Nowy salon odzieżowy w Blue City
Communication Unlimited
ul. Wołoska 9 A
02 - 583 Warszawa
dczerwinska|commu.pl| |dczerwinska|commu.pl
22 395 52 00
www.commu.pl
Salon Sinsay zajmuje około 1600 mkw. i znajduje się na poziomie 0 Blue City. Jest to druga należąca do grupy LPP marka, która otworzyła salon w Blue City. W czerwcu spółka uruchomiła w centrum sklep marki House.
- Unikalne portfolio, które wyróżnia Blue City, stale przyciąga do naszego centrum handlowego czołowe marki odzieżowe obecne na polskim rynku. Cieszymy się, że dzięki Sinsay możemy zaproponować odwiedzającym jeszcze szerszą ofertę produktów modowych – mówi Anna Gut, dyrektor ds. wynajmu Blue City.
Sinsay kieruje swoją ofertę przede wszystkim do młodych dziewcząt, które przez modę chcą wyrazić siebie. Sieć oferuje kolorowe stylizacje codzienne i imprezowe. Zespół projektantów marki ma doskonałe wyczucie balansu pomiędzy trendami, które dyktują pokazy mody, a tym, co rzeczywiście podoba się nastolatkom.
Zima w stylu Black & White z Lee Cooper
Modne, ciepłe i z futerkiem – zimowe buty od Lee Cooper
Nowy sezon? Nowe buty!
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Farmacja
Antybiotykooporność coraz poważniejszym problemem. Wyizolowane ze śliny peptydy mogą się sprawdzić w walce z bakteriami wielolekoopornymi
Poszukiwanie alternatyw dla antybiotykoterapii nabiera coraz większego tempa. Duże nadzieje, zwłaszcza w kontekście szczepów wielolekoopornych, naukowcy wiążą z bakteriocynami i bakteriofagami. Badacz z Uniwersytetu Wrocławskiego prowadzi prace nad bakteriocyną, będącą peptydem izolowanym z ludzkiej śliny. Za swoje badania otrzymał Złoty Medal Chemii. Tymczasem problem antybiotykooporności może wynikać w dużej mierze z niewiedzy. Z Eurobarometru wynika, że tylko połowa Europejczyków zdaje sobie sprawę, że antybiotyki nie są skuteczne w walce z wirusami.