Premiera najnowszej, wiosenno-letniej kolekcji marki Gatta
W modnym warszawskim lokalu Let's GoCook & Szklarnia odbyło się spotkanie prasowe poświęcone najnowszej, wiosenno – letniej kolekcji marki Gatta. Podczas wydarzenia zgromadzeni goście mieli szansę nie tylko zobaczyć premierowo, modowe propozycje marki, ale też wspólnie z nią celebrować 30. urodziny! Gatta jest niekwestionowanym liderem wśród polskich producentów rajstop i bielizny, które są flagowymi produktami marki. Obecnie, w coraz bardziej rozszerzającym się asortymencie, znajduje się także odzież oraz stroje kąpielowe. - „Świętujemy 30. lecie istnienia marki na rynku! Gatta zaczynała od cienkich, transparentnych rajstop, których wyprodukowanych i sprzedanych zostało… miliard par. W ślad za tym, jak obserwowaliśmy kobiety i ich potrzeby, marka rozszerzała swoją ofertę. Najpierw o bieliznę i odzież bezszwową, potem wprowadziliśmy do sprzedaży stroje kąpielowe, odzież sportową i funkcyjną. Teraz skupiamy się na umacnianiu pozycji lidera i eksperta we wszystkich kategoriach “blisko ciała”. Z ciekawością i uwagą obserwujemy, jak zmieniają się kobiety i ich potrzeby. Nie tylko chcemy nadążać, ale być o krok przed nimi. Pragniemy zaopiekować się każdą kobiecą sylwetką. Uważamy, że nie ma sylwetek trudnych, są tylko takie, którym trzeba poświęcić więcej uwagi. Począwszy od idealnie dobranego biustonosza, która daje w skali samooceny plus 5, poprzez rajstopy, które modowo podbijają każdą stylizacje. Chcemy ubierać kobiety komplementarnie” - powiedziała Małgorzata Barton, marketing manager marki Gatta.
Podczas spotkania odbyła się prezentacja najnowszej, wiosennej kolekcji Gatty z udziałem modelek, a modowe stylizacje na bieżąco komentowała znana stylistka, Marta Pożarlik. - "Modny w tym sezonie, jak w każdym, jest uśmiech na twarzy, a uśmiech wywołują… kolory. Marka proponuje mnóstwo koloru, co mi się szalenie podoba. W naszej garderobie nie powinno zabraknąć rzeczy dobrej jakości, a Gatta wychodzi naprzeciw ochronie środowiska, proponując bawełny, wiskozę, len. Z najnowszej kolekcji bardzo podobają mi się szerokie spodnie, sukienki z naturalnych tkanin, a w podróż – niezastąpiona jest odzież seamless, która jest komfortowa, wygodna i piękna” – powiedziała Marta Pożarlik.
Jeśli chodzi o rajstopy – flagowy produkt Gatty, pojawiło się kilka spektakularnych nowości. - „W wiosennej kolekcji hitów mamy wiele, jednym z nich są rajstopy z kolekcji Q-EKO. To nasza innowacja stworzona z myślą o ochronie środowiska. Rajstopy te w minimum 50 procentach pozyskiwane są z włókien recyklingowych” - podkreślała Agnieszka Dembska, product manager marki Gatta. Dodała, z dumą prezentujemy też rajstopy o działaniu antystatycznym - to pierwszy taki produkt na świecie, który niweluje efekt elektryzowania się odzieży od rajstop. Kolejny nasz hit to rajstopy wzorzyste – podążamy za modą, chcemy, aby rajstopy pasowały do wielu stylizacji i aby kobiety czuły się w nich piękne”.
“Najnowsza kolekcja przeznaczona jest dla kobiet, które idą z duchem czasu, są ekologiczne, chcą być mocno w trendach. Ubrania zaprojektowane są z tkanin bardzo ekologicznych, wiskozy, bawełny, stosujemy naturalne barwniki. W tym sezonie w naszej kolekcji oddajemy hołd matce naturze, dlatego dominują kolory nieba i zieleni: niebieski, zielony i ponadczasowa biel” – powiedziała Ewa Bratek-Wojciechowska, projektantka, technolożka marki Gatta. - „Klamrą, które spina wszystkie nasze kolekcje, odzież, rajstopy i kolekcje seamless to surowce i technologie przyjazne kobiecej skórze i środowisku” - podsumowała Małgorzata Barton.
Gatta towarzyszy kobietom już od 30 lat, we wszystkich momentach życia – tych zwyczajnych, codziennych i wyjątkowych. Z okazji urodzin marce życzymy: Sto lat!
![Okulary i soczewki w sylwestrowej stylizacji Biuro prasowe](/files/_uploaded/glownekonf_896805807,w_169,wo_300,ho_169,_small.jpg)
Okulary i soczewki w sylwestrowej stylizacji
![Zima w stylu Black & White z Lee Cooper](/files/_uploaded/glownekonf_2057791647,w_169,wo_300,ho_169,_small.jpg)
Zima w stylu Black & White z Lee Cooper
![Modne, ciepłe i z futerkiem – zimowe buty od Lee Cooper](/files/_uploaded/glownekonf_1530621354,w_254,wo_300,ho_169,_small.jpg)
Modne, ciepłe i z futerkiem – zimowe buty od Lee Cooper
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
![](/files/1922771799/n-innowacje_1.png)
Jedynka Newserii
![](/files/1922771799/n-biznes_1.png)
Teatr
![](/files/1922771799/olbrychski-urodziny-foto-ram,w_274,_small.jpg)
Daniel Olbrychski: Praca mnie konserwuje, gdybym nie grał, tobym się błyskawicznie zestarzał. Walczę, żeby widzowie nie dostrzegali na scenie mojej osiemdziesiątki
Daniel Olbrychski uznawany jest za jednego z najwybitniejszych aktorów filmowych i teatralnych swojego pokolenia. W dorobku ma wiele znakomitych ról i już od dawna mógłby odcinać kupony od sławy, ale jak podkreśla – nie zamierza rezygnować z pracy. Z przyjemnością przyjmuje kolejne propozycje zawodowe i mierzy się z nowymi rolami, bo dzięki takiej aktywności nie czuje upływającego czasu. Za trzy tygodnie artysta będzie świętował okrągłe urodziny.
Edukacja
Idea STEM zmienia podejście do edukacji dzieci na całym świecie. Doświadczanie i współpraca zamiast wykładów
![](/files/1922771799/edukacja-stem-foto,w_133,_small.jpg)
Odejście od wykładowej metody prowadzenia zajęć na rzecz doświadczeń, współpracy i partnerskich relacji z nauczycielem to podstawowe założenia idei edukacyjnej STEM. Ma ona wspierać rozwój dzieci i młodzieży w kierunkach, jakie wytycza zmieniająca się rzeczywistość i na jakie nastawiony będzie rynek pracy za kilka lat. Globalnie rynek edukacji STEM do końca dekady podwoi swoje przychody. Ten światowy trend jest obserwowany i rozwijany również w Polsce, m.in. poprzez projekt STEM Kindloteka.
Handel
Finansowanie, technologia i wola polityczna sprzyjają walce o klimat. Dołączają do niej także konsumenci
![](/files/1922771799/spoleczenstwo-goz-foto-4,w_133,_small.jpg)
Eksperci apelują o intensyfikację wysiłków na rzecz ochrony klimatu. Tym bardziej że teraz są ku temu sprzyjające warunki: finansowanie, wola polityczna i zaawansowane technologie. Coraz częściej idzie za tym także gotowość społeczeństwa do zmian. Choć w kontekście zielonej rewolucji mówi się przede wszystkim o transformacji energetycznej i ograniczaniu emisji CO2, dbanie o zmiany zaczyna się również na poziomie decyzji konsumenckich. Polacy mają tego świadomość i wdrażają proekologiczne nawyki w codzienną rutynę i zakupy.