Komunikaty PR

Poznaj must-have eleganckiego mężczyzny

2021-06-14  |  19:51
Biuro prasowe
Kontakt
Aneta Koszyczek
Agencja Face It!

ul. Bagatela 10 lok. 31
00-585 Warszawa
a.koszyczek|agencjafaceit.pl| |a.koszyczek|agencjafaceit.pl
794714937
www.agencjafaceit.pl

Na zbliżający się Dzień Ojca krawat będzie idealnym prezentem, który na pewno ucieszy niejednego mężczyznę.

Mariusz Makowski polski inżynier budowlany, który na co dzień mieszka w Londynie zaprojektował nowoczesny krawat MakTie, który idealnie przylega do koszuli. Dzięki specjalnie zaprojektowanemu systemowi otworów umożliwia połączenie krawata z linią guzików koszuli, dzięki czemu krawat jest zawsze na miejscu. Produkt jest na tyle innowacyjny, że po kilkumiesięcznych testach postanowił wprowadzić krawat na rynek. Dzięki czemu ułatwił życie wielu innym mężczyznom.

Już sama historia powstawania krawatów MakTie jest bardzo ciekawa. Mariusz Makowski jako inżynier do pracy na budowie chodzi najczęściej elegancko ubrany. Częste spotkania i wyjazdy wymagają od Niego estetycznego ubioru. Do tego Brytyjska pogoda, czyli częsty deszcz i silny wiatr, sprawiały, że klasyczny krawat fruwał na lewo i prawo, a przy każdym schyleniu wysuwał się spod marynarki. Dlatego wpadł więc na pomysł, aby opracować krawat, który będzie na swoim miejscu przez cały dzień.

- „ Krawaty MakTie są w 100% klasycznymi krawatami. Ich konstrukcja nie uległa zmianie, więc wyglądają bardzo naturalnie. Natomiast te krawaty można przypiąć do guzików koszuli tzn. wymyśliłem taki system, że w wąskiej części krawata zastosowałem szereg dziurek, bardzo podobnych, które są w koszulach oraz dwie szlufki zamiast jednej. Tą wąską część krawata przekłada się przez te dwie szlufki i dopina się do guzików koszuli. Także dzięki temu patentowi krawat jest na miejscu. „ – Mówi Mariusz Makowski Szef marki MakTie.

Produkt polskiego inżyniera jest na tyle elegancki i wygodny w pracy, że coraz częściej sięgają po niego prezenterzy telewizyjni, stewardessy w samolotach, kierowcy autobusów, czy osoby prowadzące wszelkiego rodzaju imprezy. Korzystają z niego także klienci indywidualni, którzy cenią sobie wygodę i bezpieczeństwo. Dzięki takiemu patentowi krawat jest zawsze na miejscu, nie przesuwa się z boku na bok i nie wysuwa się spod marynarki.

- „ System jest dość prosty i działa naprawdę bardzo dobrze. Moje rozwiązanie utrzymuje krawat blisko koszuli, zwiększa komfort, poprawia wygląd oraz bezpieczeństwo, chroni dużo lepiej przed przypadkowym zabrudzeniem. Wielu mężczyzn doceniło zalety tego krawatu z perspektywy czasu i dzięki temu moje krawaty stały się popularnym produktem. Dlatego postanowiłem go zabezpieczyć patentem. „ – Dodaje Mariusz Makowski Szef marki MakTie.

Ceny krawatów MakTie wynoszą od 129 zł do 155 zł. Są one dostępne w sklepie internetowym pod adresem www.maktie.co.uk. Warto pamiętać, by dobrać krawat, który będzie odpowiadał oczekiwaniom jak i do charakteru i osobowości mężczyzny. Z pewnością taki prezent ucieszy niejednego mężczyznę i stanie się stylowym elementem ubioru.

Poznaj krawaty marki MakTie

 

Bordowy jedwabny krawat o splocie diagonalnym. Cena 129.84 zł

Elegancki klasyczny krawat w kolorze bordowym jest wykonany z najwyższej jakości jedwabiu i jest wykonany ręcznie. Ponadczasowy design sprawia, że ​​jest niezbędny w garderobie każdego mężczyzny. Specjalny delikatny splot zapewnia wspaniały, profesjonalny wygląd.

Granatowy jedwabny krawat w srebrne kropki. Cena 155.82 zł

Niebieski krawat w srebrne kropki. Wykonany z najwyższej jakości jedwabiu, ten ręcznie robiony krawat jest łatwy w dopasowaniu i idealny na każdą okazję. Subtelny krawat w kropki to idealny wybór zarówno do klasycznych biznesowych, jak i formalnych kreacji wieczorowych.                                                             

Zapraszamy do skorzystania z rabatu -20% na krawaty marki MakTie na www.rabatem.pl i spraw prezent mężczyźnie swojego życia – TACIE. Nowoczesność, styl i klasa, to coś co będzie go wyróżniać.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: Agencja Face It!
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Moda SUKCES SZYTY ZŁOTĄ NITKĄ NABÓR DO KONKURSU DLA MŁODYCH PROJEKTANTÓW Biuro prasowe
2024-07-17 | 10:00

SUKCES SZYTY ZŁOTĄ NITKĄ NABÓR DO KONKURSU DLA MŁODYCH PROJEKTANTÓW

SUKCES SZYTY ZŁOTĄ NITKĄ NABÓR DO KONKURSU DLA MŁODYCH PROJEKTANTÓW   Ten konkurs otworzył drzwi do kariery takim gwiazdom, jak Łukasz Jemioł,
Moda Subtelna doskonałość linii – marka Patrizia Aryton rozpoczyna sezon AW24.
2024-07-12 | 09:00

Subtelna doskonałość linii – marka Patrizia Aryton rozpoczyna sezon AW24.

Kapsułowa kolekcja Atelier Patrizia Aryton na sezon jesień-zima 2024, to moc zaklęta w doskonałych liniach sylwetek, ubrania najwyższej jakości, które tworzą kompletną szafę
Moda Dlaczego Polacy kupują luksusowe rzeczy z drugiej ręki?
2024-07-11 | 14:00

Dlaczego Polacy kupują luksusowe rzeczy z drugiej ręki?

Vinted, wiodąca w Europie internetowa platforma C2C mody używanej, spytała respondentów w Polsce o ich nawyki zakupowe dotyczące mody luksusowej z drugiej ręki.

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Gwiazdy

Konsument

Problem wykorzystywania seksualnego dzieci online wymaga pilnych regulacji. To może wymagać rezygnacji w pewnym stopniu z szyfrowania korespondencji

Problem wykorzystywania seksualnego dzieci w internecie potrzebuje konkretnych regulacji – podkreślają eksperci Fundacji Dajemy Dzieciom Siłę. I liczą, że pojawią się one zarówno na forum krajowym, jak i unijnym. Dziś tymczasowe rozporządzenie, wprowadzając odstępstwo od przepisów UE dotyczących prywatności, daje platformom internetowym możliwość dobrowolnego wykrywania materiałów przedstawiających seksualne wykorzystywanie dzieci. Nowe propozycje przepisów na forum zakładają jednak, że zmieni się to w obowiązek. To budzi szereg pytań o prywatność i potencjalne nadużycia.

Teatr

Eliza Rycembel: Sztukę „Czułe słówka” zrobiliśmy na podstawie znanego filmu. Udało się uwspółcześnić tę historię i przenieść ją na nasze realia

Już po pierwszych przedstawieniach Eliza Rycembel i Krzysztof Dracz widzą, że bardziej współczesna teatralna wersja obsypanego Oscarami kinowego hitu sprzed 40 lat również przypadła do gustu widzom. „Czułe słówka” w reżyserii Pawła Paszta to historia wzruszająca, ale nie ckliwa, z odpowiednią dozą akcentów dramatycznych i komediowych. Spektakl opowiada o trudnej relacji nadopiekuńczej matki i córki, która czując się przytłoczona jej miłością i oczekiwaniami, decyduje się na szybkie małżeństwo i opuszczenie domu.