Komunikaty PR

Premiera najnowszej, wiosenno-letniej kolekcji marki Gatta

2023-04-27  |  12:00

W modnym warszawskim lokalu Let's GoCook & Szklarnia odbyło się spotkanie prasowe poświęcone najnowszej, wiosenno – letniej kolekcji marki Gatta. Podczas wydarzenia zgromadzeni goście mieli szansę nie tylko zobaczyć premierowo, modowe propozycje marki, ale też wspólnie z nią celebrować 30. urodziny! Gatta jest niekwestionowanym liderem wśród polskich producentów rajstop i bielizny, które są flagowymi produktami marki. Obecnie, w coraz bardziej rozszerzającym się asortymencie, znajduje się także odzież oraz stroje kąpielowe. - „Świętujemy 30. lecie istnienia marki na rynku! Gatta zaczynała od cienkich, transparentnych rajstop, których wyprodukowanych i sprzedanych zostało…  miliard par. W ślad za tym, jak obserwowaliśmy kobiety i ich potrzeby, marka rozszerzała swoją ofertę. Najpierw o bieliznę i odzież bezszwową, potem wprowadziliśmy do sprzedaży stroje kąpielowe, odzież sportową i funkcyjną. Teraz skupiamy się na umacnianiu pozycji lidera i eksperta we wszystkich kategoriach “blisko ciała”. Z ciekawością i uwagą obserwujemy, jak zmieniają się kobiety i ich potrzeby. Nie tylko chcemy nadążać, ale być o krok przed nimi. Pragniemy zaopiekować się każdą kobiecą sylwetką. Uważamy, że nie ma sylwetek trudnych, są tylko takie, którym trzeba poświęcić więcej uwagi. Począwszy od idealnie dobranego biustonosza, która daje w skali samooceny plus 5, poprzez rajstopy, które modowo podbijają każdą stylizacje. Chcemy ubierać kobiety komplementarnie” - powiedziała Małgorzata Barton, marketing manager marki Gatta.   

 
Podczas spotkania odbyła się prezentacja najnowszej, wiosennej kolekcji Gatty z udziałem modelek, a modowe stylizacje na bieżąco komentowała znana stylistka, Marta Pożarlik. - "Modny w tym sezonie, jak w każdym, jest uśmiech na twarzy, a uśmiech wywołują… kolory. Marka proponuje mnóstwo koloru, co mi się szalenie podoba. W naszej garderobie nie powinno zabraknąć rzeczy dobrej jakości, a Gatta wychodzi naprzeciw ochronie środowiska, proponując bawełny, wiskozę, len. Z najnowszej kolekcji bardzo podobają mi się szerokie spodnie, sukienki z naturalnych tkanin, a w podróż – niezastąpiona jest odzież seamless, która jest komfortowa, wygodna i piękna” – powiedziała Marta Pożarlik. 

Jeśli chodzi o rajstopy – flagowy produkt Gatty, pojawiło się kilka spektakularnych nowości. - „W wiosennej kolekcji hitów mamy wiele, jednym z nich są rajstopy z kolekcji Q-EKO. To nasza innowacja stworzona z myślą o ochronie środowiska. Rajstopy te w minimum 50 procentach pozyskiwane są z włókien recyklingowych” - podkreślała Agnieszka Dembska, product manager marki Gatta. Dodała, z dumą prezentujemy też rajstopy o działaniu antystatycznym - to pierwszy taki produkt na świecie, który niweluje efekt elektryzowania się odzieży od rajstop. Kolejny nasz hit to rajstopy wzorzyste – podążamy za modą, chcemy, aby rajstopy pasowały do wielu stylizacji i aby kobiety czuły się w nich piękne”.   

“Najnowsza kolekcja przeznaczona jest dla kobiet, które idą z duchem czasu, są ekologiczne, chcą być mocno w trendach. Ubrania zaprojektowane są z tkanin bardzo ekologicznych, wiskozy, bawełny, stosujemy naturalne barwniki. W tym sezonie w naszej kolekcji oddajemy hołd matce naturze, dlatego dominują kolory nieba i zieleni: niebieski, zielony i ponadczasowa biel” – powiedziała Ewa Bratek-Wojciechowska, projektantka, technolożka marki Gatta. - „Klamrą, które spina wszystkie nasze kolekcje, odzież, rajstopy i kolekcje seamless to surowce i technologie przyjazne kobiecej skórze i środowisku” - podsumowała Małgorzata Barton.  

Gatta towarzyszy kobietom już od 30 lat, we wszystkich momentach życia – tych zwyczajnych, codziennych i wyjątkowych. Z okazji urodzin marce życzymy: Sto lat! 

 

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Moda Moda w natarciu… ma szansę zmienić nasz świat na lepsze – ciekawe spojrzenie na trendy na konferencji w Osace Biuro prasowe
2025-05-14 | 06:00

Moda w natarciu… ma szansę zmienić nasz świat na lepsze – ciekawe spojrzenie na trendy na konferencji w Osace

Marki modowe mają wpływ na postawy społeczne. Są też istotne z punktu widzenia ochrony środowiska naturalnego. O wyzwaniach na przyszłość dla branży modowej i nie tylko
Moda TATUUM i Miś Uszatek zaprezentowali łódzką modę na EXPO 2025 w Osace
2025-05-07 | 16:00

TATUUM i Miś Uszatek zaprezentowali łódzką modę na EXPO 2025 w Osace

TATUUM, modowa marka z Łodzi, wzięła udział w Światowej Wystawie EXPO 2025 w Osace, prezentując specjalną kolekcję inspirowaną postacią Misia Uszatka. Udział w tym
Moda Okulary i soczewki w sylwestrowej stylizacji
2024-12-23 | 12:00

Okulary i soczewki w sylwestrowej stylizacji

Wybór między okularami a soczewkami na sylwestra zależy od kilku czynników, takich jak komfort, styl  i okoliczności.  Jeśli planujemy przetańczyć całą noc,

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Psychologia

Konsument

Otyłość i niedożywienie u seniorów często idą w parze. Źródłem problemu często tańsza, wysokoprzetworzona żywność

Niemal 64 proc. osób między 65. a 74. rokiem życia ma nadmierną masę ciała. Co piąty senior cierpi z powodu niedożywienia. Szczególną sytuacją jest taka, w której osoba starsza jest otyła, ale jednocześnie niedożywiona jakościowo. U źródeł problemów żywieniowych leżą z jednej strony mechanizmy związane z fizjologią starzenia się oraz różne choroby towarzyszące, a z drugiej – czynniki ekonomiczne i psychologiczne, takie jak samotność czy brak wystarczających środków. Eksperci zwracają uwagę na to, że ważne jest edukowanie i aktywizowanie seniorów, ponieważ zarówno otyłość, jak i niedożywienie prowadzą do poważnych konsekwencji zdrowotnych.

Gwiazdy

Anna Powierza: Mimo wyniku wyborów prezydenckich z czasem będzie mniej podziałów w społeczeństwie. Chciałabym pierwszej damy, która stoi po stronie kobiet

Aktorka nie dziwi się, że wynik wyborów prezydenckich budzi tak ogromne emocje, bo przecież niemal równej połowie głosujących niezwykle trudno pogodzić się z tym, że nie wygrał właśnie ich faworyt. Eksperci zastanawiają się, jak będzie teraz wyglądał polityczny krajobraz, rządzący już podejmują pewne kroki, a Anna Powierza chce wierzyć, że nowy lokator Pałacu Prezydenckiego sprosta wyzwaniu i udowodni, że głos oddany na niego nie został zmarnowany. Na wysokości zadania powinna także stanąć jego żona.

Nasza strona używa cookies między innymi w celu gromadzenia statystyk oraz prawidłowego funkcjonowania serwisu. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień Twojej przegladarki oznacza, że ciasteczka będa zapisywane na Twoim urządzeniu. Pamietaj, że zawsze możesz zmienić te ustawienia. Kliknij tutaj aby zamknąć