Komunikaty PR

Pokaz stylizacji Deni Cler w gdyńskiej Galerii Klif

2020-12-07  |  09:00
Biuro prasowe
Kontakt
Alina Geniusz-Siuchnińska
Inntu

ul. Traugutta 115C
80-226 Gdańsk
alina.geniusz|inntu.pl| |alina.geniusz|inntu.pl
531 150 022
www.inntu.pl

We wtorek 8 grudnia odbędzie się kolejne spotkanie w ramach cyklu Moda Live Online organizowanego przez Galerię Klif w Gdyni. Tym razem stylistka Katarzyna Kobiela zaprezentuje zestawy marki Deni Cler. 

Będzie to jedenasta edycji popularnego cyklu. Spotkania ze stylistką w formie prezentacji live w mediach społecznościowych to forma dotarcia do klientów wykorzystująca coraz bardziej popularny w Polsce trend online2offline. Gdyński Klif był jedną z pierwszych polskich galerii handlowych, która wprowadziła działania online, mające zachęcić klientów do wizyty w salonie stacjonarnym. Wirtualne pokazy mają na celu prezentację produktów marek dostępnych w galerii oraz wsparcie sprzedaży. 

- Dotychczasowe spotkania, które odbyły się w naszej galerii pokazują, że jest to dobra forma dotarcia do klienta - komentuje Mariola Rogóż, dyrektor Galerii Klif w Gdyni. - Klienci mogą poznać ofertę naszych najemców oraz skorzystać z atrakcyjnych rabatów. Najemcy również doceniają inicjatywę, wykorzystując spotkania online jako atrakcyjną formę promocji swoich produktów.

Stylistka Katarzyna Kobiela aranżuje zestawy modowe, wykorzystując asortyment marek będących w Klifie. Prezentowane zestawy można zarezerwować telefonicznie w czasie trwania pokazu. 

- Obserwujemy, jak nasze klientki reagują na prezentacje - dodaje Mariola Rogóż. - Widzimy, że podoba im się to, że podczas live mogą zarezerwować przedstawiane stylizacje. Uczestniczki pokazów doceniają także formę graficzną i oprawę pokazów - staranną i nietuzinkową. 

Ostatnie w tym roku spotkanie z modą odbędzie się we wtorek 8 grudnia o godzinie 18:00. Katarzyna Kobiela przedstawi stylizacje przygotowane z ubrań i akcesoriów włoskiej marki Deni Cler. Marka tworzy ubrania skierowane do kobiet wymagających, ceniących sobie połączenie klasycznej elegancji i najnowszych trendów. Cechy charakterystyczne marki to śmiałość designerska, lekkość projektu, luksusowa linia, włoscy dostawcy tkanin, szlachetne dodatki. 

Spotkanie realizowane będzie za pośrednictwem social mediów – klienci będą mogli obejrzeć go w czasie rzeczywistym, a następnie wrócić do niego w dogodnym terminie. Przedstawione stylizacje dostępne będą w salonie Deni Cler Milano, który znajduje się na pierwszym piętrze Galerii Klif. 

Najbliższy pokaz online odbędzie się na profilu Galerii Klif w Gdyni na Facebooku: https://www.facebook.com/KlifGdynia/.

Galeria Klif

Galeria Klif w Gdyni od 1996 roku jest źródłem inspiracji dla osób, które w modzie szukają czegoś więcej, niż tylko ubrań. Wychodząc z założenia, że moda stanowi odzwierciedlenie naszego charakteru i stylu życia, Klif oferuje swoim klientom ponad 130 sklepów, strefę gastronomiczną, ulubione kawiarnie i restaurację oraz centrum fitness i liczne usługi, ułatwiające życie.

W Galerii Klif dostępne są wyjątkowe marki, często jedyne w Trójmieście. Ekskluzywne butiki i marki znanych projektantów, m.in. Bizuu, Charme, COS, Emanuel Berg, La Mania, Lidia Kalita, Robert Kupisz, Liu Jo, Marciano Guess, Patrizia Pepe, Petit Bateau, Pinko, Stefanel, Tommy Hilfiger czy Superdry wraz z popularnymi markami sieciowymi tworzą szeroką ofertę, która zaspokoi szerokie gusta klientów.

Do dyspozycji gości jest strefa food court, a także punkty usługowe, drogerie i perfumerie, m.in. Douglas, Rossmann, Sephora i SUPER-PHARM oraz laboratorium perfumeryjne Mo61.

Szeroko rozwinięty jest również sektor wnętrzarski. Klienci mają do dyspozycji sklepy takie jak Home &You, Spensen, salon Premium Home, Tempur, Miloo Home i dwupiętrowy salon Witek Home.

Galeria Klif nieustannie dostosowuje swoją ofertę do wymagań Klientów oraz wychodzi naprzeciw ich oczekiwaniom. Profesjonalne Pakiety Konsultacji w zakresie mody i urody oraz Karta Podarunkowa Klif to udogodnienia, dzięki którym Klienci gdyńskiego Klifu mogą skupić się i w pełni zrelaksować podczas wizyty w przyjaznym wnętrzu i spokojnej atmosferze.

 

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: Inntu
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Moda Okulary i soczewki w sylwestrowej stylizacji Biuro prasowe
2024-12-23 | 12:00

Okulary i soczewki w sylwestrowej stylizacji

Wybór między okularami a soczewkami na sylwestra zależy od kilku czynników, takich jak komfort, styl  i okoliczności.  Jeśli planujemy przetańczyć całą noc,
Moda Zima w stylu Black & White z Lee Cooper
2024-12-19 | 12:10

Zima w stylu Black & White z Lee Cooper

Buty bardzo Black W tym sezonie warto mieć w szafie czarne botki z rockowym, grunge’owym lub wojskowym sznytem. Można je zestawiać zarówno z jeansami i oversize’ową
Moda Modne, ciepłe i z futerkiem – zimowe buty od Lee Cooper
2024-12-19 | 12:10

Modne, ciepłe i z futerkiem – zimowe buty od Lee Cooper

Zimowe buty z futerkiem wkraczają na salony, a raczej na utwardzone ścieżki i miejskie chodniki. Czasy, kiedy śniegowce nosiło się tylko na stokach, a trapery jedynie na szlakach, odeszły

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Teatr

Edukacja

Idea STEM zmienia podejście do edukacji dzieci na całym świecie. Doświadczanie i współpraca zamiast wykładów

Odejście od wykładowej metody prowadzenia zajęć na rzecz doświadczeń, współpracy i partnerskich relacji z nauczycielem to podstawowe założenia idei edukacyjnej STEM. Ma ona wspierać rozwój dzieci i młodzieży w kierunkach, jakie wytycza zmieniająca się rzeczywistość i na jakie nastawiony będzie rynek pracy za kilka lat. Globalnie rynek edukacji STEM do końca dekady podwoi swoje przychody. Ten światowy trend jest obserwowany i rozwijany również w Polsce, m.in. poprzez projekt STEM Kindloteka.

Handel

Finansowanie, technologia i wola polityczna sprzyjają walce o klimat. Dołączają do niej także konsumenci

Eksperci apelują o intensyfikację wysiłków na rzecz ochrony klimatu. Tym bardziej że teraz są ku temu sprzyjające warunki: finansowanie, wola polityczna i zaawansowane technologie. Coraz częściej idzie za tym także gotowość społeczeństwa do zmian. Choć w kontekście zielonej rewolucji mówi się przede wszystkim o transformacji energetycznej i ograniczaniu emisji CO2, dbanie o zmiany zaczyna się również na poziomie decyzji konsumenckich. Polacy mają tego świadomość i wdrażają proekologiczne nawyki w codzienną rutynę i zakupy.