Komunikaty PR

Ostatnie dni wyprzedaży w Galerii Klif w Gdyni

2020-08-17  |  13:50
Biuro prasowe
Kontakt
Alina Geniusz-Siuchnińska
Inntu

ul. Traugutta 115C
80-226 Gdańsk
alina.geniusz|inntu.pl| |alina.geniusz|inntu.pl
531 150 022
www.inntu.pl

Wakacje to, oprócz pięknej pogody, czas wyprzedaży, podczas których możemy upolować atrakcyjne produkty w świetnych cenach. Na klientów gdyńskiej Galerii Klif czekają rabaty nawet do 70%. Nie warto zwlekać, przed nami ostatnie dni wyprzedaży.

Promocyjne ceny oferuje m.in. salon Taranko, w którym do 19 sierpnia trwa IV etap wyprzedaży – wakacyjne sukienki możemy zakupić w cenie nawet o 70% niższej. Martes Sport zaprasza do letniej wymiany garderoby i oferuje 50% zniżki na drugi produkt. W ramach promocji „Hej szkoło” zniżka na drugi produkt obejmuje również asortyment dla dzieci. Warto wspomnieć, że rabat jest naliczany także na produkty przecenione. W każdy wtorek w drogerii Super-Pharm z kartą LifeStyle aktywna jest promocja -20% na wszystkie artykuły. Warto wstąpić także do sklepu Tempur, który oferuje poduszki z pokrowcem CoolTouch taniej o 15%. 

- Mamy teraz ostatnią szansę na skorzystanie z wakacyjnych wyprzedaży - komentuje Katarzyna Kobiela, trener wizerunku Galerii Klif w Gdyni. - Salony zaczynają “przesuwać” letnie ubrania i buty w głąb sklepów, robiąc miejsce na jesienne kolekcje. Warto wykorzystać ten moment, na uzupełnienie naszej garderoby. Obserwujemy, że coraz więcej klientek wybiera stylizacje wygodne, bardziej uniwersalne, które sprawdzają się zarówno w biurze, jak i podczas pracy w domu.

Zniżki to nie wszystko. Klienci galerii mogą liczyć także na raty 0%. Z takiej oferty można skorzystać w salonie iSpot, gdzie iPhone 11, iPhone 11 Pro, iPhone 11 Pro Max można zakupić w dwudziestu ratach 0%.

Zakupy w Klifie warto połączyć z darmową usługą doradztwa stylizacji #KlifFashionStudio. Porad stylizacyjnych udzielają Katarzyna Kobiela oraz Hanna Duda-Zacharewicz. Podczas spotkania klientki i klienci poznają techniki budowania indywidualnego stylu.

Galeria Klif ceniona jest za duży wybór niedostępnych nigdzie indziej marek, a także za spokój  i komfort zakupów. Działania podjęte w ostatnich miesiącach to m.in. umożliwienie z korzystania z płynów do dezynfekcji rąk, czy zwiększenie liczby personelu serwisowego m.in. ochrony i sprzątania, aby jak najlepiej przestrzegać nowych zasad oraz stale dezynfekować pomieszczenia i elementy, narażone na częsty dotyk. 

Galeria Klif

Galeria Klif w Gdyni od 1996 roku jest źródłem inspiracji dla osób, które w modzie szukają czegoś więcej, niż tylko ubrań. Wychodząc z założenia, że moda stanowi odzwierciedlenie naszego charakteru i stylu życia, Klif oferuje swoim klientom ponad 130 sklepów, strefę gastronomiczną, ulubione kawiarnie i restaurację oraz centrum fitness i liczne usługi, ułatwiające życie.

W Galerii Klif dostępne są wyjątkowe marki, często jedyne w Trójmieście. Ekskluzywne butiki i marki znanych projektantów, m.in. Bizuu, Charme, COS, Emanuel Berg, La Mania, Lidia Kalita, Robert Kupisz, Liu Jo, Marciano Guess, Patrizia Pepe, Petit Bateau, Pinko, Stefanel, Tommy Hilfiger czy Superdry wraz z popularnymi markami sieciowymi tworzą szeroką ofertę, która zaspokoi szerokie gusta klientów.

Do dyspozycji gości jest strefa food court, a także punkty usługowe, drogerie i perfumerie, m.in. Douglas, Rossmann, Sephora i SUPER-PHARM oraz laboratorium perfumeryjne Mo61.

Szeroko rozwinięty jest również sektor wnętrzarski. Klienci mają do dyspozycji sklepy takie jak Home &You, Spensen, salon Premium Home, Tempur, Miloo Home i dwupiętrowy salon Witek Home.

Galeria Klif nieustannie dostosowuje swoją ofertę do wymagań Klientów oraz wychodzi naprzeciw ich oczekiwaniom. Profesjonalne Pakiety Konsultacji w zakresie mody i urody oraz Karta Podarunkowa Klif to udogodnienia, dzięki którym Klienci gdyńskiego Klifu mogą skupić się i w pełni zrelaksować podczas wizyty w przyjaznym wnętrzu i spokojnej atmosferze.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: Inntu
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Moda Zima w stylu Black & White z Lee Cooper Biuro prasowe
2024-12-19 | 12:10

Zima w stylu Black & White z Lee Cooper

Buty bardzo Black W tym sezonie warto mieć w szafie czarne botki z rockowym, grunge’owym lub wojskowym sznytem. Można je zestawiać zarówno z jeansami i oversize’ową
Moda Modne, ciepłe i z futerkiem – zimowe buty od Lee Cooper
2024-12-19 | 12:10

Modne, ciepłe i z futerkiem – zimowe buty od Lee Cooper

Zimowe buty z futerkiem wkraczają na salony, a raczej na utwardzone ścieżki i miejskie chodniki. Czasy, kiedy śniegowce nosiło się tylko na stokach, a trapery jedynie na szlakach, odeszły
Moda Nowy sezon? Nowe buty!
2024-12-19 | 12:05

Nowy sezon? Nowe buty!

W najnowszej kolekcji tej marki, przygotowanej na sezon Zima 2024/2025, dostępne są modele, które sprawdzą się w każdej sytuacji – od miejskich spacerów po wyprawy w

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Farmacja

Antybiotykooporność coraz poważniejszym problemem. Wyizolowane ze śliny peptydy mogą się sprawdzić w walce z bakteriami wielolekoopornymi

Poszukiwanie alternatyw dla antybiotykoterapii nabiera coraz większego tempa. Duże nadzieje, zwłaszcza w kontekście szczepów wielolekoopornych, naukowcy wiążą z bakteriocynami i bakteriofagami. Badacz z Uniwersytetu Wrocławskiego prowadzi prace nad bakteriocyną, będącą peptydem izolowanym z ludzkiej śliny. Za swoje badania otrzymał Złoty Medal Chemii. Tymczasem problem antybiotykooporności może wynikać w dużej mierze z niewiedzy. Z Eurobarometru wynika, że tylko połowa Europejczyków zdaje sobie sprawę, że antybiotyki nie są skuteczne w walce z wirusami.