Komunikaty PR

Nowe Kubota Rzep Bandana, czyli klapki na hulanki

2023-07-13  |  01:00
Biuro prasowe

Festiwale, wakacyjne imprezy, urlop pod namiotem, a może leniuchowanie pod parasolem? Bez względu na to, jakie są Twoje letnie plany, uzupełnij je o klapki Rzep Bandana na stopach, nową propozycję od polskiej marki Kubota.

Kolejna minikolekcja klapków to uzupełnienie letniej oferty brandu, powstałe z myślą o festiwalach muzycznych i sezonie wakacyjnym. Nowe modele z printem nawiązującym do klasycznej bandany są dostępne w dwóch wariantach kolorystycznych: czarnym i różowym.

Dla fanatyka festiwali i nie tylko

­Klapki Rzep Bandana to najnowsza gwiazda marki Kubota, która pojawiła się letniej modowej scenie. Model Bandana będzie świetnym uzupełnieniem festiwalowych stylizacji i doskonale odnajdzie się w towarzystwie zarówno sukienek oversize, jak i jeansowych szortów.

Jak zawsze proponujemy fanom naszej marki produkty, które nawiązują  do znanych i lubianych motywów lub wywołują nutkę sentymentu – tak jest również w przypadku klapków Bandana. Niezmienne pozostaje natomiast jedno: najbardziej zależy nam, by nasze klapki były gwarantem wygodnego i komfortowego odpoczynku – mówi Iwona Dąbrowska,Collection Director Kubota S.A.

Klasyka w dobrym wydaniu

Klapki Rzep Bandana są propozycją, która powinna przypaść do gustu zarówno fanom klasyki, jak i miłośnikom bardziej niestandardowych rozwiązań modowych. Nowy model jest bowiem połączeniem standardowego, najbardziej ikonicznego klapka Rzep ze świeżym, nieco zwariowanym printem.

Premiera klapków Kubota Rzep Bandana powinna wieńczyć długie poszukiwania wakacyjnych klapków idealnych. Wystarczy zapakować je do plecaka i walizki i cieszyć się niepowtarzalnym klimatem długich letnich wieczorów – bez względu na to, czy będą mijały w akompaniamencie ulubionych zespół czy w zaciszu własnego ogrodu. Z Kubotą możesz spędzać czas tak, jak chcesz – liczy się przede wszystkim komfort!

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Moda Okulary i soczewki w sylwestrowej stylizacji Biuro prasowe
2024-12-23 | 12:00

Okulary i soczewki w sylwestrowej stylizacji

Wybór między okularami a soczewkami na sylwestra zależy od kilku czynników, takich jak komfort, styl  i okoliczności.  Jeśli planujemy przetańczyć całą noc,
Moda Zima w stylu Black & White z Lee Cooper
2024-12-19 | 12:10

Zima w stylu Black & White z Lee Cooper

Buty bardzo Black W tym sezonie warto mieć w szafie czarne botki z rockowym, grunge’owym lub wojskowym sznytem. Można je zestawiać zarówno z jeansami i oversize’ową
Moda Modne, ciepłe i z futerkiem – zimowe buty od Lee Cooper
2024-12-19 | 12:10

Modne, ciepłe i z futerkiem – zimowe buty od Lee Cooper

Zimowe buty z futerkiem wkraczają na salony, a raczej na utwardzone ścieżki i miejskie chodniki. Czasy, kiedy śniegowce nosiło się tylko na stokach, a trapery jedynie na szlakach, odeszły

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Teatr

Edukacja

Idea STEM zmienia podejście do edukacji dzieci na całym świecie. Doświadczanie i współpraca zamiast wykładów

Odejście od wykładowej metody prowadzenia zajęć na rzecz doświadczeń, współpracy i partnerskich relacji z nauczycielem to podstawowe założenia idei edukacyjnej STEM. Ma ona wspierać rozwój dzieci i młodzieży w kierunkach, jakie wytycza zmieniająca się rzeczywistość i na jakie nastawiony będzie rynek pracy za kilka lat. Globalnie rynek edukacji STEM do końca dekady podwoi swoje przychody. Ten światowy trend jest obserwowany i rozwijany również w Polsce, m.in. poprzez projekt STEM Kindloteka.

Handel

Finansowanie, technologia i wola polityczna sprzyjają walce o klimat. Dołączają do niej także konsumenci

Eksperci apelują o intensyfikację wysiłków na rzecz ochrony klimatu. Tym bardziej że teraz są ku temu sprzyjające warunki: finansowanie, wola polityczna i zaawansowane technologie. Coraz częściej idzie za tym także gotowość społeczeństwa do zmian. Choć w kontekście zielonej rewolucji mówi się przede wszystkim o transformacji energetycznej i ograniczaniu emisji CO2, dbanie o zmiany zaczyna się również na poziomie decyzji konsumenckich. Polacy mają tego świadomość i wdrażają proekologiczne nawyki w codzienną rutynę i zakupy.