Komunikaty PR

Pokaz stylizacji Deni Cler w gdyńskiej Galerii Klif

2020-12-07  |  09:00
Biuro prasowe
Kontakt
Alina Geniusz-Siuchnińska
Inntu

ul. Traugutta 115C
80-226 Gdańsk
alina.geniusz|inntu.pl| |alina.geniusz|inntu.pl
531 150 022
www.inntu.pl

We wtorek 8 grudnia odbędzie się kolejne spotkanie w ramach cyklu Moda Live Online organizowanego przez Galerię Klif w Gdyni. Tym razem stylistka Katarzyna Kobiela zaprezentuje zestawy marki Deni Cler. 

Będzie to jedenasta edycji popularnego cyklu. Spotkania ze stylistką w formie prezentacji live w mediach społecznościowych to forma dotarcia do klientów wykorzystująca coraz bardziej popularny w Polsce trend online2offline. Gdyński Klif był jedną z pierwszych polskich galerii handlowych, która wprowadziła działania online, mające zachęcić klientów do wizyty w salonie stacjonarnym. Wirtualne pokazy mają na celu prezentację produktów marek dostępnych w galerii oraz wsparcie sprzedaży. 

- Dotychczasowe spotkania, które odbyły się w naszej galerii pokazują, że jest to dobra forma dotarcia do klienta - komentuje Mariola Rogóż, dyrektor Galerii Klif w Gdyni. - Klienci mogą poznać ofertę naszych najemców oraz skorzystać z atrakcyjnych rabatów. Najemcy również doceniają inicjatywę, wykorzystując spotkania online jako atrakcyjną formę promocji swoich produktów.

Stylistka Katarzyna Kobiela aranżuje zestawy modowe, wykorzystując asortyment marek będących w Klifie. Prezentowane zestawy można zarezerwować telefonicznie w czasie trwania pokazu. 

- Obserwujemy, jak nasze klientki reagują na prezentacje - dodaje Mariola Rogóż. - Widzimy, że podoba im się to, że podczas live mogą zarezerwować przedstawiane stylizacje. Uczestniczki pokazów doceniają także formę graficzną i oprawę pokazów - staranną i nietuzinkową. 

Ostatnie w tym roku spotkanie z modą odbędzie się we wtorek 8 grudnia o godzinie 18:00. Katarzyna Kobiela przedstawi stylizacje przygotowane z ubrań i akcesoriów włoskiej marki Deni Cler. Marka tworzy ubrania skierowane do kobiet wymagających, ceniących sobie połączenie klasycznej elegancji i najnowszych trendów. Cechy charakterystyczne marki to śmiałość designerska, lekkość projektu, luksusowa linia, włoscy dostawcy tkanin, szlachetne dodatki. 

Spotkanie realizowane będzie za pośrednictwem social mediów – klienci będą mogli obejrzeć go w czasie rzeczywistym, a następnie wrócić do niego w dogodnym terminie. Przedstawione stylizacje dostępne będą w salonie Deni Cler Milano, który znajduje się na pierwszym piętrze Galerii Klif. 

Najbliższy pokaz online odbędzie się na profilu Galerii Klif w Gdyni na Facebooku: https://www.facebook.com/KlifGdynia/.

Galeria Klif

Galeria Klif w Gdyni od 1996 roku jest źródłem inspiracji dla osób, które w modzie szukają czegoś więcej, niż tylko ubrań. Wychodząc z założenia, że moda stanowi odzwierciedlenie naszego charakteru i stylu życia, Klif oferuje swoim klientom ponad 130 sklepów, strefę gastronomiczną, ulubione kawiarnie i restaurację oraz centrum fitness i liczne usługi, ułatwiające życie.

W Galerii Klif dostępne są wyjątkowe marki, często jedyne w Trójmieście. Ekskluzywne butiki i marki znanych projektantów, m.in. Bizuu, Charme, COS, Emanuel Berg, La Mania, Lidia Kalita, Robert Kupisz, Liu Jo, Marciano Guess, Patrizia Pepe, Petit Bateau, Pinko, Stefanel, Tommy Hilfiger czy Superdry wraz z popularnymi markami sieciowymi tworzą szeroką ofertę, która zaspokoi szerokie gusta klientów.

Do dyspozycji gości jest strefa food court, a także punkty usługowe, drogerie i perfumerie, m.in. Douglas, Rossmann, Sephora i SUPER-PHARM oraz laboratorium perfumeryjne Mo61.

Szeroko rozwinięty jest również sektor wnętrzarski. Klienci mają do dyspozycji sklepy takie jak Home &You, Spensen, salon Premium Home, Tempur, Miloo Home i dwupiętrowy salon Witek Home.

Galeria Klif nieustannie dostosowuje swoją ofertę do wymagań Klientów oraz wychodzi naprzeciw ich oczekiwaniom. Profesjonalne Pakiety Konsultacji w zakresie mody i urody oraz Karta Podarunkowa Klif to udogodnienia, dzięki którym Klienci gdyńskiego Klifu mogą skupić się i w pełni zrelaksować podczas wizyty w przyjaznym wnętrzu i spokojnej atmosferze.

 

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: Inntu
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Moda SUKCES SZYTY ZŁOTĄ NITKĄ NABÓR DO KONKURSU DLA MŁODYCH PROJEKTANTÓW Biuro prasowe
2024-07-17 | 10:00

SUKCES SZYTY ZŁOTĄ NITKĄ NABÓR DO KONKURSU DLA MŁODYCH PROJEKTANTÓW

SUKCES SZYTY ZŁOTĄ NITKĄ NABÓR DO KONKURSU DLA MŁODYCH PROJEKTANTÓW   Ten konkurs otworzył drzwi do kariery takim gwiazdom, jak Łukasz Jemioł,
Moda Subtelna doskonałość linii – marka Patrizia Aryton rozpoczyna sezon AW24.
2024-07-12 | 09:00

Subtelna doskonałość linii – marka Patrizia Aryton rozpoczyna sezon AW24.

Kapsułowa kolekcja Atelier Patrizia Aryton na sezon jesień-zima 2024, to moc zaklęta w doskonałych liniach sylwetek, ubrania najwyższej jakości, które tworzą kompletną szafę
Moda Dlaczego Polacy kupują luksusowe rzeczy z drugiej ręki?
2024-07-11 | 14:00

Dlaczego Polacy kupują luksusowe rzeczy z drugiej ręki?

Vinted, wiodąca w Europie internetowa platforma C2C mody używanej, spytała respondentów w Polsce o ich nawyki zakupowe dotyczące mody luksusowej z drugiej ręki.

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Gwiazdy

Konsument

Problem wykorzystywania seksualnego dzieci online wymaga pilnych regulacji. To może wymagać rezygnacji w pewnym stopniu z szyfrowania korespondencji

Problem wykorzystywania seksualnego dzieci w internecie potrzebuje konkretnych regulacji – podkreślają eksperci Fundacji Dajemy Dzieciom Siłę. I liczą, że pojawią się one zarówno na forum krajowym, jak i unijnym. Dziś tymczasowe rozporządzenie, wprowadzając odstępstwo od przepisów UE dotyczących prywatności, daje platformom internetowym możliwość dobrowolnego wykrywania materiałów przedstawiających seksualne wykorzystywanie dzieci. Nowe propozycje przepisów na forum zakładają jednak, że zmieni się to w obowiązek. To budzi szereg pytań o prywatność i potencjalne nadużycia.

Teatr

Eliza Rycembel: Sztukę „Czułe słówka” zrobiliśmy na podstawie znanego filmu. Udało się uwspółcześnić tę historię i przenieść ją na nasze realia

Już po pierwszych przedstawieniach Eliza Rycembel i Krzysztof Dracz widzą, że bardziej współczesna teatralna wersja obsypanego Oscarami kinowego hitu sprzed 40 lat również przypadła do gustu widzom. „Czułe słówka” w reżyserii Pawła Paszta to historia wzruszająca, ale nie ckliwa, z odpowiednią dozą akcentów dramatycznych i komediowych. Spektakl opowiada o trudnej relacji nadopiekuńczej matki i córki, która czując się przytłoczona jej miłością i oczekiwaniami, decyduje się na szybkie małżeństwo i opuszczenie domu.