Komunikaty PR

Primark wprowadza najnowszą jesienną kolekcję we współpracy z Ritą Orą

2024-09-10  |  16:00
Biuro prasowe

Primark wprowadza najnowszą jesienną kolekcję we współpracy z Ritą Orą

  • Primark prezentuje nową kolekcję z okazji rocznicy współpracy z Ritą Orą.
  • Kolekcja urzeczywistnia kreatywną wizję artystki i pojawi się we wszystkich sklepach Primark na 17 rynkach od 10 września.

 

Primark wprowadza najnowszą kolekcję we współpracy z Ritą Orą, międzynarodową supergwiazdą i ikoną stylu. Zupełnie nowe stylizacje na jesień '24, prezentujące ponadczasowe modele i najważniejsze elementy garderoby kapsułowej, wpisują się idealnie w nadchodzące trendy. Nowa linia produktów, która nosi nazwę „Lazy Daze”, koncentruje się na stylach: kooky, retro „grandpa” oraz preppy i będzie dostępna we wszystkich sklepach od wtorku 10 września.

Przez ostatni rok współpracy z Ritą Orą Primark oferował klientom na całym świecie stylową modę, obuwie i akcesoria na każdy sezon. W kolekcjach znalazły się zarówno podstawowe elementy garderoby, jak i ikoniczne ubrania oraz akcesoria inspirowane unikalnym stylem artystki.

Nowa kolekcja oferuje wyraziste i świeże stylizacje, które wpisują się w charakterystyczne style kapsułowe: grandpa core i preppy. Wszystkie elementy tej linii idealnie łączą się ze sobą, dając duże pole do popisu przy tworzeniu outfitów. Grandpa core to szyk inspirowany brytyjskim stylem, obejmujący paletę ciepłych, neutralnych kolorów: odcieni drewna, akcentów leśnej zieleni i klasycznych deseni w kratę. Nostalgiczne, neutralne elementy, podejście stawiające przede wszystkim na wygodę, tradycyjne krawiectwo, sztruksowe spodnie, teksturowane dzianiny i swetry z wzorem w romby oferują idealną bazę, którą świetnie można połączyć z puchowym płaszczem lub trenczem w stylu retro, zarówno w stylizacjach damskim, jak i męskich.

W kolekcji znajdą się również elementy w stylu „preppy-pick-me-up” z nowoczesnym ukłonem w stronę kultowych stylizacji studentów z elitarnych amerykańskich uczelni. Bohaterem jest tutaj szary wieloczęściowy garnitur, w skład którego wchodzi blezer, luźne spodnie w kant, plisowana minispódniczka i dopasowana sukienka pinafore, którą można stylizować z popelinowymi koszulami i szpilkami „Mary Jane”.

Komentując najnowszą kolekcję, Rita Ora powiedziała: „Każda nowa kolekcja tworzona z marką Primark ekscytuje mnie bardziej niż poprzednia. Za każdym razem zapewniamy miłośnikom mody bardziej ewolucyjny wygląd, z charakterystycznymi elementami, które można dopasować do własnego stylu. Ostatni rok spędziłam na tworzeniu asortymentu ponadczasowych, modnych ubrań, które będą odpowiednie na każdą porę roku. Tym razem prawdopodobnie nikt nie spodziewałby się zobaczyć w mojej kolekcji tak charakterystycznych elementów. Ta współpraca z Primark pokazuje wszystko to, co kocham w modzie”.

Mary Lucas, dyrektorka handlowa Primark, dodała: „Odkąd po raz pierwszy nawiązaliśmy współpracę z Ritą w zeszłym roku, każda kolekcja podnosi poziom naszej oferty produktowej, oferując więcej produktów premium - od eleganckich ubrań na co dzień, przez wiosenne kwieciste printy, po oszałamiającą kolekcję festiwalową. Nasza relacja z Ritą to proces oparty na zaufaniu i współpracy, z której jesteśmy bardzo dumni, widząc jej ewolucję, zwłaszcza teraz, gdy świętujemy rok naszego partnerstwa”.

Jesienna kolekcja Presents Rita Ora będzie dostępna we wszystkich sklepach Primark na 17 rynkach od wtorku 10 września.

Najnowsza kolekcja, do której kampanię nakręcono w studiu w Londynie, jest nadal ściśle współprojektowana przez Ritę wraz z zespołem Primark i stylizowana przez stylistkę Rity, Pippę Atkinson.

Klienci mogą również przeglądać pełną ofertę na stronie internetowej Primark i sprawdzać dostępność swoich ulubionych produktów za pomocą wyszukiwarki stanów magazynowych, przed udaniem się do preferowanego sklepu.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Moda Okulary i soczewki w sylwestrowej stylizacji Biuro prasowe
2024-12-23 | 12:00

Okulary i soczewki w sylwestrowej stylizacji

Wybór między okularami a soczewkami na sylwestra zależy od kilku czynników, takich jak komfort, styl  i okoliczności.  Jeśli planujemy przetańczyć całą noc,
Moda Zima w stylu Black & White z Lee Cooper
2024-12-19 | 12:10

Zima w stylu Black & White z Lee Cooper

Buty bardzo Black W tym sezonie warto mieć w szafie czarne botki z rockowym, grunge’owym lub wojskowym sznytem. Można je zestawiać zarówno z jeansami i oversize’ową
Moda Modne, ciepłe i z futerkiem – zimowe buty od Lee Cooper
2024-12-19 | 12:10

Modne, ciepłe i z futerkiem – zimowe buty od Lee Cooper

Zimowe buty z futerkiem wkraczają na salony, a raczej na utwardzone ścieżki i miejskie chodniki. Czasy, kiedy śniegowce nosiło się tylko na stokach, a trapery jedynie na szlakach, odeszły

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Teatr

Edukacja

Idea STEM zmienia podejście do edukacji dzieci na całym świecie. Doświadczanie i współpraca zamiast wykładów

Odejście od wykładowej metody prowadzenia zajęć na rzecz doświadczeń, współpracy i partnerskich relacji z nauczycielem to podstawowe założenia idei edukacyjnej STEM. Ma ona wspierać rozwój dzieci i młodzieży w kierunkach, jakie wytycza zmieniająca się rzeczywistość i na jakie nastawiony będzie rynek pracy za kilka lat. Globalnie rynek edukacji STEM do końca dekady podwoi swoje przychody. Ten światowy trend jest obserwowany i rozwijany również w Polsce, m.in. poprzez projekt STEM Kindloteka.

Handel

Finansowanie, technologia i wola polityczna sprzyjają walce o klimat. Dołączają do niej także konsumenci

Eksperci apelują o intensyfikację wysiłków na rzecz ochrony klimatu. Tym bardziej że teraz są ku temu sprzyjające warunki: finansowanie, wola polityczna i zaawansowane technologie. Coraz częściej idzie za tym także gotowość społeczeństwa do zmian. Choć w kontekście zielonej rewolucji mówi się przede wszystkim o transformacji energetycznej i ograniczaniu emisji CO2, dbanie o zmiany zaczyna się również na poziomie decyzji konsumenckich. Polacy mają tego świadomość i wdrażają proekologiczne nawyki w codzienną rutynę i zakupy.