Komunikaty PR

Piękno kryje się w duszy - projekt "Jesteś idealna..." marki Patrizia Aryton

2021-10-12  |  09:00
Biuro prasowe
Kontakt

Bartłomiej Pałubicki
Rebell Concept

Mokotowska 43/206
00-551 Warszawa
bartlomiej|rebellconcept.pl| |bartlomiej|rebellconcept.pl
888467071
www.rebellconcept.pl
Do pobrania jpg ( 6.67 MB )

Prawdziwe piękno kryje się głęboko w duszy i to o nim opowiada czwarta odsłona projektu marki Patrizia Aryton. Kampania na sezon jesienno-zimowy 2021 „Jesteś idealna, kiedy jesteś sobą” przedstawia historie pięciu inspirujących Kobiet, które w swojej codzienności dążą do realizacji swojego potencjału. Ich doświadczenia motywują by być gotowym do spełniania marzeń, rozwoju talentów i własnych możliwości. Wartości wybranych Pań są bliskie polskiej firmie, która świadomie kontynuuje projekt z ekscytującymi bohaterkami.

Akceptacja samego siebie to proces, który może trwać całe życie. Z czasem zdejmujemy maski, które chronią nas będąc tarczą przed codziennymi wyzwaniami. Dążąc do samorealizacji czerpiemy z mądrości życiowych by stać się tym kim chcemy, a nie tym jak chcą widzieć nas inni ludzie. Decyzje podejmowane świadomie prowadzą właściwymi ścieżkami, których finał może być zaskakujący. Marka Patrizia Aryton kontynuuje cykl „Jesteś idealna, kiedy jesteś sobą” przy pomocy pięciu sylwetek Kobiet, które z bagażem doświadczeń pokazują, jak żyć w zgodzie ze sobą. Firma w komunikacji rezygnuje z tradycyjnych modelek by oprócz pięknych ujęć dostarczyć Klientkom inspirujących historii, opowiedzianych przez wyjątkowe bohaterki. Rodzinna marka, której fundamentem od początku istnienia była i jest Kobieta, skupia się na osobowości oraz dążeniu do samorealizacji w życiu. To wielowymiarowy projekt, który ma motywować i przybliżać sytuacje, z którymi ma lub może mieć styczność wiele Polek. Spełniają swoje marzenia, wychowują dzieci, prowadzą fundacje, działają społecznie i aktywnie wspierają potrzebujących. Zmieniają swój świat, ale też bliskie im otoczenia. Ich inspirujące historie marka będzie przybliżać w sezonie jesienno-zimowym 2021.  

Marka Patrizia Aryton wychodzi z założenia, że strój jest dopełnieniem kobiecego wnętrza. Po beżowych i kremowych propozycjach wraca do dobrze znanej klasyki. Na zdjęciach studyjnych Marcina Biedronia obserwujemy bohaterki w eleganckich zestawach opartych na bieli, czerni i kolorze granatowym. Szykowne stylizacje tak samo jako proste fryzury podkreślają wiarygodność i szczerość naturalnych modelek. Ponadczasowe garnitury w połączeniu z jedwabnymi bluzkami tworzą lekkie zestawy. Reinterpretacja klasyki widoczna jest na kadrach wykonanych poza studiem. Słynne płaszcze otulające sylwetki bohaterek w butelkowej zieleni lub głębokim burgundzie uzupełniają i podkreślają osobowości Pań z projektu. Wśród nowych propozycji, oprócz tych biznesowych w kolekcji znalazły się te do codziennego użytkowania. Parka z białym kołnierzem, srebrna kurtka z obszernym kołnierzem czy kamelowa puchowa kurtka wykonana z dodatkiem kaszmiru. Wyróżniającym się elementem jednej ze stylizacji jest biały, mięsisty płaszcz wykonany z wełny teddy bear.

Marka odchodzi od sztywnego mundurku. Do garniturowych spodni załóż wygodne sneakersy, do płaszcza czapkę z daszkiem wykonaną z wełny, a pod elegancki kardigan ubierz t’shirt z nieoczywistym nadrukiem. W kolekcji jesień-zima 2021 nie brakuje dobrze znanych, ponad sezonowych modeli: dyplomatki, płaszcz z szalowym kołnierzem czy dzianinowych sukienek. Wprowadzane do sprzedaży od kilku sezonów kamizelki puchowe występują w kilku wariantach – krótka, długa, dwustronna. By stały się pożądanym akcesorium zastosowano różne, dekoracyjne pikowania na materiale.

Kolekcja jesień-zima 2021 Patrizia Aryton jest dostępna w sklepie online oraz salonach marki w całej Polsce. W czwartej odsłonie kampanii „Jesteś idealna, kiedy jesteś sobą” poznajemy 5 Kobiet prezentujących kolekcję jesień-zima 2021. Sylwetki bohaterek będą sukcesywnie pokazywane na kanałach internetowych marki Patrizia Aryton oraz będą komunikowane w salonach firmowych na terenie Polski.

 

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: Rebell Concept
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Moda SUKCES SZYTY ZŁOTĄ NITKĄ NABÓR DO KONKURSU DLA MŁODYCH PROJEKTANTÓW Biuro prasowe
2024-07-17 | 10:00

SUKCES SZYTY ZŁOTĄ NITKĄ NABÓR DO KONKURSU DLA MŁODYCH PROJEKTANTÓW

SUKCES SZYTY ZŁOTĄ NITKĄ NABÓR DO KONKURSU DLA MŁODYCH PROJEKTANTÓW   Ten konkurs otworzył drzwi do kariery takim gwiazdom, jak Łukasz Jemioł,
Moda Subtelna doskonałość linii – marka Patrizia Aryton rozpoczyna sezon AW24.
2024-07-12 | 09:00

Subtelna doskonałość linii – marka Patrizia Aryton rozpoczyna sezon AW24.

Kapsułowa kolekcja Atelier Patrizia Aryton na sezon jesień-zima 2024, to moc zaklęta w doskonałych liniach sylwetek, ubrania najwyższej jakości, które tworzą kompletną szafę
Moda Dlaczego Polacy kupują luksusowe rzeczy z drugiej ręki?
2024-07-11 | 14:00

Dlaczego Polacy kupują luksusowe rzeczy z drugiej ręki?

Vinted, wiodąca w Europie internetowa platforma C2C mody używanej, spytała respondentów w Polsce o ich nawyki zakupowe dotyczące mody luksusowej z drugiej ręki.

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Gwiazdy

Konsument

Problem wykorzystywania seksualnego dzieci online wymaga pilnych regulacji. To może wymagać rezygnacji w pewnym stopniu z szyfrowania korespondencji

Problem wykorzystywania seksualnego dzieci w internecie potrzebuje konkretnych regulacji – podkreślają eksperci Fundacji Dajemy Dzieciom Siłę. I liczą, że pojawią się one zarówno na forum krajowym, jak i unijnym. Dziś tymczasowe rozporządzenie, wprowadzając odstępstwo od przepisów UE dotyczących prywatności, daje platformom internetowym możliwość dobrowolnego wykrywania materiałów przedstawiających seksualne wykorzystywanie dzieci. Nowe propozycje przepisów na forum zakładają jednak, że zmieni się to w obowiązek. To budzi szereg pytań o prywatność i potencjalne nadużycia.

Teatr

Eliza Rycembel: Sztukę „Czułe słówka” zrobiliśmy na podstawie znanego filmu. Udało się uwspółcześnić tę historię i przenieść ją na nasze realia

Już po pierwszych przedstawieniach Eliza Rycembel i Krzysztof Dracz widzą, że bardziej współczesna teatralna wersja obsypanego Oscarami kinowego hitu sprzed 40 lat również przypadła do gustu widzom. „Czułe słówka” w reżyserii Pawła Paszta to historia wzruszająca, ale nie ckliwa, z odpowiednią dozą akcentów dramatycznych i komediowych. Spektakl opowiada o trudnej relacji nadopiekuńczej matki i córki, która czując się przytłoczona jej miłością i oczekiwaniami, decyduje się na szybkie małżeństwo i opuszczenie domu.