Komunikaty PR

Piękno kryje się w duszy - projekt "Jesteś idealna..." marki Patrizia Aryton

2021-10-12  |  09:00
Biuro prasowe
Kontakt

Bartłomiej Pałubicki
Rebell Concept

Mokotowska 43/206
00-551 Warszawa
bartlomiej|rebellconcept.pl| |bartlomiej|rebellconcept.pl
888467071
www.rebellconcept.pl
Do pobrania jpg ( 6.67 MB )

Prawdziwe piękno kryje się głęboko w duszy i to o nim opowiada czwarta odsłona projektu marki Patrizia Aryton. Kampania na sezon jesienno-zimowy 2021 „Jesteś idealna, kiedy jesteś sobą” przedstawia historie pięciu inspirujących Kobiet, które w swojej codzienności dążą do realizacji swojego potencjału. Ich doświadczenia motywują by być gotowym do spełniania marzeń, rozwoju talentów i własnych możliwości. Wartości wybranych Pań są bliskie polskiej firmie, która świadomie kontynuuje projekt z ekscytującymi bohaterkami.

Akceptacja samego siebie to proces, który może trwać całe życie. Z czasem zdejmujemy maski, które chronią nas będąc tarczą przed codziennymi wyzwaniami. Dążąc do samorealizacji czerpiemy z mądrości życiowych by stać się tym kim chcemy, a nie tym jak chcą widzieć nas inni ludzie. Decyzje podejmowane świadomie prowadzą właściwymi ścieżkami, których finał może być zaskakujący. Marka Patrizia Aryton kontynuuje cykl „Jesteś idealna, kiedy jesteś sobą” przy pomocy pięciu sylwetek Kobiet, które z bagażem doświadczeń pokazują, jak żyć w zgodzie ze sobą. Firma w komunikacji rezygnuje z tradycyjnych modelek by oprócz pięknych ujęć dostarczyć Klientkom inspirujących historii, opowiedzianych przez wyjątkowe bohaterki. Rodzinna marka, której fundamentem od początku istnienia była i jest Kobieta, skupia się na osobowości oraz dążeniu do samorealizacji w życiu. To wielowymiarowy projekt, który ma motywować i przybliżać sytuacje, z którymi ma lub może mieć styczność wiele Polek. Spełniają swoje marzenia, wychowują dzieci, prowadzą fundacje, działają społecznie i aktywnie wspierają potrzebujących. Zmieniają swój świat, ale też bliskie im otoczenia. Ich inspirujące historie marka będzie przybliżać w sezonie jesienno-zimowym 2021.  

Marka Patrizia Aryton wychodzi z założenia, że strój jest dopełnieniem kobiecego wnętrza. Po beżowych i kremowych propozycjach wraca do dobrze znanej klasyki. Na zdjęciach studyjnych Marcina Biedronia obserwujemy bohaterki w eleganckich zestawach opartych na bieli, czerni i kolorze granatowym. Szykowne stylizacje tak samo jako proste fryzury podkreślają wiarygodność i szczerość naturalnych modelek. Ponadczasowe garnitury w połączeniu z jedwabnymi bluzkami tworzą lekkie zestawy. Reinterpretacja klasyki widoczna jest na kadrach wykonanych poza studiem. Słynne płaszcze otulające sylwetki bohaterek w butelkowej zieleni lub głębokim burgundzie uzupełniają i podkreślają osobowości Pań z projektu. Wśród nowych propozycji, oprócz tych biznesowych w kolekcji znalazły się te do codziennego użytkowania. Parka z białym kołnierzem, srebrna kurtka z obszernym kołnierzem czy kamelowa puchowa kurtka wykonana z dodatkiem kaszmiru. Wyróżniającym się elementem jednej ze stylizacji jest biały, mięsisty płaszcz wykonany z wełny teddy bear.

Marka odchodzi od sztywnego mundurku. Do garniturowych spodni załóż wygodne sneakersy, do płaszcza czapkę z daszkiem wykonaną z wełny, a pod elegancki kardigan ubierz t’shirt z nieoczywistym nadrukiem. W kolekcji jesień-zima 2021 nie brakuje dobrze znanych, ponad sezonowych modeli: dyplomatki, płaszcz z szalowym kołnierzem czy dzianinowych sukienek. Wprowadzane do sprzedaży od kilku sezonów kamizelki puchowe występują w kilku wariantach – krótka, długa, dwustronna. By stały się pożądanym akcesorium zastosowano różne, dekoracyjne pikowania na materiale.

Kolekcja jesień-zima 2021 Patrizia Aryton jest dostępna w sklepie online oraz salonach marki w całej Polsce. W czwartej odsłonie kampanii „Jesteś idealna, kiedy jesteś sobą” poznajemy 5 Kobiet prezentujących kolekcję jesień-zima 2021. Sylwetki bohaterek będą sukcesywnie pokazywane na kanałach internetowych marki Patrizia Aryton oraz będą komunikowane w salonach firmowych na terenie Polski.

 

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: Rebell Concept
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Moda Moda w natarciu… ma szansę zmienić nasz świat na lepsze – ciekawe spojrzenie na trendy na konferencji w Osace Biuro prasowe
2025-05-14 | 06:00

Moda w natarciu… ma szansę zmienić nasz świat na lepsze – ciekawe spojrzenie na trendy na konferencji w Osace

Marki modowe mają wpływ na postawy społeczne. Są też istotne z punktu widzenia ochrony środowiska naturalnego. O wyzwaniach na przyszłość dla branży modowej i nie tylko
Moda TATUUM i Miś Uszatek zaprezentowali łódzką modę na EXPO 2025 w Osace
2025-05-07 | 16:00

TATUUM i Miś Uszatek zaprezentowali łódzką modę na EXPO 2025 w Osace

TATUUM, modowa marka z Łodzi, wzięła udział w Światowej Wystawie EXPO 2025 w Osace, prezentując specjalną kolekcję inspirowaną postacią Misia Uszatka. Udział w tym
Moda Okulary i soczewki w sylwestrowej stylizacji
2024-12-23 | 12:00

Okulary i soczewki w sylwestrowej stylizacji

Wybór między okularami a soczewkami na sylwestra zależy od kilku czynników, takich jak komfort, styl  i okoliczności.  Jeśli planujemy przetańczyć całą noc,

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Psychologia

Bartłomiej Nowosielski: Kluczowe w leczeniu otyłości jest odpowiednie nastawienie psychiczne. Otoczenie nie zawsze jest wyrozumiałe i empatyczne

Aktor przyznaje, że osoby otyłe z powodu swojego wyglądu często przez otoczenie są odrzucane, marginalizowane i hejtowane. Brak akceptacji i zrozumienia wynika między innymi z tego, że nie brakuje tych, którzy myślą stereotypami i ich zdaniem dodatkowe kilogramy są wynikiem złego odżywiania i lenistwa. Bartłomiej Nowosielski tłumaczy, że otyłość jest chorobą przewlekłą, która wymaga leczenia. By terapia była skuteczna, potrzeba silnej woli i wielu wyrzeczeń. Dla niego w chwilach zwątpienia niezwykle ważne jest również wsparcie ze strony bliskich.

Problemy społeczne

Hejt w sieci dotyka coraz więcej dzieci w wieku szkolnym. Rzadko mówią o tym dorosłym

Coraz większa grupa dzieci zaczyna korzystać z internetu już w wieku siedmiu–ośmiu​ lat – wynika z raportu NASK „Nastolatki 3.0”. Wtedy też stykają się po raz pierwszy z hejtem, którego jest coraz więcej w mediach społecznościowych. Według raportu NASK ponad 2/3 młodych internautów uważa, że mowa nienawiści jest największym problemem w sieci. Co więcej, dzieci rzadko mówią o takich incydentach dorosłym, dlatego tym istotniejsze są narzędzia technologiczne służące ochronie najmłodszych.

Prawo

Kobietobójstwo jest typem przestępstwa niedookreślonym przez polskie prawo. Świadomość na ten temat jest wciąż zbyt mała

Brakuje usystematyzowanych danych na temat skali problemu, jakim jest kobietobójstwo – wskazuje organizacja Femicide in Poland. U źródeł problemu leży brak uspójnienia baz danych prowadzonych przez poszczególne organy państwowe. Organizacja pracuje nad narzędziami, które pozwolą je zgromadzić w jednym miejscu i udostępnić w formie interaktywnej mapy. Jej przedstawicielka wskazuje również na inne fundamentalne obszary do poprawy. To w szczególności egzekwowanie istniejącego prawa i intensyfikacja działań na rzecz edukacji.