Komunikaty PR

Prezenty z klasą czyli sztuka obdarowywania

2024-02-14  |  01:00
Biuro prasowe
Kontakt
Maria Poławska
Agencja Face It

ul. Bagatela 10 lok. 31
00-585 Warszawa
m.polawska|agencjafaceit.pl| |m.polawska|agencjafaceit.pl
+22 241 12 36
https://agencjafaceit.pl/

W ciągu roku istnieje wiele okazji do obdarowywania bliskich osób. Święta, urodziny, Walentynki, Dzień Kobiet to tylko najpopularniejsze z nich. Często jednak brakuje nam pomysłu, czasu, a chcemy aby podarunek był naprawdę szczególny. Jak zatem wybrać prezent, który będzie miał znaczenie?

Dawanie prezentów to jeden z pięciu języków miłości. Poprzez podarunki chcemy pokazać swoje uczucie do bliskiej osoby. Już w starożytnym Egipcie wręczano drogocenne kamienie jako upominki nie tylko na specjalne okazje, ale także na co dzień, jako symbol przyjaźni. Dziś wybór mamy ogromny, od doświadczeń np. wycieczek, kolacji, wizyt w teatrze po przedmioty o których osoba obdarowywana marzyła. Ponadczasowa jednak zawsze była, jest i będzie biżuteria. Jak wybrać tę odpowiednią?

Biżuteria zwłaszcza dla pań, jest idealnym prezentem na specjalne okazje ale nie tylko. Nie będzie tajemnicą, że my kobiety, doskonale pamiętamy, który pierścionek dostałyśmy na okrągłe urodziny, który łańcuszek na Dzień Kobiet i tak dalej. Jest tak dlatego, że biżuteria to nie tylko przedmiot, niesie ze sobą wartość sentymentalną i to jest najważniejsze. Bardzo popularne stają się prezenty z okazji urodzenia dziecka, ukończenia studiów. Staramy się zaznaczać ważne dni w naszym życiu i złota biżuteria jest tutaj zawsze świetnym wyborem – mówi Joanna Stachowiak, twórczyni kolekcji Giselle dla Goldenmark.

Jak prezentować?

Wybierając idealny pierścionek, łańcuszek czy kolczyki zawsze kierujmy się tym, co chcemy przekazać drugiej osobie. Na pewno wiemy, co lubi, jednak stawiajmy na unikalność oraz na jakościowe kruszce.

Szukając idealnej biżuterii wciąż możemy znaleźć tę unikalną. Nie musimy iść w masowe wzory i sięgać po pierwsze lepsze propozycje. Ja tworząc kolekcję Giselle dla Goldenmark, chciałam dać kobietom niepowtarzalny i wyrafinowany design, coś, czego do tej pory nie było. Taki prezent jest dobrany do silnej, współczesnej kobiety, bo takie przecież jesteśmy. Inspiracją jest tu złota moneta Krugerrand z motywem gazeli, absolutnie piękna ale i niosąca ze sobą przesłanie. Uważam też, że kolekcja zaprojektowana przez artystę, który podpisuje się pod nią, to także dodatkowy atut takiego prezentu, który powstał nie masowo, a z dbałością o każdy detal – mówi Joanna Stachowiak, pomysłodawczyni i projektantka kolekcji.

Goldenmark oferuje biżuterię oraz kamienie szlachetne z 10% rabatem przy okazji akcji „Goldenmark prezentuje”.

 

O Goldenmark:

Goldenmark od ponad dekady pomaga swoim klientom budować wyjątkowe kolekcje drogocennych przedmiotów, takich jak złote monety i sztabki, kamienie szlachetne, dzieła sztuki czy ekskluzywne wydawnictwa. Do oferty marki dołącza biżuteria premium.

O kolekcji:

Kolekcja Giselle, pozycjonowana w segmencie premium,  składa się z kilkunastu projektów, które można dowolnie ze sobą łączyć i zestawiać. Podstawę stanowi złoto próby 585, ale w poszczególnych modelach wykorzystano również jedwab i kamienie, w tym diamenty. Warto zwrócić uwagę na innowacyjne rozwiązania technologiczne, jak laserowe matowienie w odlewie, czy wykorzystanie techniki ręcznego tkania ze złotej i jedwabnej nici. Wszystkie elementy kolekcji powstają w manufakturach, polskiej i włoskiej. Wśród dostępnych modeli znajdują się kolczyki, zawieszki, naszyjniki, bransolety i pierścionki, w tym obrączki, w cenach od 849 do 21 999 zł. Każda kobieta, jest w stanie dopasować element kolekcji do siebie, zarówno jeśli chodzi o model jak i cenę.

Kolekcję Giselle można zobaczyć i zakupić w salonach Goldenmark oraz w sklepie internetowym golenmark.com

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: Agencja Face It
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Moda SUKCES SZYTY ZŁOTĄ NITKĄ NABÓR DO KONKURSU DLA MŁODYCH PROJEKTANTÓW Biuro prasowe
2024-07-17 | 10:00

SUKCES SZYTY ZŁOTĄ NITKĄ NABÓR DO KONKURSU DLA MŁODYCH PROJEKTANTÓW

SUKCES SZYTY ZŁOTĄ NITKĄ NABÓR DO KONKURSU DLA MŁODYCH PROJEKTANTÓW   Ten konkurs otworzył drzwi do kariery takim gwiazdom, jak Łukasz Jemioł,
Moda Subtelna doskonałość linii – marka Patrizia Aryton rozpoczyna sezon AW24.
2024-07-12 | 09:00

Subtelna doskonałość linii – marka Patrizia Aryton rozpoczyna sezon AW24.

Kapsułowa kolekcja Atelier Patrizia Aryton na sezon jesień-zima 2024, to moc zaklęta w doskonałych liniach sylwetek, ubrania najwyższej jakości, które tworzą kompletną szafę
Moda Dlaczego Polacy kupują luksusowe rzeczy z drugiej ręki?
2024-07-11 | 14:00

Dlaczego Polacy kupują luksusowe rzeczy z drugiej ręki?

Vinted, wiodąca w Europie internetowa platforma C2C mody używanej, spytała respondentów w Polsce o ich nawyki zakupowe dotyczące mody luksusowej z drugiej ręki.

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Teatr

Eliza Rycembel: Sztukę „Czułe słówka” zrobiliśmy na podstawie znanego filmu. Udało się uwspółcześnić tę historię i przenieść ją na nasze realia

Już po pierwszych przedstawieniach Eliza Rycembel i Krzysztof Dracz widzą, że bardziej współczesna teatralna wersja obsypanego Oscarami kinowego hitu sprzed 40 lat również przypadła do gustu widzom. „Czułe słówka” w reżyserii Pawła Paszta to historia wzruszająca, ale nie ckliwa, z odpowiednią dozą akcentów dramatycznych i komediowych. Spektakl opowiada o trudnej relacji nadopiekuńczej matki i córki, która czując się przytłoczona jej miłością i oczekiwaniami, decyduje się na szybkie małżeństwo i opuszczenie domu.

Inwestycje

Polskie wybrzeże przyciąga coraz więcej turystów z zagranicy. Apartamenty nad morzem wracają do łask inwestorów

Polskie wybrzeże z każdym rokiem cieszy się rosnącym zainteresowaniem krajowych, ale i zagranicznych turystów – głównie z Niemiec, Czech, Szwecji i Norwegii. Tym, co przyciąga ich nad Bałtyk, są m.in. ceny, które wciąż pozostają konkurencyjne w stosunku do cen innych, popularnych destynacji wakacyjnych, jak i dobra baza noclegowa. Nadmorskie hotele i apartamenty w sezonie notują nawet ponad 90-proc. obłożenie, a zainteresowanie inwestowaniem w takie obiekty nie słabnie. Apartamenty typowo pod wynajem – wykończone pod klucz, w dobrej lokalizacji, z operatorem i gwarancją comiesięcznego zysku – są popularne wśród osób, którym zależy na zabezpieczeniu i pomnożeniu swoich oszczędności, które jednocześnie oczekują, by formalności związane obsługą lokalu były dla nich jak najmniej angażujące.

Media

Katarzyna Dowbor: Niektórym bohaterom programu „Nasz nowy dom” pomagam do dziś. A moje nazwisko otwiera drzwi, których inaczej nie można otworzyć

Prezenterka przyznaje, że historia wielu bohaterów programu „Nasz nowy dom” poruszyła ją do tego stopnia, że postanowiła im pomagać także na własną rękę, już poza kamerami. I mimo że teraz nie jest już związana z tym formatem Polsatu, to nadal ma kontakt z niektórymi uczestnikami i wspiera ich, jak tylko może. Katarzyna Dowbor podkreśla, że dużą satysfakcje daje jej to, że ktoś chętnie korzysta z jej rad i życiowego doświadczenia. Ma też żal do władz Polsatu, że nadal nie poznała powodów ich decyzji dotyczącej zmiany gospodyni programu, który tworzyła od podszewki.