Komunikaty PR

PRIMARK WRAZ Z ILGA WORLD KONTYNUUJĄ WSPÓŁPRACĘ PRZY LETNIEJ KOLEKCJI „FEELING P

2021-06-09  |  12:00
Biuro prasowe

Primark i ILGA World, czyli Międzynarodowe Stowarzyszenie Lesbijek, Gejów, Osób Biseksualnych, Transseksualnych i Interseksualnych, ponownie łączą siły w stworzeniu kolekcji ubrań i dodatków „Feeling Proud”. To limitowana linia produktów, dzięki którym każdy, bez wyjątku, może dołączyć do wspierania reprezentowanych przez Primark i ILGA World wartości – różnorodności i równości.

Kolekcja, która składa się z 36 elementów jest przeznaczona dla osób w każdym wieku i dla całej rodziny. Ceny zaczynają się od 15 PLN za produkt. Najciekawsze pozycje z kolekcji to zdecydowanie tęczowa sukienka, kimono i szorty z cekinowym nadrukiem arlekina. W ręce klientów marka oddaje także m.in. zdobioną dżinsową kurtkę w stylu disco ball czy koszulkę z nadrukiem emoji i pasujące do niej szorty. Kolekcja obejmuje również produkty skierowane do zwierząt domowych – np. płaszczyk dla czworonoga.

Kolekcja będzie dostępna w sklepach Primark od czerwca.

To już trzeci rok, w którym Primark współpracuje ze stowarzyszeniem ILGA World, które od ponad 40 lat opowiada się za równymi prawami człowieka bez względu na orientację seksualną, cechy płciowe oraz tożsamość i ekspresję płciową.

W ramach partnerstwa Primark przekaże 170 000 € na rzecz ILGA World w celu wsparcia ich pracy, jako międzynarodowego rzecznika praw osób LGBTIQ.

Darowizna pomoże w przeprowadzeniu badań, których celem jest zachęcanie rządów do uchylenia dyskryminującego ustawodawstwa oraz opracowanie sposobów, w jaki społeczności LGBTIQ mogą wspólnie dążyć do równości na całym świecie. Środki zapewnią również bezpośrednie wsparcie i zasoby dla przeszło 1 700 organizacji z ponad 160 krajów oraz terytoriów prowadzących kampanie na rzecz praw lesbijek, gejów, osób biseksualnych, transseksualnych i interseksualnych.

Osoby LGBTIQ na całym świecie świętują różnorodność. Uwielbiamy pokazywać nasze tęczowe kolory! Jednak w wielu krajach nadal jesteśmy karani za bycie sobą. Nasza miłość i tożsamość nie są rozpoznawane. Nie jesteśmy chronieni przed dyskryminacją społeczną oraz przemocą. Dzięki ciągłemu i hojnemu wsparciu Primark, ILGA World zwiększa globalne wysiłki na rzecz poprawy ochrony osób LGBTIQ na całym świecie. Zmiany są nie do zatrzymania, kiedy jesteśmy zjednoczeni – mówi Dyrektor Wykonawczy ILGA World, André du Plessis.

Z przyjemnością przedstawiamy kolejną kolekcję „Feeling Proud”, stworzoną wspólnie z ILGA World. To partnerstwo oraz wszystkie produkty z kolekcji są prawdziwym odzwierciedleniem naszego zaangażowania w integrację i równość. W sklepie Primark każdy znajdzie coś dla siebie. Nie możemy się doczekać, kiedy nasi klienci będą z dumą nosić te ubrania nie tylko podczas specjalnych okazji, ale i na co dzień – dodaje Dyrektor Produktowy Grupy Primark, Steve Lawton.

 

Pozostałe szczegóły dotyczące asortymentu, w tym zdjęcia ilustrujące kampanię, data premiery i lokalizacje sklepów, można znaleźć na stronie internetowej Primark.

 

Kontakt dla mediów:

Paulina Makuch

Grayling Poland

+ (48) 601 092 042

paulina.makuch@grayling.com

 

Martyna Antecka

Grayling Poland

+ (48) 601 575 117

martyna.antecka@grayling.com

 

 

Informacje o ILGA World

 

ILGA World to Międzynarodowe Stowarzyszenie Lesbijek, Gejów, Osób Biseksualnych, Transseksualnych i Interseksualnych, które jest światową federacją przeszło 1 700 organizacji z ponad 160 krajów i terytoriów, prowadzących kampanie na rzecz praw lesbijek, gejów, osób biseksualnych, transseksualnych i interseksualnych. Założona w 1978 roku i zarządzana przez Zarząd 19 aktywistów reprezentujących globalną rodzinę. ILGA World to queerowa demokracja w akcji!

 

Informacje o Primark

 

Primark to międzynarodowa marka odzieżowa, która oferuje najnowszą modę, kosmetyki i wyposażenie domu o najlepszym stosunku jakości do ceny, zgodnie z hasłem: „niesamowita moda w niesamowitych cenach” (‘Amazing Fashion at Amazing Prices’). Firma założona w Dublinie w 1969 r. obecnie posiada ponad 380 sklepów i niemal 1,5 mln mkw. powierzchni handlowej w 13 krajach: Irlandii, Wielkiej Brytanii, Hiszpanii, Portugalii, Niemczech, Holandii, Belgii, Austrii, Francji, Stanach Zjednoczonych, Włoszech, Słowenii i Polsce. Primark zatrudnia ponad 70 000 osób, a w roku obrotowym 2018/19 otworzył 15 sklepów, tworząc ponad 4 500 miejsc pracy i otrzymując ponad 42 000 podań o zatrudnienie w tych sklepach.

 

Primark działa nieco inaczej niż pozostali detaliści. Nie prowadzimy dużych kampanii telewizyjnych czy outdoorowych, a nasze produkty sprzedajemy tylko w sklepach stacjonarnych. Nie posiadamy zatem sklepu internetowego ani rozbudowanej sieci dostaw. Staramy się oszczędzać na małych rzeczach, takich jak proste wieszaki i metki, co pozwala nam utrzymać koszty na niskim poziomie. Przez lata ciężko pracowaliśmy, by mieć pewność, że nasze produkty są wytwarzane w sposób odpowiedzialny, z poszanowaniem środowiska oraz zachowaniem uczciwych warunków pracy. Praca zespołu Primark ds. Etycznego Handlu i Zrównoważonego Rozwoju Środowiska, składającego się ze 120 ekspertów, pochodzących z kluczowych krajów, z których pozyskujemy surowce, obejmuje szeroki zakres zagadnień – od pozyskiwania bawełny, wpływu procesów produkcyjnych w fabrykach na środowisko naturalne – po sprawdzanie, czy standardy, których oczekujemy, są spełniane w naszym łańcuchu dostaw. Więcej informacji na temat etycznego handlu i programów zrównoważonego rozwoju Primark, można znaleźć na naszej stronie internetowej.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Moda Okulary i soczewki w sylwestrowej stylizacji Biuro prasowe
2024-12-23 | 12:00

Okulary i soczewki w sylwestrowej stylizacji

Wybór między okularami a soczewkami na sylwestra zależy od kilku czynników, takich jak komfort, styl  i okoliczności.  Jeśli planujemy przetańczyć całą noc,
Moda Zima w stylu Black & White z Lee Cooper
2024-12-19 | 12:10

Zima w stylu Black & White z Lee Cooper

Buty bardzo Black W tym sezonie warto mieć w szafie czarne botki z rockowym, grunge’owym lub wojskowym sznytem. Można je zestawiać zarówno z jeansami i oversize’ową
Moda Modne, ciepłe i z futerkiem – zimowe buty od Lee Cooper
2024-12-19 | 12:10

Modne, ciepłe i z futerkiem – zimowe buty od Lee Cooper

Zimowe buty z futerkiem wkraczają na salony, a raczej na utwardzone ścieżki i miejskie chodniki. Czasy, kiedy śniegowce nosiło się tylko na stokach, a trapery jedynie na szlakach, odeszły

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Seriale

Zdrowie

Przybywa osób biorących leki dla chorych na cukrzycę, aby szybciej schudnąć. To rozwiązanie niekorzystne dla zdrowia

Dietetycy ostrzegają przed wykorzystywaniem leków niezgodnie z ich przeznaczeniem. Tak dzieje się coraz częściej z lekami na cukrzycę, które stosują osoby chcące zrzucić zbędne kilogramy. Jak podkreśla dietetyk Jakub Mauricz, może to prowadzić do przykrych dolegliwości zdrowotnych, a nawet zagrażać życiu. Jednocześnie zaznacza, że podstawą leczenia dla osób z nadwagą powinna być zmiana nawyków żywieniowych.

Media

Patricia Kazadi: Maciek Rock jest dla mnie ogromną inspiracją. Uczę się od mistrza

Prowadząca „Must Be the Music” jest przekonana, że nowa odsłona programu zrobi wśród widzów prawdziwą furorę. Ona sama, mimo że zna kulisy, to i tak z dużym zaciekawieniem obejrzała pierwszy odcinek i to, co zobaczyła na ekranie, zrobiło na niej ogromne wrażenie. Patricia Kazadi chwali uczestników, jurorów, a także współprowadzących nową edycję. Nie ukrywa, że dużą inspiracją jest dla niej Maciej Rock, pracowity, utalentowany, a zarazem niezwykle skromny człowiek.