Komunikaty PR

Primark wprowadza nową kolekcję kapsułową, aby uczcić długo oczekiwany film lata

2023-06-12  |  12:00
Biuro prasowe

Primark wprowadza nową kolekcję kapsułową, aby uczcić długo oczekiwany film lata – Barbie

Najnowsze produkty będą dostępne w lipcu, w cenach od 11 zł do 70 zł!

Primark, międzynarodowy detalista, oferujący klientom najnowsze trendy w przystępnych cenach, w lipcu wprowadza nową kolekcję kapsułową nawiązującą do najnowszego filmu wytwórni Warner Bros Barbie. Film trafi do kin dopiero w połowie wakacji, ale już niebawem, w sklepach Primark pojawią się stylowe motywy Barbiecore™. Wyjątkowe wzory oversizowych t-shirtów, nadruki na shortach i liczne akcesoria z pewnością ucieszą wszystkich sympatyków Barbie®.      

Specjalnie zaprojektowana kolekcja Barbie® zawiera różnorodne produkty, począwszy od odzieży damskiej, bielizny nocnej, po odzież męską, akcesoria do domu i kosmetyki. Jak przystało na Barbie, motywem przewodnim kolekcji jest kolor różowy z neonowymi akcentami i subtelnymi elementami glamour. Co więcej, pojawią się również kultowe stroje kąpielowe Barbie i szorty Kena z viralowej sceny Venice Beach.

Primark w ramach misji tworzenia modnych ubrań dostępnych dla wszystkich, oferuje kolekcję Barbie® w niezwykle przystępnych cenach od 11zł do 70zł, dzięki czemu tego lata każdy może świętować wielki powrót Barbie.

Sarah Jackson, dyrektor ds. licencji w Primark twierdzi: "Cieszymy się, że możemy współpracować z Mattel przy wprowadzeniu naszej kolekcji filmowej Barbie. Barbiecore rozprzestrzenia się na całym świecie, a my cieszymy się, że możemy zaoferować naszym klientom licencjonowaną modę i akcesoria dla kobiet, mężczyzna oraz dzieci, a także produkty lifestylowe, w tym kultową odzież sportową Venice Beach, która stała się sensacją Internetu. Dzięki temu, tego lata każdy może uwolnić swoją wewnętrzną Barbie i Kena! Nowa kolekcja to efekt pierwszej, strategicznej współpracy z firmą Mattel. Owocem naszych wspólnych działań jest gama fantastycznych produktów związanych z nadchodzącym filmem Warner Bros. Barbie z pewnością będzie stylowym trendem lata i nie mamy wątpliwości, że nasza kolekcja odniesie prawdziwy sukces".

Kolekcja Barbie® będzie dostępna w sklepach Primark już od lipca. Odwiedź stronę Primark.com, aby znaleźć najbliższy sklep.

 

 

Kontakt dla mediów:

 

Agnieszka Krzywańska

+48 791 370 313

agnieszka.krzywanska@grayling.com

 

Agnieszka Marszał

+48 601 093 921

agnieszka.marszal@grayling.com

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Moda Multibrandowy salon z modą premium otworzył się w Magnolia Park Biuro prasowe
2024-05-08 | 09:15

Multibrandowy salon z modą premium otworzył się w Magnolia Park

Marka Pauloadriani oferująca damskie i męskie kolekcje premium dołączyła do grona najemców Magnolia Park. Poza odzieżą renomowanych marek w swojej ofercie posiada także autorską
Moda Majówka z modą za różowymi drzwiami – weekend otwartych pracowni w OFF
2024-04-29 | 16:00

Majówka z modą za różowymi drzwiami – weekend otwartych pracowni w OFF

Majówka z modą za różowymi drzwiami – weekend otwartych pracowni w OFF Piotrkowska Center   Tu wiosenna energia połączy się z umiłowaniem
Moda Concept store PRM w Fabryce Norblina już otwarty
2024-04-29 | 11:00

Concept store PRM w Fabryce Norblina już otwarty

Jedyny w Polsce, niemal 600-metrowy concept store marki PRM można już odwiedzać w kompleksie z portfolio Grupy Capital Park przy Żelaznej 51/53 w Warszawie. PRM to nowa marka na mapie Europy,

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Media

Wojciech „Łozo” Łozowski: Wziąłem już udział w większości fajnych dużych formatów telewizyjnych. Dostaję też wiele paździerzowych propozycji i je staram się odrzucać

Wokalista miał już okazję uczestniczyć w takich produkcjach jak: „Taniec z gwiazdami”, „Must Be The Music. Tylko muzyka”, „Azja Express”, „Lego Masters” i „Pokonaj mnie, jeśli potrafisz”. Jak podkreśla, bardzo ceni oryginalne projekty telewizyjne, bo dzięki nim może przeżyć wyjątkowe przygody i nauczyć się czegoś nowego. Dlatego też nie wyklucza, że gdy padnie kolejna ciekawa propozycja, znów weźmie udział w podobnym projekcie.

Firma

Przedsiębiorcy chcą mieć wszystkie produkty finansowe i biznesowe na jednej platformie. W takie rozwiązania inwestują banki i firmy leasingowe

Niemal 70 proc. mikro-, małych i średnich firm chciałoby mieć zgromadzone wszystkie produkty finansowe na jednej platformie – wynika z raportu EFL  „Cyfrowa (r)ewolucja na rynku leasingu. Pod lupą”. Dodatkowo chętnie korzystaliby w jej ramach z usług ułatwiających prowadzenie biznesu, jak wsparcie księgowe, prawne, możliwość załatwienia sprawy urzędowej, rezerwacji noclegu na podróż służbową czy zakupu pakietu usług medycznych. Nad takimi hubami dla przedsiębiorców intensywnie pracują zarówno banki, jak i firmy leasingowe. Takie narzędzie udostępnili właśnie Credit Agricole i Grupa EFL.

Zdrowie

Jan Kliment i Lenka Klimentová: Po tym, jak niespodziewanie zmarł nasz przyjaciel, zrobiliśmy serię badań kontrolnych. Trzeba się badać, zanim choroba daje o sobie znać

Tancerze mają świadomość, że nawet groźna choroba przez długi czas może nie dawać żadnych objawów, dlatego też, by wykryć każdą nieprawidłowość już na wczesnym etapie, warto przeprowadzać regularne badania kontrolne. Jakiś czas temu Lenka i Jan Kliment bardzo boleśnie przeżyli nagłą śmierć swojego przyjaciela i jak zaznaczają, ta tragedia dała im wiele do myślenia. Od tego czasu diametralnie zmienili swoje podejście do profilaktyki.