Premiera najnowszej, wiosenno-letniej kolekcji marki Gatta
W modnym warszawskim lokalu Let's GoCook & Szklarnia odbyło się spotkanie prasowe poświęcone najnowszej, wiosenno – letniej kolekcji marki Gatta. Podczas wydarzenia zgromadzeni goście mieli szansę nie tylko zobaczyć premierowo, modowe propozycje marki, ale też wspólnie z nią celebrować 30. urodziny! Gatta jest niekwestionowanym liderem wśród polskich producentów rajstop i bielizny, które są flagowymi produktami marki. Obecnie, w coraz bardziej rozszerzającym się asortymencie, znajduje się także odzież oraz stroje kąpielowe. - „Świętujemy 30. lecie istnienia marki na rynku! Gatta zaczynała od cienkich, transparentnych rajstop, których wyprodukowanych i sprzedanych zostało… miliard par. W ślad za tym, jak obserwowaliśmy kobiety i ich potrzeby, marka rozszerzała swoją ofertę. Najpierw o bieliznę i odzież bezszwową, potem wprowadziliśmy do sprzedaży stroje kąpielowe, odzież sportową i funkcyjną. Teraz skupiamy się na umacnianiu pozycji lidera i eksperta we wszystkich kategoriach “blisko ciała”. Z ciekawością i uwagą obserwujemy, jak zmieniają się kobiety i ich potrzeby. Nie tylko chcemy nadążać, ale być o krok przed nimi. Pragniemy zaopiekować się każdą kobiecą sylwetką. Uważamy, że nie ma sylwetek trudnych, są tylko takie, którym trzeba poświęcić więcej uwagi. Począwszy od idealnie dobranego biustonosza, która daje w skali samooceny plus 5, poprzez rajstopy, które modowo podbijają każdą stylizacje. Chcemy ubierać kobiety komplementarnie” - powiedziała Małgorzata Barton, marketing manager marki Gatta.
Podczas spotkania odbyła się prezentacja najnowszej, wiosennej kolekcji Gatty z udziałem modelek, a modowe stylizacje na bieżąco komentowała znana stylistka, Marta Pożarlik. - "Modny w tym sezonie, jak w każdym, jest uśmiech na twarzy, a uśmiech wywołują… kolory. Marka proponuje mnóstwo koloru, co mi się szalenie podoba. W naszej garderobie nie powinno zabraknąć rzeczy dobrej jakości, a Gatta wychodzi naprzeciw ochronie środowiska, proponując bawełny, wiskozę, len. Z najnowszej kolekcji bardzo podobają mi się szerokie spodnie, sukienki z naturalnych tkanin, a w podróż – niezastąpiona jest odzież seamless, która jest komfortowa, wygodna i piękna” – powiedziała Marta Pożarlik.
Jeśli chodzi o rajstopy – flagowy produkt Gatty, pojawiło się kilka spektakularnych nowości. - „W wiosennej kolekcji hitów mamy wiele, jednym z nich są rajstopy z kolekcji Q-EKO. To nasza innowacja stworzona z myślą o ochronie środowiska. Rajstopy te w minimum 50 procentach pozyskiwane są z włókien recyklingowych” - podkreślała Agnieszka Dembska, product manager marki Gatta. Dodała, z dumą prezentujemy też rajstopy o działaniu antystatycznym - to pierwszy taki produkt na świecie, który niweluje efekt elektryzowania się odzieży od rajstop. Kolejny nasz hit to rajstopy wzorzyste – podążamy za modą, chcemy, aby rajstopy pasowały do wielu stylizacji i aby kobiety czuły się w nich piękne”.
“Najnowsza kolekcja przeznaczona jest dla kobiet, które idą z duchem czasu, są ekologiczne, chcą być mocno w trendach. Ubrania zaprojektowane są z tkanin bardzo ekologicznych, wiskozy, bawełny, stosujemy naturalne barwniki. W tym sezonie w naszej kolekcji oddajemy hołd matce naturze, dlatego dominują kolory nieba i zieleni: niebieski, zielony i ponadczasowa biel” – powiedziała Ewa Bratek-Wojciechowska, projektantka, technolożka marki Gatta. - „Klamrą, które spina wszystkie nasze kolekcje, odzież, rajstopy i kolekcje seamless to surowce i technologie przyjazne kobiecej skórze i środowisku” - podsumowała Małgorzata Barton.
Gatta towarzyszy kobietom już od 30 lat, we wszystkich momentach życia – tych zwyczajnych, codziennych i wyjątkowych. Z okazji urodzin marce życzymy: Sto lat!

Moda w natarciu… ma szansę zmienić nasz świat na lepsze – ciekawe spojrzenie na trendy na konferencji w Osace

TATUUM i Miś Uszatek zaprezentowali łódzką modę na EXPO 2025 w Osace

Okulary i soczewki w sylwestrowej stylizacji
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Muzyka

Tadeusz Drozda: Po 52 latach kariery na estradzie wystąpię nie jako artysta kabaretowy, ale jako piosenkarz. Jak przed każdym debiutem jest trema
Podczas najbliższej edycji Polsat Hit Festival satyryk zaprezentuje się w nietypowej dla siebie roli – zamiast jak zwykle rozśmieszać publiczność do łez, zaśpiewa. W trakcie koncertu „Gdzie się podziały tamte prywatki” w jego wykonaniu będzie można usłyszeć dwa wielkie przeboje wylansowane przed laty przez Krzysztofa Krawczyka i Andrzeja Zauchę. Tadeusz Drozda podjął wyzwanie, zapowiada, że postara się mu sprostać, a jednocześnie nie ukrywa, że nieco się stresuje chociażby z tego powodu, że wśród nowego pokolenia artystów nie ma zbyt wielu znajomych.
Muzyka
Bryska: Dla mnie Opera Leśna to bardzo sentymentalne miejsce. Jako dziecko oglądałam festiwale w Sopocie, a teraz sama mogę na nich występować

Wokalistka przyznaje, że z dużą radością przyjęła zaproszenie do udziału w Polsat Hit Festiwal 2025. Dla niej bowiem występ w Operze Leśnej w Sopocie ma niezwykle sentymentalny wymiar. Jeszcze będąc dzieckiem oglądała w telewizji koncerty z Sopotu i marzyła, by kiedyś stanąć na tej kultowej scenie. Marzenie się spełniło i teraz, kiedy tylko ma taką możliwość wraca do tego amfiteatru z ogromną przyjemnością. W piątek Bryska zaśpiewa w koncercie „Radiowy Przebój Roku”.
Transport
Polska jednym z największych rynków aut używanych na świecie. Dwie trzecie kierowców planuje zakup z drugiej ręki

66 proc. konsumentów, którzy w ciągu najbliższych trzech lat chcą zmienić samochód, deklaruje zakup z drugiej ręki – wynika z badania autoDNA. W Polsce na jedno auto nowe, z salonu, przypada pięć używanych. Chociaż rynek wtórny się stopniowo profesjonalizuje, wciąż liczne są nieprawidłowości i próby oszukania kupującego. 81 proc. kupujących deklaruje, że weryfikuje stan auta przed zakupem, ale często jest to bardzo pobieżny proces.