Komunikaty PR

Otwarcie trzeciego butiku optycznego Fielmann w Warszawie

2021-04-19  |  10:45
Biuro prasowe
Kontakt
Aleksandra Siewiera
MSL GROUP

Wołoska 9
02-583 Warszawa
aleksandra.siewiera|mslgroup.com| |aleksandra.siewiera|mslgroup.com
+48 537 366 252
a

Od 1 kwietnia 2021 roku można odwiedzić nowy butik marki Fielmann. Niemiecki lider rynku optycznego otworzył salon w Galerii Wileńskiej przy ulicy Targowej 72 w Warszawie. To już trzeci butik marki w stolicy!
Fielmann nieustannie rozwija swoją sieć salonów optycznych. Po niedawnym otwarciu dwóch butików w Warszawie i kilku innych w całej Polsce, marka zaprasza klientów do odwiedzenia trzeciego już salonu w stolicy. Od kwietnia mieszkańcy Warszawy mogą uzyskać profesjonalne doradztwo i kupić idealnie dopasowane okulary nie tylko w centrach handlowych Złote Tarasy i Atrium Targówek, lecz także w Galerii Wileńskiej.
Fielmann to symbol mody okularowej w korzystnych cenach. W każdym z salonów sieci dostępny jest szeroki wybór zarówno opraw do szkieł korekcyjnych, jak również okularów przeciwsłonecznych, a także akcesoriów oraz soczewek kontaktowych najwyższej jakości. W ofercie butiku znajdują się produkty z kolekcji Fielmann oraz znanych na całym świecie projektantów okularów, takich jak Tom Ford, Gucci, Ray-Ban, Guess, Prada i Calvin Klein. Butiki Fielmann to przede wszystkim jakość, ale w równej mierze także moda i styl, ponieważ niemiecka marka zawsze stara się być na bieżąco z trendami.
W każdym z butików w doborze odpowiednich szkieł pomagają eksperci marki Fielmann, którzy oferują klientom bezpłatne badanie wzroku z wykorzystaniem najnowocześniejszych rozwiązań technologicznych. Ponadto można skorzystać z ich wsparcia w doborze opraw odpowiednich do kształtu i rysów twarzy, fryzury i indywidualnych preferencji.
Stolica Polski była i jest dla nas strategicznie ważnym miejscem na mapie kraju. Otwarcie już trzeciego butiku optycznego marki Fielmann w Warszawie to odpowiedź na potrzeby naszych klientów. Chcemy, aby nasze usługi były dostępne dla wszystkich, dlatego postawiliśmy na jeden z najlepszych punktów komunikacyjnych Warszawy. Dzięki temu każdy będzie mógł wybrać swój najbliższy salon. Oprócz wygodnej lokalizacji oferujemy profesjonalną obsługę i komfortowe warunki podczas indywidualnego doboru okularów. Salony Fielmann zapewniają bezpieczeństwo każdego klienta w dobie pandemii, dlatego jesteśmy przekonani, że mieszkańcy Warszawy z przyjemnością będą korzystać z usług naszego kolejnego butiku.
- mówi Dariusz Sądowski, Dyrektor Generalny.
Wszyscy odwiedzający salony Fielmann mogą być pewni gwarancji wysokich standardów higieny – pracownicy regularnie dezynfekują dłonie oraz oprawy, a także noszą maski ochronne podczas trwania całej konsultacji. Również wszystkie powierzchnie, produkty i sprzęt używane podczas porady są regularnie dezynfekowane. Dodatkowo wprowadzono możliwość umówienia indywidualnych wizyt online, na które można zapisywać się poprzez stronę: www.fielmann.pl/termin.
Pomimo pandemii, niemiecka sieć Fielmann nieustannie inwestuje w swoją strategię rozwoju, w tym także na polskim rynku. Obecnie posiada swoje salony w: Warszawie, Krakowie, Elblągu, Poznaniu, Częstochowie, Toruniu, Szczecinie, Gdańsku, Łodzi, Radomiu, Katowicach, Gliwicach, Płocku, Gdyni, Bytomiu, Koszalinie, Chorzowie, Legnicy, Bydgoszczy oraz we Wrocławiu.
W 2019 roku firma Fielmann sprzedała ponad 130 000 par okularów i wygenerowała roczny obrót w wysokości 13,4 mln EUR. Główną wartością firmy jest jej kadra – w tym momencie w Polsce Fielmann zatrudnia ponad 320 pracowników, wspiera ich rozwój zawodowy, oferując pakiety szkoleń na każdym etapie kariery. Na czas lockdownu Fielmann zagwarantował pracę wszystkim pracownikom na takich samych warunkach jak przed kryzysem.
O firmie
Fielmann jest marką optyczną, która od zawsze wyprzedzała swoje czasy, oferując szereg udogodnień, które z czasem stawały się standardami w branży. Firmę założył w 1972 r. Günther Fielmann, otwierając swój pierwszy sklep z okularami w mieście Cuxhaven. Aktualnie Fielmann prowadzi ponad 850 salonów optycznych w całej Europie i jest liderem branży w Niemczech.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: MSL GROUP
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Moda Okulary i soczewki w sylwestrowej stylizacji Biuro prasowe
2024-12-23 | 12:00

Okulary i soczewki w sylwestrowej stylizacji

Wybór między okularami a soczewkami na sylwestra zależy od kilku czynników, takich jak komfort, styl  i okoliczności.  Jeśli planujemy przetańczyć całą noc,
Moda Zima w stylu Black & White z Lee Cooper
2024-12-19 | 12:10

Zima w stylu Black & White z Lee Cooper

Buty bardzo Black W tym sezonie warto mieć w szafie czarne botki z rockowym, grunge’owym lub wojskowym sznytem. Można je zestawiać zarówno z jeansami i oversize’ową
Moda Modne, ciepłe i z futerkiem – zimowe buty od Lee Cooper
2024-12-19 | 12:10

Modne, ciepłe i z futerkiem – zimowe buty od Lee Cooper

Zimowe buty z futerkiem wkraczają na salony, a raczej na utwardzone ścieżki i miejskie chodniki. Czasy, kiedy śniegowce nosiło się tylko na stokach, a trapery jedynie na szlakach, odeszły

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Teatr

Edukacja

Idea STEM zmienia podejście do edukacji dzieci na całym świecie. Doświadczanie i współpraca zamiast wykładów

Odejście od wykładowej metody prowadzenia zajęć na rzecz doświadczeń, współpracy i partnerskich relacji z nauczycielem to podstawowe założenia idei edukacyjnej STEM. Ma ona wspierać rozwój dzieci i młodzieży w kierunkach, jakie wytycza zmieniająca się rzeczywistość i na jakie nastawiony będzie rynek pracy za kilka lat. Globalnie rynek edukacji STEM do końca dekady podwoi swoje przychody. Ten światowy trend jest obserwowany i rozwijany również w Polsce, m.in. poprzez projekt STEM Kindloteka.

Handel

Finansowanie, technologia i wola polityczna sprzyjają walce o klimat. Dołączają do niej także konsumenci

Eksperci apelują o intensyfikację wysiłków na rzecz ochrony klimatu. Tym bardziej że teraz są ku temu sprzyjające warunki: finansowanie, wola polityczna i zaawansowane technologie. Coraz częściej idzie za tym także gotowość społeczeństwa do zmian. Choć w kontekście zielonej rewolucji mówi się przede wszystkim o transformacji energetycznej i ograniczaniu emisji CO2, dbanie o zmiany zaczyna się również na poziomie decyzji konsumenckich. Polacy mają tego świadomość i wdrażają proekologiczne nawyki w codzienną rutynę i zakupy.