Podróż do pięknej strony wnętrza z Maxfliz Warszawa
OKK! PR
ul. Świętojesrska5/7
00-236 Warszawa
biuro|okkpr.pl| |biuro|okkpr.pl
882444811
www.okkpr.pl
Niecodzienne połączenie płytek ceramicznych Cerrad oraz mody kreowanej przez Joannę Przetakiewicz, zrodziło się z zamiłowania do piękna. Obie marki połączyła miłość do sztuki, mody, podróży oraz genialnego designu, który 8 września zawitał do wnętrz warszawskiego salonu Maxfliz. Najnowsze kolekcje płytek gresowych Brazilian Quartzite, Marmo Morroco & Thassos, Modern Concrete i Ceppo Nuovo, zainspirowane zostały miastami, które od zawsze budzą ogromne emocje. Podczas Podróży do Pięknej Strony Wnętrza kompasem dla gości były cztery wyjątkowe destynacje. Media, architekci oraz przyjaciele Maxfliz, Cerrad i La Mania Home rozpoczęli swą wyprawę od zniewalającego pięknem Mediolanu, udając się następnie do orientalnego Maroko, kosmopolitycznego Nowego Jorku i wibrującego dobrą zabawą Rio De Janeiro.
Gospodarze eventu nawiązali współpracę z inicjatywy Aleksandra Przetakiewicza, prezesa marek La Mania i La Mania Home. Wybór miejsca, w którym zaplanowano premierę nowych linii wielkoformatowych gresów, był oczywisty. Marka Maxfliz jest głównym i wieloletnim partnerem Grupy Cerrad oraz producentów z Włoch i Hiszpanii, wyznaczających dynamikę rozwoju w świecie designu, a Salon Maxfliz Warszawa to najmłodszy, najbardziej dynamiczny i otwarty na wprowadzanie odważnych zmian salon Spółki, obecnej w kilku największych miastach w Polsce. W wyniku wspólnych działań powstały cztery wyjątkowe kolekcje, inspirowane pięknem otaczającego świata i stylem zachwycających miejsc – Mediolanu, Nowego Jorku, Brazylii, Maroko oraz greckiej wyspy Thassos. Cerrad x La Mania Home to cztery unikatowe kolekcje płytek gresowych, oferowanych w kilku formatach, wariantach kolorystycznych i o różnych powierzchniach. Wśród nich dostępne są slaby (w wymiarze 120 x 280 cm i grubości 6 mm) o autorskim wzornictwie oraz unikatowym wykończeniu powierzchni – lappato silky cristal.
„Wnętrza, tak jak moda, wyrażają charakter człowieka, budzą emocje i inspirują do działania. Wnętrzem domu, jego energią możemy zmienić nasze życie na lepsze” – mówiła w Maxfliz, salonie wyposażenia wnętrz premium, Joanna Przetakiewicz - ambasadorka projektu i założycielka La Mania oraz La Mania Home. Po wystąpieniu Patrycji Wolniewicz, dyrektor Maxfliz Warszawa, Filipa Cegłowskiego, reprezentującego markę Cerrad oraz Joanny Przetakiewicz i Aleksandra Przetakiewicza, z zarządu marek La Mania i La Mania Home, goście udali się do pierwszej destynacji, inspirowanej Mediolanem – stolicą światowej mody i wzornictwa. Tam mieli okazję posmakować najlepszych włoskich przysmaków oraz cieszyć się widokiem kolekcji Ceppo Nuovo, w towarzystwie skutera Vespa, ikony włoskiego stylu.
Następnie goście zostali zaproszeni do wspólnego odkrywania Maroko, wibrującego w przestrzeni Maxfliz tysiącem kolorów, smaków i zapachów, tworzonych przez senselierkę Martę Siembab. O orientalny klimat i soczystą zieleń, przypominającą ogrody w Marakeszu, zadbała Flora Point, a goście mogli zrelaksować się i puścić dymka z shishy, siedząc na wygodnych poduchach i podziwiając kolekcję Marmo Thassos i Marmo Morocco.
Kolejną, perfekcyjnie zaaranżowaną w salonie Max Fliz destynacją okazało się amerykańskie Big Apple. To właśnie tu, w nowojorskim tyglu, mówi się wszystkimi językami designu. Industrialny klimat miasta znalazł swoje odzwierciedlenie w kolekcji płytek gresowych Modern Concrete. W specjalnie zaaranżowanej scenerii Pop Street Art- Out of Mind, gościły dzieła, które na co dzień można zobaczyć zarówno w galeriach sztuki, jak i w przestrzeni publicznej. Niezależni młodzi twórcy pokazali na nich dominujące zjawiska zachodzące w popkulturze. Artystyczne ekspresje wywoływały dużo emocji, prowokując gości do dyskusji o kondycji współczesnej sztuki.
Wspólną wyprawę kończyła roztańczona, zewnętrzna strefa Rio de Janeiro. Gorące rytmy i egzotyczna scenografia zachwyciły wszystkich gości, zapraszając do zabawy i świętowania z gospodarzami wieczoru. Tak, jak Brazylię można odkrywać całymi latami, tak inspirowana nią kolekcja gresów Brazilian Quartzite, wnosi do wnętrz możliwość kreowania wyjątkowych przestrzeni. To, który z wzorów Brazilian Quartzite, Marmo Morroco & Thassos, Modern Concrete i Ceppo Nuovo, najlepiej wpasuje się w świat naszego wnętrza, zależy tylko od wyobraźni. Wszystkie, zachwycające różnorodnością kolekcje, dostępne są już w sieci salonów Maxfliz w Warszawie, Krakowie, Katowicach i Wrocławiu. Znajdziemy tu kompleksową ofertę architektury mieszkaniowej z szerokim wyborem w wielu wariantach wykończeniowych
Autorem strefy Cerrad x La Mania Home w Maxfliz, jest Piotr Łucyan, właściciel pracowni ArtUp Interiors, specjalizującej się w projektowaniu przestrzeni prywatnych, apartamentów i rezydencji.
Więcej na: maxfliz.pl
Satysfakcja z aranżacji wnętrz z nowościami z katalogu dywanów Komfort na sezon
Jak dobrać okna i drzwi do loftów?
Aranżacja wnętrz na rzecz czystego powietrza
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Media
Maja Sablewska: Bohaterki mojego programu mają mnie na sto procent, czują to i obdarzają mnie zaufaniem. Jestem zupełnie inna niż wtedy, kiedy zaczynałam robić te metamorfozy
Już dziś o godzinie 21.00 stylistka powraca na antenę Polsat Café z formatem „10 lat młodsza w 10 dni z Sablewską”. Jak zapowiada, w premierowych odcinkach kolejnego sezonu programu nie zabraknie spektakularnych, ale i wzruszających metamorfoz. W tej edycji do grona uczestniczek dołączył pierwszy w historii tego projektu mężczyzna. Maja Sablewska zaznacza, że ona i jej zespół z dużą radością podejmują kolejne wyzwania, pomagając Polkom odkryć swoje piękno i swoją wartość, a także nabrać pewności siebie oraz siły do realizacji marzeń.
Zakupy
Artur Barciś: Wystawy sklepowe są już świąteczne – to jest biznes. Jednak kolędy słuchane od listopada zaczynają się nudzić
Zdaniem aktora wprowadzanie do sklepów dekoracji świątecznych w listopadzie ma dwie strony medalu. Menedżerowie widząc zainteresowanie konsumentów takim asortymentem, dostosowują się bowiem do ich potrzeb, umożliwiają zapoznanie się z ofertą i zaplanowanie zakupów. Z kolei witryny sklepowe przez kilka tygodni zapełnione mikołajami, choinkami i bombkami mogą też powodować przesyt, przez co z roku na rok słabiej odczuwamy magię świąt.
Edukacja
Ubóstwo menstruacyjne wciąż jest problemem w Polsce. Nowy program MEN ma z nim walczyć
Menstruacja wciąż jest w Polsce tematem tabu. Co trzecia dziewczynka nie jest przygotowana na pierwszą miesiączkę, co oznacza, że w rodzinach rzadko rozmawia się na ten temat – wynika z badania przeprowadzonego dla Kulczyk Foundation w 2020 roku. Eksperci wskazują także na wciąż obecne ubóstwo menstruacyjne, na które składa się m.in. brak dostępu do podpasek czy tamponów, a także piętnowanie menstruacji. Nowy program resortu edukacji ma z tym zjawiskiem walczyć.