Komunikaty PR

Powrót do szkoły w wielkim stylu z kolekcją #SHEINBack2School

2022-07-26  |  10:00
Biuro prasowe
Do pobrania pdf ( 0.18 MB )

Już niedługo rozpoczęcie roku szkolnego. Oprócz nowych podręczników i zeszytów warto również zadbać o nową garderobę. Marka SHEIN przychodzi z pomocą w postaci najnowszej kolekcji, która inspirowana jest latami 90. i wczesnymi 00., gdy modę kreowały bohaterki amerykańskich seriali dla młodzieży. Przed nami powrót do szkoły w wielkim stylu!

Powrót szkolnych trendów lat 90.

Po prawie dwóch dekadach do łask wracają crop topy, mini spódniczki, szerokie spodnie, oversizowe t-shirty oraz małe torebki na ramię. Jeśli te ikoniczne perełki zniknęły już z szafy Twojej mamy lub starszej siostry, z pomocą przychodzi marka SHEIN! Najnowsza kolekcja #SHEINBack2School inspirowana jest latami 90. i 00., kiedy to modę kreowały bohaterki amerykańskich seriali dla młodzieży. Jeśli lubisz klasyczną mini w kratę, podobają Ci się oversizowe marynarki czy marzysz o charakterystycznej basebollówce rodem z amerykańskiego liceum, to koniecznie zajrzyj do nowej oferty marki SHEIN, wróć myślami do strojów bohaterek serialowych klasyków i zainspiruj się, aby w nowy rok szkolny wejść w wielkim stylu!

To właśnie lata 90. i 00. były inspiracją do stworzenia najnowszej kolekcji marki SHEIN, #SHEINBack2School, dedykowanej uczniom i studentom. W najnowszej linii znajdziemy charakterystyczne dla nich mini spódniczki, baseballowe kurtki, crop topy, krótkie sweterki, oversizowe bluzy i t-shirty, sportowe buty, a także wiele dodatków - plecaki, małe torebki na ramię, opaski. Wszystko zachowane w stonowanych kolorach – beżach, bielach, czerni, granatach - oraz charakterystycznych printach, takich jak krata czy fasonach, na przykład plisach. Nie zabraknie także akcesoriów szklonych, takich jak piórniki, długopisy, notesy, bidony na wodę czy lunchboxy.

- Na pewno każdy z nas dobrze zna kultowe, amerykańskie – i nie tylko -  seriale, których bohaterki kreowały trendy modowe wśród młodzieży lat 90. i 00. Teraz elementy charakterystyczne dla ich stylizacji będzie mogła wykorzystać współczesna młodzież, dzięki najnowszej kolekcji SHEIN, #SHEINBack2Schoolmówi Dyrektorka Marketingu SHEIN, Bonnie Liu. – Myślę, że dzięki tej kolekcji każdy uczeń czy studentka w pozytywnym nastroju wejdzie w nadchodzący rok szkolny – dodaje.

Poczuj się jak uczeń Hogwartu

Kolekcja #SHEINBack2School to nie tylko inspiracja serialowymi korytarzami amerykańskich szkół. Autorzy linii zwracają się także ku magicznym murom Hogwartu. Kapsułowa kolekcja inspirowana światem najsłynniejszego ucznia na świecie – Harrego Pottera – zawierać będzie m.in. koszulki, bluzy, spódniczki, szorty, szale oraz akcesoria do włosów. Wszystko utrzymane będzie w doskonale znanych nam barwach magicznych domów Szkoły Magii i Czarodziejstwa – Gryffindoru, Slytherinu, Ravenclawu i Hufflepuffu. Dzięki kolekcji każdy poczuje się jak uczeń Hogwartu!

Kolekcja #SHEINBack2School dostępna będzie online pod TYM LINKIEM już od 1 sierpnia.

O SHEIN:

SHEIN to globalny sprzedawca internetowy zajmujący się modą i stylem życia, którego celem jest umożliwienie wszystkim korzystania z piękna mody. Wykorzystujemy technologię produkcji na żądanie, aby połączyć dostawców z naszym sprawnym łańcuchem dostaw, zmniejszając straty magazynowe i umożliwiając nam dostarczanie różnorodnych produktów w przystępnych cenach do klientów na całym świecie. Z naszych biur na całym świecie docieramy do klientów w ponad 150 krajach. Aby dowiedzieć się więcej o firmie SHEIN, odwiedź stronę http://www.SHEIN.com

 

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Moda Moda w natarciu… ma szansę zmienić nasz świat na lepsze – ciekawe spojrzenie na trendy na konferencji w Osace Biuro prasowe
2025-05-14 | 06:00

Moda w natarciu… ma szansę zmienić nasz świat na lepsze – ciekawe spojrzenie na trendy na konferencji w Osace

Marki modowe mają wpływ na postawy społeczne. Są też istotne z punktu widzenia ochrony środowiska naturalnego. O wyzwaniach na przyszłość dla branży modowej i nie tylko
Moda TATUUM i Miś Uszatek zaprezentowali łódzką modę na EXPO 2025 w Osace
2025-05-07 | 16:00

TATUUM i Miś Uszatek zaprezentowali łódzką modę na EXPO 2025 w Osace

TATUUM, modowa marka z Łodzi, wzięła udział w Światowej Wystawie EXPO 2025 w Osace, prezentując specjalną kolekcję inspirowaną postacią Misia Uszatka. Udział w tym
Moda Okulary i soczewki w sylwestrowej stylizacji
2024-12-23 | 12:00

Okulary i soczewki w sylwestrowej stylizacji

Wybór między okularami a soczewkami na sylwestra zależy od kilku czynników, takich jak komfort, styl  i okoliczności.  Jeśli planujemy przetańczyć całą noc,

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Dom i ogród

Transport

Trwa debata o nowych przepisach dotyczących praw pasażerów. Możliwe zmiany w wysokości odszkodowań za opóźnione loty

W dyskusji o prawach pasażerów linii lotniczych pojawiają się rozbieżności między unijnymi instytucjami. Dotyczą one m.in. odszkodowań za opóźnione lub odwołane loty. Ministrowie transportu UE proponują 300 euro odszkodowania za czterogodzinne opóźnienie lub odwołanie krótkiego lotu, a Parlament Europejski opowiada się za wyższymi odszkodowaniami i to po trzech godzinach opóźnienia. Parlamentarna komisja transportowa proponuje także szereg zmian dotyczących m.in. bagażu podręcznego czy odpowiedzialności pośredników sprzedających bilety.

Dziecko

Marcelina Zawadzka: Uwielbiam zakupy online. Kiedy mały wieczorem zasypia, to ja mam wtedy czas na przeglądanie ofert w sieci

Odkąd modelka została mamą, zmieniła nawyki zakupowe, ponieważ nie ma czasu ani siły, żeby chodzić po galeriach w poszukiwaniu wszystkiego, co jest jej aktualnie potrzebne. A najwięcej rzeczy kupuje teraz właśnie dla swojego syna, który rośnie w oczach i często trzeba mu chociażby wymieniać garderobę. Marcelina Zawadzka zaznacza, że w sieci zazwyczaj robi zakupy wieczorem, kiedy jej syn już zasypia.