Primark wprowadza najnowszą jesienną kolekcję we współpracy z Ritą Orą
Primark wprowadza najnowszą jesienną kolekcję we współpracy z Ritą Orą
- Primark prezentuje nową kolekcję z okazji rocznicy współpracy z Ritą Orą.
- Kolekcja urzeczywistnia kreatywną wizję artystki i pojawi się we wszystkich sklepach Primark na 17 rynkach od 10 września.
Primark wprowadza najnowszą kolekcję we współpracy z Ritą Orą, międzynarodową supergwiazdą i ikoną stylu. Zupełnie nowe stylizacje na jesień '24, prezentujące ponadczasowe modele i najważniejsze elementy garderoby kapsułowej, wpisują się idealnie w nadchodzące trendy. Nowa linia produktów, która nosi nazwę „Lazy Daze”, koncentruje się na stylach: kooky, retro „grandpa” oraz preppy i będzie dostępna we wszystkich sklepach od wtorku 10 września.
Przez ostatni rok współpracy z Ritą Orą Primark oferował klientom na całym świecie stylową modę, obuwie i akcesoria na każdy sezon. W kolekcjach znalazły się zarówno podstawowe elementy garderoby, jak i ikoniczne ubrania oraz akcesoria inspirowane unikalnym stylem artystki.
Nowa kolekcja oferuje wyraziste i świeże stylizacje, które wpisują się w charakterystyczne style kapsułowe: grandpa core i preppy. Wszystkie elementy tej linii idealnie łączą się ze sobą, dając duże pole do popisu przy tworzeniu outfitów. Grandpa core to szyk inspirowany brytyjskim stylem, obejmujący paletę ciepłych, neutralnych kolorów: odcieni drewna, akcentów leśnej zieleni i klasycznych deseni w kratę. Nostalgiczne, neutralne elementy, podejście stawiające przede wszystkim na wygodę, tradycyjne krawiectwo, sztruksowe spodnie, teksturowane dzianiny i swetry z wzorem w romby oferują idealną bazę, którą świetnie można połączyć z puchowym płaszczem lub trenczem w stylu retro, zarówno w stylizacjach damskim, jak i męskich.
W kolekcji znajdą się również elementy w stylu „preppy-pick-me-up” z nowoczesnym ukłonem w stronę kultowych stylizacji studentów z elitarnych amerykańskich uczelni. Bohaterem jest tutaj szary wieloczęściowy garnitur, w skład którego wchodzi blezer, luźne spodnie w kant, plisowana minispódniczka i dopasowana sukienka pinafore, którą można stylizować z popelinowymi koszulami i szpilkami „Mary Jane”.
Komentując najnowszą kolekcję, Rita Ora powiedziała: „Każda nowa kolekcja tworzona z marką Primark ekscytuje mnie bardziej niż poprzednia. Za każdym razem zapewniamy miłośnikom mody bardziej ewolucyjny wygląd, z charakterystycznymi elementami, które można dopasować do własnego stylu. Ostatni rok spędziłam na tworzeniu asortymentu ponadczasowych, modnych ubrań, które będą odpowiednie na każdą porę roku. Tym razem prawdopodobnie nikt nie spodziewałby się zobaczyć w mojej kolekcji tak charakterystycznych elementów. Ta współpraca z Primark pokazuje wszystko to, co kocham w modzie”.
Mary Lucas, dyrektorka handlowa Primark, dodała: „Odkąd po raz pierwszy nawiązaliśmy współpracę z Ritą w zeszłym roku, każda kolekcja podnosi poziom naszej oferty produktowej, oferując więcej produktów premium - od eleganckich ubrań na co dzień, przez wiosenne kwieciste printy, po oszałamiającą kolekcję festiwalową. Nasza relacja z Ritą to proces oparty na zaufaniu i współpracy, z której jesteśmy bardzo dumni, widząc jej ewolucję, zwłaszcza teraz, gdy świętujemy rok naszego partnerstwa”.
Jesienna kolekcja Presents Rita Ora będzie dostępna we wszystkich sklepach Primark na 17 rynkach od wtorku 10 września.
Najnowsza kolekcja, do której kampanię nakręcono w studiu w Londynie, jest nadal ściśle współprojektowana przez Ritę wraz z zespołem Primark i stylizowana przez stylistkę Rity, Pippę Atkinson.
Klienci mogą również przeglądać pełną ofertę na stronie internetowej Primark i sprawdzać dostępność swoich ulubionych produktów za pomocą wyszukiwarki stanów magazynowych, przed udaniem się do preferowanego sklepu.
Polacy entuzjastami mody z drugiej ręki?
Moda męska na sezon jesień/zima 2024 – najnowsze trendy, inspiracje i wskazówki
Finałowy pokaz mody SHEIN X Global Challenge 2024 w Singapurze
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Media
Jacek Jelonek i Oliwer Kubiak: Nasza kolejna podróż będzie znowu do Azji. Ale tym razem będziemy mieli gdzie spać i nie będziemy łapać stopa
Mimo że ta konkretna wyprawa do Azji to nie był luksusowy wyjazd z szeroką paletą wygód i atrakcji, to jednak Jacek Jelonek i Oliwer Kubiak będą ją długo wspominać. Uczestnicy reality show TVN-u co prawda przyznają, że na miejscu szczególnie brakowało im normalnej łazienki i dobrego jedzenia bez grama cukru, to jednak w tych ekstremalnych warunkach jeszcze lepiej się poznali i przekonali, że mogą na siebie liczyć w każdych okolicznościach.
Konsument
Rośnie zapotrzebowanie na dietetyków. Przekłada się to na rozwój kierunków studiów związanych z żywieniem
Ostatnie lata przyniosły duży rozwój kierunków studiów związanych z żywieniem człowieka i dietetyką. Zapotrzebowanie na ekspertów w tych dziedzinach rośnie przede wszystkim ze względu na większą świadomość społeczną na temat wpływu diety na zdrowie i życie. A Polacy wciąż najbardziej ufają poradom żywieniowym właśnie ze strony lekarzy i dietetyków. Nowe kadry są potrzebne także producentom żywności i placówkom edukacyjnym, np. do prowadzenia edukacji zdrowotnej, nowego obowiązkowego przedmiotu w szkołach, a także w rozwoju dziedziny sprofilowanego żywienia.
Psychologia
Piotr Zelt: Tygodniowo udaje mi się przejechać na rowerze 250–300 kilometrów. Bardzo fajnie to czyści głowę i jest to forma medytacji sportowej
Aktor z dumą przyznaje, że robi niesamowite wyniki na rowerze szosowym. Nie wyobraża już sobie życia bez dwóch kółek i w każdą trasę wyjeżdża spokojny, bo umie sam naprawić większość usterek. Piotr Zelt preferuje aktywny styl życia, bo jak podkreśla – sport pomaga mu zachować dobrą kondycję, pozwala pozbyć się stresu i poprawia samopoczucie. Od wielu lat uprawia windsurfing, narciarstwo alpejskie, a także gra w hokeja.