Komunikaty PR

Polskie influencerki plus size projektują dla SHEIN

2022-06-13  |  14:30
Biuro prasowe

Marka SHEIN pojęła współpracę z polskimi influencerkami plus size, aby wspólnie zachęcać Polki do pielęgnowania pozytywnej relacji z własnym ciałem oraz ubraniami. Autorkami kolekcji są Agata Wiśniewska, Joanna Cesarz oraz Zuzanna Zakrzewska – propagatorki ciałopozytywności w Polsce. Motywem przewodnim jest lato, a więc soczystość kolorów oraz różnorodność wzorów, fasonów i materiałów.

 

Moda bez ograniczeń

Choć na przestrzeni ostatnich lat rynek odzieży plus size w Polsce znacznie się zmienił, to nadal wiele kobiet i mężczyzn czuje niedosyt. Dostępne ubrania są mało różnorodne, często źle skrojone i trudno dostępne. Dobór odpowiedniego stroju nie tylko sprawia, że czujemy się lepiej i mamy więcej energii do działania, ale jest także nośnikiem informacji o nas samych, sposobem wyrażania siebie.

 

Mając to na uwadze, marka SHEIN oferuje w swoim portfolio szeroki wybór ubrań dedykowanych kobietom plus size. SHEIN wierzy, że każde kobiece ciało jest piękne, niezależnie od rozmiaru. Aby wspierać ideę ciałopozytywności w Polsce jeszcze bardziej, globalny producent ubrań, kosmetyków i akcesoriów domowych, prezentuje najnowszą, letnią kolekcję dedykowaną kobietom w rozmiarach plus size. Charakteryzuje ją letni styl i różnorodność fasonów, które pasować będą do każdej sylwetki i pozwolą każdej kobiecie poczuć się pięknie. W palecie barw najnowszej kolekcji znajdziemy niezwykle modną pomarańcz, żywą zieleń czy pastelowy róż, ale także ponadczasową biel i czerń. Bogate wzornictwo idealnie wpisze się w wakacyjne stylizacje. Kolekcja spełni oczekiwania zarówno miłośniczek casualowych rozwiązań, jak i pań preferujących bardziej elegancki lub biznesowy charakter ubrań. W skład kolekcji wchodzą romantyczne sukienki, eleganckie kombinezony czy buty sportowe z platformą.

 

- Od początku istnienia marki SHEIN, naszym celem było umożliwienie każdej osobie wyrażania własnego ja poprzez modę, niezależnie od rozmiaru. Dlatego staramy się ciągle rozwijać nasz sektor ubrań plus size, aby wszystkie kobiety mogły czuć się piękne i pewne siebie. Wspieranie w dążeniu do samoakceptacji oraz dobrego samopoczucia naszych klientek jest dla nas niezwykle ważne. Jesteśmy bardzo dumni, że możemy zaprezentować naszą najnowszą kolekcję, która nie tylko została stworzona dla kobiet plus size, ale również przez kobiety plus size – mówi George Chiao, Prezes SHEIN U.S.

 

Propagatorki ciałopozytywności autorkami kolekcji

Najnowsza kolekcja plus size marki SHEIN została stworzona we współpracy z trzema polskimi influencerkami – Agatą Wiśniewską, Joanną Cesarz i Zuzanną Zakrzewską. Dziewczyny od lat promują ciałopozytywność w swoich mediach społecznościowych. Poruszają tematy, które dla niektórych wciąż stanowią tabu i starają się zaszczepić w każdym miłość do swojego ciała, bez względu na jego wygląd czy rozmiar. Tą kolekcją chcą udowodnić, że każda kobieta może czuć się pięknie i kobieco. Projektując ubrania kierowały się fasonami oraz wzorami, które umożliwią podkreślenie atutów kobiecego ciała ze smakiem i klasą.

- Zdecydowałam się na współpracę z marką SHEIN, ponieważ chcę, aby wszystkie Polki mogły nosić to, w czym czują się komfortowo i pięknie. Nie powinno być tak, że wybieramy ubrania tylko dlatego, że znalazłyśmy odpowiedni rozmiar. Powinnyśmy wybierać to, co nam się podoba i w czym czujemy się dobrze - niezależnie od rozmiaru. Ponieważ każda kobieta jest piękna, a każde ciało zasługuje na szacunek – uzasadnia Agata Wiśniewska, modelka plus size, aktorka i influencerka.

- Z mojego doświadczenia wynika, że w Polsce kobiety plus-size nie mają zbyt dużego wyboru, jeśli chodzi o modę. Aby znaleźć ubrania, które nie tylko pasują, ale także podkreślają nasze atuty i są modne, zazwyczaj musimy udać się do krawcowej i zlecić ich uszycie. Czuję, że w tej dziedzinie jest jeszcze wiele do nadrobienia, dlatego bardzo się cieszę, że dzięki współpracy z marką SHEIN mogę przyczynić się do zmiany na lepsze – twierdzi Zuzanna Zakrzewska, modelka plus size, aktywistka.

 

- Ja z kolei pragnę pokazać Polkom, że nie ma znaczenia, jaki masz kształt - możesz być klepsydrą, jabłkiem lub inną papryką i wcale nie musisz nosić ubrań przypisanego do swojego kształtu. Możesz wybrać coś co po prostu Ci się podoba i czuć się w tym świetnie! Wszystko zależy od Ciebie - nie od opinii innych – mówi Joanna Cesarz, modelka plus size, seksuolog i influencerka.

Kolekcja dostępna jest online pod TYM LINKIEM, a ubrania i akcesoria w jej ramach kosztować będą między 30 a 200 zł.

 

O SHEIN:

SHEIN to globalny sprzedawca internetowy zajmujący się modą i stylem życia, którego celem jest umożliwienie wszystkim korzystania z piękna mody. Wykorzystujemy technologię produkcji na żądanie, aby połączyć dostawców z naszym sprawnym łańcuchem dostaw, zmniejszając straty magazynowe i umożliwiając nam dostarczanie różnorodnych produktów w przystępnych cenach do klientów na całym świecie. Z naszych biur na całym świecie docieramy do klientów w ponad 150 krajach. Aby dowiedzieć się więcej o firmie SHEIN, odwiedź stronę http://www.SHEIN.com

 

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Moda Moda w natarciu… ma szansę zmienić nasz świat na lepsze – ciekawe spojrzenie na trendy na konferencji w Osace Biuro prasowe
2025-05-14 | 06:00

Moda w natarciu… ma szansę zmienić nasz świat na lepsze – ciekawe spojrzenie na trendy na konferencji w Osace

Marki modowe mają wpływ na postawy społeczne. Są też istotne z punktu widzenia ochrony środowiska naturalnego. O wyzwaniach na przyszłość dla branży modowej i nie tylko
Moda TATUUM i Miś Uszatek zaprezentowali łódzką modę na EXPO 2025 w Osace
2025-05-07 | 16:00

TATUUM i Miś Uszatek zaprezentowali łódzką modę na EXPO 2025 w Osace

TATUUM, modowa marka z Łodzi, wzięła udział w Światowej Wystawie EXPO 2025 w Osace, prezentując specjalną kolekcję inspirowaną postacią Misia Uszatka. Udział w tym
Moda Okulary i soczewki w sylwestrowej stylizacji
2024-12-23 | 12:00

Okulary i soczewki w sylwestrowej stylizacji

Wybór między okularami a soczewkami na sylwestra zależy od kilku czynników, takich jak komfort, styl  i okoliczności.  Jeśli planujemy przetańczyć całą noc,

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Psychologia

Konsument

Otyłość i niedożywienie u seniorów często idą w parze. Źródłem problemu często tańsza, wysokoprzetworzona żywność

Niemal 64 proc. osób między 65. a 74. rokiem życia ma nadmierną masę ciała. Co piąty senior cierpi z powodu niedożywienia. Szczególną sytuacją jest taka, w której osoba starsza jest otyła, ale jednocześnie niedożywiona jakościowo. U źródeł problemów żywieniowych leżą z jednej strony mechanizmy związane z fizjologią starzenia się oraz różne choroby towarzyszące, a z drugiej – czynniki ekonomiczne i psychologiczne, takie jak samotność czy brak wystarczających środków. Eksperci zwracają uwagę na to, że ważne jest edukowanie i aktywizowanie seniorów, ponieważ zarówno otyłość, jak i niedożywienie prowadzą do poważnych konsekwencji zdrowotnych.

Gwiazdy

Anna Powierza: Mimo wyniku wyborów prezydenckich z czasem będzie mniej podziałów w społeczeństwie. Chciałabym pierwszej damy, która stoi po stronie kobiet

Aktorka nie dziwi się, że wynik wyborów prezydenckich budzi tak ogromne emocje, bo przecież niemal równej połowie głosujących niezwykle trudno pogodzić się z tym, że nie wygrał właśnie ich faworyt. Eksperci zastanawiają się, jak będzie teraz wyglądał polityczny krajobraz, rządzący już podejmują pewne kroki, a Anna Powierza chce wierzyć, że nowy lokator Pałacu Prezydenckiego sprosta wyzwaniu i udowodni, że głos oddany na niego nie został zmarnowany. Na wysokości zadania powinna także stanąć jego żona.