Komunikaty PR

Printy czy gładkie? Wszystkie style dozwolone!

2024-07-30  |  12:50
Biuro prasowe

Odpowiednio dobrane buty mogą sprawić, że w całej stylizacji poczujemy się naprawdę świetnie. Szalone printy czy bardziej stonowane zestawienia kolorów nie tylko uzupełniają nasz outfit, ale mogą też podkreślić naszą osobowość. Doskonale wie o tym wywodząca się z Brazylii marka Ipanema, która od lat perfekcyjnie łączy najnowsze trendy z najwyższą jakością wykonania, tworząc najmodniejsze modele, podbijające serca kobiet na całym świecie. I to niezależnie od ich ulubionego stylu!

Ipanema w każdym sezonie oferuje oryginalne japonki, klapki i sandałki, idealne zarówno na plażę lub basen, jak i na co dzień – do pracy, na randkę czy spotkanie z przyjaciółką. Które wybrać? Na początek warto zastanowić się, czy mają być gładkie czy wyróżniać się wzorem. Trudna decyzja? Na szczęście nie trzeba się ograniczać do jednej pary!

Printy rządzą!

Klasyczne japonki Ipanema Graffiti III Fem to model, który charakteryzują printy typowe dla sztuki graffiti: ludzkie twarze, elementy roślinne czy geometryczne wzory. Natomiast Ipanema Animale Print III Fem to najlepszy wybór dla zwolenniczek zwierzęcych motywów, od klasycznego wzoru w cętki, po motyle skrzydła. W japonkach Ipanema Classica Happy XI Fem zakochają się fanki motywów morskich, takich jak muszle i rozgwiazdy, Ipanema Anat Temas XIV Fem wyróżnia deseń w kwiaty, a Ipanema Class Colors Fem to wyjątkowy efekt gradientu. Japonki na wysokich koturnach? W kolekcji Ipanema dostępny jest model High Fashion Thong Fem, który zachwyca kwiatowym wzorem na wkładce i High Fashion Slide Fem z deseniem na szerokich paskach.

Gładkie, proszę!

Gładkie klasyczne japonki, z cienkimi paskami i widocznym logo? Takie właśnie są Ipanema Clas Brasil II Fem występujące aż w kilkunastu kolorach do wyboru – od klasycznych, jak czerń, granat, biel, poprzez róż i oranż, aż po odcienie złote. Modele z linii Ipanema Follow Fem to natomiast podwójne paski z imitacją okrągłych zapięć i lakierowany efekt, a Ipanema Anatomic Urban Slide Fem to połącznie wygody i prostoty – idealne klapki z grubym paskiem dla lubiących sport i aktywny wypoczynek. Na uwagę zasługują także klapki Ipanema Puffer Slide Fem, dostępne zarówno w kolorze czarnym, jak i czterech barwnych odcieniach, w tym limonkowym i różowym. A co z sandałkami? Jeśli mają mieć jednolity kolor, a jednocześnie ozdobne akcenty, to świetnym wyborem będą modele: Ipanema Class Brilha Fem - japonki zapinane wokół kostki, które wyróżnia brokatowe wykończenie pasków oraz Ipanema Class Bright Sandal Fem, ze zdobieniami przypominającymi kamienie szlachetne. Zwolenniczkom klasyki i prostoty przypadną zaś do gustu sandały Ipanema Style Sandal Fem oraz Ipanema Vibe Sandal Fem – bez printów czy dekoracyjnych detali, ale z ciekawym wzornictwem i w różnorodnych kolorach.

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Moda Marka Kubota zaprezentowała nową, festiwalową kolekcję Biuro prasowe
2024-08-02 | 01:00

Marka Kubota zaprezentowała nową, festiwalową kolekcję

Polska marka, słynąca z kultowych klapków na rzep, stworzyła kolejną kolekcję, powstałą z myślą o miłośnikach festiwali. W jej skład weszły m.in. kalosze. Nowa kolekcja to
Moda Ultralimitowana edycja zegarka G-SHOCK x Janusz Walczuk
2024-08-01 | 10:00

Ultralimitowana edycja zegarka G-SHOCK x Janusz Walczuk

Pierwsza taka współpraca legendarnej już marki z polskim artystą. Tylko 40 sztuk limitowanej edycji G-SHOCK x Janusz Walczuk będzie dostępnych w sprzedaży. Marka, która w
Moda SYNERGIA MODY I FILMU. FASHION FILM FESTIVAL 2024 CZEKA NA ZGŁOSZENIA
2024-07-31 | 15:00

SYNERGIA MODY I FILMU. FASHION FILM FESTIVAL 2024 CZEKA NA ZGŁOSZENIA

SYNERGIA MODY I FILMU. FASHION FILM FESTIVAL 2024 CZEKA NA ZGŁOSZENIA   Dla widzów są szansą, by poznać kreatorów mody, ich wizje i kolekcje. Dla

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Nie żyje Bogumiła Wander

Bogumiła Wander: Bardzo tęsknię za telewizją, oglądam bez przerwy. Żałuję, że tak wcześnie odeszłam z pracy

Z wielkim smutkiem przyjęliśmy wiadomość o śmierci Bogumiły Wander, jednej z najbardziej cenionych postaci polskiego świata medialnego. Z tej okazji pragniemy podzielić się z Państwem jednym z ostatnich wywiadów, jakich udzieliła naszej redakcji.

Zdrowie

Nauka

Zła dieta może powodować obniżenie nastroju i zdolności poznawczych. Naukowcy potwierdzają związek żywienia z neurochemią

Jedzenie niezdrowej żywności może prowadzić do zmian w mózgu, związanych z depresją i zaburzeniami lękowymi. Obniżeniu mogą też ulec zdolności poznawcze. Do takich wniosków doszli naukowcy z Wielkiej Brytanii, obserwując skany mózgów pacjentów z różnymi nawykami żywieniowymi. Uwidocznione zostały zmiany w neuroprzekaźnikach i objętości istoty szarej u osób, które mają złą dietę, w porównaniu z tymi, które stosują dietę śródziemnomorską. Badacze wciąż poszukują potwierdzenia mechanizmów, które sprawiają, że jedzenie ma taki wpływ na kondycję ośrodkowego układu nerwowego. Jedna z koncepcji zakłada powiązanie ich z nieprawidłowościami w mikrobiocie jelitowej.

Handel

Z programów lojalnościowych w sklepach korzysta 85 proc. Polaków. Ważne są dla nich promocje, personalizowane oferty i zbieranie punktów na nagrody

Przy wyborze sklepu stacjonarnego Polacy zwracają uwagę na dogodną lokalizację, duży wybór produktów i atrakcyjne ceny. Istotne są dla nich również programy lojalnościowe, z których korzysta już 85 proc. konsumentów, a 40 proc. decyduje się na zakupy właśnie ze względu na oferowane w nim rabaty – wynika z badania SW Research na zlecenie sieci Carrefour. Przyszłością rozwoju takich programów są spersonalizowane oferty, które pomagają klientom oszczędzać pieniądze na produktach kupowanych przez nich najczęściej. W taką stronę swoją platformę rozwija również Carrefour. Ostatnio sieć połączyła siły z programem Payback, przez co zasięg programu lojalnościowego zwiększył się do 10 mln klientów.