Komunikaty PR

Powrót do biura w wielkim stylu z SHEIN

2024-09-30  |  12:00
Biuro prasowe
Do pobrania docx ( 0.59 MB )

Wraz z nadejściem nowego sezonu pojawiają się trendy, które łączą elegancję z komfortem, pozwalając na tworzenie swobodnych, ale jednocześnie profesjonalnych stylizacji. Od oversizowych marynarek w subtelnych kolorach ziemi po bardziej wyraziste kroje i printy – jesień 2024 przynosi ze sobą inspirujące nowości, które idealnie wpisują się w biurową rzeczywistość i dodadzą pewności siebie nawet przy najbardziej wymagających wyzwaniach.

Power dressing z nowoczesnym akcentem

W ciągu ostatnich kilku miesięcy wyraźnie widać zwrot ku swobodnej elegancji i klasyce w nieco nowszym wydaniu. Ponadczasowe stroje, nie tylko posłużą nam przez lata, ale mogą także zostać wykorzystane w różnych konfiguracjach i stylizacjach. Warto postawić na modne eleganckie garnitury z nowoczesnym twistem szczególnie w wersji trzyczęściowej: z kamizelką, marynarką i ze spodniami niekrępującymi ruchów. Marynarka typu oversize lub – jeszcze lepiej – z mocno zaznaczonymi ramionami, proste materiałowe spodnie, a do tego wycięte buty na niskim obcasie – to się nazywa subtelna elegancja!

Kamizelka na nowo

W lecie na ulicach królowała garniturowa kamizelka zestawiona z luźnymi spodniami – to stylizacja, z której nadal można śmiało korzystać! Ona także zostanie z nami na dłużej i zagości wśród jesiennych trendów. Warto zestawić ją z szerokimi spodniami z kantem lub wyciętą spódnicą – niech elegancja łączy się z nowoczesnym, niebanalnym stylem. Nie bójmy się korzystać z poszczególnych elementów garnituru i zestawiać ich z innymi dodatkami, np. marynarka świetnie komponuje się z elegancką sukienką.

Jesienne otulenie z twistem

Jesień kojarzy się z nieodłącznymi ciepłymi, najlepiej obszernymi swetrami. I dobrze! Grube sploty, stonowane kolory i otulające materiały lubi chyba niemal każdy. Ale żeby nie było nudno – można zestawić je również ze spódnicami. Projektanci są zgodni: to doskonałe uzupełnienie stylizacji. W tym sezonie warto pobawić się doborem materiałów i ich faktur – tiuli, jedwabi czy koronek. Zestaw złożony z oversizowych, wełnianych swetrów i eleganckiej spódnicy jest nieoczywisty i intrygujący!

 

 

Subtelne kolory jesieni

W tym sezonie modne będą stonowane kolory – przede wszystkim beże, szarości, kolory ziemi, granaty czy głębokie odcienie zieleni. Na ulicach zagości total look, czyli wszystkie elementy garderoby w jednym kolorze – to esencja spójności i elegancji. Te ponadczasowe odcienie łatwo łączy się z wyszukanymi dodatkami. A do tego stanowią one idealną bazę dla bardziej wyrazistych wzorów. Nie zabraknie również mocniejszych akcentów wyraźnie odcinających się od pastelowego tła – idealnie sprawdzi się czerń, bordo czy np. trencz w kolorze khaki. Odcienie te można łączyć do woli, a jedynym ograniczeniem jest nasza wyobraźnia!

 

Krata ponad wszystko

W lecie kwiatowe wzory, a jesienią ponadczasowa krata. Tym razem kratka ma wejść na ulice w swoim klasycznym, uniwersyteckim wydaniu. Bez żółci czy różu, jedynie absolutna klasyka. Krata pojawi się na marynarkach, płaszczach, narzutkach czy trapezowych sukienkach. I oczywiście wełnianych, plisowanych spódniczkach. Warto dodać sznytu swojej jesiennej stylizacji i zamienić klasyczną elegancję w nieoczywistą całość z ciekawym twistem – połączyć obszerny płaszcz o kroju peleryny z kraciastą szmizjerką i delikatną apaszką.

 

 

Powrót do biura w zupełnie nowej stylizacji, inspirowanej trendami prosto z najlepszych pokazów mody może okazać się całkiem przyjemny. W tym sezonie zdecydowanie wygrywa klasyka, jednak z odrobiną kreatywności można z niej stworzyć coś zupełnie wyjątkowego. W końcu najważniejsze są wygoda, pewność siebie i nieodzowny błysk w oku. Wszystkie produkty niezbędne do tego, aby wrócić do biura w wielkim stylu, znajdziecie na platformie zakupowej SHEIN.

 

O SHEIN:

SHEIN to globalny sprzedawca internetowy zajmujący się modą i stylem życia, którego celem jest umożliwienie wszystkim korzystania z piękna mody. Wykorzystujemy technologię produkcji na żądanie, aby połączyć dostawców z naszym sprawnym łańcuchem dostaw, zmniejszając straty magazynowe i umożliwiając nam dostarczanie różnorodnych produktów w przystępnych cenach do klientów na całym świecie. Z naszych biur na całym świecie docieramy do klientów w ponad 150 krajach. Aby dowiedzieć się więcej o firmie SHEIN, odwiedź stronę http://www.SHEIN.com

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Moda Kolorowa nowość od marki Kubota Biuro prasowe
2024-09-30 | 01:00

Kolorowa nowość od marki Kubota

Czytanie książki pod kocem, oglądanie ulubionego serialu czy gotowanie sezonowych potraw? Bez względu na to, jakie są Twoje jesienne plany, uzupełnij je o klapki Rzep Multicolor, najnowszą
Moda Polacy entuzjastami mody z drugiej ręki?
2024-09-26 | 12:00

Polacy entuzjastami mody z drugiej ręki?

Wraz z nadejściem jesieni nadchodzi czas na porządkowanie i odświeżanie garderoby. Vinted przyjrzała się nawykom zakupowym Polek i Polaków. Badanie* konsumenckie przeprowadzone dla
Moda Moda męska na sezon jesień/zima 2024 – najnowsze trendy, inspiracje i wskazówki
2024-09-24 | 14:00

Moda męska na sezon jesień/zima 2024 – najnowsze trendy, inspiracje i wskazówki

Zbliżający się sezon jesień/zima 2024 przynosi świeże spojrzenie na modę męską, łącząc klasykę z nowoczesnością. Styl uliczny będzie łączył się z elegancją, a funkcjonalność

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Żywienie

Konsument

Z roku na rok rośnie odsetek Polaków segregujących odpady. Nie zawsze jednak robią to prawidłowo [DEPESZA]

Już 97 proc. Polaków deklaruje, że segreguje odpady – wynika z badania SW Research na zlecenie Fundacji ProKarton. To o 5 pkt proc. więcej niż w 2023 roku. Rośnie również świadomość dotycząca recyklingu kartonów do płynnej żywności, a 58 proc. osób deklaruje, że prawidłowo wyrzuca je do żółtego pojemnika. Wciąż jednak pojawiają się wątpliwości co do tego, jak segregować poszczególne odpady do konkretnych pojemników. – Frakcje z poszczególnych pojemników są niekiedy zanieczyszczone innymi odpadami, co utrudnia proces sortowania i obniża jakość surowca do recyklingu – ocenia Łukasz Sosnowski, prezes Fundacji ProKarton.

Konsument

Polacy na bakier z higieną cyfrową. To przekłada się na zdrowie fizyczne i psychiczne, szczególnie młodych

Smartfony, monitory komputera, telewizory podłączone do sieci lub konsoli do gier mogą negatywnie wpływać na zdrowie zarówno fizyczne, jak i psychiczne – twierdzą lekarze. Dodatkowo nadużywanie elektronicznych gadżetów może niekorzystnie wpływać na nawyki żywieniowe. Między innymi z tego powodu coraz więcej mówi się o potrzebie higieny cyfrowej. Jej brak może prowadzić do poważnych konsekwencji.