#PrezentujRozważnie, czyli świąteczna kampania marki Rhenium Exclusive Leathers
Rhenium Exclusive Leathers zaprezentowało efekty świątecznej kampanii #PrezentujRozważnie, w ramach której marka zachęca do podejmowania przemyślanych decyzji zakupowych. Tym samym zwraca uwagę, jak wiele upominków – choć przekazanych od serca – nie ma zastosowania w codzienności. W celu promocji inicjatywy wykorzystano narzędzia z obszarów influencer marketing, content marketing, a także promocję na kanałach w mediach społecznościowych firmy.
W ramach kampanii #PrezentujRozważnie Rhenium Exclusive Leathers dzieli się z odbiorcami pomysłami na prezenty, które wzbogacą codzienność obdarowanych, będąc przede wszystkim dowodem przemyślanych decyzji zakupowych.
Marka uświadamia m.in., jak ogromną wartość mają upominki przygotowane własnoręcznie, tym samym przypominając o magii wartości sentymentalnej, a także zachęca do kupowania jednego, wymarzonego prezentu wręczonego od kilku najbliższych osób. Ponadto przekonuje, aby nie bać się dialogu z bliską osobą lub pozostawienia metki, gdy nie jesteśmy pewni swojej decyzji. Przestrzega również przed niespodziankami w postaci domowych pupili ze względu na ogromną odpowiedzialność, jaka spoczywa na właścicielach czworonogów. Kampania ma związek wizją, która od początku działalności przyświeca Rhenium Exclusive Leathers. Firma hołduje przemyślnym decyzjom zakupowym, w ramach których kupujemy już nie tak często, jednak stawiamy na najwyższą jakość materiałów i wielosezonowość. W ramach inicjatywy zaangażowano twórców internetowych (influencer marketing), a także podjęto działania z obszaru content marketingu. Marka postawiła głównie na promocję w mediach społecznościowych.
Więcej informacji na temat Rhenium Exclusive Leathers znajdziemy na stronie www.rhenium.store.

Moda w natarciu… ma szansę zmienić nasz świat na lepsze – ciekawe spojrzenie na trendy na konferencji w Osace

TATUUM i Miś Uszatek zaprezentowali łódzką modę na EXPO 2025 w Osace

Okulary i soczewki w sylwestrowej stylizacji
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Psychologia

Bartłomiej Nowosielski: Kluczowe w leczeniu otyłości jest odpowiednie nastawienie psychiczne. Otoczenie nie zawsze jest wyrozumiałe i empatyczne
Aktor przyznaje, że osoby otyłe z powodu swojego wyglądu często przez otoczenie są odrzucane, marginalizowane i hejtowane. Brak akceptacji i zrozumienia wynika między innymi z tego, że nie brakuje tych, którzy myślą stereotypami i ich zdaniem dodatkowe kilogramy są wynikiem złego odżywiania i lenistwa. Bartłomiej Nowosielski tłumaczy, że otyłość jest chorobą przewlekłą, która wymaga leczenia. By terapia była skuteczna, potrzeba silnej woli i wielu wyrzeczeń. Dla niego w chwilach zwątpienia niezwykle ważne jest również wsparcie ze strony bliskich.
Problemy społeczne
Hejt w sieci dotyka coraz więcej dzieci w wieku szkolnym. Rzadko mówią o tym dorosłym

Coraz większa grupa dzieci zaczyna korzystać z internetu już w wieku siedmiu–ośmiu lat – wynika z raportu NASK „Nastolatki 3.0”. Wtedy też stykają się po raz pierwszy z hejtem, którego jest coraz więcej w mediach społecznościowych. Według raportu NASK ponad 2/3 młodych internautów uważa, że mowa nienawiści jest największym problemem w sieci. Co więcej, dzieci rzadko mówią o takich incydentach dorosłym, dlatego tym istotniejsze są narzędzia technologiczne służące ochronie najmłodszych.
Prawo
Kobietobójstwo jest typem przestępstwa niedookreślonym przez polskie prawo. Świadomość na ten temat jest wciąż zbyt mała

Brakuje usystematyzowanych danych na temat skali problemu, jakim jest kobietobójstwo – wskazuje organizacja Femicide in Poland. U źródeł problemu leży brak uspójnienia baz danych prowadzonych przez poszczególne organy państwowe. Organizacja pracuje nad narzędziami, które pozwolą je zgromadzić w jednym miejscu i udostępnić w formie interaktywnej mapy. Jej przedstawicielka wskazuje również na inne fundamentalne obszary do poprawy. To w szczególności egzekwowanie istniejącego prawa i intensyfikacja działań na rzecz edukacji.