Piękno kryje się w duszy - projekt "Jesteś idealna..." marki Patrizia Aryton
![](/files/_uploaded/wiz_zdjeciekonf_1821053464,w_170,h_95,wo_170,ho_95,_small.jpg)
Bartłomiej Pałubicki
Rebell Concept
Mokotowska 43/206
00-551 Warszawa
bartlomiej|rebellconcept.pl| |bartlomiej|rebellconcept.pl
888467071
www.rebellconcept.pl
Prawdziwe piękno kryje się głęboko w duszy i to o nim opowiada czwarta odsłona projektu marki Patrizia Aryton. Kampania na sezon jesienno-zimowy 2021 „Jesteś idealna, kiedy jesteś sobą” przedstawia historie pięciu inspirujących Kobiet, które w swojej codzienności dążą do realizacji swojego potencjału. Ich doświadczenia motywują by być gotowym do spełniania marzeń, rozwoju talentów i własnych możliwości. Wartości wybranych Pań są bliskie polskiej firmie, która świadomie kontynuuje projekt z ekscytującymi bohaterkami.
Akceptacja samego siebie to proces, który może trwać całe życie. Z czasem zdejmujemy maski, które chronią nas będąc tarczą przed codziennymi wyzwaniami. Dążąc do samorealizacji czerpiemy z mądrości życiowych by stać się tym kim chcemy, a nie tym jak chcą widzieć nas inni ludzie. Decyzje podejmowane świadomie prowadzą właściwymi ścieżkami, których finał może być zaskakujący. Marka Patrizia Aryton kontynuuje cykl „Jesteś idealna, kiedy jesteś sobą” przy pomocy pięciu sylwetek Kobiet, które z bagażem doświadczeń pokazują, jak żyć w zgodzie ze sobą. Firma w komunikacji rezygnuje z tradycyjnych modelek by oprócz pięknych ujęć dostarczyć Klientkom inspirujących historii, opowiedzianych przez wyjątkowe bohaterki. Rodzinna marka, której fundamentem od początku istnienia była i jest Kobieta, skupia się na osobowości oraz dążeniu do samorealizacji w życiu. To wielowymiarowy projekt, który ma motywować i przybliżać sytuacje, z którymi ma lub może mieć styczność wiele Polek. Spełniają swoje marzenia, wychowują dzieci, prowadzą fundacje, działają społecznie i aktywnie wspierają potrzebujących. Zmieniają swój świat, ale też bliskie im otoczenia. Ich inspirujące historie marka będzie przybliżać w sezonie jesienno-zimowym 2021.
Marka Patrizia Aryton wychodzi z założenia, że strój jest dopełnieniem kobiecego wnętrza. Po beżowych i kremowych propozycjach wraca do dobrze znanej klasyki. Na zdjęciach studyjnych Marcina Biedronia obserwujemy bohaterki w eleganckich zestawach opartych na bieli, czerni i kolorze granatowym. Szykowne stylizacje tak samo jako proste fryzury podkreślają wiarygodność i szczerość naturalnych modelek. Ponadczasowe garnitury w połączeniu z jedwabnymi bluzkami tworzą lekkie zestawy. Reinterpretacja klasyki widoczna jest na kadrach wykonanych poza studiem. Słynne płaszcze otulające sylwetki bohaterek w butelkowej zieleni lub głębokim burgundzie uzupełniają i podkreślają osobowości Pań z projektu. Wśród nowych propozycji, oprócz tych biznesowych w kolekcji znalazły się te do codziennego użytkowania. Parka z białym kołnierzem, srebrna kurtka z obszernym kołnierzem czy kamelowa puchowa kurtka wykonana z dodatkiem kaszmiru. Wyróżniającym się elementem jednej ze stylizacji jest biały, mięsisty płaszcz wykonany z wełny teddy bear.
Marka odchodzi od sztywnego mundurku. Do garniturowych spodni załóż wygodne sneakersy, do płaszcza czapkę z daszkiem wykonaną z wełny, a pod elegancki kardigan ubierz t’shirt z nieoczywistym nadrukiem. W kolekcji jesień-zima 2021 nie brakuje dobrze znanych, ponad sezonowych modeli: dyplomatki, płaszcz z szalowym kołnierzem czy dzianinowych sukienek. Wprowadzane do sprzedaży od kilku sezonów kamizelki puchowe występują w kilku wariantach – krótka, długa, dwustronna. By stały się pożądanym akcesorium zastosowano różne, dekoracyjne pikowania na materiale.
Kolekcja jesień-zima 2021 Patrizia Aryton jest dostępna w sklepie online oraz salonach marki w całej Polsce. W czwartej odsłonie kampanii „Jesteś idealna, kiedy jesteś sobą” poznajemy 5 Kobiet prezentujących kolekcję jesień-zima 2021. Sylwetki bohaterek będą sukcesywnie pokazywane na kanałach internetowych marki Patrizia Aryton oraz będą komunikowane w salonach firmowych na terenie Polski.
![Okulary i soczewki w sylwestrowej stylizacji Biuro prasowe](/files/_uploaded/glownekonf_896805807,w_169,wo_300,ho_169,_small.jpg)
Okulary i soczewki w sylwestrowej stylizacji
![Zima w stylu Black & White z Lee Cooper](/files/_uploaded/glownekonf_2057791647,w_169,wo_300,ho_169,_small.jpg)
Zima w stylu Black & White z Lee Cooper
![Modne, ciepłe i z futerkiem – zimowe buty od Lee Cooper](/files/_uploaded/glownekonf_1530621354,w_254,wo_300,ho_169,_small.jpg)
Modne, ciepłe i z futerkiem – zimowe buty od Lee Cooper
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
![](/files/1922771799/n-innowacje_1.png)
Jedynka Newserii
![](/files/1922771799/n-biznes_1.png)
Teatr
![](/files/1922771799/olbrychski-urodziny-foto-ram,w_274,_small.jpg)
Daniel Olbrychski: Praca mnie konserwuje, gdybym nie grał, tobym się błyskawicznie zestarzał. Walczę, żeby widzowie nie dostrzegali na scenie mojej osiemdziesiątki
Daniel Olbrychski uznawany jest za jednego z najwybitniejszych aktorów filmowych i teatralnych swojego pokolenia. W dorobku ma wiele znakomitych ról i już od dawna mógłby odcinać kupony od sławy, ale jak podkreśla – nie zamierza rezygnować z pracy. Z przyjemnością przyjmuje kolejne propozycje zawodowe i mierzy się z nowymi rolami, bo dzięki takiej aktywności nie czuje upływającego czasu. Za trzy tygodnie artysta będzie świętował okrągłe urodziny.
Edukacja
Idea STEM zmienia podejście do edukacji dzieci na całym świecie. Doświadczanie i współpraca zamiast wykładów
![](/files/1922771799/edukacja-stem-foto,w_133,_small.jpg)
Odejście od wykładowej metody prowadzenia zajęć na rzecz doświadczeń, współpracy i partnerskich relacji z nauczycielem to podstawowe założenia idei edukacyjnej STEM. Ma ona wspierać rozwój dzieci i młodzieży w kierunkach, jakie wytycza zmieniająca się rzeczywistość i na jakie nastawiony będzie rynek pracy za kilka lat. Globalnie rynek edukacji STEM do końca dekady podwoi swoje przychody. Ten światowy trend jest obserwowany i rozwijany również w Polsce, m.in. poprzez projekt STEM Kindloteka.
Handel
Finansowanie, technologia i wola polityczna sprzyjają walce o klimat. Dołączają do niej także konsumenci
![](/files/1922771799/spoleczenstwo-goz-foto-4,w_133,_small.jpg)
Eksperci apelują o intensyfikację wysiłków na rzecz ochrony klimatu. Tym bardziej że teraz są ku temu sprzyjające warunki: finansowanie, wola polityczna i zaawansowane technologie. Coraz częściej idzie za tym także gotowość społeczeństwa do zmian. Choć w kontekście zielonej rewolucji mówi się przede wszystkim o transformacji energetycznej i ograniczaniu emisji CO2, dbanie o zmiany zaczyna się również na poziomie decyzji konsumenckich. Polacy mają tego świadomość i wdrażają proekologiczne nawyki w codzienną rutynę i zakupy.