Ponadczasowe kroje dla Kobiet w każdym wieku – Bombshe wiosna-lato 22.

Bartłomiej Pałubicki
Rebell Concept
Mokotowska 43/206
00-551 Warszawa
bartlomiej|rebellconcept.pl| |bartlomiej|rebellconcept.pl
888467071
www.rebellconcept.pl
Wraz z nadejściem nowego sezonu pojawiają się nowe trendy. Polska marka Bombshe pokazuje jednak, że warto inwestować w ponadczasowe elementy, które będą wpisywać się w wiele trendów, jednak bez wszechobecnej pogoni za szybkimi, sezonowymi zmianami w modzie. Wiosna i lato to zwykle kojarzy się z eksplozją kolorów połączoną z klasykami, które już bardzo dobrze znamy. Beże i biel to odcienie idealne na słoneczne dni, nadają świeżości garderobie, a nasza twarz wręcz promienieje w ich towarzystwie. Kolory natomiast dodają dodatkowej energii – nie tylko wizerunkowi! Nowa kampania na sezon wiosna-lato 2022 to odpowiedź na potrzeby Klientek w każdym wieku i o różnych figurach, które pragną zbudować kapsułową garderobę, mając świadome i odpowiedzialne podejście do produkcji.
Ponadczasowe elementy, które będą wpisywać się w wiele trendów to priorytet pochodzącego z Wrocławia brandu Bombshe. Założyciele marki, młode małżeństwo Katarzyna Heider-Pryjma i Marcin Pryjma reprezentują nową grupę przedsiębiorców, którzy traktują projektowanie i produkcję jako najważniejsze składowe, tworząc ubrania z pełną odpowiedzialnością. Do każdej kolekcji podchodzą indywidualnie z troską o naturę i środowisko. Kolekcja została stworzona tak, aby była jak najbardziej funkcjonalna i umożliwiała swobodne łączenie ubrań. Znajdują się w niej klasyczne elementy ubioru takie jak t-shirty, topy, koszule, garnitury czy proste sukienki, które razem tworzą minimalistyczny, kobiecy look. Kolorystyka beży, kremów i klasycznej czerni to odcienie, towarzyszące marce od początku istnienia i tym razem są to główne kolory kolekcji. Brand postanowił jednak przełamać to zestawienie i w tym sezonie nie zabrakło również kolorystycznego akcentu – delikatnego błękitu, pastelowego żółtego, ognistej pomarańczy, a nawet neonowego różu. Łącząc je ze spokojnymi, podstawowymi odcieniami stworzysz nietuzinkową, świeżą stylizację zachowaną w prostym, klasycznym stylu – każda minimalistka powinna spróbować tego połączenia! Nowością w tym sezonie jest denim, a dokładniej zestaw składający się ze spodni oraz kurtki, które są świetnym rozwiązaniem na co dzień. Jeansy z białą koszulą i chustą na głowie tworzą luźny, bardziej sportowy look, a kurtka połączona z prążkowaną sukienką, bądź ołówkową spódnicą to idealny wybór na randkę. W kolekcji pojawiły się również ponadczasowy wzór – paski – nadający stylizacjom morskiego, wakacyjnego charakteru.
„Tym razem postawiliśmy na przełamanie klasyki bardziej odważnymi stylizacjami. Więcej biżuterii, nakrycia głowy, modne buty to dodatki, dzięki którym możemy dodać trochę pikanterii naszym prostym stylizacjom. Klasyka jest nieśmiertelna, ale nią również możemy się bawić.” – wspominają założyciele marki Katarzyna Heider-Pryjma oraz Marcin Pryjma.
Założyciele marki, przywiązujący ogromną wagę do gatunku i pochodzenia używanych w produkcji materiałów. Stawiają na najwyższą jakość oraz wygodne i przyjemne dla skóry tkaniny.
„W kolekcji postawiliśmy jak zawsze na certyfikowane tkaniny i dzianiny. Wczesną wiosną nie zabraknie uwielbianej przez nas wełny, która pojawi się w takich produktach jak płaszcze czy swetry. Nowością w tym sezonie będą jeansy oraz kurtka jeansowa z biodegradowalnego materiału. W kolekcji pojawi się także kilka swetrów z bawełny ECOTEC. Proces ECOTEC jest przykładem gospodarki o obiegu zamkniętym, w którym tworzy się przędzę z recyklingu wycinków tekstylnych. Dodatkowo w kolekcji pojawią się lubiane przez nasze Klientki tencel, wiskozy oraz lny. – opowiadają założyciele.
Bombshe to pochwała kobiecości na własnych warunkach, dlatego do kampanii wiosna-lato 2022 zostały wybrane trzy modelki w różnym wieku i o zupełnie odmiennych figurach: Magdalena Zalejska, Irena Wielocha, Edyta Strzeszewska. Fotograf – Paweł Sierakowski stworzył jasne, naturalne kadry, w których modelki w kobiecych stylizacjach wyglądają zarazem na delikatne i pewne siebie.
„Chcieliśmy pokazać, że szafa kapsułowa to szafa dla różnych kobiet niezależnie od wieku, koloru włosów czy wzrostu, stąd wybór trzech różnych modelek.” – tłumaczą założyciele Bombshe.
Pierwsze modele z kolekcji Bombshe na sezon wiosna-lato 2022 są już dostępną w sklepie online bombshe.com. Kolejne produkty będą sukcesywnie pojawiać się na stronie.

Moda w natarciu… ma szansę zmienić nasz świat na lepsze – ciekawe spojrzenie na trendy na konferencji w Osace

TATUUM i Miś Uszatek zaprezentowali łódzką modę na EXPO 2025 w Osace

Okulary i soczewki w sylwestrowej stylizacji
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Dom i ogród

Sandra Kubicka: Najpierw kupiłam małą domową szklarnię na zioła. A teraz zamówiłam duży model do ogrodu i będę tam mieć pomidory, ogórki i truskawki
Modelka czerpie dużą radość z własnoręcznie wyhodowanych ziół i warzyw. Swoją przygodę z ogrodnictwem zaczęła od małej domowej szklarni kupionej w sklepie internetowym, a już niedługo będzie miała szklarnię z prawdziwego zdarzenia. Sandra Kubicka nie ukrywa, że teraz z dużą niecierpliwością czeka na to, jaki plon wydadzą sadzonki pomidorów. Na razie rosną jak na drożdżach.
Transport
Trwa debata o nowych przepisach dotyczących praw pasażerów. Możliwe zmiany w wysokości odszkodowań za opóźnione loty

W dyskusji o prawach pasażerów linii lotniczych pojawiają się rozbieżności między unijnymi instytucjami. Dotyczą one m.in. odszkodowań za opóźnione lub odwołane loty. Ministrowie transportu UE proponują 300 euro odszkodowania za czterogodzinne opóźnienie lub odwołanie krótkiego lotu, a Parlament Europejski opowiada się za wyższymi odszkodowaniami i to po trzech godzinach opóźnienia. Parlamentarna komisja transportowa proponuje także szereg zmian dotyczących m.in. bagażu podręcznego czy odpowiedzialności pośredników sprzedających bilety.
Dziecko
Marcelina Zawadzka: Uwielbiam zakupy online. Kiedy mały wieczorem zasypia, to ja mam wtedy czas na przeglądanie ofert w sieci

Odkąd modelka została mamą, zmieniła nawyki zakupowe, ponieważ nie ma czasu ani siły, żeby chodzić po galeriach w poszukiwaniu wszystkiego, co jest jej aktualnie potrzebne. A najwięcej rzeczy kupuje teraz właśnie dla swojego syna, który rośnie w oczach i często trzeba mu chociażby wymieniać garderobę. Marcelina Zawadzka zaznacza, że w sieci zazwyczaj robi zakupy wieczorem, kiedy jej syn już zasypia.