Polskie influencerki plus size projektują dla SHEIN
Marka SHEIN pojęła współpracę z polskimi influencerkami plus size, aby wspólnie zachęcać Polki do pielęgnowania pozytywnej relacji z własnym ciałem oraz ubraniami. Autorkami kolekcji są Agata Wiśniewska, Joanna Cesarz oraz Zuzanna Zakrzewska – propagatorki ciałopozytywności w Polsce. Motywem przewodnim jest lato, a więc soczystość kolorów oraz różnorodność wzorów, fasonów i materiałów.
Moda bez ograniczeń
Choć na przestrzeni ostatnich lat rynek odzieży plus size w Polsce znacznie się zmienił, to nadal wiele kobiet i mężczyzn czuje niedosyt. Dostępne ubrania są mało różnorodne, często źle skrojone i trudno dostępne. Dobór odpowiedniego stroju nie tylko sprawia, że czujemy się lepiej i mamy więcej energii do działania, ale jest także nośnikiem informacji o nas samych, sposobem wyrażania siebie.
Mając to na uwadze, marka SHEIN oferuje w swoim portfolio szeroki wybór ubrań dedykowanych kobietom plus size. SHEIN wierzy, że każde kobiece ciało jest piękne, niezależnie od rozmiaru. Aby wspierać ideę ciałopozytywności w Polsce jeszcze bardziej, globalny producent ubrań, kosmetyków i akcesoriów domowych, prezentuje najnowszą, letnią kolekcję dedykowaną kobietom w rozmiarach plus size. Charakteryzuje ją letni styl i różnorodność fasonów, które pasować będą do każdej sylwetki i pozwolą każdej kobiecie poczuć się pięknie. W palecie barw najnowszej kolekcji znajdziemy niezwykle modną pomarańcz, żywą zieleń czy pastelowy róż, ale także ponadczasową biel i czerń. Bogate wzornictwo idealnie wpisze się w wakacyjne stylizacje. Kolekcja spełni oczekiwania zarówno miłośniczek casualowych rozwiązań, jak i pań preferujących bardziej elegancki lub biznesowy charakter ubrań. W skład kolekcji wchodzą romantyczne sukienki, eleganckie kombinezony czy buty sportowe z platformą.
- Od początku istnienia marki SHEIN, naszym celem było umożliwienie każdej osobie wyrażania własnego ja poprzez modę, niezależnie od rozmiaru. Dlatego staramy się ciągle rozwijać nasz sektor ubrań plus size, aby wszystkie kobiety mogły czuć się piękne i pewne siebie. Wspieranie w dążeniu do samoakceptacji oraz dobrego samopoczucia naszych klientek jest dla nas niezwykle ważne. Jesteśmy bardzo dumni, że możemy zaprezentować naszą najnowszą kolekcję, która nie tylko została stworzona dla kobiet plus size, ale również przez kobiety plus size – mówi George Chiao, Prezes SHEIN U.S.
Propagatorki ciałopozytywności autorkami kolekcji
Najnowsza kolekcja plus size marki SHEIN została stworzona we współpracy z trzema polskimi influencerkami – Agatą Wiśniewską, Joanną Cesarz i Zuzanną Zakrzewską. Dziewczyny od lat promują ciałopozytywność w swoich mediach społecznościowych. Poruszają tematy, które dla niektórych wciąż stanowią tabu i starają się zaszczepić w każdym miłość do swojego ciała, bez względu na jego wygląd czy rozmiar. Tą kolekcją chcą udowodnić, że każda kobieta może czuć się pięknie i kobieco. Projektując ubrania kierowały się fasonami oraz wzorami, które umożliwią podkreślenie atutów kobiecego ciała ze smakiem i klasą.
- Zdecydowałam się na współpracę z marką SHEIN, ponieważ chcę, aby wszystkie Polki mogły nosić to, w czym czują się komfortowo i pięknie. Nie powinno być tak, że wybieramy ubrania tylko dlatego, że znalazłyśmy odpowiedni rozmiar. Powinnyśmy wybierać to, co nam się podoba i w czym czujemy się dobrze - niezależnie od rozmiaru. Ponieważ każda kobieta jest piękna, a każde ciało zasługuje na szacunek – uzasadnia Agata Wiśniewska, modelka plus size, aktorka i influencerka.
- Z mojego doświadczenia wynika, że w Polsce kobiety plus-size nie mają zbyt dużego wyboru, jeśli chodzi o modę. Aby znaleźć ubrania, które nie tylko pasują, ale także podkreślają nasze atuty i są modne, zazwyczaj musimy udać się do krawcowej i zlecić ich uszycie. Czuję, że w tej dziedzinie jest jeszcze wiele do nadrobienia, dlatego bardzo się cieszę, że dzięki współpracy z marką SHEIN mogę przyczynić się do zmiany na lepsze – twierdzi Zuzanna Zakrzewska, modelka plus size, aktywistka.
- Ja z kolei pragnę pokazać Polkom, że nie ma znaczenia, jaki masz kształt - możesz być klepsydrą, jabłkiem lub inną papryką i wcale nie musisz nosić ubrań przypisanego do swojego kształtu. Możesz wybrać coś co po prostu Ci się podoba i czuć się w tym świetnie! Wszystko zależy od Ciebie - nie od opinii innych – mówi Joanna Cesarz, modelka plus size, seksuolog i influencerka.
Kolekcja dostępna jest online pod TYM LINKIEM, a ubrania i akcesoria w jej ramach kosztować będą między 30 a 200 zł.
O SHEIN:
SHEIN to globalny sprzedawca internetowy zajmujący się modą i stylem życia, którego celem jest umożliwienie wszystkim korzystania z piękna mody. Wykorzystujemy technologię produkcji na żądanie, aby połączyć dostawców z naszym sprawnym łańcuchem dostaw, zmniejszając straty magazynowe i umożliwiając nam dostarczanie różnorodnych produktów w przystępnych cenach do klientów na całym świecie. Z naszych biur na całym świecie docieramy do klientów w ponad 150 krajach. Aby dowiedzieć się więcej o firmie SHEIN, odwiedź stronę http://www.SHEIN.com
Zima w stylu Black & White z Lee Cooper
Modne, ciepłe i z futerkiem – zimowe buty od Lee Cooper
Nowy sezon? Nowe buty!
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Farmacja
Antybiotykooporność coraz poważniejszym problemem. Wyizolowane ze śliny peptydy mogą się sprawdzić w walce z bakteriami wielolekoopornymi
Poszukiwanie alternatyw dla antybiotykoterapii nabiera coraz większego tempa. Duże nadzieje, zwłaszcza w kontekście szczepów wielolekoopornych, naukowcy wiążą z bakteriocynami i bakteriofagami. Badacz z Uniwersytetu Wrocławskiego prowadzi prace nad bakteriocyną, będącą peptydem izolowanym z ludzkiej śliny. Za swoje badania otrzymał Złoty Medal Chemii. Tymczasem problem antybiotykooporności może wynikać w dużej mierze z niewiedzy. Z Eurobarometru wynika, że tylko połowa Europejczyków zdaje sobie sprawę, że antybiotyki nie są skuteczne w walce z wirusami.