Premiera najnowszej, wiosenno-letniej kolekcji marki Gatta
W modnym warszawskim lokalu Let's GoCook & Szklarnia odbyło się spotkanie prasowe poświęcone najnowszej, wiosenno – letniej kolekcji marki Gatta. Podczas wydarzenia zgromadzeni goście mieli szansę nie tylko zobaczyć premierowo, modowe propozycje marki, ale też wspólnie z nią celebrować 30. urodziny! Gatta jest niekwestionowanym liderem wśród polskich producentów rajstop i bielizny, które są flagowymi produktami marki. Obecnie, w coraz bardziej rozszerzającym się asortymencie, znajduje się także odzież oraz stroje kąpielowe. - „Świętujemy 30. lecie istnienia marki na rynku! Gatta zaczynała od cienkich, transparentnych rajstop, których wyprodukowanych i sprzedanych zostało… miliard par. W ślad za tym, jak obserwowaliśmy kobiety i ich potrzeby, marka rozszerzała swoją ofertę. Najpierw o bieliznę i odzież bezszwową, potem wprowadziliśmy do sprzedaży stroje kąpielowe, odzież sportową i funkcyjną. Teraz skupiamy się na umacnianiu pozycji lidera i eksperta we wszystkich kategoriach “blisko ciała”. Z ciekawością i uwagą obserwujemy, jak zmieniają się kobiety i ich potrzeby. Nie tylko chcemy nadążać, ale być o krok przed nimi. Pragniemy zaopiekować się każdą kobiecą sylwetką. Uważamy, że nie ma sylwetek trudnych, są tylko takie, którym trzeba poświęcić więcej uwagi. Począwszy od idealnie dobranego biustonosza, która daje w skali samooceny plus 5, poprzez rajstopy, które modowo podbijają każdą stylizacje. Chcemy ubierać kobiety komplementarnie” - powiedziała Małgorzata Barton, marketing manager marki Gatta.
Podczas spotkania odbyła się prezentacja najnowszej, wiosennej kolekcji Gatty z udziałem modelek, a modowe stylizacje na bieżąco komentowała znana stylistka, Marta Pożarlik. - "Modny w tym sezonie, jak w każdym, jest uśmiech na twarzy, a uśmiech wywołują… kolory. Marka proponuje mnóstwo koloru, co mi się szalenie podoba. W naszej garderobie nie powinno zabraknąć rzeczy dobrej jakości, a Gatta wychodzi naprzeciw ochronie środowiska, proponując bawełny, wiskozę, len. Z najnowszej kolekcji bardzo podobają mi się szerokie spodnie, sukienki z naturalnych tkanin, a w podróż – niezastąpiona jest odzież seamless, która jest komfortowa, wygodna i piękna” – powiedziała Marta Pożarlik.
Jeśli chodzi o rajstopy – flagowy produkt Gatty, pojawiło się kilka spektakularnych nowości. - „W wiosennej kolekcji hitów mamy wiele, jednym z nich są rajstopy z kolekcji Q-EKO. To nasza innowacja stworzona z myślą o ochronie środowiska. Rajstopy te w minimum 50 procentach pozyskiwane są z włókien recyklingowych” - podkreślała Agnieszka Dembska, product manager marki Gatta. Dodała, z dumą prezentujemy też rajstopy o działaniu antystatycznym - to pierwszy taki produkt na świecie, który niweluje efekt elektryzowania się odzieży od rajstop. Kolejny nasz hit to rajstopy wzorzyste – podążamy za modą, chcemy, aby rajstopy pasowały do wielu stylizacji i aby kobiety czuły się w nich piękne”.
“Najnowsza kolekcja przeznaczona jest dla kobiet, które idą z duchem czasu, są ekologiczne, chcą być mocno w trendach. Ubrania zaprojektowane są z tkanin bardzo ekologicznych, wiskozy, bawełny, stosujemy naturalne barwniki. W tym sezonie w naszej kolekcji oddajemy hołd matce naturze, dlatego dominują kolory nieba i zieleni: niebieski, zielony i ponadczasowa biel” – powiedziała Ewa Bratek-Wojciechowska, projektantka, technolożka marki Gatta. - „Klamrą, które spina wszystkie nasze kolekcje, odzież, rajstopy i kolekcje seamless to surowce i technologie przyjazne kobiecej skórze i środowisku” - podsumowała Małgorzata Barton.
Gatta towarzyszy kobietom już od 30 lat, we wszystkich momentach życia – tych zwyczajnych, codziennych i wyjątkowych. Z okazji urodzin marce życzymy: Sto lat!

Moda w natarciu… ma szansę zmienić nasz świat na lepsze – ciekawe spojrzenie na trendy na konferencji w Osace

TATUUM i Miś Uszatek zaprezentowali łódzką modę na EXPO 2025 w Osace

Okulary i soczewki w sylwestrowej stylizacji
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Media

Lanberry: Muszę teraz jak puzzle poukładać koncerty i treningi. Muzyka jest moim życiem, a taniec będzie pięknym dopełnieniem tego muzycznego świata
Ze względu na sporą liczbę koncertów wakacje to dla wokalistki niezwykle intensywny czas. Tym razem obowiązków jest jeszcze więcej, bo zaczęły się już treningi do „Tańca z gwiazdami”. Lanberry zapewnia jednak, że im więcej ma pracy, tym bardziej czuje się spełniona.
Konsument
Nadmierna dbałość o zdrowe żywienie może prowadzić do obsesji. Ryzyko ortoreksji występuje u co 10. człowieka

Co najmniej jedna piąta osób wykazuje zachowania ortorektyczne, a u 10 proc. rozwinie się ortoreksja, czyli obsesja na punkcie jakości pożywienia. Problem występuje częściej u kobiet oraz u osób utrzymujących regularną aktywność fizyczną. Konsekwencją zaburzenia może być zarówno nieprawidłowe odżywienie, jak i pojawienie się problemów natury psychicznej. Psychodietetycy radzą, by nie rezygnować ze zdrowego żywienia, ale we wdrażaniu postępowania dietetycznego zachować przede wszystkim umiar.
Media
Edyta Herbuś: Kiedyś niepotrzebnie uwierzyłam, że nie umiem śpiewać. Teraz już wiem, że to była nieprawda

Tancerka cieszy się, że wreszcie dała się namówić do udziału w programie „Twoja Twarz Brzmi Znajomo”, bo podczas nagrań przekonała się, że stać ją na więcej, niż myślała. Znalazła w sobie odwagę do tego, by przełamać pewne swoje wewnętrzne blokady, i teraz jest dumna z tego, co udało jej się osiągnąć. Wcześniej Edyta Herbuś bała się przede wszystkim tego, że nie poradzi sobie wokalnie. Teraz dzięki odpowiednim warsztatom staje już na scenie dużo pewniejsza siebie.