Komunikaty PR

Premiera Pumpkin Spice Latte - kultowy napój od jutra w ofercie Starbucks!

2020-09-21  |  13:00
Biuro prasowe
Do pobrania Mat. pras. ( 0.1 MB )

Wraz z pierwszym dniem jesieni do oferty kawiarni Starbucks na terenie całej Polski powraca ulubiony sezonowy napój, czyli Pumpkin Spice Latte – połączenie jesiennego aromatu dyni, rozgrzewających przypraw, aromatycznego espresso i puszystej bitej śmietany. Napój będzie dostępny w ofercie do wyczerpania zapasów.

Pumpkin Spice Latte od lat jest jednym z najbardziej wyczekiwanych sezonowych napojów. Jest to prawdopodobnie sprawka jej wyjątkowej receptury. Dzięki połączeniu rozgrzewających przypraw – cynamonu, gałki muszkatołowej i goździków – oraz rzadko spotykanego aromatu dyni, Pumpkin Spice Latte nęci zmysły gości i przyciąga zapachem, który jednoznacznie kojarzy się z jesienią i urokliwymi wieczorami przy kominku. W Polsce Latte o charakterystycznym smaku dyni dostępna jest m.in. w wersji z lodem (Iced Pumpkin Spice Latte) oraz w wersji wegańskiej z napojem roślinnym (sojowym, kokosowym, migdałowym lub owsianym) i bez bitej śmietany.

- Dla wielu naszych gości Pumpkin Spice Latte i jesień łączą się tak bardzo, że kiedy tylko pojawia się jedno, od razu spodziewają się nadejścia drugiego. W tym roku od początku września na naszych kanałach społecznościowych nie było dnia, aby goście nie dopytywali o datę premiery. Szczęśliwie udało nam się utrzymać ich w słodkiej niewiedzy do samego końca – mówi Kasia Pijanowska, Marketing Manager Starbucks Polska. – Tegoroczna premiera Pumpkin Spice Latte w Polsce przypada na 22 września, czyli pierwszy dzień jesieni, aczkolwiek posiadacze karty lojalnościowej Starbucks Rewards mogli jej spróbować już od 15 września. Aby stać się posiadaczem karty, wystarczy zainstalować aplikację dostępną w Google Play i App Store.

Historia napoju

Połączenie kawy i dyni przez długi czas nie było takie oczywiste. Choć Starbucks istnieje od 1976 roku (wtedy w Seattle otwarta została pierwsza kawiarnia), prace nad recepturę Pumpkin Spice Latte marka rozpoczęła dopiero na początku 2003 roku, zaraz po udanym wprowadzeniu zimowych napojów sezonowych: na bazie mięty i ajerkoniaku. Zważywszy na dzisiejszą popularność napoju, pomysł był w pełni trafiony. Mimo upływu czasu i ponad 15 lat po debiucie, Pumpkin Spice Latte nadal króluje w sezonie jesiennym i skrada serca kolejnych gości, zachwycając swoim korzennym aromatem. Wyśmienicie komponuje się też z ofertą jedzeniową Starbucks, w której znajdują się m.in. aromatyczne ciasta (w tym intensywnie czekoladowy Royal Cake) i wytrawne kanapki na bazie charakterystycznych dla sieci bajgli i croissantów.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Moda Okulary i soczewki w sylwestrowej stylizacji Biuro prasowe
2024-12-23 | 12:00

Okulary i soczewki w sylwestrowej stylizacji

Wybór między okularami a soczewkami na sylwestra zależy od kilku czynników, takich jak komfort, styl  i okoliczności.  Jeśli planujemy przetańczyć całą noc,
Moda Zima w stylu Black & White z Lee Cooper
2024-12-19 | 12:10

Zima w stylu Black & White z Lee Cooper

Buty bardzo Black W tym sezonie warto mieć w szafie czarne botki z rockowym, grunge’owym lub wojskowym sznytem. Można je zestawiać zarówno z jeansami i oversize’ową
Moda Modne, ciepłe i z futerkiem – zimowe buty od Lee Cooper
2024-12-19 | 12:10

Modne, ciepłe i z futerkiem – zimowe buty od Lee Cooper

Zimowe buty z futerkiem wkraczają na salony, a raczej na utwardzone ścieżki i miejskie chodniki. Czasy, kiedy śniegowce nosiło się tylko na stokach, a trapery jedynie na szlakach, odeszły

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Teatr

Edukacja

Idea STEM zmienia podejście do edukacji dzieci na całym świecie. Doświadczanie i współpraca zamiast wykładów

Odejście od wykładowej metody prowadzenia zajęć na rzecz doświadczeń, współpracy i partnerskich relacji z nauczycielem to podstawowe założenia idei edukacyjnej STEM. Ma ona wspierać rozwój dzieci i młodzieży w kierunkach, jakie wytycza zmieniająca się rzeczywistość i na jakie nastawiony będzie rynek pracy za kilka lat. Globalnie rynek edukacji STEM do końca dekady podwoi swoje przychody. Ten światowy trend jest obserwowany i rozwijany również w Polsce, m.in. poprzez projekt STEM Kindloteka.

Handel

Finansowanie, technologia i wola polityczna sprzyjają walce o klimat. Dołączają do niej także konsumenci

Eksperci apelują o intensyfikację wysiłków na rzecz ochrony klimatu. Tym bardziej że teraz są ku temu sprzyjające warunki: finansowanie, wola polityczna i zaawansowane technologie. Coraz częściej idzie za tym także gotowość społeczeństwa do zmian. Choć w kontekście zielonej rewolucji mówi się przede wszystkim o transformacji energetycznej i ograniczaniu emisji CO2, dbanie o zmiany zaczyna się również na poziomie decyzji konsumenckich. Polacy mają tego świadomość i wdrażają proekologiczne nawyki w codzienną rutynę i zakupy.