Komunikaty PR

Ponadczasowe kroje dla Kobiet w każdym wieku – Bombshe wiosna-lato 22.

2022-03-22  |  09:00
Biuro prasowe
Kontakt

Bartłomiej Pałubicki
Rebell Concept

Mokotowska 43/206
00-551 Warszawa
bartlomiej|rebellconcept.pl| |bartlomiej|rebellconcept.pl
888467071
www.rebellconcept.pl

Wraz z nadejściem nowego sezonu pojawiają się nowe trendy. Polska marka Bombshe pokazuje jednak, że warto inwestować w ponadczasowe elementy, które będą wpisywać się w wiele trendów, jednak bez wszechobecnej pogoni za szybkimi, sezonowymi zmianami w modzie. Wiosna i lato to zwykle kojarzy się z eksplozją kolorów połączoną z klasykami, które już bardzo dobrze znamy. Beże i biel to odcienie idealne na słoneczne dni, nadają świeżości garderobie, a nasza twarz wręcz promienieje w ich towarzystwie. Kolory natomiast dodają dodatkowej energii – nie tylko wizerunkowi! Nowa kampania na sezon wiosna-lato 2022 to odpowiedź na potrzeby Klientek w każdym wieku i o różnych figurach, które pragną zbudować kapsułową garderobę, mając świadome i odpowiedzialne podejście do produkcji.

Ponadczasowe elementy, które będą wpisywać się w wiele trendów to priorytet pochodzącego z Wrocławia brandu Bombshe. Założyciele marki, młode małżeństwo Katarzyna Heider-Pryjma i Marcin Pryjma reprezentują nową grupę przedsiębiorców, którzy traktują projektowanie i produkcję jako najważniejsze składowe, tworząc ubrania z pełną odpowiedzialnością. Do każdej kolekcji podchodzą indywidualnie z troską o naturę i środowisko. Kolekcja została stworzona tak, aby była jak najbardziej funkcjonalna i umożliwiała swobodne łączenie ubrań. Znajdują się w niej klasyczne elementy ubioru takie jak t-shirty, topy, koszule, garnitury czy proste sukienki, które razem tworzą minimalistyczny, kobiecy look. Kolorystyka beży, kremów i klasycznej czerni to odcienie, towarzyszące marce od początku istnienia i tym razem są to główne kolory kolekcji. Brand postanowił jednak przełamać to zestawienie i w tym sezonie nie zabrakło również kolorystycznego akcentu – delikatnego błękitu, pastelowego żółtego, ognistej pomarańczy, a nawet neonowego różu. Łącząc je ze spokojnymi, podstawowymi odcieniami stworzysz nietuzinkową, świeżą stylizację zachowaną w prostym, klasycznym stylu – każda minimalistka powinna spróbować tego połączenia! Nowością w tym sezonie jest denim, a dokładniej zestaw składający się ze spodni oraz kurtki, które są świetnym rozwiązaniem na co dzień. Jeansy z białą koszulą i chustą na głowie tworzą luźny, bardziej sportowy look, a kurtka połączona z prążkowaną sukienką, bądź ołówkową spódnicą to idealny wybór na randkę. W kolekcji pojawiły się również ponadczasowy wzór – paski – nadający stylizacjom morskiego, wakacyjnego charakteru.

„Tym razem postawiliśmy na przełamanie klasyki bardziej odważnymi stylizacjami. Więcej biżuterii, nakrycia głowy, modne buty to dodatki, dzięki którym możemy dodać trochę pikanterii naszym prostym stylizacjom. Klasyka jest nieśmiertelna, ale nią również możemy się bawić.” – wspominają założyciele marki Katarzyna Heider-Pryjma oraz Marcin Pryjma.

Założyciele marki, przywiązujący ogromną wagę do gatunku i pochodzenia używanych w produkcji materiałów. Stawiają na najwyższą jakość oraz wygodne i przyjemne dla skóry tkaniny.

„W kolekcji postawiliśmy jak zawsze na certyfikowane tkaniny i dzianiny. Wczesną wiosną nie zabraknie uwielbianej przez nas wełny, która pojawi się w takich produktach jak płaszcze czy swetry. Nowością w tym sezonie będą jeansy oraz kurtka jeansowa z biodegradowalnego materiału. W kolekcji pojawi się także kilka swetrów z bawełny ECOTEC. Proces ECOTEC jest przykładem gospodarki o obiegu zamkniętym, w którym tworzy się przędzę z recyklingu wycinków tekstylnych. Dodatkowo w kolekcji pojawią się lubiane przez nasze Klientki tencel, wiskozy oraz lny. – opowiadają założyciele.

Bombshe to pochwała kobiecości na własnych warunkach, dlatego do kampanii wiosna-lato 2022 zostały wybrane trzy modelki w różnym wieku i o zupełnie odmiennych figurach: Magdalena Zalejska, Irena Wielocha, Edyta Strzeszewska. Fotograf – Paweł Sierakowski stworzył jasne, naturalne kadry, w których modelki w kobiecych stylizacjach wyglądają zarazem na delikatne i pewne siebie.

 

Chcieliśmy pokazać, że szafa kapsułowa to szafa dla różnych kobiet niezależnie od wieku, koloru włosów czy wzrostu, stąd wybór trzech różnych modelek.” – tłumaczą założyciele Bombshe.

 

Pierwsze modele z kolekcji Bombshe na sezon wiosna-lato 2022 są już dostępną w sklepie online bombshe.com. Kolejne produkty będą sukcesywnie pojawiać się na stronie.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Moda Odwiedź wystawę w CK Zamek i poznaj historię niezwykłych kobiet Biuro prasowe
2024-05-22 | 14:40

Odwiedź wystawę w CK Zamek i poznaj historię niezwykłych kobiet

W CK Zamek do 28 lipca można oglądać wystawę pt. „Łataj! Ceruj! Długie życie ubrań”. Jedna z ekspozycji to designerskie swetry, które służyły wcześniej uczniom jako
Moda Najnowsze trendy w modzie luksusowej z drugiej ręki? Vinted dzieli się analizą
2024-05-21 | 12:00

Najnowsze trendy w modzie luksusowej z drugiej ręki? Vinted dzieli się analizą

Vinted, wiodąca w Europie internetowa platforma C2C mody używanej, publikuje swoją pierwszą aktualizację trendów luksusowych, oferującą cenne informacje na temat zachowań
Moda Wiosenne inspiracje od Rhenium Exclusive Leathers
2024-05-17 | 17:00

Wiosenne inspiracje od Rhenium Exclusive Leathers

Maj, który przywitał nas piękną pogodą, celebrujemy z pełnym entuzjazmem i gotowością do odkrywania nowych inspiracji w naszych garderobach. Marka Rhenium Exclusive Leathers zaprasza

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Gwiazdy

Marta Wiśniewska: Ocieplenie klimatu jest niebezpieczne i alarmujące. Dlatego oszczędzam wodę, nie jem mięsa, segreguję śmieci i nie kupuję nowych ubrań

Tancerka uważa, że trzeba naprawdę niewiele wysiłku, by zaoszczędzić dużo wody i energii elektrycznej. Można to robić w swoim domu, chociażby biorąc szybki prysznic zamiast długiej kąpieli, ale również poprzez robienie przemyślanych i racjonalnych zakupów, szczególnie spożywczych i odzieżowych. Świadomy konsument bierze bowiem pod uwagę, jak i z czego powstało to, co kupuje, a co za tym idzie – jaki ma to wpływ na środowisko i na zdrowie. Marta Wiśniewska przyznaje też, że wraz z córką lubią nadawać ubraniom drugie życie. Dzięki temu nie muszą stale kupować nowych rzeczy, a i tak zawsze wyglądają oryginalnie.

Gwiazdy

Anna Kalczyńska: Za mało w naszym życiu społecznym dobrych uczuć i wzorców. Pomaganie powinno być fundamentem i jednym z filarów naszego życia

Prezenterka wzięła udział w sesji zdjęciowej z okazji 40-lecia działalności Stowarzyszenia SOS Wioski Dziecięce, bo jak podkreśla, od lat kibicuje tej inicjatywie. Kłania się nisko ludziom dobrych serc, którzy już pomogli najmłodszym w potrzebie, a jednocześnie zachęca do działania tych jeszcze nie do końca zdecydowanych. Organizacja jest bowiem w stanie wspierać podopiecznych wyłącznie dzięki ciężkiej pracy i zaangażowaniu osób, które potrafią poświęcić swój czas dla potrzebujących. Anna Kalczyńska cieszy się, że również może dołożyć swoją cegiełkę do tego wyjątkowego projektu.

Konsument

Obawiamy się o nasze dane, ale udostępniamy je chętnie w social mediach. Eksperci ostrzegają przed nieprzemyślanym relacjonowaniem życia

Profile na portalach społecznościowych to dla przestępców prawdziwa kopalnia danych – ostrzegają eksperci cyberbezpieczeństwa i wymieniają możliwe zagrożenia. Wrzucanie publicznych postów z wakacji i oznaczanie lokalizacji, pokazywanie wnętrz mieszkań czy zamieszczanie filmików z własnym głosem mogą być wykorzystane na przykład do zaplanowania rabunku czy wygenerowania deepfake’ów. Tymczasem unijne prawodawstwo nie do końca jeszcze chroni dane użytkowników. Jednym z problemów jest to, że większość platform nie działa zgodnie z europejską literą prawa.