Nowy sklep C&A w Blue City
Centrum Handlowe Blue City cały czas uatrakcyjnia portfolio najemców, kierując ofertę handlowo-usługową oraz rozrywkową przede wszystkim dla rodzin z dziećmi. Nowy salon marki C&A doskonale wpisuje się w strategię centrum, zarówno pod kątem optymalizacji asortymentowej, jak i wdrażanego programu przyjazności ekologicznej. Marka również stawia na modernizację swoich placówek oraz dalszy rozwój w Polsce.
Strategię zorientowania na przyszłość C&A doskonale oddaje sklep w Blue City. Salon
o powierzchni ponad 2 200 m kw. będzie dostępny na poziomie 0, a prowadzić do niego będą 3 wygodne wejścia. Projekt realizowany jest zgodnie z najnowszym konceptem – układ sklepu jest przemyślany, przejrzysty i spójny. Nowoczesne meble w stonowanych kolorach zapewnią inspirującą prezentację kolekcji damskiej, męskiej i dziecięcej. Denim jest kluczowym obszarem modowych kompetencji C&A, dlatego w sklepie przewidziano specjalnie zaprojektowane elementy, takie jak „dżinsowe” stoły i ekspozytory, dzięki którym znalezienie odpowiedniego kroju i rozmiaru spodni stanie się proste i przyjemne.
Zrównoważone podejście odgrywa ważną rolę zarówno w strategii Blue City, jak i C&A. Nowy najemca zwiększa udział produktów wytwarzanych w bardziej zrównoważony sposób, co umożliwia klientom dokonywanie świadomych wyborów. Grafiki w sklepie i metki na produktach w prosty sposób komunikują i wyjaśniają zaangażowanie marki. Dodatkowo, specjalnie zaprojektowane oświetlenie LED zapewni nie tylko łatwą nawigację w kluczowych obszarach sklepu, ale także ekonomię w zakresie zużycia energii. Zgodnie z oczekiwaniami klientów, w sklepie w Blue City dostępne będą samoobsługowe kasy oraz możliwość bezpłatnego odbioru zamówień internetowych.
„Nowy sklep C&A został zaprojektowany w sposób pozwalający zapewnić naszym klientom wyjątkowe doświadczenie zakupowe, zgodne z celem marki: inspirować klientów każdego dnia, aby wyglądali, czuli się i postępowali dobrze. Wierzę, że w Blue City uda się go szybko zrealizować” – powiedział Tomasz Paszkowski Country Manager C&A Polska.
„Cieszę, że tak popularny sklep otwiera się właśnie w Blue City. Nasi klienci to również rodziny z dziećmi, którzy chcą spędzić dobrze czas, zatem oferta C&A jest doskonale dopasowana do ich potrzeb. Jestem pewien, że będzie to chętnie odwiedzane miejsce ” – komentuje Yoram Reshef, Wiceprezes Zarządu Blue City.
Obecnie w Blue City operuje około 200 najemców, a poziom occupancy wynosi 97%.
Moda w natarciu… ma szansę zmienić nasz świat na lepsze – ciekawe spojrzenie na trendy na konferencji w Osace
TATUUM i Miś Uszatek zaprezentowali łódzką modę na EXPO 2025 w Osace
Okulary i soczewki w sylwestrowej stylizacji
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Teatr

Barbara Kurdej-Szatan: Nie tylko kocham oglądać musicale, ale też w nich występować. Gram w nich już od kilkunastu lat
Aktorka przyznaje, że ma duży sentyment do musicali i lubi w nich grać, bo wtedy może zaprezentować na scenie cały kalejdoskop umiejętności, nie tylko grę aktorską, ale także śpiew, taniec i improwizację. Barbarę Kurdej-Szatan bardzo ucieszyła więc propozycja twórców spektaklu muzycznego „Aniołki Mussoliniego”. W tym widowisku bowiem w pełni wykorzystuje swój potencjał, a jednocześnie opowiada historię nietuzinkowych artystek.
Handel
Serwisy sprzedażowe pomagają rosnąć małym firmom w kraju i za granicą. Na Amazon co minutę kupowanych jest 70 produktów od polskich sprzedawców

86 proc. Polaków deklaruje, że ze względów bezpieczeństwa woli kupować na sprawdzonych marketplace’ach – wynika z badań Amazon.pl. Tak wysoki odsetek może oznaczać, że duże serwisy sprzedażowe będą przyciągać coraz większy ruch w sieci, co daje małym i średnim przedsiębiorcom nowe możliwości dotarcia do klientów, bez konieczności inwestowania we własny e-sklep i logistykę. W sklepie Polskie Marki na Amazon.pl jest ich już 1,2 tys. Wielu polskich sprzedawców wykorzystuje tę obecność także do rozpoczęcia eksportu swoich produktów.
Dom i ogród
Katarzyna Zielińska: Motyle i pielęgnowanie ogrodu to moje panaceum na smutki. Dzięki nim cały rok zachowuję spokojne wnętrze

Aktorka lubi obserwować motyle, bo jak podkreśla, te fascynujące owady mają dla niej szczególne znaczenie. By móc je hodować i cieszyć się ich widokiem, stworzyła im odpowiednie warunki do bytowania w swoim domu i ogrodzie. Od jakiegoś czasu Katarzyna Zielińska prowadzi też na Instagramie profil Plants With Me, poświęcony jej pasji do kwiatów i roślin. Dzięki niemu może się dzielić z followersami swoimi doświadczeniami, wskazówkami i inspiracjami.










|
|
|