Powrót do szkoły w wielkim stylu z kolekcją #SHEINBack2School
Już niedługo rozpoczęcie roku szkolnego. Oprócz nowych podręczników i zeszytów warto również zadbać o nową garderobę. Marka SHEIN przychodzi z pomocą w postaci najnowszej kolekcji, która inspirowana jest latami 90. i wczesnymi 00., gdy modę kreowały bohaterki amerykańskich seriali dla młodzieży. Przed nami powrót do szkoły w wielkim stylu!
Powrót szkolnych trendów lat 90.
Po prawie dwóch dekadach do łask wracają crop topy, mini spódniczki, szerokie spodnie, oversizowe t-shirty oraz małe torebki na ramię. Jeśli te ikoniczne perełki zniknęły już z szafy Twojej mamy lub starszej siostry, z pomocą przychodzi marka SHEIN! Najnowsza kolekcja #SHEINBack2School inspirowana jest latami 90. i 00., kiedy to modę kreowały bohaterki amerykańskich seriali dla młodzieży. Jeśli lubisz klasyczną mini w kratę, podobają Ci się oversizowe marynarki czy marzysz o charakterystycznej basebollówce rodem z amerykańskiego liceum, to koniecznie zajrzyj do nowej oferty marki SHEIN, wróć myślami do strojów bohaterek serialowych klasyków i zainspiruj się, aby w nowy rok szkolny wejść w wielkim stylu!
To właśnie lata 90. i 00. były inspiracją do stworzenia najnowszej kolekcji marki SHEIN, #SHEINBack2School, dedykowanej uczniom i studentom. W najnowszej linii znajdziemy charakterystyczne dla nich mini spódniczki, baseballowe kurtki, crop topy, krótkie sweterki, oversizowe bluzy i t-shirty, sportowe buty, a także wiele dodatków - plecaki, małe torebki na ramię, opaski. Wszystko zachowane w stonowanych kolorach – beżach, bielach, czerni, granatach - oraz charakterystycznych printach, takich jak krata czy fasonach, na przykład plisach. Nie zabraknie także akcesoriów szklonych, takich jak piórniki, długopisy, notesy, bidony na wodę czy lunchboxy.
- Na pewno każdy z nas dobrze zna kultowe, amerykańskie – i nie tylko - seriale, których bohaterki kreowały trendy modowe wśród młodzieży lat 90. i 00. Teraz elementy charakterystyczne dla ich stylizacji będzie mogła wykorzystać współczesna młodzież, dzięki najnowszej kolekcji SHEIN, #SHEINBack2School – mówi Dyrektorka Marketingu SHEIN, Bonnie Liu. – Myślę, że dzięki tej kolekcji każdy uczeń czy studentka w pozytywnym nastroju wejdzie w nadchodzący rok szkolny – dodaje.
Poczuj się jak uczeń Hogwartu
Kolekcja #SHEINBack2School to nie tylko inspiracja serialowymi korytarzami amerykańskich szkół. Autorzy linii zwracają się także ku magicznym murom Hogwartu. Kapsułowa kolekcja inspirowana światem najsłynniejszego ucznia na świecie – Harrego Pottera – zawierać będzie m.in. koszulki, bluzy, spódniczki, szorty, szale oraz akcesoria do włosów. Wszystko utrzymane będzie w doskonale znanych nam barwach magicznych domów Szkoły Magii i Czarodziejstwa – Gryffindoru, Slytherinu, Ravenclawu i Hufflepuffu. Dzięki kolekcji każdy poczuje się jak uczeń Hogwartu!
Kolekcja #SHEINBack2School dostępna będzie online pod TYM LINKIEM już od 1 sierpnia.
O SHEIN:
SHEIN to globalny sprzedawca internetowy zajmujący się modą i stylem życia, którego celem jest umożliwienie wszystkim korzystania z piękna mody. Wykorzystujemy technologię produkcji na żądanie, aby połączyć dostawców z naszym sprawnym łańcuchem dostaw, zmniejszając straty magazynowe i umożliwiając nam dostarczanie różnorodnych produktów w przystępnych cenach do klientów na całym świecie. Z naszych biur na całym świecie docieramy do klientów w ponad 150 krajach. Aby dowiedzieć się więcej o firmie SHEIN, odwiedź stronę http://www.SHEIN.com

Moda w natarciu… ma szansę zmienić nasz świat na lepsze – ciekawe spojrzenie na trendy na konferencji w Osace

TATUUM i Miś Uszatek zaprezentowali łódzką modę na EXPO 2025 w Osace

Okulary i soczewki w sylwestrowej stylizacji
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Psychologia

Bartłomiej Nowosielski: Kluczowe w leczeniu otyłości jest odpowiednie nastawienie psychiczne. Otoczenie nie zawsze jest wyrozumiałe i empatyczne
Aktor przyznaje, że osoby otyłe z powodu swojego wyglądu często przez otoczenie są odrzucane, marginalizowane i hejtowane. Brak akceptacji i zrozumienia wynika między innymi z tego, że nie brakuje tych, którzy myślą stereotypami i ich zdaniem dodatkowe kilogramy są wynikiem złego odżywiania i lenistwa. Bartłomiej Nowosielski tłumaczy, że otyłość jest chorobą przewlekłą, która wymaga leczenia. By terapia była skuteczna, potrzeba silnej woli i wielu wyrzeczeń. Dla niego w chwilach zwątpienia niezwykle ważne jest również wsparcie ze strony bliskich.
Problemy społeczne
Hejt w sieci dotyka coraz więcej dzieci w wieku szkolnym. Rzadko mówią o tym dorosłym

Coraz większa grupa dzieci zaczyna korzystać z internetu już w wieku siedmiu–ośmiu lat – wynika z raportu NASK „Nastolatki 3.0”. Wtedy też stykają się po raz pierwszy z hejtem, którego jest coraz więcej w mediach społecznościowych. Według raportu NASK ponad 2/3 młodych internautów uważa, że mowa nienawiści jest największym problemem w sieci. Co więcej, dzieci rzadko mówią o takich incydentach dorosłym, dlatego tym istotniejsze są narzędzia technologiczne służące ochronie najmłodszych.
Prawo
Kobietobójstwo jest typem przestępstwa niedookreślonym przez polskie prawo. Świadomość na ten temat jest wciąż zbyt mała

Brakuje usystematyzowanych danych na temat skali problemu, jakim jest kobietobójstwo – wskazuje organizacja Femicide in Poland. U źródeł problemu leży brak uspójnienia baz danych prowadzonych przez poszczególne organy państwowe. Organizacja pracuje nad narzędziami, które pozwolą je zgromadzić w jednym miejscu i udostępnić w formie interaktywnej mapy. Jej przedstawicielka wskazuje również na inne fundamentalne obszary do poprawy. To w szczególności egzekwowanie istniejącego prawa i intensyfikacja działań na rzecz edukacji.