Polska marka Molton otworzyła swój salon w Blue City
Communication Unlimited
ul. Wołoska 9 A
02 - 583 Warszawa
dczerwinska|commu.pl| |dczerwinska|commu.pl
22 395 52 00
www.commu.pl
Molton to polska marka premium dla kobiet, która od ponad 30 lat oferuje klientkom ubrania najwyższej jakości. Marka szyje odzież w Polsce, co pozwala dokładnie nadzorować proces produkcji oraz utrzymywać wysokie standardy kolekcji. W salonach marki klientki znajdą odzież dopracowaną w najdrobniejszym szczególe, uszytą
z najwyższej jakości tkanin. Kolekcje są głęboko przemyślane, z pozoru skromne, emanują perfekcją kroju
i szlachetnością tkanin.
W ofercie sklepu znajdują się: płaszcze, dobrze skrojone garnitury, żakiety, bluzki, kobiece sukienki i spódnice, spodnie i kombinezony oraz rozmaite dodatki. W Moltonie jest możliwość dowolnego zestawiania poszczególnych elementów kolekcji, tak by powstała spójna całość.
Wszystkie salony firmowe Molton mają ujednolicony wystrój, charakter i klimat, a także specjalnie wyselekcjonowaną i przeszkoloną kadrę sprzedawców.
Sklep Molton w Blue City znajduje się na poziomie +1, tuż przy sklepie Esotiqe.
Okulary i soczewki w sylwestrowej stylizacji
Zima w stylu Black & White z Lee Cooper
Modne, ciepłe i z futerkiem – zimowe buty od Lee Cooper
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Problemy społeczne
Przeciętny Polak spędza w sieci ponad trzy godziny dziennie. Tylko 11 proc. podejmuje próby ograniczenia tego czasu
Polacy średnio spędzają w internecie ponad trzy godziny dziennie. Jednocześnie, według badania na temat higieny cyfrowej, jedynie 14 proc. respondentów kontroluje swój czas ekranowy, a co piąty ogranicza liczbę powiadomień w telefonie czy komputerze. Nadmierne korzystanie z ekranów może wpływać na zaniedbywanie obowiązków i relacji z innymi, a także obniżenie nastroju i samooceny. Kampania Fundacji Orange „Nie przescrolluj życia” zwraca uwagę na potrzebę dbania o higienę cyfrową. Szczególnie okres świątecznego wypoczynku sprzyja takiej refleksji.