Komunikaty PR

Odzież na co dzień oraz wyjątkowe okazje –najnowsza kolekcja marki Gatta

2022-11-24  |  14:00
Biuro prasowe

Każda kobieta chce czuć się wyjątkowo w swoich ubraniach niezależnie od pory dnia czy okazji, ciesząc się przy tym komfortem użytkowania, a także trwałością odzieży, którą nosi. Dlatego, marka Gatta w najnowszej kolekcji ubrań postawiła na sprawdzone fasony, wykorzystując przy tym najmodniejsze rozwiązania - wyjątkowe materiały, głębokie wycięcia czy mocne kolory. Modowe sety marki oferowane w tym sezonie pozwolą stworzyć stylizacje nie tylko odpowiednie na co dzień, ale również na bardziej eleganckie czy specjalne okazje.

Jesienno-zimowa kolekcja Gatta to wygoda, sensualność i drapieżność. Projekty zostały podzielone na dwa tematy: welur oraz dzianiny seamlessowe. Czego jeszcze możemy wyczekiwać w najnowszej kolekcji ubrań? Najlepszej jakości dzianin oraz tkanin łączonych ze sobą w sposób nieszablonowy, przykuwających uwagę kolorów oraz widocznych, głębokich wycięć.

Jakość i styl idą w parze

W kolekcji ubrań Gatta stawia na różnorodność materiałów, z których wykonane są produkty. Na chłodniejsze dni idealnie sprawdzą się sweterkowa dzianina lub aksamitny w dotyku welur, bez wątpienia dodający szyku oferowanym przez markę rozwiązaniom. Wśród bardziej zmysłowych propozycji znajduje się transparentna siateczka lub elegancka, ponadczasowa satyna. Tegoroczny sezon jesienno-zimowy upłynie pod znakiem czerni, ciemniej zieleni oraz soczystego bordo, czyli przykuwających uwagę mocnych kolorów. Mimo stosowanych wielu różnych rozwiązań zgodnych z trendami, szerokiego wachlarza dostępnych materiałów oraz fasonów, Gatta jak zawsze na pierwszym miejscu stawia na wysoką jakość wykonania – Chcemy tworzyć produkty, które będą odpowiadały na potrzeby naszych klientek, pamiętając o nienagannej jakości. Jako marka jesteśmy zgodni w tym, że produkt nawet z najmodniejszymi rozwiązaniami, ale bez dobrych jakościowo materiałów oraz dbałości o szczegóły, nie będzie produktem stylowym. W naszym odczuciu styl i jakość zawsze idą w parze, podkreśla Małgorzata Barton, Marketing Manager marki Gatta. - Testujemy na sobie wszystkie nasze nowości, nim zostaną wypuszczone do produkcji. Każda sukienka, spódnica czy body są przez nas noszone. A to wszystko z myślą o kobietach – chcemy, aby nasze projekty były drugą skórą, aby każda czuła się w nich kobieco, dodaje.

Modnie na co dzień

Klientki marki pokochały body tak bardzo jak sama Gatta, dlatego nie mogło go zabraknąć w najnowszej kolekcji ubrań. To propozycja dla osób chcących podkreślić swoją sylwetkę, jak również tych, którym doskwierają chłodne jesienno–zimowe dni. W obecnej kolekcji, oprócz klasycznych modeli, dostępne są również te, które nadadzą charakteru codziennej stylizacji - wykonane z wiskozy i tiulowej siateczki z głębokimi wycięciami lub wiązaniami. Na Panie czekają również bezszwowe sukienki o kroju tuby, dzianinowe golfy, a także legginsy, które sprawdzą się nie tylko w domowych stylizacjach. Ale to nie wszystko! Dla fanów panterki znajdzie się czarna bluza z tym motywem.

Ponadczasowo i z klasą na wyjątkowe spotkania!

Stylowo na co dzień i podczas wyjątkowych okazji, dlatego Gatta przygotowała również produkty, które pozwolą stworzyć eleganckie stylizacje. Welur jest obecnie modnym rozwiązaniem nadającym szyku,dlaczego więc nie postawić na wykonany z niego golf, kimono albo spodnie w klasycznych kolorach? W najnowszej kolekcji ubrań znajdują się również produkty z kopertowym dekoltem, takie jak sukienka oraz body a także wykonane z ekologicznej skóry legginsy i spodnie. Na specjalne okazje sprawdzi się również satyna i wykonane z niej spodnie o kroju palazzo, długa spódnica lub bluzka z kopertowym dekoltem.

W najnowszej kolekcji Gatta każda kobieta znajdzie coś dla siebie. Nowości można już szukać na stronie internetowej gatta.pl oraz w salonach stacjonarnych.

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Moda Moda w natarciu… ma szansę zmienić nasz świat na lepsze – ciekawe spojrzenie na trendy na konferencji w Osace Biuro prasowe
2025-05-14 | 06:00

Moda w natarciu… ma szansę zmienić nasz świat na lepsze – ciekawe spojrzenie na trendy na konferencji w Osace

Marki modowe mają wpływ na postawy społeczne. Są też istotne z punktu widzenia ochrony środowiska naturalnego. O wyzwaniach na przyszłość dla branży modowej i nie tylko
Moda TATUUM i Miś Uszatek zaprezentowali łódzką modę na EXPO 2025 w Osace
2025-05-07 | 16:00

TATUUM i Miś Uszatek zaprezentowali łódzką modę na EXPO 2025 w Osace

TATUUM, modowa marka z Łodzi, wzięła udział w Światowej Wystawie EXPO 2025 w Osace, prezentując specjalną kolekcję inspirowaną postacią Misia Uszatka. Udział w tym
Moda Okulary i soczewki w sylwestrowej stylizacji
2024-12-23 | 12:00

Okulary i soczewki w sylwestrowej stylizacji

Wybór między okularami a soczewkami na sylwestra zależy od kilku czynników, takich jak komfort, styl  i okoliczności.  Jeśli planujemy przetańczyć całą noc,

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Psychologia

Bartłomiej Nowosielski: Kluczowe w leczeniu otyłości jest odpowiednie nastawienie psychiczne. Otoczenie nie zawsze jest wyrozumiałe i empatyczne

Aktor przyznaje, że osoby otyłe z powodu swojego wyglądu często przez otoczenie są odrzucane, marginalizowane i hejtowane. Brak akceptacji i zrozumienia wynika między innymi z tego, że nie brakuje tych, którzy myślą stereotypami i ich zdaniem dodatkowe kilogramy są wynikiem złego odżywiania i lenistwa. Bartłomiej Nowosielski tłumaczy, że otyłość jest chorobą przewlekłą, która wymaga leczenia. By terapia była skuteczna, potrzeba silnej woli i wielu wyrzeczeń. Dla niego w chwilach zwątpienia niezwykle ważne jest również wsparcie ze strony bliskich.

Problemy społeczne

Hejt w sieci dotyka coraz więcej dzieci w wieku szkolnym. Rzadko mówią o tym dorosłym

Coraz większa grupa dzieci zaczyna korzystać z internetu już w wieku siedmiu–ośmiu​ lat – wynika z raportu NASK „Nastolatki 3.0”. Wtedy też stykają się po raz pierwszy z hejtem, którego jest coraz więcej w mediach społecznościowych. Według raportu NASK ponad 2/3 młodych internautów uważa, że mowa nienawiści jest największym problemem w sieci. Co więcej, dzieci rzadko mówią o takich incydentach dorosłym, dlatego tym istotniejsze są narzędzia technologiczne służące ochronie najmłodszych.

Prawo

Kobietobójstwo jest typem przestępstwa niedookreślonym przez polskie prawo. Świadomość na ten temat jest wciąż zbyt mała

Brakuje usystematyzowanych danych na temat skali problemu, jakim jest kobietobójstwo – wskazuje organizacja Femicide in Poland. U źródeł problemu leży brak uspójnienia baz danych prowadzonych przez poszczególne organy państwowe. Organizacja pracuje nad narzędziami, które pozwolą je zgromadzić w jednym miejscu i udostępnić w formie interaktywnej mapy. Jej przedstawicielka wskazuje również na inne fundamentalne obszary do poprawy. To w szczególności egzekwowanie istniejącego prawa i intensyfikacja działań na rzecz edukacji.