Komunikaty PR

Pokaz stylizacji Deni Cler w gdyńskiej Galerii Klif

2020-12-07  |  09:00
Biuro prasowe
Kontakt
Alina Geniusz-Siuchnińska
Inntu

ul. Traugutta 115C
80-226 Gdańsk
alina.geniusz@inntu.pl
531 150 022
www.inntu.pl

We wtorek 8 grudnia odbędzie się kolejne spotkanie w ramach cyklu Moda Live Online organizowanego przez Galerię Klif w Gdyni. Tym razem stylistka Katarzyna Kobiela zaprezentuje zestawy marki Deni Cler. 

Będzie to jedenasta edycji popularnego cyklu. Spotkania ze stylistką w formie prezentacji live w mediach społecznościowych to forma dotarcia do klientów wykorzystująca coraz bardziej popularny w Polsce trend online2offline. Gdyński Klif był jedną z pierwszych polskich galerii handlowych, która wprowadziła działania online, mające zachęcić klientów do wizyty w salonie stacjonarnym. Wirtualne pokazy mają na celu prezentację produktów marek dostępnych w galerii oraz wsparcie sprzedaży. 

- Dotychczasowe spotkania, które odbyły się w naszej galerii pokazują, że jest to dobra forma dotarcia do klienta - komentuje Mariola Rogóż, dyrektor Galerii Klif w Gdyni. - Klienci mogą poznać ofertę naszych najemców oraz skorzystać z atrakcyjnych rabatów. Najemcy również doceniają inicjatywę, wykorzystując spotkania online jako atrakcyjną formę promocji swoich produktów.

Stylistka Katarzyna Kobiela aranżuje zestawy modowe, wykorzystując asortyment marek będących w Klifie. Prezentowane zestawy można zarezerwować telefonicznie w czasie trwania pokazu. 

- Obserwujemy, jak nasze klientki reagują na prezentacje - dodaje Mariola Rogóż. - Widzimy, że podoba im się to, że podczas live mogą zarezerwować przedstawiane stylizacje. Uczestniczki pokazów doceniają także formę graficzną i oprawę pokazów - staranną i nietuzinkową. 

Ostatnie w tym roku spotkanie z modą odbędzie się we wtorek 8 grudnia o godzinie 18:00. Katarzyna Kobiela przedstawi stylizacje przygotowane z ubrań i akcesoriów włoskiej marki Deni Cler. Marka tworzy ubrania skierowane do kobiet wymagających, ceniących sobie połączenie klasycznej elegancji i najnowszych trendów. Cechy charakterystyczne marki to śmiałość designerska, lekkość projektu, luksusowa linia, włoscy dostawcy tkanin, szlachetne dodatki. 

Spotkanie realizowane będzie za pośrednictwem social mediów – klienci będą mogli obejrzeć go w czasie rzeczywistym, a następnie wrócić do niego w dogodnym terminie. Przedstawione stylizacje dostępne będą w salonie Deni Cler Milano, który znajduje się na pierwszym piętrze Galerii Klif. 

Najbliższy pokaz online odbędzie się na profilu Galerii Klif w Gdyni na Facebooku: https://www.facebook.com/KlifGdynia/.

Galeria Klif

Galeria Klif w Gdyni od 1996 roku jest źródłem inspiracji dla osób, które w modzie szukają czegoś więcej, niż tylko ubrań. Wychodząc z założenia, że moda stanowi odzwierciedlenie naszego charakteru i stylu życia, Klif oferuje swoim klientom ponad 130 sklepów, strefę gastronomiczną, ulubione kawiarnie i restaurację oraz centrum fitness i liczne usługi, ułatwiające życie.

W Galerii Klif dostępne są wyjątkowe marki, często jedyne w Trójmieście. Ekskluzywne butiki i marki znanych projektantów, m.in. Bizuu, Charme, COS, Emanuel Berg, La Mania, Lidia Kalita, Robert Kupisz, Liu Jo, Marciano Guess, Patrizia Pepe, Petit Bateau, Pinko, Stefanel, Tommy Hilfiger czy Superdry wraz z popularnymi markami sieciowymi tworzą szeroką ofertę, która zaspokoi szerokie gusta klientów.

Do dyspozycji gości jest strefa food court, a także punkty usługowe, drogerie i perfumerie, m.in. Douglas, Rossmann, Sephora i SUPER-PHARM oraz laboratorium perfumeryjne Mo61.

Szeroko rozwinięty jest również sektor wnętrzarski. Klienci mają do dyspozycji sklepy takie jak Home &You, Spensen, salon Premium Home, Tempur, Miloo Home i dwupiętrowy salon Witek Home.

Galeria Klif nieustannie dostosowuje swoją ofertę do wymagań Klientów oraz wychodzi naprzeciw ich oczekiwaniom. Profesjonalne Pakiety Konsultacji w zakresie mody i urody oraz Karta Podarunkowa Klif to udogodnienia, dzięki którym Klienci gdyńskiego Klifu mogą skupić się i w pełni zrelaksować podczas wizyty w przyjaznym wnętrzu i spokojnej atmosferze.

 

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: Inntu
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Moda Moda w natarciu… ma szansę zmienić nasz świat na lepsze – ciekawe spojrzenie na trendy na konferencji w Osace Biuro prasowe
2025-05-14 | 06:00

Moda w natarciu… ma szansę zmienić nasz świat na lepsze – ciekawe spojrzenie na trendy na konferencji w Osace

Marki modowe mają wpływ na postawy społeczne. Są też istotne z punktu widzenia ochrony środowiska naturalnego. O wyzwaniach na przyszłość dla branży modowej i nie tylko
Moda TATUUM i Miś Uszatek zaprezentowali łódzką modę na EXPO 2025 w Osace
2025-05-07 | 16:00

TATUUM i Miś Uszatek zaprezentowali łódzką modę na EXPO 2025 w Osace

TATUUM, modowa marka z Łodzi, wzięła udział w Światowej Wystawie EXPO 2025 w Osace, prezentując specjalną kolekcję inspirowaną postacią Misia Uszatka. Udział w tym
Moda Okulary i soczewki w sylwestrowej stylizacji
2024-12-23 | 12:00

Okulary i soczewki w sylwestrowej stylizacji

Wybór między okularami a soczewkami na sylwestra zależy od kilku czynników, takich jak komfort, styl  i okoliczności.  Jeśli planujemy przetańczyć całą noc,

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Gwiazdy

Transport

Rośnie skala agresji na polskich drogach. Problemem jest nie tylko nadmierna prędkość, ale też jazda na zderzaku

Za kilka dni zaczynają się wakacje, czyli statystycznie najniebezpieczniejszy czas na drogach. Wśród głównych przyczyn takich zdarzeń na prostych odcinkach drogi są nadmierna prędkość i jazda na zderzaku. Zarządca autostrady A4 Katowice–Kraków w ramach kampanii „Nie zderzakuj. Posłuchaj. Jedź bezpiecznie” zwraca uwagę na zjawisko agresji na polskich drogach i przypomina, że bezpieczeństwo zaczyna się od osobistych decyzji kierowcy.

Muzyka

Alicja Węgorzewska: Czuję się ambasadorką polskiej kultury. Czasami dokonuję niepopularnych wyborów, ale moje pomysły są bardzo odkrywcze

Dyrektor Warszawskiej Opery Kameralnej została uhonorowana prestiżową nagrodą ShEO Awards 2025 w kategorii „Ambasadorka polskiej kultury” i jak podkreśla, w stu procentach na nią zasłużyła. Przyznawane przez tygodnik „Wprost” wyróżnienie trafia bowiem do kobiet, które zmieniają świat, a Alicja Węgorzewska czyni to od lat, nadając polskiej kulturze operowej zupełnie nowy wymiar. Tym razem szczególne uznanie otrzymała za stworzenie i rozwijanie Festiwalu Mozart Junior. W tym roku odbywa się już jego szósta edycja.

Nasza strona używa cookies między innymi w celu gromadzenia statystyk oraz prawidłowego funkcjonowania serwisu. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień Twojej przegladarki oznacza, że ciasteczka będa zapisywane na Twoim urządzeniu. Pamietaj, że zawsze możesz zmienić te ustawienia. Kliknij tutaj aby zamknąć