Komunikaty PR

Poznaj must-have eleganckiego mężczyzny

2021-06-14  |  19:51
Biuro prasowe
Kontakt
Aneta Koszyczek
Agencja Face It!

ul. Bagatela 10 lok. 31
00-585 Warszawa
a.koszyczek|agencjafaceit.pl| |a.koszyczek|agencjafaceit.pl
794714937
www.agencjafaceit.pl

Na zbliżający się Dzień Ojca krawat będzie idealnym prezentem, który na pewno ucieszy niejednego mężczyznę.

Mariusz Makowski polski inżynier budowlany, który na co dzień mieszka w Londynie zaprojektował nowoczesny krawat MakTie, który idealnie przylega do koszuli. Dzięki specjalnie zaprojektowanemu systemowi otworów umożliwia połączenie krawata z linią guzików koszuli, dzięki czemu krawat jest zawsze na miejscu. Produkt jest na tyle innowacyjny, że po kilkumiesięcznych testach postanowił wprowadzić krawat na rynek. Dzięki czemu ułatwił życie wielu innym mężczyznom.

Już sama historia powstawania krawatów MakTie jest bardzo ciekawa. Mariusz Makowski jako inżynier do pracy na budowie chodzi najczęściej elegancko ubrany. Częste spotkania i wyjazdy wymagają od Niego estetycznego ubioru. Do tego Brytyjska pogoda, czyli częsty deszcz i silny wiatr, sprawiały, że klasyczny krawat fruwał na lewo i prawo, a przy każdym schyleniu wysuwał się spod marynarki. Dlatego wpadł więc na pomysł, aby opracować krawat, który będzie na swoim miejscu przez cały dzień.

- „ Krawaty MakTie są w 100% klasycznymi krawatami. Ich konstrukcja nie uległa zmianie, więc wyglądają bardzo naturalnie. Natomiast te krawaty można przypiąć do guzików koszuli tzn. wymyśliłem taki system, że w wąskiej części krawata zastosowałem szereg dziurek, bardzo podobnych, które są w koszulach oraz dwie szlufki zamiast jednej. Tą wąską część krawata przekłada się przez te dwie szlufki i dopina się do guzików koszuli. Także dzięki temu patentowi krawat jest na miejscu. „ – Mówi Mariusz Makowski Szef marki MakTie.

Produkt polskiego inżyniera jest na tyle elegancki i wygodny w pracy, że coraz częściej sięgają po niego prezenterzy telewizyjni, stewardessy w samolotach, kierowcy autobusów, czy osoby prowadzące wszelkiego rodzaju imprezy. Korzystają z niego także klienci indywidualni, którzy cenią sobie wygodę i bezpieczeństwo. Dzięki takiemu patentowi krawat jest zawsze na miejscu, nie przesuwa się z boku na bok i nie wysuwa się spod marynarki.

- „ System jest dość prosty i działa naprawdę bardzo dobrze. Moje rozwiązanie utrzymuje krawat blisko koszuli, zwiększa komfort, poprawia wygląd oraz bezpieczeństwo, chroni dużo lepiej przed przypadkowym zabrudzeniem. Wielu mężczyzn doceniło zalety tego krawatu z perspektywy czasu i dzięki temu moje krawaty stały się popularnym produktem. Dlatego postanowiłem go zabezpieczyć patentem. „ – Dodaje Mariusz Makowski Szef marki MakTie.

Ceny krawatów MakTie wynoszą od 129 zł do 155 zł. Są one dostępne w sklepie internetowym pod adresem www.maktie.co.uk. Warto pamiętać, by dobrać krawat, który będzie odpowiadał oczekiwaniom jak i do charakteru i osobowości mężczyzny. Z pewnością taki prezent ucieszy niejednego mężczyznę i stanie się stylowym elementem ubioru.

Poznaj krawaty marki MakTie

 

Bordowy jedwabny krawat o splocie diagonalnym. Cena 129.84 zł

Elegancki klasyczny krawat w kolorze bordowym jest wykonany z najwyższej jakości jedwabiu i jest wykonany ręcznie. Ponadczasowy design sprawia, że ​​jest niezbędny w garderobie każdego mężczyzny. Specjalny delikatny splot zapewnia wspaniały, profesjonalny wygląd.

Granatowy jedwabny krawat w srebrne kropki. Cena 155.82 zł

Niebieski krawat w srebrne kropki. Wykonany z najwyższej jakości jedwabiu, ten ręcznie robiony krawat jest łatwy w dopasowaniu i idealny na każdą okazję. Subtelny krawat w kropki to idealny wybór zarówno do klasycznych biznesowych, jak i formalnych kreacji wieczorowych.                                                             

Zapraszamy do skorzystania z rabatu -20% na krawaty marki MakTie na www.rabatem.pl i spraw prezent mężczyźnie swojego życia – TACIE. Nowoczesność, styl i klasa, to coś co będzie go wyróżniać.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Moda Majówka z modą za różowymi drzwiami – weekend otwartych pracowni w OFF Biuro prasowe
2024-04-29 | 16:00

Majówka z modą za różowymi drzwiami – weekend otwartych pracowni w OFF

Majówka z modą za różowymi drzwiami – weekend otwartych pracowni w OFF Piotrkowska Center   Tu wiosenna energia połączy się z umiłowaniem
Moda Concept store PRM w Fabryce Norblina już otwarty
2024-04-29 | 11:00

Concept store PRM w Fabryce Norblina już otwarty

Jedyny w Polsce, niemal 600-metrowy concept store marki PRM można już odwiedzać w kompleksie z portfolio Grupy Capital Park przy Żelaznej 51/53 w Warszawie. PRM to nowa marka na mapie Europy,
Moda Spełnij swoje ślubne marzenia z marką SHEIN
2024-04-23 | 14:30

Spełnij swoje ślubne marzenia z marką SHEIN

Ślub to nie tylko wyjątkowe wydarzenie w życiu każdej pary, ale również czas, kiedy marzenia o pięknej ceremonii i eleganckich strojach stają się rzeczywistością. Sezon ślubny

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Teatr

Konsument

Tanie dekoracje do domu coraz poważniejszym problemem dla środowiska. Eksperci ostrzegają przed skutkami fast homeware

Sztuczne dekoracje kwiatowe, wiosenne wianki, puchate króliki, kurczaczki wielkanocne czy plastikowe świecidełka bożonarodzeniowe – ostatnie lata to prawdziwy boom na sezonowe dekoracje do domu. Trend ten znacząco zyskał na popularności w czasie pandemii, kiedy w domach pracowaliśmy i spędzaliśmy większość wolnego czasu, a podchwyciły go sklepowe marki, które wprowadziły do oferty taki asortyment i kuszą sezonowymi promocjami na niego. Eksperci podkreślają, że o ile w dekorowaniu domu nie ma nic złego, o tyle wybieranie tanich dekoracji i zmienianie ich co kilka tygodni czy miesięcy to trend szkodliwy i dla naszych portfeli, i dla środowiska. I porównują fast homeware do szkodliwości fast fashion, czyli taniej mody w naszych szafach.

Psychologia

Beata Pawlikowska: To wszystko, czego doświadczyłam w dżungli amazońskiej, wstrząsnęło mną i pokazało mi prawdę o sobie samej. To właśnie był początek zmian w moim życiu

Pisarka preferuje podróżowanie w pojedynkę. Lubi wyjeżdżać w trudne, niedostępne rejony świata, bo takie wyprawy są także podróżą w głąb siebie. Chociażby w dżungli amazońskiej przekonała się, że decyzje, jakie podejmujemy na różnych etapach naszego życia, wynikają właśnie z naszego postrzegania samych siebie i świata. A z kolei to postrzeganie zależy od podświadomych przekonań, które są naszym wewnętrznym programem wgranym w dzieciństwie. W swojej książce zatytułowanej „Kody podświadomości” podróżniczka tłumaczy, że jeśli ktoś podświadomie wierzy na przykład w to, że nie ma prawa do szczęścia i jest gorszy od innych, to jego życiowa droga będzie właśnie wiernym odbiciem tych przekonań.