Komunikaty PR

Nowości w Westfield Arkadia – od mody dziecięcej po design i technologie

2023-10-18  |  11:30
Biuro prasowe

W ostatnich miesiącach Westfield Arkadia nie zwalniała tempa, chcąc zaskoczyć klientów odświeżoną ofertą swojego obiektu. Nie tylko osoby zainteresowane modą i zabawkami dziecięcymi, ale także fani technologii i designu znajdą coś ciekawego dla siebie. Na klientów centrum handlowego czekają bowiem: największy w Polsce sklep pod szyldem marki OKAÏDI, Samsung Brand Store w odświeżonej odsłonie oraz nowo otwarty salon Homla.

Cieszy nas, że Westfield Arkadia jest miejscem atrakcyjnym dla popularnych marek, które w naszym centrum handlowym chcą zarówno otwierać nowe, flagowe koncepty, jak i odświeżać oraz powiększać dotychczas zajmowaną powierzchnię. Dzięki zaufaniu partnerów biznesowych możemy stale poszerzać portfolio marek dostępnych w obiekcie, umacniając Westfield Arkadia na pozycji lidera, jeśli chodzi o szeroką i unikatową ofertęmówi Piotr Brzozowicz, dyrektor centrum handlowego Westfield Arkadia.

Największy sklep OKAÏDI w Polsce z ofertą zabawek Oxybul

OKAÏDI to francuska marka oferująca ubrania dla dzieci od 0 do 14 lat, która pozwala najmłodszym wyrażać swój styl i osobowość. Szanując tożsamość i indywidualność każdego dziecka, OKAÏDI tworzy kreatywną, a przy tym uniwersalną, ponadczasową, wysokiej jakości odzież.

Marka OKAÏDI jest obecna w 51 krajach na całym świecie, w tym od ponad 10 lat w Polsce, gdzie posiada 23 sklepy stacjonarne. Salon dotychczas działający w Westfield Arkadia zyskał zupełnie nowe oblicze. Sklep został przeniesiony z poziomu 1 na poziom 0, gdzie do dyspozycji klientów jest 400 mkw. powierzchni. Salon jest dwukrotnie większy od poprzedniego i tym samym jest to największy sklep OKAÏDI w Polsce.

Oferta nowego sklepu została poszerzona o zabawki francuskiej marki Oxybul, która wyznaje te same zasady co OKAÏDI. Gry i zabawki Oxybul pobudzają oraz wspierają rozwój zmysłów i talentów u dzieci na każdym etapie życia. Co istotne, są współtworzone przez rodziców i rekomendowane przez ekspertów, za cel stawiając wsparcie nauki poprzez zabawę.

Samsung Brand Store w nowej odsłonie

Również na parterze na klientów czeka odświeżony sklep Samsung Brand Store – prawdziwa gratka dla fanów najnowszych technologii. Pierwszy salon marki w Polsce, działający od 2013 roku, zyskał nową ekspozycję utrzymaną w koreańskim designie. W lokalu powstały strefy tematyczne, które pozwalają odwiedzającym na jeszcze lepsze doświadczanie produktów Samsung.

W nowo zaprojektowanym Samsung Brand Store klienci mają możliwość przetestowania i zakupu najnowszych smartfonów, tabletów, słuchawek, akcesoriów, kart pamięci czy soundbarów oraz telewizorów. Klienci mogą też skorzystać ze wsparcia profesjonalnych konsultantów, którzy pomogą im wybrać sprzęt i zapewnią informacje niezbędne do zakupu.

Nowy salon Homla w Westfield Arkadia

W pobliżu OKAÏDI i Samsung Brand Store znalazła się nowość w ofercie dla klientów poszukujących akcesoriów i dekoracji do domu. Homla to marka wyposażenia wnętrz, dynamicznie rozwijająca się już od 7 lat. Jej oferta obejmuje kompleksowe wyposażenie salonu, sypialni, kuchni, jadalni, łazienki oraz dekoracje i prezenty na każdą okazję. Asortyment Homla cechuje się wyjątkowym designem oraz funkcjonalnymi rozwiązaniami, które są dostępne w atrakcyjnej cenie.

Sklep Homla w Westfield Arkadia znajduje się na parterze i ma 300 mkw. powierzchni, tworząc wygodną przestrzeń do poszukiwania inspiracji do wystroju wnętrz. To już dziewiąty salon Homla w Warszawie, co świadczy o ugruntowanej pozycji marki w stolicy.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Moda Moda w natarciu… ma szansę zmienić nasz świat na lepsze – ciekawe spojrzenie na trendy na konferencji w Osace Biuro prasowe
2025-05-14 | 06:00

Moda w natarciu… ma szansę zmienić nasz świat na lepsze – ciekawe spojrzenie na trendy na konferencji w Osace

Marki modowe mają wpływ na postawy społeczne. Są też istotne z punktu widzenia ochrony środowiska naturalnego. O wyzwaniach na przyszłość dla branży modowej i nie tylko
Moda TATUUM i Miś Uszatek zaprezentowali łódzką modę na EXPO 2025 w Osace
2025-05-07 | 16:00

TATUUM i Miś Uszatek zaprezentowali łódzką modę na EXPO 2025 w Osace

TATUUM, modowa marka z Łodzi, wzięła udział w Światowej Wystawie EXPO 2025 w Osace, prezentując specjalną kolekcję inspirowaną postacią Misia Uszatka. Udział w tym
Moda Okulary i soczewki w sylwestrowej stylizacji
2024-12-23 | 12:00

Okulary i soczewki w sylwestrowej stylizacji

Wybór między okularami a soczewkami na sylwestra zależy od kilku czynników, takich jak komfort, styl  i okoliczności.  Jeśli planujemy przetańczyć całą noc,

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Gwiazdy

Konsument

Wakacje wyzwaniem dla operatorów komórkowych. W najpopularniejszych kurortach ruch w sieci rośnie nawet pięciokrotnie

Długie weekendy i wakacje to wymagający czas dla operatorów komórkowych. W najbardziej obleganych kurortach udział abonentów tylko sieci Play w stosunku do liczby mieszkańców przekracza 500 proc. Dlatego operator planuje dalszą rozbudowę swojej sieci komórkowej do minimum ponad 15 tys. stacji bazowych. W latach 2020–2024 Play zainwestował w sieć i częstotliwość ponad 6 mld zł.

Farmacja

Nowe technologie mogą wspierać samoleczenie. Szczególnie pomocne są dane zbierane przez aplikacje i urządzenia mobilne

Analitycy rynkowi przewidują, że do 2035 roku rynek medycznych urządzeń noszonych na ciele zwiększy swoją wartość dwuipółkrotnie. Dane zbierane przez takie sensory zasilają algorytmy sztucznej inteligencji, co daje pacjentom wsparcie w procesie samoleczenia i pozwala im unikać błędów zwłaszcza przy przyjmowaniu leków bez recepty. Nowe technologie pomagają pacjentom również poprzez możliwość udostępniania im spersonalizowanych porad czy standardowych usług e-zdrowia, takich jak Internetowe Konto Pacjenta czy elektroniczna recepta.