Polskie influencerki plus size projektują dla SHEIN
Marka SHEIN pojęła współpracę z polskimi influencerkami plus size, aby wspólnie zachęcać Polki do pielęgnowania pozytywnej relacji z własnym ciałem oraz ubraniami. Autorkami kolekcji są Agata Wiśniewska, Joanna Cesarz oraz Zuzanna Zakrzewska – propagatorki ciałopozytywności w Polsce. Motywem przewodnim jest lato, a więc soczystość kolorów oraz różnorodność wzorów, fasonów i materiałów.
Moda bez ograniczeń
Choć na przestrzeni ostatnich lat rynek odzieży plus size w Polsce znacznie się zmienił, to nadal wiele kobiet i mężczyzn czuje niedosyt. Dostępne ubrania są mało różnorodne, często źle skrojone i trudno dostępne. Dobór odpowiedniego stroju nie tylko sprawia, że czujemy się lepiej i mamy więcej energii do działania, ale jest także nośnikiem informacji o nas samych, sposobem wyrażania siebie.
Mając to na uwadze, marka SHEIN oferuje w swoim portfolio szeroki wybór ubrań dedykowanych kobietom plus size. SHEIN wierzy, że każde kobiece ciało jest piękne, niezależnie od rozmiaru. Aby wspierać ideę ciałopozytywności w Polsce jeszcze bardziej, globalny producent ubrań, kosmetyków i akcesoriów domowych, prezentuje najnowszą, letnią kolekcję dedykowaną kobietom w rozmiarach plus size. Charakteryzuje ją letni styl i różnorodność fasonów, które pasować będą do każdej sylwetki i pozwolą każdej kobiecie poczuć się pięknie. W palecie barw najnowszej kolekcji znajdziemy niezwykle modną pomarańcz, żywą zieleń czy pastelowy róż, ale także ponadczasową biel i czerń. Bogate wzornictwo idealnie wpisze się w wakacyjne stylizacje. Kolekcja spełni oczekiwania zarówno miłośniczek casualowych rozwiązań, jak i pań preferujących bardziej elegancki lub biznesowy charakter ubrań. W skład kolekcji wchodzą romantyczne sukienki, eleganckie kombinezony czy buty sportowe z platformą.
- Od początku istnienia marki SHEIN, naszym celem było umożliwienie każdej osobie wyrażania własnego ja poprzez modę, niezależnie od rozmiaru. Dlatego staramy się ciągle rozwijać nasz sektor ubrań plus size, aby wszystkie kobiety mogły czuć się piękne i pewne siebie. Wspieranie w dążeniu do samoakceptacji oraz dobrego samopoczucia naszych klientek jest dla nas niezwykle ważne. Jesteśmy bardzo dumni, że możemy zaprezentować naszą najnowszą kolekcję, która nie tylko została stworzona dla kobiet plus size, ale również przez kobiety plus size – mówi George Chiao, Prezes SHEIN U.S.
Propagatorki ciałopozytywności autorkami kolekcji
Najnowsza kolekcja plus size marki SHEIN została stworzona we współpracy z trzema polskimi influencerkami – Agatą Wiśniewską, Joanną Cesarz i Zuzanną Zakrzewską. Dziewczyny od lat promują ciałopozytywność w swoich mediach społecznościowych. Poruszają tematy, które dla niektórych wciąż stanowią tabu i starają się zaszczepić w każdym miłość do swojego ciała, bez względu na jego wygląd czy rozmiar. Tą kolekcją chcą udowodnić, że każda kobieta może czuć się pięknie i kobieco. Projektując ubrania kierowały się fasonami oraz wzorami, które umożliwią podkreślenie atutów kobiecego ciała ze smakiem i klasą.
- Zdecydowałam się na współpracę z marką SHEIN, ponieważ chcę, aby wszystkie Polki mogły nosić to, w czym czują się komfortowo i pięknie. Nie powinno być tak, że wybieramy ubrania tylko dlatego, że znalazłyśmy odpowiedni rozmiar. Powinnyśmy wybierać to, co nam się podoba i w czym czujemy się dobrze - niezależnie od rozmiaru. Ponieważ każda kobieta jest piękna, a każde ciało zasługuje na szacunek – uzasadnia Agata Wiśniewska, modelka plus size, aktorka i influencerka.
- Z mojego doświadczenia wynika, że w Polsce kobiety plus-size nie mają zbyt dużego wyboru, jeśli chodzi o modę. Aby znaleźć ubrania, które nie tylko pasują, ale także podkreślają nasze atuty i są modne, zazwyczaj musimy udać się do krawcowej i zlecić ich uszycie. Czuję, że w tej dziedzinie jest jeszcze wiele do nadrobienia, dlatego bardzo się cieszę, że dzięki współpracy z marką SHEIN mogę przyczynić się do zmiany na lepsze – twierdzi Zuzanna Zakrzewska, modelka plus size, aktywistka.
- Ja z kolei pragnę pokazać Polkom, że nie ma znaczenia, jaki masz kształt - możesz być klepsydrą, jabłkiem lub inną papryką i wcale nie musisz nosić ubrań przypisanego do swojego kształtu. Możesz wybrać coś co po prostu Ci się podoba i czuć się w tym świetnie! Wszystko zależy od Ciebie - nie od opinii innych – mówi Joanna Cesarz, modelka plus size, seksuolog i influencerka.
Kolekcja dostępna jest online pod TYM LINKIEM, a ubrania i akcesoria w jej ramach kosztować będą między 30 a 200 zł.
O SHEIN:
SHEIN to globalny sprzedawca internetowy zajmujący się modą i stylem życia, którego celem jest umożliwienie wszystkim korzystania z piękna mody. Wykorzystujemy technologię produkcji na żądanie, aby połączyć dostawców z naszym sprawnym łańcuchem dostaw, zmniejszając straty magazynowe i umożliwiając nam dostarczanie różnorodnych produktów w przystępnych cenach do klientów na całym świecie. Z naszych biur na całym świecie docieramy do klientów w ponad 150 krajach. Aby dowiedzieć się więcej o firmie SHEIN, odwiedź stronę http://www.SHEIN.com

TATUUM i Miś Uszatek zaprezentowali łódzką modę na EXPO 2025 w Osace

Okulary i soczewki w sylwestrowej stylizacji

Zima w stylu Black & White z Lee Cooper
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Moda

Klaudia Zioberczyk: Doszłam już do takiego momentu, że jak wchodzę do sklepu, to mówię: wcale tego nie potrzebuję. Teraz stawiam na jakość, a nie na ilość
Modelka zdaje sobie sprawę z tego, że trzeba być bardzo ostrożnym, by nie dać się nabrać na różne sztuczki marketingowe, nie ulegać czarowi wyprzedaży i promocji, a zamiast tego kompletować swoją garderobę z ponadczasowych zestawów, które będzie można wykorzystać na różne okazje. Klaudia Zioberczyk uważa, że greenwashing, czyli wywoływanie u konsumentów poszukujących towarów eko mylnego wrażenia, że oferowany produkt taki właśnie jest, to nieuczciwa praktyka. Temu zjawisku postanowiła więc dokładnie się przyjrzeć w swojej pracy magisterskiej.
Konsument
Możliwość zakupu online może zachęcić kolejne grupy Polaków do ubezpieczeń zdrowotnych. Dziś korzysta z nich już prawie 5,5 mln osób

Polska jest jednym z liderów Europy w obszarze cyfryzacji sektora usług medycznych. Świadczą o tym m.in. popularność elektronicznych narzędzi zapewniających dostęp do danych zdrowotnych, e-recept czy wirtualna diagnostyka. Polacy są też otwarci na innowacje w zakresie ubezpieczeń zdrowotnych, z których korzysta już blisko 5,5 mln osób. Za pomocą nowej cyfrowej platformy Medicover chce zachęcić klientów do samodzielnej konfiguracji i zakupu polis online.
Żywienie
Wiktor Dyduła: Praca w charakterze kelnera jest bardzo ciężka fizycznie i psychicznie. Dlatego trzeba dawać napiwki, bo nawet 5 zł może zrobić komuś dzień

Zanim usłyszała o nim cała Polska, Wiktor Dyduła zarabiał między innymi jako animator zabaw dla dzieci, kelner i uliczny grajek. Każde zajęcie miało swoje plusy i minusy, ale jego najbardziej cieszyło to, że dzięki nim może poznawać ciekawych ludzi. Wokalista podkreśla, że ma duży szacunek do pieniądza i prawie zawsze daje też napiwki, bo wie, że to najlepsza forma docenienia pracy tych, którzy nas obsługują w kawiarni czy restauracji.