Komunikaty PR

Ostatnie dni wyprzedaży w Galerii Klif w Gdyni

2020-08-17  |  13:50
Biuro prasowe
Kontakt
Alina Geniusz-Siuchnińska
Inntu

ul. Traugutta 115C
80-226 Gdańsk
alina.geniusz|inntu.pl| |alina.geniusz|inntu.pl
531 150 022
www.inntu.pl

Wakacje to, oprócz pięknej pogody, czas wyprzedaży, podczas których możemy upolować atrakcyjne produkty w świetnych cenach. Na klientów gdyńskiej Galerii Klif czekają rabaty nawet do 70%. Nie warto zwlekać, przed nami ostatnie dni wyprzedaży.

Promocyjne ceny oferuje m.in. salon Taranko, w którym do 19 sierpnia trwa IV etap wyprzedaży – wakacyjne sukienki możemy zakupić w cenie nawet o 70% niższej. Martes Sport zaprasza do letniej wymiany garderoby i oferuje 50% zniżki na drugi produkt. W ramach promocji „Hej szkoło” zniżka na drugi produkt obejmuje również asortyment dla dzieci. Warto wspomnieć, że rabat jest naliczany także na produkty przecenione. W każdy wtorek w drogerii Super-Pharm z kartą LifeStyle aktywna jest promocja -20% na wszystkie artykuły. Warto wstąpić także do sklepu Tempur, który oferuje poduszki z pokrowcem CoolTouch taniej o 15%. 

- Mamy teraz ostatnią szansę na skorzystanie z wakacyjnych wyprzedaży - komentuje Katarzyna Kobiela, trener wizerunku Galerii Klif w Gdyni. - Salony zaczynają “przesuwać” letnie ubrania i buty w głąb sklepów, robiąc miejsce na jesienne kolekcje. Warto wykorzystać ten moment, na uzupełnienie naszej garderoby. Obserwujemy, że coraz więcej klientek wybiera stylizacje wygodne, bardziej uniwersalne, które sprawdzają się zarówno w biurze, jak i podczas pracy w domu.

Zniżki to nie wszystko. Klienci galerii mogą liczyć także na raty 0%. Z takiej oferty można skorzystać w salonie iSpot, gdzie iPhone 11, iPhone 11 Pro, iPhone 11 Pro Max można zakupić w dwudziestu ratach 0%.

Zakupy w Klifie warto połączyć z darmową usługą doradztwa stylizacji #KlifFashionStudio. Porad stylizacyjnych udzielają Katarzyna Kobiela oraz Hanna Duda-Zacharewicz. Podczas spotkania klientki i klienci poznają techniki budowania indywidualnego stylu.

Galeria Klif ceniona jest za duży wybór niedostępnych nigdzie indziej marek, a także za spokój  i komfort zakupów. Działania podjęte w ostatnich miesiącach to m.in. umożliwienie z korzystania z płynów do dezynfekcji rąk, czy zwiększenie liczby personelu serwisowego m.in. ochrony i sprzątania, aby jak najlepiej przestrzegać nowych zasad oraz stale dezynfekować pomieszczenia i elementy, narażone na częsty dotyk. 

Galeria Klif

Galeria Klif w Gdyni od 1996 roku jest źródłem inspiracji dla osób, które w modzie szukają czegoś więcej, niż tylko ubrań. Wychodząc z założenia, że moda stanowi odzwierciedlenie naszego charakteru i stylu życia, Klif oferuje swoim klientom ponad 130 sklepów, strefę gastronomiczną, ulubione kawiarnie i restaurację oraz centrum fitness i liczne usługi, ułatwiające życie.

W Galerii Klif dostępne są wyjątkowe marki, często jedyne w Trójmieście. Ekskluzywne butiki i marki znanych projektantów, m.in. Bizuu, Charme, COS, Emanuel Berg, La Mania, Lidia Kalita, Robert Kupisz, Liu Jo, Marciano Guess, Patrizia Pepe, Petit Bateau, Pinko, Stefanel, Tommy Hilfiger czy Superdry wraz z popularnymi markami sieciowymi tworzą szeroką ofertę, która zaspokoi szerokie gusta klientów.

Do dyspozycji gości jest strefa food court, a także punkty usługowe, drogerie i perfumerie, m.in. Douglas, Rossmann, Sephora i SUPER-PHARM oraz laboratorium perfumeryjne Mo61.

Szeroko rozwinięty jest również sektor wnętrzarski. Klienci mają do dyspozycji sklepy takie jak Home &You, Spensen, salon Premium Home, Tempur, Miloo Home i dwupiętrowy salon Witek Home.

Galeria Klif nieustannie dostosowuje swoją ofertę do wymagań Klientów oraz wychodzi naprzeciw ich oczekiwaniom. Profesjonalne Pakiety Konsultacji w zakresie mody i urody oraz Karta Podarunkowa Klif to udogodnienia, dzięki którym Klienci gdyńskiego Klifu mogą skupić się i w pełni zrelaksować podczas wizyty w przyjaznym wnętrzu i spokojnej atmosferze.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: Inntu
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Moda SUKCES SZYTY ZŁOTĄ NITKĄ NABÓR DO KONKURSU DLA MŁODYCH PROJEKTANTÓW Biuro prasowe
2024-07-17 | 10:00

SUKCES SZYTY ZŁOTĄ NITKĄ NABÓR DO KONKURSU DLA MŁODYCH PROJEKTANTÓW

SUKCES SZYTY ZŁOTĄ NITKĄ NABÓR DO KONKURSU DLA MŁODYCH PROJEKTANTÓW   Ten konkurs otworzył drzwi do kariery takim gwiazdom, jak Łukasz Jemioł,
Moda Subtelna doskonałość linii – marka Patrizia Aryton rozpoczyna sezon AW24.
2024-07-12 | 09:00

Subtelna doskonałość linii – marka Patrizia Aryton rozpoczyna sezon AW24.

Kapsułowa kolekcja Atelier Patrizia Aryton na sezon jesień-zima 2024, to moc zaklęta w doskonałych liniach sylwetek, ubrania najwyższej jakości, które tworzą kompletną szafę
Moda Dlaczego Polacy kupują luksusowe rzeczy z drugiej ręki?
2024-07-11 | 14:00

Dlaczego Polacy kupują luksusowe rzeczy z drugiej ręki?

Vinted, wiodąca w Europie internetowa platforma C2C mody używanej, spytała respondentów w Polsce o ich nawyki zakupowe dotyczące mody luksusowej z drugiej ręki.

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Gwiazdy

Konsument

Problem wykorzystywania seksualnego dzieci online wymaga pilnych regulacji. To może wymagać rezygnacji w pewnym stopniu z szyfrowania korespondencji

Problem wykorzystywania seksualnego dzieci w internecie potrzebuje konkretnych regulacji – podkreślają eksperci Fundacji Dajemy Dzieciom Siłę. I liczą, że pojawią się one zarówno na forum krajowym, jak i unijnym. Dziś tymczasowe rozporządzenie, wprowadzając odstępstwo od przepisów UE dotyczących prywatności, daje platformom internetowym możliwość dobrowolnego wykrywania materiałów przedstawiających seksualne wykorzystywanie dzieci. Nowe propozycje przepisów na forum zakładają jednak, że zmieni się to w obowiązek. To budzi szereg pytań o prywatność i potencjalne nadużycia.

Teatr

Eliza Rycembel: Sztukę „Czułe słówka” zrobiliśmy na podstawie znanego filmu. Udało się uwspółcześnić tę historię i przenieść ją na nasze realia

Już po pierwszych przedstawieniach Eliza Rycembel i Krzysztof Dracz widzą, że bardziej współczesna teatralna wersja obsypanego Oscarami kinowego hitu sprzed 40 lat również przypadła do gustu widzom. „Czułe słówka” w reżyserii Pawła Paszta to historia wzruszająca, ale nie ckliwa, z odpowiednią dozą akcentów dramatycznych i komediowych. Spektakl opowiada o trudnej relacji nadopiekuńczej matki i córki, która czując się przytłoczona jej miłością i oczekiwaniami, decyduje się na szybkie małżeństwo i opuszczenie domu.