Komunikaty PR

Premiera najnowszej, wiosenno-letniej kolekcji marki Gatta

2023-04-27  |  12:00

W modnym warszawskim lokalu Let's GoCook & Szklarnia odbyło się spotkanie prasowe poświęcone najnowszej, wiosenno – letniej kolekcji marki Gatta. Podczas wydarzenia zgromadzeni goście mieli szansę nie tylko zobaczyć premierowo, modowe propozycje marki, ale też wspólnie z nią celebrować 30. urodziny! Gatta jest niekwestionowanym liderem wśród polskich producentów rajstop i bielizny, które są flagowymi produktami marki. Obecnie, w coraz bardziej rozszerzającym się asortymencie, znajduje się także odzież oraz stroje kąpielowe. - „Świętujemy 30. lecie istnienia marki na rynku! Gatta zaczynała od cienkich, transparentnych rajstop, których wyprodukowanych i sprzedanych zostało…  miliard par. W ślad za tym, jak obserwowaliśmy kobiety i ich potrzeby, marka rozszerzała swoją ofertę. Najpierw o bieliznę i odzież bezszwową, potem wprowadziliśmy do sprzedaży stroje kąpielowe, odzież sportową i funkcyjną. Teraz skupiamy się na umacnianiu pozycji lidera i eksperta we wszystkich kategoriach “blisko ciała”. Z ciekawością i uwagą obserwujemy, jak zmieniają się kobiety i ich potrzeby. Nie tylko chcemy nadążać, ale być o krok przed nimi. Pragniemy zaopiekować się każdą kobiecą sylwetką. Uważamy, że nie ma sylwetek trudnych, są tylko takie, którym trzeba poświęcić więcej uwagi. Począwszy od idealnie dobranego biustonosza, która daje w skali samooceny plus 5, poprzez rajstopy, które modowo podbijają każdą stylizacje. Chcemy ubierać kobiety komplementarnie” - powiedziała Małgorzata Barton, marketing manager marki Gatta.   

 
Podczas spotkania odbyła się prezentacja najnowszej, wiosennej kolekcji Gatty z udziałem modelek, a modowe stylizacje na bieżąco komentowała znana stylistka, Marta Pożarlik. - "Modny w tym sezonie, jak w każdym, jest uśmiech na twarzy, a uśmiech wywołują… kolory. Marka proponuje mnóstwo koloru, co mi się szalenie podoba. W naszej garderobie nie powinno zabraknąć rzeczy dobrej jakości, a Gatta wychodzi naprzeciw ochronie środowiska, proponując bawełny, wiskozę, len. Z najnowszej kolekcji bardzo podobają mi się szerokie spodnie, sukienki z naturalnych tkanin, a w podróż – niezastąpiona jest odzież seamless, która jest komfortowa, wygodna i piękna” – powiedziała Marta Pożarlik. 

Jeśli chodzi o rajstopy – flagowy produkt Gatty, pojawiło się kilka spektakularnych nowości. - „W wiosennej kolekcji hitów mamy wiele, jednym z nich są rajstopy z kolekcji Q-EKO. To nasza innowacja stworzona z myślą o ochronie środowiska. Rajstopy te w minimum 50 procentach pozyskiwane są z włókien recyklingowych” - podkreślała Agnieszka Dembska, product manager marki Gatta. Dodała, z dumą prezentujemy też rajstopy o działaniu antystatycznym - to pierwszy taki produkt na świecie, który niweluje efekt elektryzowania się odzieży od rajstop. Kolejny nasz hit to rajstopy wzorzyste – podążamy za modą, chcemy, aby rajstopy pasowały do wielu stylizacji i aby kobiety czuły się w nich piękne”.   

“Najnowsza kolekcja przeznaczona jest dla kobiet, które idą z duchem czasu, są ekologiczne, chcą być mocno w trendach. Ubrania zaprojektowane są z tkanin bardzo ekologicznych, wiskozy, bawełny, stosujemy naturalne barwniki. W tym sezonie w naszej kolekcji oddajemy hołd matce naturze, dlatego dominują kolory nieba i zieleni: niebieski, zielony i ponadczasowa biel” – powiedziała Ewa Bratek-Wojciechowska, projektantka, technolożka marki Gatta. - „Klamrą, które spina wszystkie nasze kolekcje, odzież, rajstopy i kolekcje seamless to surowce i technologie przyjazne kobiecej skórze i środowisku” - podsumowała Małgorzata Barton.  

Gatta towarzyszy kobietom już od 30 lat, we wszystkich momentach życia – tych zwyczajnych, codziennych i wyjątkowych. Z okazji urodzin marce życzymy: Sto lat! 

 

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Moda SUKCES SZYTY ZŁOTĄ NITKĄ NABÓR DO KONKURSU DLA MŁODYCH PROJEKTANTÓW Biuro prasowe
2024-07-17 | 10:00

SUKCES SZYTY ZŁOTĄ NITKĄ NABÓR DO KONKURSU DLA MŁODYCH PROJEKTANTÓW

SUKCES SZYTY ZŁOTĄ NITKĄ NABÓR DO KONKURSU DLA MŁODYCH PROJEKTANTÓW   Ten konkurs otworzył drzwi do kariery takim gwiazdom, jak Łukasz Jemioł,
Moda Subtelna doskonałość linii – marka Patrizia Aryton rozpoczyna sezon AW24.
2024-07-12 | 09:00

Subtelna doskonałość linii – marka Patrizia Aryton rozpoczyna sezon AW24.

Kapsułowa kolekcja Atelier Patrizia Aryton na sezon jesień-zima 2024, to moc zaklęta w doskonałych liniach sylwetek, ubrania najwyższej jakości, które tworzą kompletną szafę
Moda Dlaczego Polacy kupują luksusowe rzeczy z drugiej ręki?
2024-07-11 | 14:00

Dlaczego Polacy kupują luksusowe rzeczy z drugiej ręki?

Vinted, wiodąca w Europie internetowa platforma C2C mody używanej, spytała respondentów w Polsce o ich nawyki zakupowe dotyczące mody luksusowej z drugiej ręki.

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Teatr

Eliza Rycembel: Sztukę „Czułe słówka” zrobiliśmy na podstawie znanego filmu. Udało się uwspółcześnić tę historię i przenieść ją na nasze realia

Już po pierwszych przedstawieniach Eliza Rycembel i Krzysztof Dracz widzą, że bardziej współczesna teatralna wersja obsypanego Oscarami kinowego hitu sprzed 40 lat również przypadła do gustu widzom. „Czułe słówka” w reżyserii Pawła Paszta to historia wzruszająca, ale nie ckliwa, z odpowiednią dozą akcentów dramatycznych i komediowych. Spektakl opowiada o trudnej relacji nadopiekuńczej matki i córki, która czując się przytłoczona jej miłością i oczekiwaniami, decyduje się na szybkie małżeństwo i opuszczenie domu.

Inwestycje

Polskie wybrzeże przyciąga coraz więcej turystów z zagranicy. Apartamenty nad morzem wracają do łask inwestorów

Polskie wybrzeże z każdym rokiem cieszy się rosnącym zainteresowaniem krajowych, ale i zagranicznych turystów – głównie z Niemiec, Czech, Szwecji i Norwegii. Tym, co przyciąga ich nad Bałtyk, są m.in. ceny, które wciąż pozostają konkurencyjne w stosunku do cen innych, popularnych destynacji wakacyjnych, jak i dobra baza noclegowa. Nadmorskie hotele i apartamenty w sezonie notują nawet ponad 90-proc. obłożenie, a zainteresowanie inwestowaniem w takie obiekty nie słabnie. Apartamenty typowo pod wynajem – wykończone pod klucz, w dobrej lokalizacji, z operatorem i gwarancją comiesięcznego zysku – są popularne wśród osób, którym zależy na zabezpieczeniu i pomnożeniu swoich oszczędności, które jednocześnie oczekują, by formalności związane obsługą lokalu były dla nich jak najmniej angażujące.

Media

Katarzyna Dowbor: Niektórym bohaterom programu „Nasz nowy dom” pomagam do dziś. A moje nazwisko otwiera drzwi, których inaczej nie można otworzyć

Prezenterka przyznaje, że historia wielu bohaterów programu „Nasz nowy dom” poruszyła ją do tego stopnia, że postanowiła im pomagać także na własną rękę, już poza kamerami. I mimo że teraz nie jest już związana z tym formatem Polsatu, to nadal ma kontakt z niektórymi uczestnikami i wspiera ich, jak tylko może. Katarzyna Dowbor podkreśla, że dużą satysfakcje daje jej to, że ktoś chętnie korzysta z jej rad i życiowego doświadczenia. Ma też żal do władz Polsatu, że nadal nie poznała powodów ich decyzji dotyczącej zmiany gospodyni programu, który tworzyła od podszewki.