Powrót do biura w wielkim stylu z SHEIN
Wraz z nadejściem nowego sezonu pojawiają się trendy, które łączą elegancję z komfortem, pozwalając na tworzenie swobodnych, ale jednocześnie profesjonalnych stylizacji. Od oversizowych marynarek w subtelnych kolorach ziemi po bardziej wyraziste kroje i printy – jesień 2024 przynosi ze sobą inspirujące nowości, które idealnie wpisują się w biurową rzeczywistość i dodadzą pewności siebie nawet przy najbardziej wymagających wyzwaniach.
Power dressing z nowoczesnym akcentem
W ciągu ostatnich kilku miesięcy wyraźnie widać zwrot ku swobodnej elegancji i klasyce w nieco nowszym wydaniu. Ponadczasowe stroje, nie tylko posłużą nam przez lata, ale mogą także zostać wykorzystane w różnych konfiguracjach i stylizacjach. Warto postawić na modne eleganckie garnitury z nowoczesnym twistem szczególnie w wersji trzyczęściowej: z kamizelką, marynarką i ze spodniami niekrępującymi ruchów. Marynarka typu oversize lub – jeszcze lepiej – z mocno zaznaczonymi ramionami, proste materiałowe spodnie, a do tego wycięte buty na niskim obcasie – to się nazywa subtelna elegancja!
Kamizelka na nowo
W lecie na ulicach królowała garniturowa kamizelka zestawiona z luźnymi spodniami – to stylizacja, z której nadal można śmiało korzystać! Ona także zostanie z nami na dłużej i zagości wśród jesiennych trendów. Warto zestawić ją z szerokimi spodniami z kantem lub wyciętą spódnicą – niech elegancja łączy się z nowoczesnym, niebanalnym stylem. Nie bójmy się korzystać z poszczególnych elementów garnituru i zestawiać ich z innymi dodatkami, np. marynarka świetnie komponuje się z elegancką sukienką.
Jesienne otulenie z twistem
Jesień kojarzy się z nieodłącznymi ciepłymi, najlepiej obszernymi swetrami. I dobrze! Grube sploty, stonowane kolory i otulające materiały lubi chyba niemal każdy. Ale żeby nie było nudno – można zestawić je również ze spódnicami. Projektanci są zgodni: to doskonałe uzupełnienie stylizacji. W tym sezonie warto pobawić się doborem materiałów i ich faktur – tiuli, jedwabi czy koronek. Zestaw złożony z oversizowych, wełnianych swetrów i eleganckiej spódnicy jest nieoczywisty i intrygujący!
Subtelne kolory jesieni
W tym sezonie modne będą stonowane kolory – przede wszystkim beże, szarości, kolory ziemi, granaty czy głębokie odcienie zieleni. Na ulicach zagości total look, czyli wszystkie elementy garderoby w jednym kolorze – to esencja spójności i elegancji. Te ponadczasowe odcienie łatwo łączy się z wyszukanymi dodatkami. A do tego stanowią one idealną bazę dla bardziej wyrazistych wzorów. Nie zabraknie również mocniejszych akcentów wyraźnie odcinających się od pastelowego tła – idealnie sprawdzi się czerń, bordo czy np. trencz w kolorze khaki. Odcienie te można łączyć do woli, a jedynym ograniczeniem jest nasza wyobraźnia!
Krata ponad wszystko
W lecie kwiatowe wzory, a jesienią ponadczasowa krata. Tym razem kratka ma wejść na ulice w swoim klasycznym, uniwersyteckim wydaniu. Bez żółci czy różu, jedynie absolutna klasyka. Krata pojawi się na marynarkach, płaszczach, narzutkach czy trapezowych sukienkach. I oczywiście wełnianych, plisowanych spódniczkach. Warto dodać sznytu swojej jesiennej stylizacji i zamienić klasyczną elegancję w nieoczywistą całość z ciekawym twistem – połączyć obszerny płaszcz o kroju peleryny z kraciastą szmizjerką i delikatną apaszką.
Powrót do biura w zupełnie nowej stylizacji, inspirowanej trendami prosto z najlepszych pokazów mody może okazać się całkiem przyjemny. W tym sezonie zdecydowanie wygrywa klasyka, jednak z odrobiną kreatywności można z niej stworzyć coś zupełnie wyjątkowego. W końcu najważniejsze są wygoda, pewność siebie i nieodzowny błysk w oku. Wszystkie produkty niezbędne do tego, aby wrócić do biura w wielkim stylu, znajdziecie na platformie zakupowej SHEIN.
O SHEIN:
SHEIN to globalny sprzedawca internetowy zajmujący się modą i stylem życia, którego celem jest umożliwienie wszystkim korzystania z piękna mody. Wykorzystujemy technologię produkcji na żądanie, aby połączyć dostawców z naszym sprawnym łańcuchem dostaw, zmniejszając straty magazynowe i umożliwiając nam dostarczanie różnorodnych produktów w przystępnych cenach do klientów na całym świecie. Z naszych biur na całym świecie docieramy do klientów w ponad 150 krajach. Aby dowiedzieć się więcej o firmie SHEIN, odwiedź stronę http://www.SHEIN.com

Okulary i soczewki w sylwestrowej stylizacji

Zima w stylu Black & White z Lee Cooper

Modne, ciepłe i z futerkiem – zimowe buty od Lee Cooper
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Handel

Rynek saszetek nikotynowych w Polsce będzie uregulowany. Osoby nieletnie nie będą mogły ich kupić
Siódmego maja sejmowa Komisja Zdrowia zajmie się nowelizacją ustawy o ochronie zdrowia przed następstwami używania tytoniu i wyrobów tytoniowych, która w części reguluje rynek woreczków nikotynowych. Eksperci z Forum Prawo dla Rozwoju podkreślają pilną potrzebę objęcia tego rynku przepisami prawnymi. Podkreślają, że brak odpowiednich regulacji prawnych dotyczących tych produktów, obecnych na polskim rynku od pięciu lat, to realne zagrożenie dla zdrowia publicznego. Niezbędne są kompleksowe przepisy, które uregulują kwestię saszetek i ograniczą do nich dostęp młodzieży.
Prawo
Kobiety wciąż są w mniejszości we władzach spółek. Tylko część firm działa na rzecz równości płci

Luka w zatrudnieniu kobiet i mężczyzn spadła w UE do najniższego poziomu w ostatniej dekadzie. Jednocześnie jednak panie częściej niż na kierowniczych pracują na niższych i gorzej płatnych stanowiskach. W Polsce, jak wynika z danych 30% Club Poland, udział kobiet w zarządach i radach nadzorczych 140 największych spółek notowanych na GPW wynosi 18,4 proc. Wskazuje to na potrzebę wdrożenia skutecznych działań na rzecz zwiększenia udziału kobiet w najwyższych strukturach zarządzania, również na szczeblu unijnym.
Konsument
Czterech na 10 Polaków miało do czynienia z deepfake’ami. Cyberprzęstępcy coraz skuteczniej wykorzystują manipulowane treści

Deepfaki, czyli wygenerowane bądź też zmanipulowane przez sztuczną inteligencję zdjęcia, dźwięki lub treści wideo, to jedna z najbardziej kontrowersyjnych technologii naszych czasów. Do jej tworzenia wykorzystywane są zaawansowane algorytmy AI, dlatego użytkownikom coraz trudniej jest odróżnić treści rzeczywiste od fałszywych. Z raportu „Dezinformacja oczami Polaków 2024” wynika, że cztery na 10 badanych osób miało do czynienia z takimi treściami. To o tyle istotne, że deepfaki bywają wykorzystywane do manipulacji, szantażu, niszczenia reputacji, oszustw i wyłudzeń finansowych.