Komunikaty PR

Primark x Rita Ora

2023-09-12  |  17:13
Biuro prasowe

Primark, międzynarodowy detalista odzieżowy, łączy siły z globalną supergwiazdą i ikoną stylu Ritą Orą. Wspólnie prezentują nową wielosezonową kolaborację, która pozwoli klientom Primark kupować za rozsądną cenę ubrania i dodatki inspirowane niepowtarzalnym stylem artystki.

Po weekendzie pełnym spekulacji wywołanych przez zaciemnienie witryn we wszystkich swoich sklepach, Primark prezentuje Rita Ora x Primark: wszechstronną nową kolekcję mody, która powstawała prawie dwa lata. Wszystkie jej elementy zostały zaprojektowane tak, aby mogły stać się podstawowymi elementami garderoby, które można kochać, nosić i wykorzystywać sezon po sezonie – jest to idea, która będzie przyświecać całej współpracy. Kolaboracja łączy zamiłowanie Rity do mody z ponad 50-letnią historią Primark, który zapewnia wysokiej jakości podstawowe produkty codziennego użytku i najnowsze trendy w przystępnych cenach.

Kolekcja została zaprojektowana wspólnie przez Primark i Ritę wraz ze wschodzącym londyńskim projektem Jawarem Alleyne oraz przy wsparciu Pippy Atkinson, osobistej stylistki gwiazdy. Głównym założeniem jest "wszechstronność dla każdego", a nowe produkty nacechowane są niepowtarzalnym stylem artystki. W ofercie dostępny będzie wybór dzianin, dżinsów, odzieży codziennej i wierzchniej, a także akcesoria i obuwie. Kolekcja będzie utrzymana w klimacie "od dnia do nocy", który odzwierciedla wiele ulubionych stylizacji Rity. Każdy element będzie można z łatwością wystylizować, dopasowując do osobowości, różnych trendów i stylów, od dziennego po olśniewający wieczorowy look. Odzież codzienna, w tym bluzy z kapturem i t-shirty, zawierają symbole związane z Ritą i nawiązują do jej niedawno wydanego albumu You & I.

Wszechstronnie utalentowana wokalistka i autorka tekstów jest fanką i klientką Primark od wielu lat: w dzieciństwie odwiedzała sklep wraz z rodzicami, a gdy była nastolatką, często jeździła do sklepu Primark w Hammersmith w zachodnim Londynie, w towarzystwie swoich przyjaciółek. Przekształciło się to w wieloletnią miłość do marki, dającej kupującym dostęp do doskonałej jakości ubrań niezależnie od dostępnego budżetu. Przez ostatnie dwa lata Rita współpracowała ściśle z Primark będąc zaangażowaną na każdym etapie procesu, od projektowania po tworzenie kolekcji. Rita poświęciła również wiele czasu na poznanie Primark od kulis i odwiedziła Program Zrównoważonej Bawełny Primark w Indiach.

Komentując współpracę, Rita Ora powiedziała: "Przez całe życie zawsze chciałam wyglądać stylowo, a gdy byłam młodsza, mogłam to osiągnąć tylko dzięki Primark. Fantastyczne ubrania z Primark, zawsze pomagały mi dopiąć mój budżet. Szczerze mówiąc, to właśnie wtedy nauczyłam się kreatywności i zabawy modą. Stworzenie tej kolekcji z Primark było dla mnie bardzo nostalgiczne i nie mogę się doczekać, aż ujrzy ją świat!".

Jermaine Lapwood, Dyrektor ds. Przyszłych Trendów i Innowacji w Primark, dodał: "W świecie przeładowanym kolaboracjami, kluczowe jest, by partnerstwa były zakorzenione w autentyczności i prawdziwej więzi. Wiedzieliśmy, że Rita jest fanką Primark od dawna, ale dopiero gdy ją spotkaliśmy, prawie dwa lata temu i zaczęliśmy rozmawiać, zdaliśmy sobie sprawę z ogromu jej miłości do marki. Natychmiastowa chemia między obiema stronami była niezaprzeczalna, a dziś, po miesiącach współpracy, z dumą prezentujemy kolekcję Rita Ora x Primark. Mam nadzieję, że połączenie tego co najlepsze w Primark i Ricie, pozwoli klientom wyrazić ich prawdziwe ja i pokazać ich wewnętrzną Orę".

Sesja zdjęciowa z udziałem Rity odbyła się w Trellick Tower i okolicach Golborne Road w zachodnim Londynie - okolicy, którą Rita nazywała swoim domem przez ostatnie 15 lat. Kampania ma na celu pokazanie poczucia wspólnoty oraz wyrażenie wolności w ubieraniu się, co jest kluczowym motywem całej współpracy.

Pierwsza kolekcja Rita Ora x Primark będzie dostępna we wszystkich sklepach Primark na 16 rynkach od wtorku 19 września.

Klienci będą mogli zapoznać się z pełną ofertą na stronie internetowej Primark i sprawdzić dostępność swoich ulubionych produktów za pomocą systemu sprawdzania stanów magazynowych, zanim udadzą się do preferowanego sklepu.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Moda Moda w natarciu… ma szansę zmienić nasz świat na lepsze – ciekawe spojrzenie na trendy na konferencji w Osace Biuro prasowe
2025-05-14 | 06:00

Moda w natarciu… ma szansę zmienić nasz świat na lepsze – ciekawe spojrzenie na trendy na konferencji w Osace

Marki modowe mają wpływ na postawy społeczne. Są też istotne z punktu widzenia ochrony środowiska naturalnego. O wyzwaniach na przyszłość dla branży modowej i nie tylko
Moda TATUUM i Miś Uszatek zaprezentowali łódzką modę na EXPO 2025 w Osace
2025-05-07 | 16:00

TATUUM i Miś Uszatek zaprezentowali łódzką modę na EXPO 2025 w Osace

TATUUM, modowa marka z Łodzi, wzięła udział w Światowej Wystawie EXPO 2025 w Osace, prezentując specjalną kolekcję inspirowaną postacią Misia Uszatka. Udział w tym
Moda Okulary i soczewki w sylwestrowej stylizacji
2024-12-23 | 12:00

Okulary i soczewki w sylwestrowej stylizacji

Wybór między okularami a soczewkami na sylwestra zależy od kilku czynników, takich jak komfort, styl  i okoliczności.  Jeśli planujemy przetańczyć całą noc,

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Gwiazdy

Julia Kamińska: Elektrośmieci to duży problem. Sama mam w piwnicy zepsutą pralkę i muszę zorganizować jej wywóz

Piotr Zelt, Julia Kamińska i Klaudia Zioberczyk zauważają, że mimo wielu akcji informacyjnych i edukacyjnych nadal nie wszyscy Polacy zdają sobie sprawę z tego, że elektrośmieci, które nie są w odpowiedni sposób zutylizowane, stanowią ogromne zagrożenie dla środowiska. I choć istnieją różne możliwości przekazania zużytych, nieużywanych lub uszkodzonych urządzeń elektrycznych i elektronicznych do punktów zbiórki czy firm zajmujących się recyklingiem, to nie brakuje osób, które lekceważą wszelkie wytyczne i idą na łatwiznę. Wyrzucają takie sprzęty do zwykłych śmietników albo wywożą na przykład do lasu.

Problemy społeczne

37 proc. Ukraińców nie wie, jak zaszczepić dziecko w Polsce. Potrzebna większa edukacja w tym zakresie

Choć trzech na czterech uchodźców z Ukrainy darzy polski system ochrony zdrowia dużym zaufaniem, to 21 proc. z nich ma problem z zaufaniem do samych szczepień. To dlatego wiele ukraińskich mam podejmuje decyzję o nieszczepieniu dziecka. Dużym wyzwaniem jest więc zwiększanie ich świadomości na temat korzyści płynących ze szczepień dla zdrowia jednostek i całej populacji, a także wyjaśnianie wątpliwości związanych z ewentualnymi skutkami ubocznymi. Tę rolę edukacyjną musi wziąć na siebie polski personel systemu ochrony zdrowia.

Problemy społeczne

Muzea pomagają walczyć ze stereotypami i uprzedzeniami. To ważne dla zmieniającego się rynku pracy

Według NEMO, Sieci Europejskich Organizacji Muzealnych, społeczna rola muzeów wykracza daleko poza ich tradycyjne funkcje. W coraz bardziej spolaryzowanym świecie muzea mogą odgrywać kluczową rolę w promowaniu dialogu i spójności społecznej, zachęcać do dyskusji, mogą też pełnić rolę ośrodków integracji społecznej. Dzięki przybliżaniu obcych kultur mogą też zmienić spojrzenie na rynek pracy.