Komunikaty PR

Primark wprowadza nową kolekcję z okazji 30. rocznicy premiery „Króla Lwa”

2024-07-05  |  11:00
Biuro prasowe

Primark wprowadza nową kolekcję z okazji 30. rocznicy premiery „Króla Lwa” produkcji Disneya

  • Video stworzone na potrzeby kampanii zachęca do przekazywania ubrań
    i cieszenia się nimi przez długi czas.
  • Aby uczcić premierę kolekcji, Primark zorganizuje warsztaty dotyczące naprawy tekstyliów Love it for Longer w Wielkiej Brytanii i Irlandii.

 

4 lipca 2024 – Z okazji 30. rocznicy premiery Króla Lwa, Primark nawiązał współpracę z Disneyem i wprowadził na rynek kolekcję odzieży oraz akcesoriów z wizerunkami bohaterów kultowej bajki. Po raz pierwszy w ramach tej współpracy wszystkie ubrania wykonano z materiałów pochodzących z recyklingu lub pozyskanych w sposób bardziej zrównoważony*. Oznacza to, że elementy dekoracyjne takie jak guziki zostały usunięte, ułatwiając ich ponowne wykorzystanie do produkcji nowych włókien oraz artykułów. Dodatkowo wybrane produkty z kolekcji są również przeznaczone do odzysku, w celu otrzymania nowych tkanin.

Szczegółowe informacje na temat materiałów użytych do produkcji opisano na metkach poszczególnych produktów oraz pod linkem.

W związku z rozpoczęciem kampanii, przygotowano krótkie video promocyjne opowiadające historię przekazywanej dalej koszulki Primark z motywem Króla Lwa. Materiał ma na celu zachęcić tym samym do noszenia ubrań przez dłuższy czas, a kiedy chcemy się z nimi rozstać – do przekazywania ich dalej.

W asortymencie nowej kolekcji pojawią się najpopularniejsze postaci z Króla Lwa, takie jak m.in. Simba, Nala, Timon oraz Pumba, które będzie można znaleźć w ofercie odzieży damskiej, dziecięcej oraz akcesoriów. Produkty będą dostępne we wszystkich sklepach Primark**.

Aby uczcić premierę kolekcji, Primark organizuje warsztaty Love it for Longer w Londynie i Dublinie, aby zachęcić klientów do renowacji swoich ubrań. Warsztaty obejmą różnorodne techniki szycia, naprawiania i personalizacji odzieży.

„Wiemy, że nasi klienci uwielbiają Króla Lwa produkcji Disneya. Cieszymy się, że możemy wprowadzić na rynek tę nową gamę wykonaną z materiałów pochodzących z recyklingu i pozyskanych w bardziej zrównoważony sposób. To działania w ramach ciągłego zaangażowania Primark w tworzenie zrównoważonej mody, w przystępnej cenie” – powiedziała Sarah Jackson, dyrektor ds. licencji w Primark i dodaje:  

„Zawsze szukamy sposobów na zapewnianie niezapomnianych wrażeń w sklepach Primark, dlatego  cieszymy się, że możemy zaprosić naszych klientów do wzięcia udziału w bezpłatnych warsztatach naprawczych Love it for Longer. Mają one na celu inspirowanie i zachęcanie ludzi do ponownego pokochania i odświeżenia swoich ubrań". 

Sonia Samra, Category Vice President, Disney EMEA stwierdziła: „Asortyment inspirowany Królem Lwem jest najnowszym w naszej długoletniej współpracy z Primark i cieszymy się, że możemy świętować wspólnie 30. rocznicę filmu. Jego tematyka, nawiązująca do wartości takich, jak rodzina, przyjaźń oraz odkrywanie siebie, są wciąż aktualne. Wierzymy, że po kolekcję sięgną zarówno fani tej kultowej animacji, ale również osoby, które dopiero niedawno zapoznały się z produkcją. Jesteśmy pewni, że każdy z nich znajdzie coś, co pokocha”.

Primark wszedł na rynek licencji ze swoją pierwszą gamą produktów Disneya w 2011 roku. Współpraca rośnie w siłę i rozwija się w wielu kategoriach, a Disney stał się nie tylko największym partnerem licencyjnym Primark, ale także ulubieńcem klientów.

Aby dowiedzieć się więcej o tym, jak projektujemy ubrania z myślą o przyszłości, odwiedź naszą stronę.

* Dowiedz się więcej o włóknach w naszych produktach Primark Cares tutaj.

** Oferta produktowa może się różnić w zależności od sklepu.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Moda Unikalna przestrzeń Moliera2 x Motorola w sercu Warszawy Biuro prasowe
2024-07-04 | 01:00

Unikalna przestrzeń Moliera2 x Motorola w sercu Warszawy

26 i 27 czerwca w butiku przy ul. Moliera 2 w Warszawie miało miejsce uroczyste otwarcie wspólnej przestrzeni Moliera2 i firmy Motorola. Wydarzenie było inspirowane składanymi
Moda Wakacyjny pop-up Converse wraca
2024-07-01 | 11:30

Wakacyjny pop-up Converse wraca

Converse wie, że lato to czas relaksu i zabawy. Pop Up marki to świetna strefa chillu, gier, spotkań, warsztatów i wydarzeń specjalnych, których kalendarz obfituje
Moda Ponadczasowa klasyka i reinterpretacja trendów – wiosna/lato 2024 w modzie męsk
2024-06-28 | 01:00

Ponadczasowa klasyka i reinterpretacja trendów – wiosna/lato 2024 w modzie męsk

Jakie są trendy w modzie męskiej na obecny sezon wiosna/lato 2024? Magdalena Szawel: Sezon wiosna/lato 2024 to w modzie męskiej mieszanka ponadczasowej klasyki, reinterpretacji

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Konsument

Media

Robert El Gendy: Jestem śpiochem i przychodzę do studia w ostatniej chwili. Raz nie obudziłem się na czas i dopiero telefon z redakcji postawił mnie na nogi

Prezenter „Pytania na śniadanie” zaznacza, że lubi sobie pospać, dlatego prowadzenie porannego programu to dla niego prawdziwe wyzwanie. Musi się bowiem sporo natrudzić, by być w studiu telewizyjnym na czas. Zazwyczaj nie udaje mu się jednak obudzić wraz z dźwiękiem pierwszego budzika i zdarzyło się, że z głębokiego snu wyrwał go dopiero telefon od produkcji „Pytania na śniadanie”.

Problemy społeczne

Ukraińcy mają podobne problemy związane z ochroną zdrowia, co Polacy. Problemem jest długi czas oczekiwania na wizytę i wysokie koszty leków

Długi czas oczekiwania, wysokie koszty leczenia i zakupu leków – to największe bariery w dostępie do opieki zdrowotnej, z jakimi mierzą się uchodźcy z Ukrainy w Polsce – wynika z raportu GUS i WHO. – Problemy stają się coraz bardziej podobne do tych charakterystycznych dla całego systemu ochrony zdrowia. Mniej mają charakter nagły, który był charakterystyczny dla okresu tuż po wybuchu wojny – wskazuje dr Dominik Rozkrut, prezes Głównego Urzędu Statystycznego. Większość przypadków, z powodu których Ukraińcy potrzebują pomocy lekarza, to ostre schorzenia. Co czwarty leczy się z powodu choroby przewlekłej. Wyzwaniem pozostają szczepienia ukraińskich dzieci: wskaźnik wyszczepienia rośnie, ale jest poniżej poziomu wśród polskich dzieci.