Komunikaty PR

Odważna i ponadprzeciętna – taka jest właśnie SHERO, czyli najnowsza limitowana

2022-09-06  |  11:00
Biuro prasowe

Długie skórzane płaszcze, podkreślające sylwetkę sukienki, koszule i kurtki z ozdobnymi frędzlami, a także oversizowe modele marynarek i wełnianych płaszczy. Kolekcja SHERO marki Answear.LAB to przegląd największych jesiennych trendów, które jednocześnie podkreślają wewnętrzne poczucie siły, wolności i równości kobiet.

Kim jest „Shero”?

Wonder Woman, czy Kobieta Kot to nie tylko fikcyjne sylwetki ze świata komiksów. To pierwsze ikony feminizmu, dzięki którym żeńskie role coraz bardziej zaczęły zyskiwać na znaczeniu, by ostatecznie zdominować świat opanowany przez męskich superbohaterów. Powstały, by dać innym kobietom (i nie tylko) inspirację, odwagę i wzór do naśladowania. Bohaterki, takie jak one, pokazywały jak bronić swoich wartości,  jak realizować założone cele, jak walczyć oraz co stanowi ich siłę. Taka właśnie jest „Shero” – kobieta, superbohaterka, której największą mocą jest jej wewnętrzna siła. Skrywa w sobie wiele uczuć, jest wrażliwa, ale jednocześnie potrafi walczyć o swoje marzenia i realizuje je na własnych zasadach. Ramię w ramię walczy o cele i ideały wraz z innymi kobietami, bo wierzy w siłę siostrzeństwa i wzajemnego wsparcia.

Co skrywa kolekcja?

W kolekcji SHERO znajdziemy najmodniejsze ubrania tej jesieni. Znajdują się w niej wełniane płaszcze, skórzane trencze, ramoneski i bomberki. Marynarki oversize o wyrazistych liniach czy wybijający się na pierwszy plan czerwony garnitur. Choć wywodzi się on z męskiej szafy, to nawiązuje przede wszystkim do charakterystycznego dla lat 80. trendu power suit – stylizacji mocno stąpających po ziemi kobiet sukcesu. Z kolei podkreślające sylwetkę sukienki z asymetrycznym dekoltem, marszczeniami czy wycięciami są ukłonem w stronę osób, które czują się pewnie we własnym ciele. Nie brakuje również elementów casualowych, wśród których znajdują się T-shirty z manifestującym siłę hasłami. Zwiewne, miękko układające się tkaniny kontrastują z charakternym, ciemnym denimem i naturalną skórą, tworząc intrygującą, różnorodną mieszankę. Propozycje Answear.LAB utrzymane są w odcieniach czerni, szarości, bieli i beżu, z mocniejszym akcentem czerwieni. Czyste, wyraziste, zdecydowane kolory mają wzmacniać przekaz kolekcji i nawiązywać do wszechmocy kobiet.

Answear.LAB dla kobiet

Za kolekcją SHERO, oprócz uniwersalnego, kobiecego przesłania, kryje się coś więcej. Marka Answear.LAB  w swoich działaniach nie ogranicza się jedynie do tworzenia mody, ale pragnie dotrzymywać kroku swoim klientkom i wspierać je w życiu na własnych zasadach. Od początku swojej działalności, tworzy limitowane kolekcje i angażuje się w inicjatywy, które niosą za sobą nie tylko realne wsparcie dla kobiet na całym świecie. Przykładem takich działań jest chociażby zeszłoroczna kolekcja Girl Power, z której dochód został przeznaczony na wsparcie podopiecznych fundacji UNAWEZA Martyny Wojciechowskiej. Marka rozpoczęła również działania „I’m a feminist”, które mają na celu rozpowszechnienie świadomości o Światowym Dniu Feminizmu i edukację o roli równouprawnienia. W tym roku dołączyła również do inicjatywy „Wszechmocne”,  gdzie razem z Wirtualną Polską przedstawia historię zwykłych kobiet, których moc polega na codziennym podejmowaniu ciężkiej pracy i pokonywaniu życiowych trudności.

To wszystko daje nam inspirację do podejmowania kolejnych działań takich jak chociażby tworzenie kolekcji o superbohaterkach. W Answear.LAB wierzymy, że każda z nas, niezależnie od pochodzenia, wyznania czy orientacji seksualnej powinna mieć szansę na realizowanie się, spełnianie swoich marzeń oraz godne życie. Chcemy pokazywać kobietom, że mają w sobie siłę, która sprawia, że mogą czuć się wyjątkowe i wszechmocne każdego dnia.” – tłumaczy Agnieszka Korsak, Brand Director Answear.LAB

Limitowana kolekcja „Shero” dostępna jest wyłącznie w sklepie internetowym answear.com

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Moda Okulary i soczewki w sylwestrowej stylizacji Biuro prasowe
2024-12-23 | 12:00

Okulary i soczewki w sylwestrowej stylizacji

Wybór między okularami a soczewkami na sylwestra zależy od kilku czynników, takich jak komfort, styl  i okoliczności.  Jeśli planujemy przetańczyć całą noc,
Moda Zima w stylu Black & White z Lee Cooper
2024-12-19 | 12:10

Zima w stylu Black & White z Lee Cooper

Buty bardzo Black W tym sezonie warto mieć w szafie czarne botki z rockowym, grunge’owym lub wojskowym sznytem. Można je zestawiać zarówno z jeansami i oversize’ową
Moda Modne, ciepłe i z futerkiem – zimowe buty od Lee Cooper
2024-12-19 | 12:10

Modne, ciepłe i z futerkiem – zimowe buty od Lee Cooper

Zimowe buty z futerkiem wkraczają na salony, a raczej na utwardzone ścieżki i miejskie chodniki. Czasy, kiedy śniegowce nosiło się tylko na stokach, a trapery jedynie na szlakach, odeszły

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Problemy społeczne

Przeciętny Polak spędza w sieci ponad trzy godziny dziennie. Tylko 11 proc. podejmuje próby ograniczenia tego czasu

Polacy średnio spędzają w internecie ponad trzy godziny dziennie. Jednocześnie, według badania na temat higieny cyfrowej, jedynie 14 proc. respondentów kontroluje swój czas ekranowy, a co piąty ogranicza liczbę powiadomień w telefonie czy komputerze. Nadmierne korzystanie z ekranów może wpływać na zaniedbywanie obowiązków i relacji z innymi, a także obniżenie nastroju i samooceny. Kampania Fundacji Orange „Nie przescrolluj życia” zwraca uwagę na potrzebę dbania o higienę cyfrową. Szczególnie okres świątecznego wypoczynku sprzyja takiej refleksji.