Primark x Rita Ora
Primark, międzynarodowy detalista odzieżowy, łączy siły z globalną supergwiazdą i ikoną stylu Ritą Orą. Wspólnie prezentują nową wielosezonową kolaborację, która pozwoli klientom Primark kupować za rozsądną cenę ubrania i dodatki inspirowane niepowtarzalnym stylem artystki.
Po weekendzie pełnym spekulacji wywołanych przez zaciemnienie witryn we wszystkich swoich sklepach, Primark prezentuje Rita Ora x Primark: wszechstronną nową kolekcję mody, która powstawała prawie dwa lata. Wszystkie jej elementy zostały zaprojektowane tak, aby mogły stać się podstawowymi elementami garderoby, które można kochać, nosić i wykorzystywać sezon po sezonie – jest to idea, która będzie przyświecać całej współpracy. Kolaboracja łączy zamiłowanie Rity do mody z ponad 50-letnią historią Primark, który zapewnia wysokiej jakości podstawowe produkty codziennego użytku i najnowsze trendy w przystępnych cenach.
Kolekcja została zaprojektowana wspólnie przez Primark i Ritę wraz ze wschodzącym londyńskim projektem Jawarem Alleyne oraz przy wsparciu Pippy Atkinson, osobistej stylistki gwiazdy. Głównym założeniem jest "wszechstronność dla każdego", a nowe produkty nacechowane są niepowtarzalnym stylem artystki. W ofercie dostępny będzie wybór dzianin, dżinsów, odzieży codziennej i wierzchniej, a także akcesoria i obuwie. Kolekcja będzie utrzymana w klimacie "od dnia do nocy", który odzwierciedla wiele ulubionych stylizacji Rity. Każdy element będzie można z łatwością wystylizować, dopasowując do osobowości, różnych trendów i stylów, od dziennego po olśniewający wieczorowy look. Odzież codzienna, w tym bluzy z kapturem i t-shirty, zawierają symbole związane z Ritą i nawiązują do jej niedawno wydanego albumu You & I.
Wszechstronnie utalentowana wokalistka i autorka tekstów jest fanką i klientką Primark od wielu lat: w dzieciństwie odwiedzała sklep wraz z rodzicami, a gdy była nastolatką, często jeździła do sklepu Primark w Hammersmith w zachodnim Londynie, w towarzystwie swoich przyjaciółek. Przekształciło się to w wieloletnią miłość do marki, dającej kupującym dostęp do doskonałej jakości ubrań niezależnie od dostępnego budżetu. Przez ostatnie dwa lata Rita współpracowała ściśle z Primark będąc zaangażowaną na każdym etapie procesu, od projektowania po tworzenie kolekcji. Rita poświęciła również wiele czasu na poznanie Primark od kulis i odwiedziła Program Zrównoważonej Bawełny Primark w Indiach.
Komentując współpracę, Rita Ora powiedziała: "Przez całe życie zawsze chciałam wyglądać stylowo, a gdy byłam młodsza, mogłam to osiągnąć tylko dzięki Primark. Fantastyczne ubrania z Primark, zawsze pomagały mi dopiąć mój budżet. Szczerze mówiąc, to właśnie wtedy nauczyłam się kreatywności i zabawy modą. Stworzenie tej kolekcji z Primark było dla mnie bardzo nostalgiczne i nie mogę się doczekać, aż ujrzy ją świat!".
Jermaine Lapwood, Dyrektor ds. Przyszłych Trendów i Innowacji w Primark, dodał: "W świecie przeładowanym kolaboracjami, kluczowe jest, by partnerstwa były zakorzenione w autentyczności i prawdziwej więzi. Wiedzieliśmy, że Rita jest fanką Primark od dawna, ale dopiero gdy ją spotkaliśmy, prawie dwa lata temu i zaczęliśmy rozmawiać, zdaliśmy sobie sprawę z ogromu jej miłości do marki. Natychmiastowa chemia między obiema stronami była niezaprzeczalna, a dziś, po miesiącach współpracy, z dumą prezentujemy kolekcję Rita Ora x Primark. Mam nadzieję, że połączenie tego co najlepsze w Primark i Ricie, pozwoli klientom wyrazić ich prawdziwe ja i pokazać ich wewnętrzną Orę".
Sesja zdjęciowa z udziałem Rity odbyła się w Trellick Tower i okolicach Golborne Road w zachodnim Londynie - okolicy, którą Rita nazywała swoim domem przez ostatnie 15 lat. Kampania ma na celu pokazanie poczucia wspólnoty oraz wyrażenie wolności w ubieraniu się, co jest kluczowym motywem całej współpracy.
Pierwsza kolekcja Rita Ora x Primark będzie dostępna we wszystkich sklepach Primark na 16 rynkach od wtorku 19 września.
Klienci będą mogli zapoznać się z pełną ofertą na stronie internetowej Primark i sprawdzić dostępność swoich ulubionych produktów za pomocą systemu sprawdzania stanów magazynowych, zanim udadzą się do preferowanego sklepu.

Okulary i soczewki w sylwestrowej stylizacji

Zima w stylu Black & White z Lee Cooper

Modne, ciepłe i z futerkiem – zimowe buty od Lee Cooper
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Nie żyje Jadwiga Jankowska-Cieślak

Jadwiga Jankowska-Cieślak: Zwykle Złota Palma otwiera ścieżkę do kariery, a mi zamknęła. W Polsce trwał wtedy stan wojenny i musiałam szybko wracać do kraju
Gwiazdy

Wiktor Dyduła: W domu rodzinnym zawsze podtrzymywaliśmy tradycję śmigusa-dyngusa. Teraz widzę, że w miastach już zanika ten zwyczaj
Zdaniem wokalisty śmigus-dyngus może dostarczyć sporo radości, ale też być powodem kłótni, chociażby w momencie, kiedy nie wszyscy godzą się na taką zabawę. Nie ukrywa też, że w dzieciństwie najbardziej czekał właśnie na lany poniedziałek i bitwę na wiadra. Zauważa jednak, że z roku na rok ta tradycja powoli zanika, a za oblanie wodą osób, które sobie tego nie życzą, można nawet dostać mandat.
Handel
Konsumpcja jaj w Polsce rośnie. Przy zakupie Polacy zwracają uwagę na to, z jakiego chowu pochodzą

Zarówno spożycie, jak i produkcja jaj w Polsce notują wzrosty. Znacząca większość konsumentów przy zakupie jajek zwraca uwagę na to, czy pochodzą one z chowu klatkowego. Polska jest jednym z liderów w produkcji i eksporcie jajek w UE, ale ma też wśród nich największy udział kur w chowie klatkowym. Oczekiwania konsumentów przyczyniają się powoli do zmiany tych statystyk.
Infrastruktura
Mazowsze ze specjalną ofertą na Wielkanoc i majówkę. Rośnie zainteresowanie podróżami po regionie

Okres wielkanocny i majówkowy, które w tym roku wypadają bardzo blisko siebie, to czas wzmożonego ruchu turystycznego na Mazowszu. Region, który w ubiegłym roku odwiedziła rekordowa liczba turystów, przyciąga m.in. bogactwem kulturowym, różnorodną ofertą atrakcji i nadwiślańskimi krajobrazami. W okresie Wielkiej Nocy w wielu miejscach odbywają się wydarzenia, które mają przybliżyć świąteczne tradycje pielęgnowane od pokoleń.