Komunikaty PR

Pokaz męskiej kolekcji Emanuel Berg w Galerii Klif w Gdyni

2021-03-09  |  12:20
Biuro prasowe
Kontakt
Alina Geniusz-Siuchnińska
Inntu

ul. Traugutta 115C
80-226 Gdańsk
alina.geniusz|inntu.pl| |alina.geniusz|inntu.pl
531 150 022
www.inntu.pl

Galeria Klif w Gdyni zaprasza na kolejne spotkanie w ramach cyklu Moda Live Online. Stylistka Katarzyna Kobiela zaprezentuje modę męską z najnowszej kolekcji Emanuel Berg. Pokaz odbędzie się w środę 11 marca o godzinie 18:00.

Podczas najbliższego live klientki i klienci Galerii Klif zobaczą męskie stylizacje brandu Emanuel Berg. Gościem specjalnym Katarzyny Kobieli będzie będzie Jarosław Szychułda – twórca i założyciel marki. Marka Emanuel Berg to synonim ekskluzywnych koszul i bluzek szytych z najlepszej jakości włoskich tkanin. 

W gdyńskim Klifie salon Emanuel Berg znajduje się na parterze. Znajduje się w nim osobna przestrzeń dla pań i panów. Dostępna jest strefa dla klienta szyjącego na miarę MTM Lounge z osobną przymierzalnią. Przy wejściu do salonu znajduje się punkt krawiecki, gdzie krawcowa wykonuje przeróbki. 

Moda Live Online to cykl spotkań z markami Klifu, które odbywają się w salonach najemców. Jest jedną z części działań online2offline galerii. Cykl jest formą wsparcia najemców poprzez promocję ich asortymentu.

Spotkanie zrealizowane będzie za pośrednictwem social mediów – klienci będą mogli obejrzeć pokaz w czasie rzeczywistym, a następnie wrócić do niego w dogodnym terminie. Przedstawione zestawy będzie można zarezerwować telefonicznie podczas liva oraz kupić w salonie Emanuel Berg.

Najbliższy pokaz online odbędzie się na profilu Galerii Klif w Gdyni na Facebooku w czwartek 11 marca o godzinie 18:00: https://www.facebook.com/KlifGdynia/.

Galeria Klif

Galeria Klif w Gdyni od 1996 roku jest źródłem inspiracji dla osób, które w modzie szukają czegoś więcej, niż tylko ubrań. Wychodząc z założenia, że moda stanowi odzwierciedlenie naszego charakteru i stylu życia, Klif oferuje swoim klientom ponad 130 sklepów, strefę gastronomiczną, ulubione kawiarnie i restaurację oraz centrum fitness i liczne usługi, ułatwiające życie.

W Galerii Klif dostępne są wyjątkowe marki, często jedyne w Trójmieście. Ekskluzywne butiki i marki znanych projektantów, m.in. Bizuu, Charme, COS, Emanuel Berg, La Mania, Lidia Kalita, Robert Kupisz, Liu Jo, Marciano Guess, Patrizia Pepe, Petit Bateau, Pinko, Tommy Hilfiger czy Superdry wraz z popularnymi markami sieciowymi tworzą szeroką ofertę, która zaspokoi szerokie gusta klientów.

Do dyspozycji gości jest strefa food court, a także punkty usługowe, drogerie i perfumerie, m.in. Douglas, Rossmann, Sephora i SUPER-PHARM oraz laboratorium perfumeryjne Mo61.

Szeroko rozwinięty jest również sektor wnętrzarski. Klienci mają do dyspozycji sklepy takie jak Home &You, Spensen, salon Premium Home, Tempur, Miloo Home i dwupiętrowy salon Witek Home.

Galeria Klif nieustannie dostosowuje swoją ofertę do wymagań Klientów oraz wychodzi naprzeciw ich oczekiwaniom. Profesjonalne Pakiety Konsultacji w zakresie mody i urody oraz Karta Podarunkowa Klif to udogodnienia, dzięki którym Klienci gdyńskiego Klifu mogą skupić się i w pełni zrelaksować podczas wizyty w przyjaznym wnętrzu i spokojnej atmosferze.

 

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Moda Vinted sprawdza, co Polacy robią z rzeczami, z których już przestali korzystać Biuro prasowe
2024-03-27 | 13:00

Vinted sprawdza, co Polacy robią z rzeczami, z których już przestali korzystać

Wiosna zwykle oznacza sezonowe wietrzenie szaf i porządkowanie przestrzeni domowej, a wraz z tym pozbywanie się rzeczy, których już nie używamy. Dokąd trafiają najczęściej? Jak
Moda adidas Originals przedstawia trzy klasyczne modele butów
2024-03-26 | 10:00

adidas Originals przedstawia trzy klasyczne modele butów

adidas Originals przedstawia trzy klasyczne modele butów w najnowszej odsłonie kampanii „1000 Back” Warszawa, 26 marca 2024 - Po wdrożeniu w 2023 roku nowej globalnej
Moda Międzynarodowy gigant otwiera drzwi debiutującym projektantom
2024-03-26 | 08:00

Międzynarodowy gigant otwiera drzwi debiutującym projektantom

SHEIN, międzynarodowy sklep z modą oraz produktami lifestyle ogłosił, że zwycięzcą SHEIN X Global Challenge 2024 została Eleonora Falcone z Włoch. Młoda projektantka pokonała prawie 1

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Partner Serwisu Zdrowie

Viatris

Media

Styl życia

Maria Sadowska: Niektórym się nie chce i zamiast malowania pisanek używają gotowych barwników albo naklejek. Dla mnie to jedna z najważniejszych tradycji świątecznych

Reżyserka podkreśla, że w kultywowaniu tradycji przygotowywania pisanek nigdy nie wybiera drogi na skróty. Nie dla niej więc gotowanie jajek w łupinach cebuli czy ozdabianie naklejkami. Maria Sadowska preferuje ręcznie malowane pisanki i tuż przed Wielkanocą angażuje do tego swoich bliskich. Jej zdaniem to doskonała okazja do pogłębienia relacji rodzinnych, a także do uruchomienia czasem uśpionych pokładów wyobraźni i kreatywności.

Handel

Polacy jedzą coraz mniej jaj. Częściej sięgają po te z chowu alternatywnego, za które są skłonni zapłacić więcej

Od 10 lat sukcesywnie rośnie udział alternatywnych systemów chowu kur niosek. Pochodzi z nich już co trzecie opakowanie jaj, choć nadal w klatkach żyje ponad 37 mln kur. Stopniowe zmiany w hodowli to skutek większej świadomości konsumentów, za którymi podąża branża HoReCa. Są oni gotowi nawet zapłacić więcej za jajka, które pochodzą z chowu nieklatkowego.