Otwarcie trzeciego butiku optycznego Fielmann w Warszawie
MSL GROUP
Wołoska 9
02-583 Warszawa
aleksandra.siewiera|mslgroup.com| |aleksandra.siewiera|mslgroup.com
+48 537 366 252
a
Od 1 kwietnia 2021 roku można odwiedzić nowy butik marki Fielmann. Niemiecki lider rynku optycznego otworzył salon w Galerii Wileńskiej przy ulicy Targowej 72 w Warszawie. To już trzeci butik marki w stolicy!
Fielmann nieustannie rozwija swoją sieć salonów optycznych. Po niedawnym otwarciu dwóch butików w Warszawie i kilku innych w całej Polsce, marka zaprasza klientów do odwiedzenia trzeciego już salonu w stolicy. Od kwietnia mieszkańcy Warszawy mogą uzyskać profesjonalne doradztwo i kupić idealnie dopasowane okulary nie tylko w centrach handlowych Złote Tarasy i Atrium Targówek, lecz także w Galerii Wileńskiej.
Fielmann to symbol mody okularowej w korzystnych cenach. W każdym z salonów sieci dostępny jest szeroki wybór zarówno opraw do szkieł korekcyjnych, jak również okularów przeciwsłonecznych, a także akcesoriów oraz soczewek kontaktowych najwyższej jakości. W ofercie butiku znajdują się produkty z kolekcji Fielmann oraz znanych na całym świecie projektantów okularów, takich jak Tom Ford, Gucci, Ray-Ban, Guess, Prada i Calvin Klein. Butiki Fielmann to przede wszystkim jakość, ale w równej mierze także moda i styl, ponieważ niemiecka marka zawsze stara się być na bieżąco z trendami.
W każdym z butików w doborze odpowiednich szkieł pomagają eksperci marki Fielmann, którzy oferują klientom bezpłatne badanie wzroku z wykorzystaniem najnowocześniejszych rozwiązań technologicznych. Ponadto można skorzystać z ich wsparcia w doborze opraw odpowiednich do kształtu i rysów twarzy, fryzury i indywidualnych preferencji.
Stolica Polski była i jest dla nas strategicznie ważnym miejscem na mapie kraju. Otwarcie już trzeciego butiku optycznego marki Fielmann w Warszawie to odpowiedź na potrzeby naszych klientów. Chcemy, aby nasze usługi były dostępne dla wszystkich, dlatego postawiliśmy na jeden z najlepszych punktów komunikacyjnych Warszawy. Dzięki temu każdy będzie mógł wybrać swój najbliższy salon. Oprócz wygodnej lokalizacji oferujemy profesjonalną obsługę i komfortowe warunki podczas indywidualnego doboru okularów. Salony Fielmann zapewniają bezpieczeństwo każdego klienta w dobie pandemii, dlatego jesteśmy przekonani, że mieszkańcy Warszawy z przyjemnością będą korzystać z usług naszego kolejnego butiku.
- mówi Dariusz Sądowski, Dyrektor Generalny.
Wszyscy odwiedzający salony Fielmann mogą być pewni gwarancji wysokich standardów higieny – pracownicy regularnie dezynfekują dłonie oraz oprawy, a także noszą maski ochronne podczas trwania całej konsultacji. Również wszystkie powierzchnie, produkty i sprzęt używane podczas porady są regularnie dezynfekowane. Dodatkowo wprowadzono możliwość umówienia indywidualnych wizyt online, na które można zapisywać się poprzez stronę: www.fielmann.pl/termin.
Pomimo pandemii, niemiecka sieć Fielmann nieustannie inwestuje w swoją strategię rozwoju, w tym także na polskim rynku. Obecnie posiada swoje salony w: Warszawie, Krakowie, Elblągu, Poznaniu, Częstochowie, Toruniu, Szczecinie, Gdańsku, Łodzi, Radomiu, Katowicach, Gliwicach, Płocku, Gdyni, Bytomiu, Koszalinie, Chorzowie, Legnicy, Bydgoszczy oraz we Wrocławiu.
W 2019 roku firma Fielmann sprzedała ponad 130 000 par okularów i wygenerowała roczny obrót w wysokości 13,4 mln EUR. Główną wartością firmy jest jej kadra – w tym momencie w Polsce Fielmann zatrudnia ponad 320 pracowników, wspiera ich rozwój zawodowy, oferując pakiety szkoleń na każdym etapie kariery. Na czas lockdownu Fielmann zagwarantował pracę wszystkim pracownikom na takich samych warunkach jak przed kryzysem.
O firmie
Fielmann jest marką optyczną, która od zawsze wyprzedzała swoje czasy, oferując szereg udogodnień, które z czasem stawały się standardami w branży. Firmę założył w 1972 r. Günther Fielmann, otwierając swój pierwszy sklep z okularami w mieście Cuxhaven. Aktualnie Fielmann prowadzi ponad 850 salonów optycznych w całej Europie i jest liderem branży w Niemczech.
![Okulary i soczewki w sylwestrowej stylizacji Biuro prasowe](/files/_uploaded/glownekonf_896805807,w_169,wo_300,ho_169,_small.jpg)
Okulary i soczewki w sylwestrowej stylizacji
![Zima w stylu Black & White z Lee Cooper](/files/_uploaded/glownekonf_2057791647,w_169,wo_300,ho_169,_small.jpg)
Zima w stylu Black & White z Lee Cooper
![Modne, ciepłe i z futerkiem – zimowe buty od Lee Cooper](/files/_uploaded/glownekonf_1530621354,w_254,wo_300,ho_169,_small.jpg)
Modne, ciepłe i z futerkiem – zimowe buty od Lee Cooper
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
![](/files/1922771799/n-innowacje_1.png)
Jedynka Newserii
![](/files/1922771799/n-biznes_1.png)
Teatr
![](/files/1922771799/olbrychski-urodziny-foto-ram,w_274,_small.jpg)
Daniel Olbrychski: Praca mnie konserwuje, gdybym nie grał, tobym się błyskawicznie zestarzał. Walczę, żeby widzowie nie dostrzegali na scenie mojej osiemdziesiątki
Daniel Olbrychski uznawany jest za jednego z najwybitniejszych aktorów filmowych i teatralnych swojego pokolenia. W dorobku ma wiele znakomitych ról i już od dawna mógłby odcinać kupony od sławy, ale jak podkreśla – nie zamierza rezygnować z pracy. Z przyjemnością przyjmuje kolejne propozycje zawodowe i mierzy się z nowymi rolami, bo dzięki takiej aktywności nie czuje upływającego czasu. Za trzy tygodnie artysta będzie świętował okrągłe urodziny.
Edukacja
Idea STEM zmienia podejście do edukacji dzieci na całym świecie. Doświadczanie i współpraca zamiast wykładów
![](/files/1922771799/edukacja-stem-foto,w_133,_small.jpg)
Odejście od wykładowej metody prowadzenia zajęć na rzecz doświadczeń, współpracy i partnerskich relacji z nauczycielem to podstawowe założenia idei edukacyjnej STEM. Ma ona wspierać rozwój dzieci i młodzieży w kierunkach, jakie wytycza zmieniająca się rzeczywistość i na jakie nastawiony będzie rynek pracy za kilka lat. Globalnie rynek edukacji STEM do końca dekady podwoi swoje przychody. Ten światowy trend jest obserwowany i rozwijany również w Polsce, m.in. poprzez projekt STEM Kindloteka.
Handel
Finansowanie, technologia i wola polityczna sprzyjają walce o klimat. Dołączają do niej także konsumenci
![](/files/1922771799/spoleczenstwo-goz-foto-4,w_133,_small.jpg)
Eksperci apelują o intensyfikację wysiłków na rzecz ochrony klimatu. Tym bardziej że teraz są ku temu sprzyjające warunki: finansowanie, wola polityczna i zaawansowane technologie. Coraz częściej idzie za tym także gotowość społeczeństwa do zmian. Choć w kontekście zielonej rewolucji mówi się przede wszystkim o transformacji energetycznej i ograniczaniu emisji CO2, dbanie o zmiany zaczyna się również na poziomie decyzji konsumenckich. Polacy mają tego świadomość i wdrażają proekologiczne nawyki w codzienną rutynę i zakupy.