Komunikaty PR

Nowy rok i nowe spojrzenie na modę w Galerii KSA

2024-01-05  |  11:58
Biuro prasowe
Kontakt

Agencja PR
Open Media

Obozowa 42A/2
30-383 Kraków
biuro|openmedia.pl| |biuro|openmedia.pl
12 268 97 50
openmedia.pl

Jeszcze do 9 stycznia będzie można podziwiać pierwszą tegoroczną wystawę w Galerii KSA. Najnowsza ekspozycja stanowi połączenie elegancji i wyrafinowanego kunsztu krawieckiego ze świadomym podejściem do mody. Autorkami kolekcji są Karolina Sarniak i Weronika Ryś. Przypomnijmy, że Galeria KSA to przestrzeń w Galerii Bronowice, dedykowana przedstawicielom kreatywnych zawodów. Na miejscu można podziwiać ich twórczość, a także zakupić gotowe prace artystów lub zlecić im realizację indywidualnych projektów.

Nowy rok w Galerii Krakowskich Szkół Artystycznych zainaugurowała wystawa kolekcji dwóch utalentowanych projektantek – tegorocznej absolwentki SAPU Karoliny Sarniak oraz słuchaczki Weroniki Ryś. Tym razem Galeria KSA, zlokalizowana w Galerii Bronowice, stała się miejscem, w którym elegancja spotyka się z ekologią, a tradycyjne rzemiosło splata się z nowoczesnym podejściem do mody. Karolina Sarniak prezentuje ubrania, które wielu mogłoby nazwać dziełami sztuki. Jej prace stworzone zostały ze szlachetnych materiałów i cechuje je elegancja oraz niezwykła dbałość o detale. Natomiast projekty Weroniki Ryś to w głównej mierze przykład przetwarzania oraz ponownego wykorzystania jeansu. Młoda projektantka udowadnia, że w świecie szybko zmieniających się trendów ubrania mogą być nie tylko atrakcyjne wizualnie, ale również etyczne. Prace obu artystek zostały wyróżnione w ogólnopolskich konkursach.

Wystawa autorstwa Karoliny Sarniak i Weroniki Ryś będzie dostępna do 9 stycznia 2024 roku. Galeria KSA jest otwarta od poniedziałku do piątku w godz. 15.00–19.00 oraz w soboty i niedziele handlowe w godzinach otwarcia Galerii Bronowice, na poziomie +1.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: Open Media
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Moda Moda w natarciu… ma szansę zmienić nasz świat na lepsze – ciekawe spojrzenie na trendy na konferencji w Osace Biuro prasowe
2025-05-14 | 06:00

Moda w natarciu… ma szansę zmienić nasz świat na lepsze – ciekawe spojrzenie na trendy na konferencji w Osace

Marki modowe mają wpływ na postawy społeczne. Są też istotne z punktu widzenia ochrony środowiska naturalnego. O wyzwaniach na przyszłość dla branży modowej i nie tylko
Moda TATUUM i Miś Uszatek zaprezentowali łódzką modę na EXPO 2025 w Osace
2025-05-07 | 16:00

TATUUM i Miś Uszatek zaprezentowali łódzką modę na EXPO 2025 w Osace

TATUUM, modowa marka z Łodzi, wzięła udział w Światowej Wystawie EXPO 2025 w Osace, prezentując specjalną kolekcję inspirowaną postacią Misia Uszatka. Udział w tym
Moda Okulary i soczewki w sylwestrowej stylizacji
2024-12-23 | 12:00

Okulary i soczewki w sylwestrowej stylizacji

Wybór między okularami a soczewkami na sylwestra zależy od kilku czynników, takich jak komfort, styl  i okoliczności.  Jeśli planujemy przetańczyć całą noc,

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Psychologia

Bartłomiej Nowosielski: Kluczowe w leczeniu otyłości jest odpowiednie nastawienie psychiczne. Otoczenie nie zawsze jest wyrozumiałe i empatyczne

Aktor przyznaje, że osoby otyłe z powodu swojego wyglądu często przez otoczenie są odrzucane, marginalizowane i hejtowane. Brak akceptacji i zrozumienia wynika między innymi z tego, że nie brakuje tych, którzy myślą stereotypami i ich zdaniem dodatkowe kilogramy są wynikiem złego odżywiania i lenistwa. Bartłomiej Nowosielski tłumaczy, że otyłość jest chorobą przewlekłą, która wymaga leczenia. By terapia była skuteczna, potrzeba silnej woli i wielu wyrzeczeń. Dla niego w chwilach zwątpienia niezwykle ważne jest również wsparcie ze strony bliskich.

Problemy społeczne

Hejt w sieci dotyka coraz więcej dzieci w wieku szkolnym. Rzadko mówią o tym dorosłym

Coraz większa grupa dzieci zaczyna korzystać z internetu już w wieku siedmiu–ośmiu​ lat – wynika z raportu NASK „Nastolatki 3.0”. Wtedy też stykają się po raz pierwszy z hejtem, którego jest coraz więcej w mediach społecznościowych. Według raportu NASK ponad 2/3 młodych internautów uważa, że mowa nienawiści jest największym problemem w sieci. Co więcej, dzieci rzadko mówią o takich incydentach dorosłym, dlatego tym istotniejsze są narzędzia technologiczne służące ochronie najmłodszych.

Prawo

Kobietobójstwo jest typem przestępstwa niedookreślonym przez polskie prawo. Świadomość na ten temat jest wciąż zbyt mała

Brakuje usystematyzowanych danych na temat skali problemu, jakim jest kobietobójstwo – wskazuje organizacja Femicide in Poland. U źródeł problemu leży brak uspójnienia baz danych prowadzonych przez poszczególne organy państwowe. Organizacja pracuje nad narzędziami, które pozwolą je zgromadzić w jednym miejscu i udostępnić w formie interaktywnej mapy. Jej przedstawicielka wskazuje również na inne fundamentalne obszary do poprawy. To w szczególności egzekwowanie istniejącego prawa i intensyfikacja działań na rzecz edukacji.