Komunikaty PR

Primark zobowiązuje się do utrzymania cen ponad tysiąca produktów dla dzieci

2022-07-28  |  13:00
Biuro prasowe

Primark zabezpieczy ceny ponad tysiąca podstawowych produktów dla dzieci dostępnych w jego ofercie, celem wsparcia finansów rodzin w obliczu rosnących kosztów życia.

 

Zobowiązanie do zamrożenia cen wielu artykułów z linii dziecięcej jest odpowiedzią na rosnącą presję odczuwaną przez setki rodzin w całym kraju. Od bielizny, przez t-shirty, po sukienki i dżinsy – tej jesieni Primark utrzyma niskie ceny wielu swoich najpopularniejszych produktów.

 

“Funkcjonowanie w obecnych warunkach ekonomicznych stanowi wyzwanie dla nas wszystkich, a ze szczególnie trudną sytuacją mierzą się rodziny, dla których kluczowe jest zadbanie o dzieci. Oferowanie klientom najlepszych wartości zawsze było ważne dla naszej marki, a dziś wydaje się ważniejsze niż kiedykolwiek. Mamy nadzieję, że zabezpieczając poziom cen naszych podstawowych artykułów dziecięcych, takich jak*: koszulki z długim rękawem, bluzy, sukienki, dżinsy, bieliznę czy skarpetki, możemy choć w niewielki sposób pomóc rodzinom” – powiedział Maciej Podwojski, Kierownik ds. Sprzedaży w Europie Środkowo-Wschodniej w Primark.

Zobowiązanie do zabezpieczenia cen sprawi, że rodziny będą mogły zaopatrzyć się m.in. w wyżej wymienione artykuły przed rozpoczęciem nowego roku szkolnego*.

Wiele produktów podlegających zamrożeniu cen posiada dodatkowo oznaczenie – Primark Cares, świadczące o wykonaniu asortymentu z materiałów pochodzących z recyklingu lub pozyskanych w sposób bardziej zrównoważony. Dotyczy to m.in. koszulki dziecięcej z długim rękawem i dżinsów wyprodukowanych z bawełny pochodzącej z Programu Zrównoważonej Bawełny Primark (Primark Sustainable Cotton Programme – PSCP), największej tego typu inicjatywy wśród wszystkich odzieżowych detalistów. W jej ramach rolnicy szkoleni są w zakresie uprawy bawełny, przy użyciu bardziej zrównoważonych metod rolniczych, co pomaga zmniejszyć negatywny wpływ na środowisko i poprawić ich źródła utrzymania.

 

*Niektóre artykuły objęte zabezpieczeniem cen mogą być dostępne w ograniczonych ilościach. Choć koszt większości produktów dla dzieci nie wzrośnie, to będą też miały miejsce pewne selektywne podwyżki cen. W tych przypadkach jednak, gdzie ulegną one zmianie, Primark będzie kontynuował swoje starania, by oferować klientom najlepsze wartości.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Moda Zima w stylu Black & White z Lee Cooper Biuro prasowe
2024-12-19 | 12:10

Zima w stylu Black & White z Lee Cooper

Buty bardzo Black W tym sezonie warto mieć w szafie czarne botki z rockowym, grunge’owym lub wojskowym sznytem. Można je zestawiać zarówno z jeansami i oversize’ową
Moda Modne, ciepłe i z futerkiem – zimowe buty od Lee Cooper
2024-12-19 | 12:10

Modne, ciepłe i z futerkiem – zimowe buty od Lee Cooper

Zimowe buty z futerkiem wkraczają na salony, a raczej na utwardzone ścieżki i miejskie chodniki. Czasy, kiedy śniegowce nosiło się tylko na stokach, a trapery jedynie na szlakach, odeszły
Moda Nowy sezon? Nowe buty!
2024-12-19 | 12:05

Nowy sezon? Nowe buty!

W najnowszej kolekcji tej marki, przygotowanej na sezon Zima 2024/2025, dostępne są modele, które sprawdzą się w każdej sytuacji – od miejskich spacerów po wyprawy w

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Problemy społeczne

Przeciętny Polak spędza w sieci ponad trzy godziny dziennie. Tylko 11 proc. podejmuje próby ograniczenia tego czasu

Polacy średnio spędzają w internecie ponad trzy godziny dziennie. Jednocześnie, według badania na temat higieny cyfrowej, jedynie 14 proc. respondentów kontroluje swój czas ekranowy, a co piąty ogranicza liczbę powiadomień w telefonie czy komputerze. Nadmierne korzystanie z ekranów może wpływać na zaniedbywanie obowiązków i relacji z innymi, a także obniżenie nastroju i samooceny. Kampania Fundacji Orange „Nie przescrolluj życia” zwraca uwagę na potrzebę dbania o higienę cyfrową. Szczególnie okres świątecznego wypoczynku sprzyja takiej refleksji.