23  |  16:20
Biuro prasowe
Do pobrania doc ( 0.03 MB )

Wear responsibly and stay cheeky - to hasło nowej polskiej marki, która wychodzi naprzeciw problemom, jakie generuje przemysł odzieżowy i tworzy modę w duchu slow fashion. Trochę przeskalowane, łatwe w noszeniu i wykonane z najwyższej jakości, przyjaznych środowisku materiałów – takie są właśnie propozycje w kolekcji Cheeky Monkey. Założycielki chcą, by ich ubrania odzwierciedlały ich własny, nieco buntowniczy styl. W pierwszej kolekcji znajdziemy elementy szafy kapsułowej – klasyki, ale z twistem.

 

Cheeky Monkey założyły poznanianki Magdalena Illukiewicz i Katarzyna Węglewska. Chcą by ich moda była odpowiedzialna i zrównoważona. Do produkcji używane są wyłącznie organiczne materiały, które są bezpieczne dla skóry i dla środowiska. Zarówno bawełna, jak i denim są certyfikowane zgodnie z Global Organic Textile Standards (GOTS) oraz IVN Best International Association of Natural Textile Industry.

- Nasze eko jeansy to nie tylko materiał - wyeliminowałyśmy wszystkie toksyczne chemikalia z procesu produkcji. Barwienie, pranie i wybielanie jest całkowicie ekologiczne i certyfikowane zgodnie z GOTS. Dodatkowo zastąpiłyśmy tradycyjne, skórzane elementy na szortach naszywką z washpapy - specjalnego, wodoodpornego papieru. Dzięki temu produkty Cheeky Monkey są też wegańskie! Guziki i nity wykonane są z nierdzewnego i recyklingowanego stopu. Guziki w koszulach zrobione są z kolei z naturalnych surowców - kokosa lub masy perłowej - opowiada Katarzyna Węglewska, współzałożycielka Cheeky Monkey.

Założycielki podkreślają, że decydując się na ubrania Cheeky Monkey ich klientki dbają o środowisko i przyczyniają się do zmniejszania ilości odpadów oraz zużycia wody, a zamawiając lokalnie - do redukcji śladu węglowego.

- Ubrania tworzymy i szyjemy lokalnie w Polsce, gdyż ważne są dla nas bliskie relacje z ludźmi, z którymi współpracujemy. Dzięki temu cechuje je wysoka jakość oraz trwałość. Staramy się aby nasi Partnerzy nie dodawali plastikowych opakowań w procesie produkcji - ciężko w to uwierzyć, ale nadal plastik używany jest wszędzie, nawet najmniejszy guziczek często bez sensu pakowany jest w osobny woreczek - dodaje Magdalena Illukiewicz.

W pierwszej kolekcji Cheeky Monkey znajdują się koszule, t-shirty, topy i szorty jeansowe z organicznej i certyfikowanej bawełny, której pozyskiwanie nie zaburza naturalnych procesów zachodzących w przyrodzie, a do produkcji wykorzystuje się znacznie mniej wody.

Wszystkie propozycje są proste i praktyczne - z łatwością można je dopasować do własnego stylu i różnych okazji, a dzięki wysokiej jakości posłużą wiele sezonów.

https://cheekymonkeywear.com

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Moda Spełnij swoje ślubne marzenia z marką SHEIN Biuro prasowe
2024-04-23 | 14:30

Spełnij swoje ślubne marzenia z marką SHEIN

Ślub to nie tylko wyjątkowe wydarzenie w życiu każdej pary, ale również czas, kiedy marzenia o pięknej ceremonii i eleganckich strojach stają się rzeczywistością. Sezon ślubny
Moda LICZĘ DO TRZECH, CZYLI MODA CYRKULARNA W OFF PIOTRKOWSKA CENTER
2024-04-11 | 13:00

LICZĘ DO TRZECH, CZYLI MODA CYRKULARNA W OFF PIOTRKOWSKA CENTER

LICZĘ DO TRZECH, CZYLI MODA CYRKULARNA W OFF PIOTRKOWSKA CENTER Nieszablonowe myślenie, zaskakujące połączenia, oryginalne wzory, upcyclingowe materiały i ponadczasowe projekty
Moda Marka Kubota rozszerza ofertę produktową o wiosenną kolekcję klapków
2024-04-08 | 01:00

Marka Kubota rozszerza ofertę produktową o wiosenną kolekcję klapków

Polska marka modowa stworzyła kolejną kolekcję inspirowaną naturą oraz odpoczynkiem (zarówno tym aktywnym, jak i niekoniecznie). Klapki basenowe Plain, dostępne w aż 8 wariantach

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Film

Julia Kamińska: Najnowszy singiel pokazuje moje drugie, wulgarne oblicze. Nie chcę się już bać, tylko móc wreszcie wyrażać siebie nawet w bardzo odważnych tekstach

Wokalistka podkreśla, że poprzez utwór „Dobrze się mamy MSNR” chciała zaprezentować odbiorcom nieco inne oblicze niż to, które znają z jej dotychczasowych projektów zawodowych. Niektórych jej nowa odsłona zaskoczyła, a nawet zbulwersowała. Julia Kamińska nie boi się jednak krytyki i również w swojej twórczości chce podejmować tematy trudne i kontrowersyjne. A już w maju ukaże się jej debiutancka płyta. Jesienią natomiast artystka zamierza wyruszyć w trasę koncertową właśnie z piosenkami z tego albumu.

Gwiazdy

Joanna Jędrzejczyk: Przygotowuję się do udziału w stand-upach. Będę miała 30 występów i spróbuję rozśmieszyć gości swoimi historiami

Na pewien czas zawodniczka MMA zamienia ring na scenę i dołącza do stand-upowego teamu. Czeka ją 30 występów, do których musi się solidnie przygotować, by zaciekawić widzów i porwać ich do wspólnej zabawy. Joanna Jędrzejczyk ma nadzieję, że sprawdzi się w roli stand-uperki, a jeśli nawet zdarzą się jej jakieś potknięcia, to nie zamierza się poddawać, bo przecież to dopiero jej pierwszy taki projekt, a trening czyni mistrza, zarówno w sporcie, jak i w aktorstwie.

Konsument

Zmiany klimatu uderzają w portfele konsumentów. Podniosą ceny żywności nawet o 3 pkt proc. rocznie

Coraz wyższe średnie temperatury obserwowane na świecie przekładają się na wzrost cen żywności. Problem dotyczy zarówno krajów rozwiniętych, jak i rozwijających się. Naukowcy z Poczdamskiego Instytutu Badań nad Wpływem Klimatu obliczyli, że do 2035 roku zdarzenia klimatyczne podniosą ceny żywności o 0,9–3,2 pkt proc. rocznie, a ogólny poziom inflacji o 0,3–1,1 pkt proc. Naukowcy przeanalizowali dane dotyczące zmian cen artykułów żywnościowych ze 120 krajów świata w ciągu ostatnich 30 lat.