Odważna i ponadprzeciętna – taka jest właśnie SHERO, czyli najnowsza limitowana
Długie skórzane płaszcze, podkreślające sylwetkę sukienki, koszule i kurtki z ozdobnymi frędzlami, a także oversizowe modele marynarek i wełnianych płaszczy. Kolekcja SHERO marki Answear.LAB to przegląd największych jesiennych trendów, które jednocześnie podkreślają wewnętrzne poczucie siły, wolności i równości kobiet.
Kim jest „Shero”?
Wonder Woman, czy Kobieta Kot to nie tylko fikcyjne sylwetki ze świata komiksów. To pierwsze ikony feminizmu, dzięki którym żeńskie role coraz bardziej zaczęły zyskiwać na znaczeniu, by ostatecznie zdominować świat opanowany przez męskich superbohaterów. Powstały, by dać innym kobietom (i nie tylko) inspirację, odwagę i wzór do naśladowania. Bohaterki, takie jak one, pokazywały jak bronić swoich wartości, jak realizować założone cele, jak walczyć oraz co stanowi ich siłę. Taka właśnie jest „Shero” – kobieta, superbohaterka, której największą mocą jest jej wewnętrzna siła. Skrywa w sobie wiele uczuć, jest wrażliwa, ale jednocześnie potrafi walczyć o swoje marzenia i realizuje je na własnych zasadach. Ramię w ramię walczy o cele i ideały wraz z innymi kobietami, bo wierzy w siłę siostrzeństwa i wzajemnego wsparcia.
Co skrywa kolekcja?
W kolekcji SHERO znajdziemy najmodniejsze ubrania tej jesieni. Znajdują się w niej wełniane płaszcze, skórzane trencze, ramoneski i bomberki. Marynarki oversize o wyrazistych liniach czy wybijający się na pierwszy plan czerwony garnitur. Choć wywodzi się on z męskiej szafy, to nawiązuje przede wszystkim do charakterystycznego dla lat 80. trendu power suit – stylizacji mocno stąpających po ziemi kobiet sukcesu. Z kolei podkreślające sylwetkę sukienki z asymetrycznym dekoltem, marszczeniami czy wycięciami są ukłonem w stronę osób, które czują się pewnie we własnym ciele. Nie brakuje również elementów casualowych, wśród których znajdują się T-shirty z manifestującym siłę hasłami. Zwiewne, miękko układające się tkaniny kontrastują z charakternym, ciemnym denimem i naturalną skórą, tworząc intrygującą, różnorodną mieszankę. Propozycje Answear.LAB utrzymane są w odcieniach czerni, szarości, bieli i beżu, z mocniejszym akcentem czerwieni. Czyste, wyraziste, zdecydowane kolory mają wzmacniać przekaz kolekcji i nawiązywać do wszechmocy kobiet.
Answear.LAB dla kobiet
Za kolekcją SHERO, oprócz uniwersalnego, kobiecego przesłania, kryje się coś więcej. Marka Answear.LAB w swoich działaniach nie ogranicza się jedynie do tworzenia mody, ale pragnie dotrzymywać kroku swoim klientkom i wspierać je w życiu na własnych zasadach. Od początku swojej działalności, tworzy limitowane kolekcje i angażuje się w inicjatywy, które niosą za sobą nie tylko realne wsparcie dla kobiet na całym świecie. Przykładem takich działań jest chociażby zeszłoroczna kolekcja Girl Power, z której dochód został przeznaczony na wsparcie podopiecznych fundacji UNAWEZA Martyny Wojciechowskiej. Marka rozpoczęła również działania „I’m a feminist”, które mają na celu rozpowszechnienie świadomości o Światowym Dniu Feminizmu i edukację o roli równouprawnienia. W tym roku dołączyła również do inicjatywy „Wszechmocne”, gdzie razem z Wirtualną Polską przedstawia historię zwykłych kobiet, których moc polega na codziennym podejmowaniu ciężkiej pracy i pokonywaniu życiowych trudności.
„To wszystko daje nam inspirację do podejmowania kolejnych działań takich jak chociażby tworzenie kolekcji o superbohaterkach. W Answear.LAB wierzymy, że każda z nas, niezależnie od pochodzenia, wyznania czy orientacji seksualnej powinna mieć szansę na realizowanie się, spełnianie swoich marzeń oraz godne życie. Chcemy pokazywać kobietom, że mają w sobie siłę, która sprawia, że mogą czuć się wyjątkowe i wszechmocne każdego dnia.” – tłumaczy Agnieszka Korsak, Brand Director Answear.LAB
Limitowana kolekcja „Shero” dostępna jest wyłącznie w sklepie internetowym answear.com

TATUUM i Miś Uszatek zaprezentowali łódzką modę na EXPO 2025 w Osace

Okulary i soczewki w sylwestrowej stylizacji

Zima w stylu Black & White z Lee Cooper
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Moda

Klaudia Zioberczyk: Doszłam już do takiego momentu, że jak wchodzę do sklepu, to mówię: wcale tego nie potrzebuję. Teraz stawiam na jakość, a nie na ilość
Modelka zdaje sobie sprawę z tego, że trzeba być bardzo ostrożnym, by nie dać się nabrać na różne sztuczki marketingowe, nie ulegać czarowi wyprzedaży i promocji, a zamiast tego kompletować swoją garderobę z ponadczasowych zestawów, które będzie można wykorzystać na różne okazje. Klaudia Zioberczyk uważa, że greenwashing, czyli wywoływanie u konsumentów poszukujących towarów eko mylnego wrażenia, że oferowany produkt taki właśnie jest, to nieuczciwa praktyka. Temu zjawisku postanowiła więc dokładnie się przyjrzeć w swojej pracy magisterskiej.
Konsument
Możliwość zakupu online może zachęcić kolejne grupy Polaków do ubezpieczeń zdrowotnych. Dziś korzysta z nich już prawie 5,5 mln osób

Polska jest jednym z liderów Europy w obszarze cyfryzacji sektora usług medycznych. Świadczą o tym m.in. popularność elektronicznych narzędzi zapewniających dostęp do danych zdrowotnych, e-recept czy wirtualna diagnostyka. Polacy są też otwarci na innowacje w zakresie ubezpieczeń zdrowotnych, z których korzysta już blisko 5,5 mln osób. Za pomocą nowej cyfrowej platformy Medicover chce zachęcić klientów do samodzielnej konfiguracji i zakupu polis online.
Żywienie
Wiktor Dyduła: Praca w charakterze kelnera jest bardzo ciężka fizycznie i psychicznie. Dlatego trzeba dawać napiwki, bo nawet 5 zł może zrobić komuś dzień

Zanim usłyszała o nim cała Polska, Wiktor Dyduła zarabiał między innymi jako animator zabaw dla dzieci, kelner i uliczny grajek. Każde zajęcie miało swoje plusy i minusy, ale jego najbardziej cieszyło to, że dzięki nim może poznawać ciekawych ludzi. Wokalista podkreśla, że ma duży szacunek do pieniądza i prawie zawsze daje też napiwki, bo wie, że to najlepsza forma docenienia pracy tych, którzy nas obsługują w kawiarni czy restauracji.