Komunikaty PR

#PrezentujRozważnie, czyli świąteczna kampania marki Rhenium Exclusive Leathers

2023-12-18  |  17:00
Biuro prasowe

Rhenium Exclusive Leathers zaprezentowało efekty świątecznej kampanii #PrezentujRozważnie, w ramach której marka zachęca do podejmowania przemyślanych decyzji zakupowych. Tym samym zwraca uwagę, jak wiele upominków – choć przekazanych od serca – nie ma zastosowania w codzienności. W celu promocji inicjatywy wykorzystano narzędzia z obszarów influencer marketing, content marketing, a także promocję na kanałach w mediach społecznościowych firmy. 

W ramach kampanii #PrezentujRozważnie Rhenium Exclusive Leathers dzieli się z odbiorcami pomysłami na prezenty, które wzbogacą codzienność obdarowanych, będąc przede wszystkim dowodem przemyślanych decyzji zakupowych. 

 

Marka uświadamia m.in., jak ogromną wartość mają upominki przygotowane własnoręcznie, tym samym przypominając o magii wartości sentymentalnej, a także zachęca do kupowania jednego, wymarzonego prezentu wręczonego od kilku najbliższych osób. Ponadto przekonuje, aby nie bać się dialogu z bliską osobą lub pozostawienia metki, gdy nie jesteśmy pewni swojej decyzji. Przestrzega również przed niespodziankami w postaci domowych pupili ze względu na ogromną odpowiedzialność, jaka spoczywa na właścicielach czworonogów. Kampania ma związek wizją, która od początku działalności przyświeca Rhenium Exclusive Leathers. Firma hołduje przemyślnym decyzjom zakupowym, w ramach których kupujemy już nie tak często, jednak stawiamy na najwyższą jakość materiałów i wielosezonowość. W ramach inicjatywy zaangażowano twórców internetowych (influencer marketing), a także podjęto działania z obszaru content marketingu. Marka postawiła głównie na promocję w mediach społecznościowych.  

Więcej informacji na temat Rhenium Exclusive Leathers znajdziemy na stronie www.rhenium.store.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Moda Okulary i soczewki w sylwestrowej stylizacji Biuro prasowe
2024-12-23 | 12:00

Okulary i soczewki w sylwestrowej stylizacji

Wybór między okularami a soczewkami na sylwestra zależy od kilku czynników, takich jak komfort, styl  i okoliczności.  Jeśli planujemy przetańczyć całą noc,
Moda Zima w stylu Black & White z Lee Cooper
2024-12-19 | 12:10

Zima w stylu Black & White z Lee Cooper

Buty bardzo Black W tym sezonie warto mieć w szafie czarne botki z rockowym, grunge’owym lub wojskowym sznytem. Można je zestawiać zarówno z jeansami i oversize’ową
Moda Modne, ciepłe i z futerkiem – zimowe buty od Lee Cooper
2024-12-19 | 12:10

Modne, ciepłe i z futerkiem – zimowe buty od Lee Cooper

Zimowe buty z futerkiem wkraczają na salony, a raczej na utwardzone ścieżki i miejskie chodniki. Czasy, kiedy śniegowce nosiło się tylko na stokach, a trapery jedynie na szlakach, odeszły

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Teatr

Edukacja

Idea STEM zmienia podejście do edukacji dzieci na całym świecie. Doświadczanie i współpraca zamiast wykładów

Odejście od wykładowej metody prowadzenia zajęć na rzecz doświadczeń, współpracy i partnerskich relacji z nauczycielem to podstawowe założenia idei edukacyjnej STEM. Ma ona wspierać rozwój dzieci i młodzieży w kierunkach, jakie wytycza zmieniająca się rzeczywistość i na jakie nastawiony będzie rynek pracy za kilka lat. Globalnie rynek edukacji STEM do końca dekady podwoi swoje przychody. Ten światowy trend jest obserwowany i rozwijany również w Polsce, m.in. poprzez projekt STEM Kindloteka.

Handel

Finansowanie, technologia i wola polityczna sprzyjają walce o klimat. Dołączają do niej także konsumenci

Eksperci apelują o intensyfikację wysiłków na rzecz ochrony klimatu. Tym bardziej że teraz są ku temu sprzyjające warunki: finansowanie, wola polityczna i zaawansowane technologie. Coraz częściej idzie za tym także gotowość społeczeństwa do zmian. Choć w kontekście zielonej rewolucji mówi się przede wszystkim o transformacji energetycznej i ograniczaniu emisji CO2, dbanie o zmiany zaczyna się również na poziomie decyzji konsumenckich. Polacy mają tego świadomość i wdrażają proekologiczne nawyki w codzienną rutynę i zakupy.