Komunikaty PR

Poznaj wilczy świat marki Jack Wolfskin

2022-12-21  |  11:48
Biuro prasowe

Jack Wolfskin to brand z ponad 40-letnią tradycją, który od momentu powstania stawia na połączenie jakości, designu i miłości do natury. By jeszcze mocniej podkreślić swój charakter i idee przyświecające działaniom, marka rozpoczęła komunikację pod hasłem „We Live to Discover”.

 

W ramach prowadzonej kampanii „We Live to Discover” brand inspiruje do odkrywania siebie, świata i środowiska. Zachęca do spędzania czasu w outdoorze – do każdej aktywności na świeżym powietrzu, która pomaga tworzyć nowe doświadczenia i dystansować się od pędu codzienności. Inspirując do wyjścia z domu i otwarcia się na poszukiwanie nowych wrażeń, niekoniecznie tych ekstremalnych, marka chce także aktywizować swoich odbiorców do prośrodowiskowej postawy i odpowiedzialnych decyzji zakupowych.

 

Poszukiwacze przygód, entuzjaści outdooru i miłośnicy wysokiej jakości oraz najlepszych technologii z pewnością docenią nie tylko produkty niemieckiej marki, ale także idee przyświecające jej działaniom. Jack Wolfskin to brand, który łączy powyższe cechy, jednocześnie nie zapominając o realnych działaniach prośrodowiskowych, które są nieodłącznym elementem DNA marki. Ponad 40 lat istnienia pozwoliło zebrać nieocenione doświadczenie, a także zbudować tradycję oraz społeczność wiernych konsumentów.

 

            Dzięki wieloletniemu doświadczeniu w branży akcesoriów i ubrań outdoorowych, Jack Wolfskin oferuje wysokiej jakości produkty powstałe w procesie zrównoważonej produkcji, a jednocześnie zgodne z trendami i najnowszymi innowacjami. Marka stawia na pierwszym miejscu wytrzymałość swoich produktów w każdych warunkach, dlatego poddaje je szeregowi testów. W myśl hasła „Engineered in Germany. Proven in the Wild” cały asortyment marki jest precyzyjnie projektowany, a następnie testowany w outdoorze. Wycieczki górskie, przejażdżki rowerowe czy spacery z psem – produkty Jack Wolfskin sprawdzą się w każdej formie aktywności fizycznej i będą gwarantem wyjątkowych przeżyć.

 

Mając na uwadze troskę o środowisko, tak bliską dzikiej naturze marki, Jack Wolfskin angażuje do współpracy osoby i organizacje, które także cenią sobie ekologiczne podejście do życia i troskę o otoczenie. W związku z tym do wilczej rodziny od 2017 r. należy Martyna Wojciechowska, która jest oficjalną ambasadorką i twarzą marki. Jack Wolfskin Poland od lat podejmuje także szereg działań edukacyjnych dotyczących szerzenia wiedzy na temat natury i życia wilków, m.in. we współpracy ze Stowarzyszeniem dla Natury „Wilk”.

Więcej szczegółów – już wkrótce!

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Moda Moda w natarciu… ma szansę zmienić nasz świat na lepsze – ciekawe spojrzenie na trendy na konferencji w Osace Biuro prasowe
2025-05-14 | 06:00

Moda w natarciu… ma szansę zmienić nasz świat na lepsze – ciekawe spojrzenie na trendy na konferencji w Osace

Marki modowe mają wpływ na postawy społeczne. Są też istotne z punktu widzenia ochrony środowiska naturalnego. O wyzwaniach na przyszłość dla branży modowej i nie tylko
Moda TATUUM i Miś Uszatek zaprezentowali łódzką modę na EXPO 2025 w Osace
2025-05-07 | 16:00

TATUUM i Miś Uszatek zaprezentowali łódzką modę na EXPO 2025 w Osace

TATUUM, modowa marka z Łodzi, wzięła udział w Światowej Wystawie EXPO 2025 w Osace, prezentując specjalną kolekcję inspirowaną postacią Misia Uszatka. Udział w tym
Moda Okulary i soczewki w sylwestrowej stylizacji
2024-12-23 | 12:00

Okulary i soczewki w sylwestrowej stylizacji

Wybór między okularami a soczewkami na sylwestra zależy od kilku czynników, takich jak komfort, styl  i okoliczności.  Jeśli planujemy przetańczyć całą noc,

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Gwiazdy

Marcelina Zawadzka: Kiedyś sama decydowałam o swoim życiu i nie byłam od nikogo zależna. Teraz już przy opiece nad synkiem jestem zdana na pomoc innych

Prezenterka przyznaje, że bycie mamą to ciągłe wykraczanie poza swoją strefę komfortu, bo od momentu narodzin dziecka jest się całkowicie odpowiedzialnym za tę małą istotę i trzeba ustawić wszystko pod jej potrzeby. Każdego dnia macierzyństwo uczy ją pokory i pokazuje, że nie na wszystko ma wpływ i nie wszystkiemu jest w stanie zapobiec. Często nie pozostaje nic innego, jak przyjąć trudne doświadczenia i wyciągnąć z nich odpowiednią lekcję. Marcelina Zawadzka zdradza, że jej dziewięciomiesięczny syn już stawia pierwsze kroki i jest niezwykle ciekawy świata. Czasami towarzyszy jej także w pracy.

Prawo

Liczba związków nieformalnych w Polsce przekracza pół miliona. W Sejmie trwają prace nad przepisami dla nich

Temat związków partnerskich ponownie znalazł się w centrum debaty publicznej i politycznej w Polsce. W Sejmie trwają prace nad poselskim projektem ustawy o związkach partnerskich. Choć poparcie społeczne dla prawnego uznania relacji niemałżeńskich – zarówno jednopłciowych, jak i heteroseksualnych – pozostaje wysokie, wciąż kwestia ta czeka na rozstrzygnięcie.

Podróże

Beata Pawlikowska: Babia Góra to jest teraz moje ulubione miejsce w Polsce. Jest w niej coś magicznego, więc marzę o tym, żeby tam wrócić

Podróżniczka przyznaje, że majowa wyprawa na Babią Górę mimo kiepskiej pogody okazała się niezwykle ekscytującą przygodą. W prognozach na ten dzień miało być 20 stopni ciepła i dużo słońca, natomiast kiedy wyszła na szlak, padał deszcz, deszcz ze śniegiem i grad, a termometry pokazywały zaledwie kilka stopni powyżej zera. Beata Pawlikowska cieszy się jednak, że nie zniechęciła się taką aurą, bo ta wędrówka zadziałała na nią niezwykle kojąco.