Komunikaty PR

Nowy rok i nowe spojrzenie na modę w Galerii KSA

2024-01-05  |  11:58
Biuro prasowe
Kontakt

Agencja PR
Open Media

Obozowa 42A/2
30-383 Kraków
biuro|openmedia.pl| |biuro|openmedia.pl
12 268 97 50
openmedia.pl

Jeszcze do 9 stycznia będzie można podziwiać pierwszą tegoroczną wystawę w Galerii KSA. Najnowsza ekspozycja stanowi połączenie elegancji i wyrafinowanego kunsztu krawieckiego ze świadomym podejściem do mody. Autorkami kolekcji są Karolina Sarniak i Weronika Ryś. Przypomnijmy, że Galeria KSA to przestrzeń w Galerii Bronowice, dedykowana przedstawicielom kreatywnych zawodów. Na miejscu można podziwiać ich twórczość, a także zakupić gotowe prace artystów lub zlecić im realizację indywidualnych projektów.

Nowy rok w Galerii Krakowskich Szkół Artystycznych zainaugurowała wystawa kolekcji dwóch utalentowanych projektantek – tegorocznej absolwentki SAPU Karoliny Sarniak oraz słuchaczki Weroniki Ryś. Tym razem Galeria KSA, zlokalizowana w Galerii Bronowice, stała się miejscem, w którym elegancja spotyka się z ekologią, a tradycyjne rzemiosło splata się z nowoczesnym podejściem do mody. Karolina Sarniak prezentuje ubrania, które wielu mogłoby nazwać dziełami sztuki. Jej prace stworzone zostały ze szlachetnych materiałów i cechuje je elegancja oraz niezwykła dbałość o detale. Natomiast projekty Weroniki Ryś to w głównej mierze przykład przetwarzania oraz ponownego wykorzystania jeansu. Młoda projektantka udowadnia, że w świecie szybko zmieniających się trendów ubrania mogą być nie tylko atrakcyjne wizualnie, ale również etyczne. Prace obu artystek zostały wyróżnione w ogólnopolskich konkursach.

Wystawa autorstwa Karoliny Sarniak i Weroniki Ryś będzie dostępna do 9 stycznia 2024 roku. Galeria KSA jest otwarta od poniedziałku do piątku w godz. 15.00–19.00 oraz w soboty i niedziele handlowe w godzinach otwarcia Galerii Bronowice, na poziomie +1.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: Open Media
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Moda Okulary i soczewki w sylwestrowej stylizacji Biuro prasowe
2024-12-23 | 12:00

Okulary i soczewki w sylwestrowej stylizacji

Wybór między okularami a soczewkami na sylwestra zależy od kilku czynników, takich jak komfort, styl  i okoliczności.  Jeśli planujemy przetańczyć całą noc,
Moda Zima w stylu Black & White z Lee Cooper
2024-12-19 | 12:10

Zima w stylu Black & White z Lee Cooper

Buty bardzo Black W tym sezonie warto mieć w szafie czarne botki z rockowym, grunge’owym lub wojskowym sznytem. Można je zestawiać zarówno z jeansami i oversize’ową
Moda Modne, ciepłe i z futerkiem – zimowe buty od Lee Cooper
2024-12-19 | 12:10

Modne, ciepłe i z futerkiem – zimowe buty od Lee Cooper

Zimowe buty z futerkiem wkraczają na salony, a raczej na utwardzone ścieżki i miejskie chodniki. Czasy, kiedy śniegowce nosiło się tylko na stokach, a trapery jedynie na szlakach, odeszły

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Teatr

Edukacja

Idea STEM zmienia podejście do edukacji dzieci na całym świecie. Doświadczanie i współpraca zamiast wykładów

Odejście od wykładowej metody prowadzenia zajęć na rzecz doświadczeń, współpracy i partnerskich relacji z nauczycielem to podstawowe założenia idei edukacyjnej STEM. Ma ona wspierać rozwój dzieci i młodzieży w kierunkach, jakie wytycza zmieniająca się rzeczywistość i na jakie nastawiony będzie rynek pracy za kilka lat. Globalnie rynek edukacji STEM do końca dekady podwoi swoje przychody. Ten światowy trend jest obserwowany i rozwijany również w Polsce, m.in. poprzez projekt STEM Kindloteka.

Handel

Finansowanie, technologia i wola polityczna sprzyjają walce o klimat. Dołączają do niej także konsumenci

Eksperci apelują o intensyfikację wysiłków na rzecz ochrony klimatu. Tym bardziej że teraz są ku temu sprzyjające warunki: finansowanie, wola polityczna i zaawansowane technologie. Coraz częściej idzie za tym także gotowość społeczeństwa do zmian. Choć w kontekście zielonej rewolucji mówi się przede wszystkim o transformacji energetycznej i ograniczaniu emisji CO2, dbanie o zmiany zaczyna się również na poziomie decyzji konsumenckich. Polacy mają tego świadomość i wdrażają proekologiczne nawyki w codzienną rutynę i zakupy.