Komunikaty PR

Prezenty z klasą czyli sztuka obdarowywania

2024-02-14  |  01:00
Biuro prasowe
Kontakt
Maria Poławska
Agencja Face It

ul. Bagatela 10 lok. 31
00-585 Warszawa
m.polawska|agencjafaceit.pl| |m.polawska|agencjafaceit.pl
+22 241 12 36
https://agencjafaceit.pl/

W ciągu roku istnieje wiele okazji do obdarowywania bliskich osób. Święta, urodziny, Walentynki, Dzień Kobiet to tylko najpopularniejsze z nich. Często jednak brakuje nam pomysłu, czasu, a chcemy aby podarunek był naprawdę szczególny. Jak zatem wybrać prezent, który będzie miał znaczenie?

Dawanie prezentów to jeden z pięciu języków miłości. Poprzez podarunki chcemy pokazać swoje uczucie do bliskiej osoby. Już w starożytnym Egipcie wręczano drogocenne kamienie jako upominki nie tylko na specjalne okazje, ale także na co dzień, jako symbol przyjaźni. Dziś wybór mamy ogromny, od doświadczeń np. wycieczek, kolacji, wizyt w teatrze po przedmioty o których osoba obdarowywana marzyła. Ponadczasowa jednak zawsze była, jest i będzie biżuteria. Jak wybrać tę odpowiednią?

Biżuteria zwłaszcza dla pań, jest idealnym prezentem na specjalne okazje ale nie tylko. Nie będzie tajemnicą, że my kobiety, doskonale pamiętamy, który pierścionek dostałyśmy na okrągłe urodziny, który łańcuszek na Dzień Kobiet i tak dalej. Jest tak dlatego, że biżuteria to nie tylko przedmiot, niesie ze sobą wartość sentymentalną i to jest najważniejsze. Bardzo popularne stają się prezenty z okazji urodzenia dziecka, ukończenia studiów. Staramy się zaznaczać ważne dni w naszym życiu i złota biżuteria jest tutaj zawsze świetnym wyborem – mówi Joanna Stachowiak, twórczyni kolekcji Giselle dla Goldenmark.

Jak prezentować?

Wybierając idealny pierścionek, łańcuszek czy kolczyki zawsze kierujmy się tym, co chcemy przekazać drugiej osobie. Na pewno wiemy, co lubi, jednak stawiajmy na unikalność oraz na jakościowe kruszce.

Szukając idealnej biżuterii wciąż możemy znaleźć tę unikalną. Nie musimy iść w masowe wzory i sięgać po pierwsze lepsze propozycje. Ja tworząc kolekcję Giselle dla Goldenmark, chciałam dać kobietom niepowtarzalny i wyrafinowany design, coś, czego do tej pory nie było. Taki prezent jest dobrany do silnej, współczesnej kobiety, bo takie przecież jesteśmy. Inspiracją jest tu złota moneta Krugerrand z motywem gazeli, absolutnie piękna ale i niosąca ze sobą przesłanie. Uważam też, że kolekcja zaprojektowana przez artystę, który podpisuje się pod nią, to także dodatkowy atut takiego prezentu, który powstał nie masowo, a z dbałością o każdy detal – mówi Joanna Stachowiak, pomysłodawczyni i projektantka kolekcji.

Goldenmark oferuje biżuterię oraz kamienie szlachetne z 10% rabatem przy okazji akcji „Goldenmark prezentuje”.

 

O Goldenmark:

Goldenmark od ponad dekady pomaga swoim klientom budować wyjątkowe kolekcje drogocennych przedmiotów, takich jak złote monety i sztabki, kamienie szlachetne, dzieła sztuki czy ekskluzywne wydawnictwa. Do oferty marki dołącza biżuteria premium.

O kolekcji:

Kolekcja Giselle, pozycjonowana w segmencie premium,  składa się z kilkunastu projektów, które można dowolnie ze sobą łączyć i zestawiać. Podstawę stanowi złoto próby 585, ale w poszczególnych modelach wykorzystano również jedwab i kamienie, w tym diamenty. Warto zwrócić uwagę na innowacyjne rozwiązania technologiczne, jak laserowe matowienie w odlewie, czy wykorzystanie techniki ręcznego tkania ze złotej i jedwabnej nici. Wszystkie elementy kolekcji powstają w manufakturach, polskiej i włoskiej. Wśród dostępnych modeli znajdują się kolczyki, zawieszki, naszyjniki, bransolety i pierścionki, w tym obrączki, w cenach od 849 do 21 999 zł. Każda kobieta, jest w stanie dopasować element kolekcji do siebie, zarówno jeśli chodzi o model jak i cenę.

Kolekcję Giselle można zobaczyć i zakupić w salonach Goldenmark oraz w sklepie internetowym golenmark.com

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: Agencja Face It
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Moda Moda w natarciu… ma szansę zmienić nasz świat na lepsze – ciekawe spojrzenie na trendy na konferencji w Osace Biuro prasowe
2025-05-14 | 06:00

Moda w natarciu… ma szansę zmienić nasz świat na lepsze – ciekawe spojrzenie na trendy na konferencji w Osace

Marki modowe mają wpływ na postawy społeczne. Są też istotne z punktu widzenia ochrony środowiska naturalnego. O wyzwaniach na przyszłość dla branży modowej i nie tylko
Moda TATUUM i Miś Uszatek zaprezentowali łódzką modę na EXPO 2025 w Osace
2025-05-07 | 16:00

TATUUM i Miś Uszatek zaprezentowali łódzką modę na EXPO 2025 w Osace

TATUUM, modowa marka z Łodzi, wzięła udział w Światowej Wystawie EXPO 2025 w Osace, prezentując specjalną kolekcję inspirowaną postacią Misia Uszatka. Udział w tym
Moda Okulary i soczewki w sylwestrowej stylizacji
2024-12-23 | 12:00

Okulary i soczewki w sylwestrowej stylizacji

Wybór między okularami a soczewkami na sylwestra zależy od kilku czynników, takich jak komfort, styl  i okoliczności.  Jeśli planujemy przetańczyć całą noc,

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Psychologia

Bartłomiej Nowosielski: Kluczowe w leczeniu otyłości jest odpowiednie nastawienie psychiczne. Otoczenie nie zawsze jest wyrozumiałe i empatyczne

Aktor przyznaje, że osoby otyłe z powodu swojego wyglądu często przez otoczenie są odrzucane, marginalizowane i hejtowane. Brak akceptacji i zrozumienia wynika między innymi z tego, że nie brakuje tych, którzy myślą stereotypami i ich zdaniem dodatkowe kilogramy są wynikiem złego odżywiania i lenistwa. Bartłomiej Nowosielski tłumaczy, że otyłość jest chorobą przewlekłą, która wymaga leczenia. By terapia była skuteczna, potrzeba silnej woli i wielu wyrzeczeń. Dla niego w chwilach zwątpienia niezwykle ważne jest również wsparcie ze strony bliskich.

Problemy społeczne

Hejt w sieci dotyka coraz więcej dzieci w wieku szkolnym. Rzadko mówią o tym dorosłym

Coraz większa grupa dzieci zaczyna korzystać z internetu już w wieku siedmiu–ośmiu​ lat – wynika z raportu NASK „Nastolatki 3.0”. Wtedy też stykają się po raz pierwszy z hejtem, którego jest coraz więcej w mediach społecznościowych. Według raportu NASK ponad 2/3 młodych internautów uważa, że mowa nienawiści jest największym problemem w sieci. Co więcej, dzieci rzadko mówią o takich incydentach dorosłym, dlatego tym istotniejsze są narzędzia technologiczne służące ochronie najmłodszych.

Prawo

Kobietobójstwo jest typem przestępstwa niedookreślonym przez polskie prawo. Świadomość na ten temat jest wciąż zbyt mała

Brakuje usystematyzowanych danych na temat skali problemu, jakim jest kobietobójstwo – wskazuje organizacja Femicide in Poland. U źródeł problemu leży brak uspójnienia baz danych prowadzonych przez poszczególne organy państwowe. Organizacja pracuje nad narzędziami, które pozwolą je zgromadzić w jednym miejscu i udostępnić w formie interaktywnej mapy. Jej przedstawicielka wskazuje również na inne fundamentalne obszary do poprawy. To w szczególności egzekwowanie istniejącego prawa i intensyfikacja działań na rzecz edukacji.