Komunikaty PR

Prezenty z klasą czyli sztuka obdarowywania

2024-02-14  |  01:00
Biuro prasowe
Kontakt
Maria Poławska
Agencja Face It

ul. Bagatela 10 lok. 31
00-585 Warszawa
m.polawska|agencjafaceit.pl| |m.polawska|agencjafaceit.pl
+22 241 12 36
https://agencjafaceit.pl/

W ciągu roku istnieje wiele okazji do obdarowywania bliskich osób. Święta, urodziny, Walentynki, Dzień Kobiet to tylko najpopularniejsze z nich. Często jednak brakuje nam pomysłu, czasu, a chcemy aby podarunek był naprawdę szczególny. Jak zatem wybrać prezent, który będzie miał znaczenie?

Dawanie prezentów to jeden z pięciu języków miłości. Poprzez podarunki chcemy pokazać swoje uczucie do bliskiej osoby. Już w starożytnym Egipcie wręczano drogocenne kamienie jako upominki nie tylko na specjalne okazje, ale także na co dzień, jako symbol przyjaźni. Dziś wybór mamy ogromny, od doświadczeń np. wycieczek, kolacji, wizyt w teatrze po przedmioty o których osoba obdarowywana marzyła. Ponadczasowa jednak zawsze była, jest i będzie biżuteria. Jak wybrać tę odpowiednią?

Biżuteria zwłaszcza dla pań, jest idealnym prezentem na specjalne okazje ale nie tylko. Nie będzie tajemnicą, że my kobiety, doskonale pamiętamy, który pierścionek dostałyśmy na okrągłe urodziny, który łańcuszek na Dzień Kobiet i tak dalej. Jest tak dlatego, że biżuteria to nie tylko przedmiot, niesie ze sobą wartość sentymentalną i to jest najważniejsze. Bardzo popularne stają się prezenty z okazji urodzenia dziecka, ukończenia studiów. Staramy się zaznaczać ważne dni w naszym życiu i złota biżuteria jest tutaj zawsze świetnym wyborem – mówi Joanna Stachowiak, twórczyni kolekcji Giselle dla Goldenmark.

Jak prezentować?

Wybierając idealny pierścionek, łańcuszek czy kolczyki zawsze kierujmy się tym, co chcemy przekazać drugiej osobie. Na pewno wiemy, co lubi, jednak stawiajmy na unikalność oraz na jakościowe kruszce.

Szukając idealnej biżuterii wciąż możemy znaleźć tę unikalną. Nie musimy iść w masowe wzory i sięgać po pierwsze lepsze propozycje. Ja tworząc kolekcję Giselle dla Goldenmark, chciałam dać kobietom niepowtarzalny i wyrafinowany design, coś, czego do tej pory nie było. Taki prezent jest dobrany do silnej, współczesnej kobiety, bo takie przecież jesteśmy. Inspiracją jest tu złota moneta Krugerrand z motywem gazeli, absolutnie piękna ale i niosąca ze sobą przesłanie. Uważam też, że kolekcja zaprojektowana przez artystę, który podpisuje się pod nią, to także dodatkowy atut takiego prezentu, który powstał nie masowo, a z dbałością o każdy detal – mówi Joanna Stachowiak, pomysłodawczyni i projektantka kolekcji.

Goldenmark oferuje biżuterię oraz kamienie szlachetne z 10% rabatem przy okazji akcji „Goldenmark prezentuje”.

 

O Goldenmark:

Goldenmark od ponad dekady pomaga swoim klientom budować wyjątkowe kolekcje drogocennych przedmiotów, takich jak złote monety i sztabki, kamienie szlachetne, dzieła sztuki czy ekskluzywne wydawnictwa. Do oferty marki dołącza biżuteria premium.

O kolekcji:

Kolekcja Giselle, pozycjonowana w segmencie premium,  składa się z kilkunastu projektów, które można dowolnie ze sobą łączyć i zestawiać. Podstawę stanowi złoto próby 585, ale w poszczególnych modelach wykorzystano również jedwab i kamienie, w tym diamenty. Warto zwrócić uwagę na innowacyjne rozwiązania technologiczne, jak laserowe matowienie w odlewie, czy wykorzystanie techniki ręcznego tkania ze złotej i jedwabnej nici. Wszystkie elementy kolekcji powstają w manufakturach, polskiej i włoskiej. Wśród dostępnych modeli znajdują się kolczyki, zawieszki, naszyjniki, bransolety i pierścionki, w tym obrączki, w cenach od 849 do 21 999 zł. Każda kobieta, jest w stanie dopasować element kolekcji do siebie, zarówno jeśli chodzi o model jak i cenę.

Kolekcję Giselle można zobaczyć i zakupić w salonach Goldenmark oraz w sklepie internetowym golenmark.com

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Moda Majówka z modą za różowymi drzwiami – weekend otwartych pracowni w OFF Biuro prasowe
2024-04-29 | 16:00

Majówka z modą za różowymi drzwiami – weekend otwartych pracowni w OFF

Majówka z modą za różowymi drzwiami – weekend otwartych pracowni w OFF Piotrkowska Center   Tu wiosenna energia połączy się z umiłowaniem
Moda Concept store PRM w Fabryce Norblina już otwarty
2024-04-29 | 11:00

Concept store PRM w Fabryce Norblina już otwarty

Jedyny w Polsce, niemal 600-metrowy concept store marki PRM można już odwiedzać w kompleksie z portfolio Grupy Capital Park przy Żelaznej 51/53 w Warszawie. PRM to nowa marka na mapie Europy,
Moda Spełnij swoje ślubne marzenia z marką SHEIN
2024-04-23 | 14:30

Spełnij swoje ślubne marzenia z marką SHEIN

Ślub to nie tylko wyjątkowe wydarzenie w życiu każdej pary, ale również czas, kiedy marzenia o pięknej ceremonii i eleganckich strojach stają się rzeczywistością. Sezon ślubny

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Muzyka

Psychologia

Beata Pawlikowska: To wszystko, czego doświadczyłam w dżungli amazońskiej, wstrząsnęło mną i pokazało mi prawdę o sobie samej. To właśnie był początek zmian w moim życiu

Pisarka preferuje podróżowanie w pojedynkę. Lubi wyjeżdżać w trudne, niedostępne rejony świata, bo takie wyprawy są także podróżą w głąb siebie. Chociażby w dżungli amazońskiej przekonała się, że decyzje, jakie podejmujemy na różnych etapach naszego życia, wynikają właśnie z naszego postrzegania samych siebie i świata. A z kolei to postrzeganie zależy od podświadomych przekonań, które są naszym wewnętrznym programem wgranym w dzieciństwie. W swojej książce zatytułowanej „Kody podświadomości” podróżniczka tłumaczy, że jeśli ktoś podświadomie wierzy na przykład w to, że nie ma prawa do szczęścia i jest gorszy od innych, to jego życiowa droga będzie właśnie wiernym odbiciem tych przekonań.

Konsument

Coraz więcej Europejczyków ogranicza spożycie mięsa na rzecz produktów roślinnych. Większe wsparcie ze strony rządów i legislacji mogłoby zwiększyć ich popularność

Ponad połowa Europejczyków jedzących mięso aktywnie ogranicza jego roczne spożycie. Niemal 30 proc. co najmniej raz w tygodniu spożywa przynajmniej jedną roślinną alternatywę mięsa lub nabiału – wynika z badania ProVeg. Zmiana nawyków konsumenckich napędza branżę produktów roślinnych, ale wspomogłyby ją także zmiany systemowe, m.in. szersze dofinansowanie produkcji roślinnej kosztem mięsnej czy obniżenie podatku na żywność o niskim śladzie środowiskowym.