Komunikaty PR

Primark x Rita Ora

2023-09-12  |  17:13
Biuro prasowe

Primark, międzynarodowy detalista odzieżowy, łączy siły z globalną supergwiazdą i ikoną stylu Ritą Orą. Wspólnie prezentują nową wielosezonową kolaborację, która pozwoli klientom Primark kupować za rozsądną cenę ubrania i dodatki inspirowane niepowtarzalnym stylem artystki.

Po weekendzie pełnym spekulacji wywołanych przez zaciemnienie witryn we wszystkich swoich sklepach, Primark prezentuje Rita Ora x Primark: wszechstronną nową kolekcję mody, która powstawała prawie dwa lata. Wszystkie jej elementy zostały zaprojektowane tak, aby mogły stać się podstawowymi elementami garderoby, które można kochać, nosić i wykorzystywać sezon po sezonie – jest to idea, która będzie przyświecać całej współpracy. Kolaboracja łączy zamiłowanie Rity do mody z ponad 50-letnią historią Primark, który zapewnia wysokiej jakości podstawowe produkty codziennego użytku i najnowsze trendy w przystępnych cenach.

Kolekcja została zaprojektowana wspólnie przez Primark i Ritę wraz ze wschodzącym londyńskim projektem Jawarem Alleyne oraz przy wsparciu Pippy Atkinson, osobistej stylistki gwiazdy. Głównym założeniem jest "wszechstronność dla każdego", a nowe produkty nacechowane są niepowtarzalnym stylem artystki. W ofercie dostępny będzie wybór dzianin, dżinsów, odzieży codziennej i wierzchniej, a także akcesoria i obuwie. Kolekcja będzie utrzymana w klimacie "od dnia do nocy", który odzwierciedla wiele ulubionych stylizacji Rity. Każdy element będzie można z łatwością wystylizować, dopasowując do osobowości, różnych trendów i stylów, od dziennego po olśniewający wieczorowy look. Odzież codzienna, w tym bluzy z kapturem i t-shirty, zawierają symbole związane z Ritą i nawiązują do jej niedawno wydanego albumu You & I.

Wszechstronnie utalentowana wokalistka i autorka tekstów jest fanką i klientką Primark od wielu lat: w dzieciństwie odwiedzała sklep wraz z rodzicami, a gdy była nastolatką, często jeździła do sklepu Primark w Hammersmith w zachodnim Londynie, w towarzystwie swoich przyjaciółek. Przekształciło się to w wieloletnią miłość do marki, dającej kupującym dostęp do doskonałej jakości ubrań niezależnie od dostępnego budżetu. Przez ostatnie dwa lata Rita współpracowała ściśle z Primark będąc zaangażowaną na każdym etapie procesu, od projektowania po tworzenie kolekcji. Rita poświęciła również wiele czasu na poznanie Primark od kulis i odwiedziła Program Zrównoważonej Bawełny Primark w Indiach.

Komentując współpracę, Rita Ora powiedziała: "Przez całe życie zawsze chciałam wyglądać stylowo, a gdy byłam młodsza, mogłam to osiągnąć tylko dzięki Primark. Fantastyczne ubrania z Primark, zawsze pomagały mi dopiąć mój budżet. Szczerze mówiąc, to właśnie wtedy nauczyłam się kreatywności i zabawy modą. Stworzenie tej kolekcji z Primark było dla mnie bardzo nostalgiczne i nie mogę się doczekać, aż ujrzy ją świat!".

Jermaine Lapwood, Dyrektor ds. Przyszłych Trendów i Innowacji w Primark, dodał: "W świecie przeładowanym kolaboracjami, kluczowe jest, by partnerstwa były zakorzenione w autentyczności i prawdziwej więzi. Wiedzieliśmy, że Rita jest fanką Primark od dawna, ale dopiero gdy ją spotkaliśmy, prawie dwa lata temu i zaczęliśmy rozmawiać, zdaliśmy sobie sprawę z ogromu jej miłości do marki. Natychmiastowa chemia między obiema stronami była niezaprzeczalna, a dziś, po miesiącach współpracy, z dumą prezentujemy kolekcję Rita Ora x Primark. Mam nadzieję, że połączenie tego co najlepsze w Primark i Ricie, pozwoli klientom wyrazić ich prawdziwe ja i pokazać ich wewnętrzną Orę".

Sesja zdjęciowa z udziałem Rity odbyła się w Trellick Tower i okolicach Golborne Road w zachodnim Londynie - okolicy, którą Rita nazywała swoim domem przez ostatnie 15 lat. Kampania ma na celu pokazanie poczucia wspólnoty oraz wyrażenie wolności w ubieraniu się, co jest kluczowym motywem całej współpracy.

Pierwsza kolekcja Rita Ora x Primark będzie dostępna we wszystkich sklepach Primark na 16 rynkach od wtorku 19 września.

Klienci będą mogli zapoznać się z pełną ofertą na stronie internetowej Primark i sprawdzić dostępność swoich ulubionych produktów za pomocą systemu sprawdzania stanów magazynowych, zanim udadzą się do preferowanego sklepu.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Moda SUKCES SZYTY ZŁOTĄ NITKĄ NABÓR DO KONKURSU DLA MŁODYCH PROJEKTANTÓW Biuro prasowe
2024-07-17 | 10:00

SUKCES SZYTY ZŁOTĄ NITKĄ NABÓR DO KONKURSU DLA MŁODYCH PROJEKTANTÓW

SUKCES SZYTY ZŁOTĄ NITKĄ NABÓR DO KONKURSU DLA MŁODYCH PROJEKTANTÓW   Ten konkurs otworzył drzwi do kariery takim gwiazdom, jak Łukasz Jemioł,
Moda Subtelna doskonałość linii – marka Patrizia Aryton rozpoczyna sezon AW24.
2024-07-12 | 09:00

Subtelna doskonałość linii – marka Patrizia Aryton rozpoczyna sezon AW24.

Kapsułowa kolekcja Atelier Patrizia Aryton na sezon jesień-zima 2024, to moc zaklęta w doskonałych liniach sylwetek, ubrania najwyższej jakości, które tworzą kompletną szafę
Moda Dlaczego Polacy kupują luksusowe rzeczy z drugiej ręki?
2024-07-11 | 14:00

Dlaczego Polacy kupują luksusowe rzeczy z drugiej ręki?

Vinted, wiodąca w Europie internetowa platforma C2C mody używanej, spytała respondentów w Polsce o ich nawyki zakupowe dotyczące mody luksusowej z drugiej ręki.

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Teatr

Eliza Rycembel: Sztukę „Czułe słówka” zrobiliśmy na podstawie znanego filmu. Udało się uwspółcześnić tę historię i przenieść ją na nasze realia

Już po pierwszych przedstawieniach Eliza Rycembel i Krzysztof Dracz widzą, że bardziej współczesna teatralna wersja obsypanego Oscarami kinowego hitu sprzed 40 lat również przypadła do gustu widzom. „Czułe słówka” w reżyserii Pawła Paszta to historia wzruszająca, ale nie ckliwa, z odpowiednią dozą akcentów dramatycznych i komediowych. Spektakl opowiada o trudnej relacji nadopiekuńczej matki i córki, która czując się przytłoczona jej miłością i oczekiwaniami, decyduje się na szybkie małżeństwo i opuszczenie domu.

Inwestycje

Polskie wybrzeże przyciąga coraz więcej turystów z zagranicy. Apartamenty nad morzem wracają do łask inwestorów

Polskie wybrzeże z każdym rokiem cieszy się rosnącym zainteresowaniem krajowych, ale i zagranicznych turystów – głównie z Niemiec, Czech, Szwecji i Norwegii. Tym, co przyciąga ich nad Bałtyk, są m.in. ceny, które wciąż pozostają konkurencyjne w stosunku do cen innych, popularnych destynacji wakacyjnych, jak i dobra baza noclegowa. Nadmorskie hotele i apartamenty w sezonie notują nawet ponad 90-proc. obłożenie, a zainteresowanie inwestowaniem w takie obiekty nie słabnie. Apartamenty typowo pod wynajem – wykończone pod klucz, w dobrej lokalizacji, z operatorem i gwarancją comiesięcznego zysku – są popularne wśród osób, którym zależy na zabezpieczeniu i pomnożeniu swoich oszczędności, które jednocześnie oczekują, by formalności związane obsługą lokalu były dla nich jak najmniej angażujące.

Media

Katarzyna Dowbor: Niektórym bohaterom programu „Nasz nowy dom” pomagam do dziś. A moje nazwisko otwiera drzwi, których inaczej nie można otworzyć

Prezenterka przyznaje, że historia wielu bohaterów programu „Nasz nowy dom” poruszyła ją do tego stopnia, że postanowiła im pomagać także na własną rękę, już poza kamerami. I mimo że teraz nie jest już związana z tym formatem Polsatu, to nadal ma kontakt z niektórymi uczestnikami i wspiera ich, jak tylko może. Katarzyna Dowbor podkreśla, że dużą satysfakcje daje jej to, że ktoś chętnie korzysta z jej rad i życiowego doświadczenia. Ma też żal do władz Polsatu, że nadal nie poznała powodów ich decyzji dotyczącej zmiany gospodyni programu, który tworzyła od podszewki.