Primark wprowadza nową kolekcję kapsułową, aby uczcić długo oczekiwany film lata
Primark wprowadza nową kolekcję kapsułową, aby uczcić długo oczekiwany film lata – Barbie
Najnowsze produkty będą dostępne w lipcu, w cenach od 11 zł do 70 zł!
Primark, międzynarodowy detalista, oferujący klientom najnowsze trendy w przystępnych cenach, w lipcu wprowadza nową kolekcję kapsułową nawiązującą do najnowszego filmu wytwórni Warner Bros Barbie. Film trafi do kin dopiero w połowie wakacji, ale już niebawem, w sklepach Primark pojawią się stylowe motywy Barbiecore™. Wyjątkowe wzory oversizowych t-shirtów, nadruki na shortach i liczne akcesoria z pewnością ucieszą wszystkich sympatyków Barbie®.
Specjalnie zaprojektowana kolekcja Barbie® zawiera różnorodne produkty, począwszy od odzieży damskiej, bielizny nocnej, po odzież męską, akcesoria do domu i kosmetyki. Jak przystało na Barbie, motywem przewodnim kolekcji jest kolor różowy z neonowymi akcentami i subtelnymi elementami glamour. Co więcej, pojawią się również kultowe stroje kąpielowe Barbie i szorty Kena z viralowej sceny Venice Beach.
Primark w ramach misji tworzenia modnych ubrań dostępnych dla wszystkich, oferuje kolekcję Barbie® w niezwykle przystępnych cenach od 11zł do 70zł, dzięki czemu tego lata każdy może świętować wielki powrót Barbie.
Sarah Jackson, dyrektor ds. licencji w Primark twierdzi: "Cieszymy się, że możemy współpracować z Mattel przy wprowadzeniu naszej kolekcji filmowej Barbie. Barbiecore™ rozprzestrzenia się na całym świecie, a my cieszymy się, że możemy zaoferować naszym klientom licencjonowaną modę i akcesoria dla kobiet, mężczyzna oraz dzieci, a także produkty lifestylowe, w tym kultową odzież sportową Venice Beach, która stała się sensacją Internetu. Dzięki temu, tego lata każdy może uwolnić swoją wewnętrzną Barbie i Kena! Nowa kolekcja to efekt pierwszej, strategicznej współpracy z firmą Mattel. Owocem naszych wspólnych działań jest gama fantastycznych produktów związanych z nadchodzącym filmem Warner Bros. Barbie z pewnością będzie stylowym trendem lata i nie mamy wątpliwości, że nasza kolekcja odniesie prawdziwy sukces".
Kolekcja Barbie® będzie dostępna w sklepach Primark już od lipca. Odwiedź stronę Primark.com, aby znaleźć najbliższy sklep.
Kontakt dla mediów:
Agnieszka Krzywańska
+48 791 370 313
agnieszka.krzywanska@grayling.com
Agnieszka Marszał
+48 601 093 921
agnieszka.marszal@grayling.com

TATUUM i Miś Uszatek zaprezentowali łódzką modę na EXPO 2025 w Osace

Okulary i soczewki w sylwestrowej stylizacji

Zima w stylu Black & White z Lee Cooper
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Żywienie

Sylwia Bomba: Nigdy nie stosowałam ozempicu. Dla mnie zdrowie jest ważniejsze niż efekt wizualny
Celebrytka uważa, że leków typu Ozempic nie powinno się stosować jako złotych środków na odchudzanie. Bo choć pozwalają one w dość krótkim czasie pozbyć się zbędnych kilogramów, to odbywa się to kosztem zdrowia. Aby więc bezpiecznie i trwale zredukować masę ciała, trzeba przede wszystkim zmodyfikować dietę i prowadzić aktywny styl życia. To długi, ale wart starania proces. Ze swojego doświadczenia Sylwia Bomba wie, że nie ma jednej cudownej tabletki, dzięki której bez żadnego wysiłku uzyskamy wymarzony rozmiar S.
Handel
Dzięki sztucznej inteligencji przesyłki mogą trafiać do klientów tego samego dnia. Liczba takich dostaw w Amazon znacząco rośnie

Prognozy rynkowe wskazują, że wart ok. 10 mld dol. globalny rynek dostaw realizowanych jednego dnia będzie w kolejnych latach dynamicznie rosnąć. Wpływają na to przede wszystkim oczekiwania konsumentów co do szybkich i terminowych doręczeń. Zarówno firmy kurierskie, jak i sklepy internetowe coraz mocniej inwestują w ten trend. W Amazon opcja Same-Day Delivery jest już możliwa w 135 lokalizacjach w Europie, a w tym roku przybędzie 20 kolejnych. W I kwartale br. Amazon dostarczył w tym trybie o 80 proc. paczek więcej niż przed rokiem. Głównie były to produkty z kategorii niezbędnych przedmiotów codziennego użytku.
Moda
Klaudia Zioberczyk: Doszłam już do takiego momentu, że jak wchodzę do sklepu, to mówię: wcale tego nie potrzebuję. Teraz stawiam na jakość, a nie na ilość

Modelka zdaje sobie sprawę z tego, że trzeba być bardzo ostrożnym, by nie dać się nabrać na różne sztuczki marketingowe, nie ulegać czarowi wyprzedaży i promocji, a zamiast tego kompletować swoją garderobę z ponadczasowych zestawów, które będzie można wykorzystać na różne okazje. Klaudia Zioberczyk uważa, że greenwashing, czyli wywoływanie u konsumentów poszukujących towarów eko mylnego wrażenia, że oferowany produkt taki właśnie jest, to nieuczciwa praktyka. Temu zjawisku postanowiła więc dokładnie się przyjrzeć w swojej pracy magisterskiej.