Powrót do szkoły w wielkim stylu z kolekcją #SHEINBack2School
Już niedługo rozpoczęcie roku szkolnego. Oprócz nowych podręczników i zeszytów warto również zadbać o nową garderobę. Marka SHEIN przychodzi z pomocą w postaci najnowszej kolekcji, która inspirowana jest latami 90. i wczesnymi 00., gdy modę kreowały bohaterki amerykańskich seriali dla młodzieży. Przed nami powrót do szkoły w wielkim stylu!
Powrót szkolnych trendów lat 90.
Po prawie dwóch dekadach do łask wracają crop topy, mini spódniczki, szerokie spodnie, oversizowe t-shirty oraz małe torebki na ramię. Jeśli te ikoniczne perełki zniknęły już z szafy Twojej mamy lub starszej siostry, z pomocą przychodzi marka SHEIN! Najnowsza kolekcja #SHEINBack2School inspirowana jest latami 90. i 00., kiedy to modę kreowały bohaterki amerykańskich seriali dla młodzieży. Jeśli lubisz klasyczną mini w kratę, podobają Ci się oversizowe marynarki czy marzysz o charakterystycznej basebollówce rodem z amerykańskiego liceum, to koniecznie zajrzyj do nowej oferty marki SHEIN, wróć myślami do strojów bohaterek serialowych klasyków i zainspiruj się, aby w nowy rok szkolny wejść w wielkim stylu!
To właśnie lata 90. i 00. były inspiracją do stworzenia najnowszej kolekcji marki SHEIN, #SHEINBack2School, dedykowanej uczniom i studentom. W najnowszej linii znajdziemy charakterystyczne dla nich mini spódniczki, baseballowe kurtki, crop topy, krótkie sweterki, oversizowe bluzy i t-shirty, sportowe buty, a także wiele dodatków - plecaki, małe torebki na ramię, opaski. Wszystko zachowane w stonowanych kolorach – beżach, bielach, czerni, granatach - oraz charakterystycznych printach, takich jak krata czy fasonach, na przykład plisach. Nie zabraknie także akcesoriów szklonych, takich jak piórniki, długopisy, notesy, bidony na wodę czy lunchboxy.
- Na pewno każdy z nas dobrze zna kultowe, amerykańskie – i nie tylko - seriale, których bohaterki kreowały trendy modowe wśród młodzieży lat 90. i 00. Teraz elementy charakterystyczne dla ich stylizacji będzie mogła wykorzystać współczesna młodzież, dzięki najnowszej kolekcji SHEIN, #SHEINBack2School – mówi Dyrektorka Marketingu SHEIN, Bonnie Liu. – Myślę, że dzięki tej kolekcji każdy uczeń czy studentka w pozytywnym nastroju wejdzie w nadchodzący rok szkolny – dodaje.
Poczuj się jak uczeń Hogwartu
Kolekcja #SHEINBack2School to nie tylko inspiracja serialowymi korytarzami amerykańskich szkół. Autorzy linii zwracają się także ku magicznym murom Hogwartu. Kapsułowa kolekcja inspirowana światem najsłynniejszego ucznia na świecie – Harrego Pottera – zawierać będzie m.in. koszulki, bluzy, spódniczki, szorty, szale oraz akcesoria do włosów. Wszystko utrzymane będzie w doskonale znanych nam barwach magicznych domów Szkoły Magii i Czarodziejstwa – Gryffindoru, Slytherinu, Ravenclawu i Hufflepuffu. Dzięki kolekcji każdy poczuje się jak uczeń Hogwartu!
Kolekcja #SHEINBack2School dostępna będzie online pod TYM LINKIEM już od 1 sierpnia.
O SHEIN:
SHEIN to globalny sprzedawca internetowy zajmujący się modą i stylem życia, którego celem jest umożliwienie wszystkim korzystania z piękna mody. Wykorzystujemy technologię produkcji na żądanie, aby połączyć dostawców z naszym sprawnym łańcuchem dostaw, zmniejszając straty magazynowe i umożliwiając nam dostarczanie różnorodnych produktów w przystępnych cenach do klientów na całym świecie. Z naszych biur na całym świecie docieramy do klientów w ponad 150 krajach. Aby dowiedzieć się więcej o firmie SHEIN, odwiedź stronę http://www.SHEIN.com

Okulary i soczewki w sylwestrowej stylizacji

Zima w stylu Black & White z Lee Cooper

Modne, ciepłe i z futerkiem – zimowe buty od Lee Cooper
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Nie żyje Jadwiga Jankowska-Cieślak

Jadwiga Jankowska-Cieślak: Zwykle Złota Palma otwiera ścieżkę do kariery, a mi zamknęła. W Polsce trwał wtedy stan wojenny i musiałam szybko wracać do kraju
Gwiazdy

Wiktor Dyduła: W domu rodzinnym zawsze podtrzymywaliśmy tradycję śmigusa-dyngusa. Teraz widzę, że w miastach już zanika ten zwyczaj
Zdaniem wokalisty śmigus-dyngus może dostarczyć sporo radości, ale też być powodem kłótni, chociażby w momencie, kiedy nie wszyscy godzą się na taką zabawę. Nie ukrywa też, że w dzieciństwie najbardziej czekał właśnie na lany poniedziałek i bitwę na wiadra. Zauważa jednak, że z roku na rok ta tradycja powoli zanika, a za oblanie wodą osób, które sobie tego nie życzą, można nawet dostać mandat.
Handel
Konsumpcja jaj w Polsce rośnie. Przy zakupie Polacy zwracają uwagę na to, z jakiego chowu pochodzą

Zarówno spożycie, jak i produkcja jaj w Polsce notują wzrosty. Znacząca większość konsumentów przy zakupie jajek zwraca uwagę na to, czy pochodzą one z chowu klatkowego. Polska jest jednym z liderów w produkcji i eksporcie jajek w UE, ale ma też wśród nich największy udział kur w chowie klatkowym. Oczekiwania konsumentów przyczyniają się powoli do zmiany tych statystyk.
Infrastruktura
Mazowsze ze specjalną ofertą na Wielkanoc i majówkę. Rośnie zainteresowanie podróżami po regionie

Okres wielkanocny i majówkowy, które w tym roku wypadają bardzo blisko siebie, to czas wzmożonego ruchu turystycznego na Mazowszu. Region, który w ubiegłym roku odwiedziła rekordowa liczba turystów, przyciąga m.in. bogactwem kulturowym, różnorodną ofertą atrakcji i nadwiślańskimi krajobrazami. W okresie Wielkiej Nocy w wielu miejscach odbywają się wydarzenia, które mają przybliżyć świąteczne tradycje pielęgnowane od pokoleń.