Piękno kryje się w duszy - projekt "Jesteś idealna..." marki Patrizia Aryton

Bartłomiej Pałubicki
Rebell Concept
Mokotowska 43/206
00-551 Warszawa
bartlomiej|rebellconcept.pl| |bartlomiej|rebellconcept.pl
888467071
www.rebellconcept.pl
Prawdziwe piękno kryje się głęboko w duszy i to o nim opowiada czwarta odsłona projektu marki Patrizia Aryton. Kampania na sezon jesienno-zimowy 2021 „Jesteś idealna, kiedy jesteś sobą” przedstawia historie pięciu inspirujących Kobiet, które w swojej codzienności dążą do realizacji swojego potencjału. Ich doświadczenia motywują by być gotowym do spełniania marzeń, rozwoju talentów i własnych możliwości. Wartości wybranych Pań są bliskie polskiej firmie, która świadomie kontynuuje projekt z ekscytującymi bohaterkami.
Akceptacja samego siebie to proces, który może trwać całe życie. Z czasem zdejmujemy maski, które chronią nas będąc tarczą przed codziennymi wyzwaniami. Dążąc do samorealizacji czerpiemy z mądrości życiowych by stać się tym kim chcemy, a nie tym jak chcą widzieć nas inni ludzie. Decyzje podejmowane świadomie prowadzą właściwymi ścieżkami, których finał może być zaskakujący. Marka Patrizia Aryton kontynuuje cykl „Jesteś idealna, kiedy jesteś sobą” przy pomocy pięciu sylwetek Kobiet, które z bagażem doświadczeń pokazują, jak żyć w zgodzie ze sobą. Firma w komunikacji rezygnuje z tradycyjnych modelek by oprócz pięknych ujęć dostarczyć Klientkom inspirujących historii, opowiedzianych przez wyjątkowe bohaterki. Rodzinna marka, której fundamentem od początku istnienia była i jest Kobieta, skupia się na osobowości oraz dążeniu do samorealizacji w życiu. To wielowymiarowy projekt, który ma motywować i przybliżać sytuacje, z którymi ma lub może mieć styczność wiele Polek. Spełniają swoje marzenia, wychowują dzieci, prowadzą fundacje, działają społecznie i aktywnie wspierają potrzebujących. Zmieniają swój świat, ale też bliskie im otoczenia. Ich inspirujące historie marka będzie przybliżać w sezonie jesienno-zimowym 2021.
Marka Patrizia Aryton wychodzi z założenia, że strój jest dopełnieniem kobiecego wnętrza. Po beżowych i kremowych propozycjach wraca do dobrze znanej klasyki. Na zdjęciach studyjnych Marcina Biedronia obserwujemy bohaterki w eleganckich zestawach opartych na bieli, czerni i kolorze granatowym. Szykowne stylizacje tak samo jako proste fryzury podkreślają wiarygodność i szczerość naturalnych modelek. Ponadczasowe garnitury w połączeniu z jedwabnymi bluzkami tworzą lekkie zestawy. Reinterpretacja klasyki widoczna jest na kadrach wykonanych poza studiem. Słynne płaszcze otulające sylwetki bohaterek w butelkowej zieleni lub głębokim burgundzie uzupełniają i podkreślają osobowości Pań z projektu. Wśród nowych propozycji, oprócz tych biznesowych w kolekcji znalazły się te do codziennego użytkowania. Parka z białym kołnierzem, srebrna kurtka z obszernym kołnierzem czy kamelowa puchowa kurtka wykonana z dodatkiem kaszmiru. Wyróżniającym się elementem jednej ze stylizacji jest biały, mięsisty płaszcz wykonany z wełny teddy bear.
Marka odchodzi od sztywnego mundurku. Do garniturowych spodni załóż wygodne sneakersy, do płaszcza czapkę z daszkiem wykonaną z wełny, a pod elegancki kardigan ubierz t’shirt z nieoczywistym nadrukiem. W kolekcji jesień-zima 2021 nie brakuje dobrze znanych, ponad sezonowych modeli: dyplomatki, płaszcz z szalowym kołnierzem czy dzianinowych sukienek. Wprowadzane do sprzedaży od kilku sezonów kamizelki puchowe występują w kilku wariantach – krótka, długa, dwustronna. By stały się pożądanym akcesorium zastosowano różne, dekoracyjne pikowania na materiale.
Kolekcja jesień-zima 2021 Patrizia Aryton jest dostępna w sklepie online oraz salonach marki w całej Polsce. W czwartej odsłonie kampanii „Jesteś idealna, kiedy jesteś sobą” poznajemy 5 Kobiet prezentujących kolekcję jesień-zima 2021. Sylwetki bohaterek będą sukcesywnie pokazywane na kanałach internetowych marki Patrizia Aryton oraz będą komunikowane w salonach firmowych na terenie Polski.

TATUUM i Miś Uszatek zaprezentowali łódzką modę na EXPO 2025 w Osace

Okulary i soczewki w sylwestrowej stylizacji

Zima w stylu Black & White z Lee Cooper
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Moda

Klaudia Zioberczyk: Doszłam już do takiego momentu, że jak wchodzę do sklepu, to mówię: wcale tego nie potrzebuję. Teraz stawiam na jakość, a nie na ilość
Modelka zdaje sobie sprawę z tego, że trzeba być bardzo ostrożnym, by nie dać się nabrać na różne sztuczki marketingowe, nie ulegać czarowi wyprzedaży i promocji, a zamiast tego kompletować swoją garderobę z ponadczasowych zestawów, które będzie można wykorzystać na różne okazje. Klaudia Zioberczyk uważa, że greenwashing, czyli wywoływanie u konsumentów poszukujących towarów eko mylnego wrażenia, że oferowany produkt taki właśnie jest, to nieuczciwa praktyka. Temu zjawisku postanowiła więc dokładnie się przyjrzeć w swojej pracy magisterskiej.
Konsument
Możliwość zakupu online może zachęcić kolejne grupy Polaków do ubezpieczeń zdrowotnych. Dziś korzysta z nich już prawie 5,5 mln osób

Polska jest jednym z liderów Europy w obszarze cyfryzacji sektora usług medycznych. Świadczą o tym m.in. popularność elektronicznych narzędzi zapewniających dostęp do danych zdrowotnych, e-recept czy wirtualna diagnostyka. Polacy są też otwarci na innowacje w zakresie ubezpieczeń zdrowotnych, z których korzysta już blisko 5,5 mln osób. Za pomocą nowej cyfrowej platformy Medicover chce zachęcić klientów do samodzielnej konfiguracji i zakupu polis online.
Żywienie
Wiktor Dyduła: Praca w charakterze kelnera jest bardzo ciężka fizycznie i psychicznie. Dlatego trzeba dawać napiwki, bo nawet 5 zł może zrobić komuś dzień

Zanim usłyszała o nim cała Polska, Wiktor Dyduła zarabiał między innymi jako animator zabaw dla dzieci, kelner i uliczny grajek. Każde zajęcie miało swoje plusy i minusy, ale jego najbardziej cieszyło to, że dzięki nim może poznawać ciekawych ludzi. Wokalista podkreśla, że ma duży szacunek do pieniądza i prawie zawsze daje też napiwki, bo wie, że to najlepsza forma docenienia pracy tych, którzy nas obsługują w kawiarni czy restauracji.