Praktyczność i czysty design. Spakuj laptop do plecaka HAMA Perth
Jeśli często przemieszczasz się z notebookiem i zależy ci na wygodzie oraz jego ochronie, nie obejdziesz się bez odpowiedniego plecaka. Firma HAMA właśnie zaproponowała swój model Perth, który ma 12 l pojemności, wyróżnia się minimalistycznym designem, wodoodpornym materiałem i wieloma praktycznymi rozwiązaniami.
To problem, który zna chyba każdy: jak komfortowo zabrać ze sobą w podróż laptop? I nieważne czy rozmawiamy tylko o dojeżdżaniu do biura, szkoły czy na uczelnię, wizycie w pubie czy u znajomego, urlopie lub przeprowadzce do innej części kraju. Przenośny komputer musi zostać dobrze zabezpieczony. Natomiast sam plecak powinien być odpowiednio zaprojektowany, by można łatwo do niego spakować różne dodatkowe akcesoria, a wszystko wygodnie leżało na plecach i nie uwierało.
Wszystkie te wymogi spełnia najnowsza propozycja marki HAMA, czyli plecak na laptop Perth. W minimalistycznej i stylowej formie, przywodzącej na myśl kultową żołnierską „kostkę”, znajdziemy dwie przegrody – na laptop o przekątnej ekranu do 15,6 cala i tablet o rozmiarze ekranu do 12,9 cala. Pomieści więc obydwa urządzenia na raz. Został wykonany z wytrzymałego i wodoodpornego materiału, chroniącego przed wilgocią, brudem i uszkodzeniami mechanicznymi. Zamykany jest na magnetyczne guziki i karabińczyk, co daje gwarancję, że nic nie ma prawa wysunąć się ze środka. Dzięki regulowanym szelkom łatwo dostosować plecak do swojego wzrostu.
Wnętrze modelu Perth urządzono tak, aby ułatwić uporządkowane przechowywanie wszelkich gadżetów, dlatego w środku nie mogło zabraknąć paska na rzep do mocowania notebooka. Z boku plecaka znajdziemy przydatną siateczkową kieszeń na napój, a klucze możemy przypiąć do solidnego breloka. Producent pomyślał również o tylnej kieszonce na dokumenty. Co ważne, nie ma potrzeby brudzenia torby od podłoża, bo można ją powiesić za górny uchwyt.
Wymiary plecaka HAMA Perth wynoszą 30 x 10 x 45 cm. Waży 650 g, a jego pojemność to 12 l. Dostępny jest w czterech stonowanych wersjach kolorystycznych: szarej, ciemnoniebieskiej, czarnej i beżowej.
Sugerowana cena detaliczna wynosi 79,99 euro.
Wszystkiego na jego temat dowiemy się z oficjalnej strony producenta https://pl.hama.com.

TATUUM i Miś Uszatek zaprezentowali łódzką modę na EXPO 2025 w Osace

Okulary i soczewki w sylwestrowej stylizacji

Zima w stylu Black & White z Lee Cooper
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Żywienie

Sylwia Bomba: Nigdy nie stosowałam ozempicu. Dla mnie zdrowie jest ważniejsze niż efekt wizualny
Celebrytka uważa, że leków typu Ozempic nie powinno się stosować jako złotych środków na odchudzanie. Bo choć pozwalają one w dość krótkim czasie pozbyć się zbędnych kilogramów, to odbywa się to kosztem zdrowia. Aby więc bezpiecznie i trwale zredukować masę ciała, trzeba przede wszystkim zmodyfikować dietę i prowadzić aktywny styl życia. To długi, ale wart starania proces. Ze swojego doświadczenia Sylwia Bomba wie, że nie ma jednej cudownej tabletki, dzięki której bez żadnego wysiłku uzyskamy wymarzony rozmiar S.
Handel
Dzięki sztucznej inteligencji przesyłki mogą trafiać do klientów tego samego dnia. Liczba takich dostaw w Amazon znacząco rośnie

Prognozy rynkowe wskazują, że wart ok. 10 mld dol. globalny rynek dostaw realizowanych jednego dnia będzie w kolejnych latach dynamicznie rosnąć. Wpływają na to przede wszystkim oczekiwania konsumentów co do szybkich i terminowych doręczeń. Zarówno firmy kurierskie, jak i sklepy internetowe coraz mocniej inwestują w ten trend. W Amazon opcja Same-Day Delivery jest już możliwa w 135 lokalizacjach w Europie, a w tym roku przybędzie 20 kolejnych. W I kwartale br. Amazon dostarczył w tym trybie o 80 proc. paczek więcej niż przed rokiem. Głównie były to produkty z kategorii niezbędnych przedmiotów codziennego użytku.
Moda
Klaudia Zioberczyk: Doszłam już do takiego momentu, że jak wchodzę do sklepu, to mówię: wcale tego nie potrzebuję. Teraz stawiam na jakość, a nie na ilość

Modelka zdaje sobie sprawę z tego, że trzeba być bardzo ostrożnym, by nie dać się nabrać na różne sztuczki marketingowe, nie ulegać czarowi wyprzedaży i promocji, a zamiast tego kompletować swoją garderobę z ponadczasowych zestawów, które będzie można wykorzystać na różne okazje. Klaudia Zioberczyk uważa, że greenwashing, czyli wywoływanie u konsumentów poszukujących towarów eko mylnego wrażenia, że oferowany produkt taki właśnie jest, to nieuczciwa praktyka. Temu zjawisku postanowiła więc dokładnie się przyjrzeć w swojej pracy magisterskiej.