Komunikaty PR

Primark wprowadza nową kolekcję kapsułową, aby uczcić długo oczekiwany film lata

2023-06-12  |  12:00
Biuro prasowe

Primark wprowadza nową kolekcję kapsułową, aby uczcić długo oczekiwany film lata – Barbie

Najnowsze produkty będą dostępne w lipcu, w cenach od 11 zł do 70 zł!

Primark, międzynarodowy detalista, oferujący klientom najnowsze trendy w przystępnych cenach, w lipcu wprowadza nową kolekcję kapsułową nawiązującą do najnowszego filmu wytwórni Warner Bros Barbie. Film trafi do kin dopiero w połowie wakacji, ale już niebawem, w sklepach Primark pojawią się stylowe motywy Barbiecore™. Wyjątkowe wzory oversizowych t-shirtów, nadruki na shortach i liczne akcesoria z pewnością ucieszą wszystkich sympatyków Barbie®.      

Specjalnie zaprojektowana kolekcja Barbie® zawiera różnorodne produkty, począwszy od odzieży damskiej, bielizny nocnej, po odzież męską, akcesoria do domu i kosmetyki. Jak przystało na Barbie, motywem przewodnim kolekcji jest kolor różowy z neonowymi akcentami i subtelnymi elementami glamour. Co więcej, pojawią się również kultowe stroje kąpielowe Barbie i szorty Kena z viralowej sceny Venice Beach.

Primark w ramach misji tworzenia modnych ubrań dostępnych dla wszystkich, oferuje kolekcję Barbie® w niezwykle przystępnych cenach od 11zł do 70zł, dzięki czemu tego lata każdy może świętować wielki powrót Barbie.

Sarah Jackson, dyrektor ds. licencji w Primark twierdzi: "Cieszymy się, że możemy współpracować z Mattel przy wprowadzeniu naszej kolekcji filmowej Barbie. Barbiecore rozprzestrzenia się na całym świecie, a my cieszymy się, że możemy zaoferować naszym klientom licencjonowaną modę i akcesoria dla kobiet, mężczyzna oraz dzieci, a także produkty lifestylowe, w tym kultową odzież sportową Venice Beach, która stała się sensacją Internetu. Dzięki temu, tego lata każdy może uwolnić swoją wewnętrzną Barbie i Kena! Nowa kolekcja to efekt pierwszej, strategicznej współpracy z firmą Mattel. Owocem naszych wspólnych działań jest gama fantastycznych produktów związanych z nadchodzącym filmem Warner Bros. Barbie z pewnością będzie stylowym trendem lata i nie mamy wątpliwości, że nasza kolekcja odniesie prawdziwy sukces".

Kolekcja Barbie® będzie dostępna w sklepach Primark już od lipca. Odwiedź stronę Primark.com, aby znaleźć najbliższy sklep.

 

 

Kontakt dla mediów:

 

Agnieszka Krzywańska

+48 791 370 313

agnieszka.krzywanska@grayling.com

 

Agnieszka Marszał

+48 601 093 921

agnieszka.marszal@grayling.com

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Moda Moda w natarciu… ma szansę zmienić nasz świat na lepsze – ciekawe spojrzenie na trendy na konferencji w Osace Biuro prasowe
2025-05-14 | 06:00

Moda w natarciu… ma szansę zmienić nasz świat na lepsze – ciekawe spojrzenie na trendy na konferencji w Osace

Marki modowe mają wpływ na postawy społeczne. Są też istotne z punktu widzenia ochrony środowiska naturalnego. O wyzwaniach na przyszłość dla branży modowej i nie tylko
Moda TATUUM i Miś Uszatek zaprezentowali łódzką modę na EXPO 2025 w Osace
2025-05-07 | 16:00

TATUUM i Miś Uszatek zaprezentowali łódzką modę na EXPO 2025 w Osace

TATUUM, modowa marka z Łodzi, wzięła udział w Światowej Wystawie EXPO 2025 w Osace, prezentując specjalną kolekcję inspirowaną postacią Misia Uszatka. Udział w tym
Moda Okulary i soczewki w sylwestrowej stylizacji
2024-12-23 | 12:00

Okulary i soczewki w sylwestrowej stylizacji

Wybór między okularami a soczewkami na sylwestra zależy od kilku czynników, takich jak komfort, styl  i okoliczności.  Jeśli planujemy przetańczyć całą noc,

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Psychologia

Bartłomiej Nowosielski: Kluczowe w leczeniu otyłości jest odpowiednie nastawienie psychiczne. Otoczenie nie zawsze jest wyrozumiałe i empatyczne

Aktor przyznaje, że osoby otyłe z powodu swojego wyglądu często przez otoczenie są odrzucane, marginalizowane i hejtowane. Brak akceptacji i zrozumienia wynika między innymi z tego, że nie brakuje tych, którzy myślą stereotypami i ich zdaniem dodatkowe kilogramy są wynikiem złego odżywiania i lenistwa. Bartłomiej Nowosielski tłumaczy, że otyłość jest chorobą przewlekłą, która wymaga leczenia. By terapia była skuteczna, potrzeba silnej woli i wielu wyrzeczeń. Dla niego w chwilach zwątpienia niezwykle ważne jest również wsparcie ze strony bliskich.

Problemy społeczne

Hejt w sieci dotyka coraz więcej dzieci w wieku szkolnym. Rzadko mówią o tym dorosłym

Coraz większa grupa dzieci zaczyna korzystać z internetu już w wieku siedmiu–ośmiu​ lat – wynika z raportu NASK „Nastolatki 3.0”. Wtedy też stykają się po raz pierwszy z hejtem, którego jest coraz więcej w mediach społecznościowych. Według raportu NASK ponad 2/3 młodych internautów uważa, że mowa nienawiści jest największym problemem w sieci. Co więcej, dzieci rzadko mówią o takich incydentach dorosłym, dlatego tym istotniejsze są narzędzia technologiczne służące ochronie najmłodszych.

Prawo

Kobietobójstwo jest typem przestępstwa niedookreślonym przez polskie prawo. Świadomość na ten temat jest wciąż zbyt mała

Brakuje usystematyzowanych danych na temat skali problemu, jakim jest kobietobójstwo – wskazuje organizacja Femicide in Poland. U źródeł problemu leży brak uspójnienia baz danych prowadzonych przez poszczególne organy państwowe. Organizacja pracuje nad narzędziami, które pozwolą je zgromadzić w jednym miejscu i udostępnić w formie interaktywnej mapy. Jej przedstawicielka wskazuje również na inne fundamentalne obszary do poprawy. To w szczególności egzekwowanie istniejącego prawa i intensyfikacja działań na rzecz edukacji.